Podłączenie Wzmaczniacza/Wzmacniaczy, Subwoofera, Procesora.

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez Blade » 13 lip 2007, 10:43

Witam.

Na wstępie informuję że jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o car audio <jelen> .
Ale mam parę pytań na temat zestawu audio który chcę zamontować w swoim aucie. Coprawda to sprzęt budżetowy, ale audiofilem nie jestem. Do konkursów CarAudio też nie będę startował ;) Po prostu ma ładnie grać i tyle. Zamontowałem już:

Jednostka centralna: Clarion ARX 7375R
Zmieniarka: Clarion CDC634
Głośniki przód: Infinity Reference -nie pamiętam symbolu, 3-drożne 13tki

Chcę dołożyć (już zakupione):

Głośniki tył: Infinity Reference 6953i
Wzmacniacz: JBL GTO 2000
Procesor: Clarion DPH7300
Tuba:JBL CTX 3000

I czas na pytania:

1. Wydaje mi się że procesor do pracy wymaga wzmacniacza. Ilo kanałowy ma być? 4? Jakiej mocy najlepiej i co polecacie? Rozważam jakaś używkę w kwocie ok 300, 400 zł

2. Czy zostawić sobie wzmacniacz który mam do napędzenia Suba i kupić 2gi do procesora czy sprzedać i kupić coś wiekszego co napędzi całość?

3.Będę raczej musiał położyć nowe okablowanie, do głośników jak i zasilające. Co waszym zdaniem ma najlepszy stosunek cena/jakość? Powtórze się ale budżet dość ograniczony.

4.Sam nie będę w stanie tego wszystkiego podłączyć. Czy znacie może jakiś dobry i niedrogi punkt we Wrocławiu? Na Extreme Car Audio chyba nie będę sobie mógł pozwolić ;) A może ktoś z forumowiczów z Wrocławia lub okolic zechciałby pomóc?

5. Mam okazję kupić Deck Clariona DRX9375 za ok. 300 zł w bardzo dobrym stanie. Czy to opłacalny zakup i czy warto się przesiadać z ARX7375? Auto nie jest wygłuszone i chyba nie będę tego robił w najbliższej przyszłości, jesli wogóle.


Z góry dziękuję za pomoc :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Adaś » 13 lip 2007, 12:31

Kup głośnik w skrzyni a nie tubie!
Avatar użytkownika
Forumowicz