MAM KŁopot nie wiem jak sie nazywa kabel?

Wszystko o modyfikacjach i budowie nagłośnień naszych aut.

Postprzez Redoo » 30 cze 2004, 10:58

nie wiem jak sie nazywa kabel ktory podczymuje prad w radiu mam mazde 626 i jak wyjme kluczyk ze stacyjki to kasuje mi wszystkie stacje w radiu radio nie ma kostki podpiołem tak prowizorycznie!!!Nie wiem jaka jest nazwa tego kabla wie ktos?? :(
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Xionc » 30 cze 2004, 14:50

Jeśli nie masz kostki do radia to po prostu kup :) Chyba dwie kostki beda potrzebne:
-z TWOJEGO_RADIA na ISO
-z Mazdy na ISO

no chyba ze mazda ma ISO, tego nie wiem.

Chyba, ze nie masz w ogole kostki w radiu i wystaja Ci kable, to bedzie gorzej. Ale efekt jaki opisujesz to raczej wina zlego podlaczenia 3 kabelkow. Bo masz w radiu, jesli chodzi o zasilanie, Masę, +12 zasilanie i +12 od stacyjki, jaki taki "załącznik". Tak w sumie to przydało by sie zdjecie tego radia zeby opisy kabli bylo widac, bo tak to ja sobie gdybam i im wiecej sie zastanawiam tym bardziej nie wiem czy pisze nie na temat :|
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Koleś » 30 cze 2004, 16:22

Jesli masz kostke iso to kabel od podtrzymania pamieci ma kolor żółty i powinienes go połaczyc z czerwonym(prądowym) i wtedy bedzie działało podtrzymanie pamieci
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez Carrrlos » 30 cze 2004, 23:46

jak nie masz kostki i opisu kabli, to nic prostszego weź próbnik i znajdź +12v "po stacyjce", wkluczyk w pozycję I jest, kluczyk na O prądu nie ma, potem znajdź stałego plusa – jak je skręcisz razem z dwoma przeodami plusowymi z radia to podtrzymnaie masz na 100% za pierwszym razem, chociaz powinno się podłaczyć 2 przewody plusowe osobno z dwoma plusowymi z radia (Zółty i czerwony)
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez Krasnal » 1 lip 2004, 00:21

heheheh Carrrlos kiedyś tak u kumpla podłączaliśmy radio i w pewnym momencie to było tak że bez kluczyka w stacyjce zała deska rozdzielcza mu się świeciła gotowa do startu hahaha

A co do kabli to nic nowego do dodania po Carrrlosie nie mam ;)
Miernik prawdę Ci powie ;)
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 1 lip 2004, 00:30

A to dobre.......fachowcy <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 1 lip 2004, 00:33

Jaksa napisał(a):A to dobre.......fachowcy <lol>


hahaha a co Ty byś jeszcze dopisał ?? no słuchamy :P
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 1 lip 2004, 00:35

dopisać ? hmm.... idę spać...... <lol> .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 1 lip 2004, 00:43

Jaksa napisał(a):dopisać ? hmm.... idę spać...... <lol> .


:] <lol> :D .....fachowcy..... hahaha
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Carrrlos » 1 lip 2004, 13:09

Jaksa napisał(a):dopisać ? hmm.... idę spać...... <lol> .


śpioch :D ;) :D
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez Jaksa » 1 lip 2004, 21:47

śpioch
heh... To nowa ksywa? <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez karaś » 19 lip 2004, 15:40

widze,ze debata odbywa sie na temat zasilania radyjek, to moze przy okazji pomozecie rozwiazac moj problem, "Fachowcy" ;) : po podpieciu radia do kabelkow zasilajacych, jest niby wszystko ok, ale co jakis czas, jest tak jakby radio tracilo zasialanie i przerywa co jakis czas – wylaczy sie na ulamek sekundy i wlaczy. co to moze byc ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 15:15
Posty: 472 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz

Postprzez xXx » 19 lip 2004, 16:08

Zbyt słabe napięicie dochodzące do radia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Carrrlos » 19 lip 2004, 18:13

daj zasilanie prosto z akumulatora i pojeździj taktrochę to się dowiesz czy to słaby prąd z instalacji twojego auta, czy też może zanikający w samym radiu
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez zbyniu » 19 lip 2004, 20:36

stawiam na kiepską masę albo jej brak idzie tylko ta z anteny a nowe radyjka są dość prądożerne
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez marek » 19 lip 2004, 22:12

widze,ze debata odbywa sie na temat zasilania radyjek, to moze przy okazji pomozecie rozwiazac moj problem, "Fachowcy" : po podpieciu radia do kabelkow zasilajacych, jest niby wszystko ok, ale co jakis czas, jest tak jakby radio tracilo zasialanie i przerywa co jakis czas – wylaczy sie na ulamek sekundy i wlaczy. co to moze byc


U siebie też tak miałem, a co dziwne zaczęło się to dziać równorzędnie z objawami padania modułu zapłonowego. Wydawało mi się to niemożliwe, ale objawy całkowicie ustały po wymianie modułu i cewki :) Może u mnie moduł powodował zaniki prądu w instalacji ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez karaś » 20 lip 2004, 15:06

daj zasilanie prosto z akumulatora i pojeździj taktrochę to się dowiesz czy to słaby prąd z instalacji twojego auta, czy też może zanikający w samym radiu


spoko luz, dzisiaj mala przerobka zasilania i zobaczymy czy pomoze. Carrrlos, mam nadzieje, ze Twoja metoda okaze sie sluszna i odkryje przyczyne. Thanks.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 15:15
Posty: 472 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz

Postprzez karaś » 21 lip 2004, 07:46

Jak sie okazalo cosik jest z elektryka w mojej Madzi, na oryginalnych kablach zasialajacych, radio pada (j/w). Gdy podpialem na krotko do akumulatora, wszystko jest ok. Jak myslicie, co moze byc przyczyna, bawic sie i probowac to naprawic, czy po prostu pociagnac bezposrednio od "aku" ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 15:15
Posty: 472 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz

Postprzez marek » 21 lip 2004, 11:01

Pociągnij od akku i będziesz miał po kłopocie. Dużo łatwiej niż naprawić i masz gwarancje że będzie ok!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Krasnal » 21 lip 2004, 11:52

no nie wiem marku czy to dobry pomysł – jak coś jest nie tak to powinno się to poprawić a nie "omijać" to się może zemścić za jakiś czas.....
Skoro kable mają gdzieś przebicie, utleniły się styki, czy co gorsza robi się gdzieś zwarcie to powinien znaleźć przyczynę i ją usunąć bo kiedyś może się okazać że silnik nie zapali albo co gorsze w najmniej nieodpowiednim momencie światła STOP'u odmówią posłuszeństwa !!!!!!!

ELEKTRYKI NIE POWINNO SIĘ BAGATELIZOWAĆ!!
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje