airbind, co że niby taki Magnacik ma rozwalić alternator? Kolego, ludzie mają 4x takie wzmaki i jakoś to idzie na seryjnym alternatorze. Napraw (przewiń) ten alternator (może uda się go zrobić ciut mocniejszego w zakładzie gdzie takie naprawiają).
Jakie w ogóle masz objawy?
Audio w Maździe
a może po prostu alternator już na wykończeniu a no chyba że masz "małe" audio na cały bagażnik
- Od: 23 mar 2009, 13:02
- Posty: 285
- Skąd: Jawor
- Auto: Mx-3 1,6 1993r
hej na początek przepraszam jak wątek był już poruszony na forum (nie znalazłem)
mam 323c i mam pytanie do kogoś kto to robił a mianowicie którędy najłatwiej i najprościej przedostać się przewodem prądowym od akumulatora do wewnątrz samochodu?
mam 323c i mam pytanie do kogoś kto to robił a mianowicie którędy najłatwiej i najprościej przedostać się przewodem prądowym od akumulatora do wewnątrz samochodu?
- Od: 5 gru 2010, 09:08
- Posty: 705
- Skąd: Pszczyna/Łąka
- Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+
Zazwyczaj znajdzie się gdzieś jakaś szersza gumka (dławik), przez którą da się przeleźć po nacięciu (moja była przy cięgnie od otwierania maski.
Pytanie do posiadaczy Xedów. Czy alternator z milly ma inne parametry niż ten z X6 i czy będzie do mojej pasował? Założyłem trochę sprzętu (2xXenon + 800W/RMS audio) i okazało się, że mi prądu brakuje, czasami napięcie spada poniżej 12V i wtedy piece przechodzą w tryb ochronny. Mój elektryk mówi, że regulator napięcia się kończy, bo czasami ładowanie dobija do 15V, a tak nie powinno być. Ma ktoś podobnie obciążonego X6? Czy występują podobne objawy? Pytam, bo nie wiem czy robić ten alternator i czy to pomoże, czy szukać innych rozwiązań (zamiana na mocniejszy).
Pytanie do posiadaczy Xedów. Czy alternator z milly ma inne parametry niż ten z X6 i czy będzie do mojej pasował? Założyłem trochę sprzętu (2xXenon + 800W/RMS audio) i okazało się, że mi prądu brakuje, czasami napięcie spada poniżej 12V i wtedy piece przechodzą w tryb ochronny. Mój elektryk mówi, że regulator napięcia się kończy, bo czasami ładowanie dobija do 15V, a tak nie powinno być. Ma ktoś podobnie obciążonego X6? Czy występują podobne objawy? Pytam, bo nie wiem czy robić ten alternator i czy to pomoże, czy szukać innych rozwiązań (zamiana na mocniejszy).
Czy szwedzki łoś może być mocniejszy od japońskiego samuraia?
- Od: 21 wrz 2008, 19:28
- Posty: 321
- Skąd: Plock
- Auto: EC B6D (ale to mojej żony;)) Volvo V70 '98 2.0T5 Kombi (całkiem szybki karawan;)
Witam.
Panowie zna ktoś namiar w Polsce na mocniejsze alternatory.Ten który aktualnie mam nie wyrabia i szukam czegoś na około 160 – 180 amper (at idle speed).Na forum Mazdy w USA dostałem namiar na parę firm ale minimalna cena to 457$ do tego koszt przesyłki – masakra.Może ktoś przerabia – modyfikuje w Polce alternatory?
Panowie zna ktoś namiar w Polsce na mocniejsze alternatory.Ten który aktualnie mam nie wyrabia i szukam czegoś na około 160 – 180 amper (at idle speed).Na forum Mazdy w USA dostałem namiar na parę firm ale minimalna cena to 457$ do tego koszt przesyłki – masakra.Może ktoś przerabia – modyfikuje w Polce alternatory?
- Od: 4 maja 2013, 19:38
- Posty: 6
- Skąd: Hel
- Auto: Mazda 6 GG/GY
2.0 Benzyna 141KM
Kombi
Rok prod. 2003r
Co znaczy nie wyrabia? jaki sprzęt masz podłączony?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje