No bez woltomierza bedzie ciezko
ja nie mam pomyslu jak to zrobic bez w/w urzadzenia. moze ktos inny ma....
Zmiana kabli głośnikowych 323F BA
1, 2
a zeby sie dostać do okablowania trzeba boczki pozdejmować, prawda? Tak samo zeby odkręcic głosniki. I moje mytanie. Jest coś na co trzeba szczególnie uważac przy zdejmowaniu boczków z drzwi?
ps. a moze poprostu mam kostke uszkodzona? ta co jest przy radiu
ps. a moze poprostu mam kostke uszkodzona? ta co jest przy radiu
- Od: 2 kwi 2007, 20:11
- Posty: 165
- Skąd: Warszawa/Wyszków
- Auto: Sebring Limited Convertible
no żeby sie dostać do okablowania to trzeba pościągać boczki.
Jedynie na co trzeba uważać to żeby nie pourywać zaczepów od boczków...
Co do kostki to w niej trudno jest coś mieć zepsutego. tam tylko wchodzą kable
i jeśli nie są pourywane , zgniecione to raczej nic nie powinno sie dziać złego z kostką
ale oczywiście można ją sprawdzić.
Jedynie na co trzeba uważać to żeby nie pourywać zaczepów od boczków...
Co do kostki to w niej trudno jest coś mieć zepsutego. tam tylko wchodzą kable
i jeśli nie są pourywane , zgniecione to raczej nic nie powinno sie dziać złego z kostką
ale oczywiście można ją sprawdzić.
zbyl &
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
- Od: 30 cze 2004, 13:10
- Posty: 71
no dobra...w sobote chyba zaczne operacje zdejmowania boczków w 3 dzwiach...mam nadzieje ze mi sie powiedzie ma tez nadzieję ze to bedzie wina przedowów, bo nowych głosników kupowac raczej juz nie chce
- Od: 2 kwi 2007, 20:11
- Posty: 165
- Skąd: Warszawa/Wyszków
- Auto: Sebring Limited Convertible
jedyne co mozesz zrbobić jesli jeszcze nie sprawidziłeś to odpiąć przewody od radia i głośników i z jednej strony podać 12V a z drugiej podłączyć żarówke wtedy sprawdzisz czy jest to wina przewodów jak zarówka nie zaświeci to są walniete przewody niezapomnij tylko dobrze podać plusa i minusa na żarówke ;] Jeśli temat nie aktualny to przepraszam ale dopiero co wróciłem z urlopu i musze nadgonić braki ;]
- Od: 4 cze 2007, 11:29
- Posty: 111
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 benzyna
no juz sprawdziłem....najpierw myslalem ze winne sa kable bo zle podlaczylem żarówkę , ale jak juz uporałęm sie z plablemem swiecidełka (hehe)to okazalo sie ze popalone sa wszystkie glosniki. 20W na radio 4x45 + wzmacniacz to troche za mało jednak(poprzedni wlasciciel tak to podlaczyl) ;/
- Od: 2 kwi 2007, 20:11
- Posty: 165
- Skąd: Warszawa/Wyszków
- Auto: Sebring Limited Convertible
powiedz mi jeszcze jak to skladałes do kupy bo według mnie założenie gumy graniczy z cudem (mowie o przodzie) Bo rączki to chyba trzeba mieć jak pięciolatek, no chyba ze jest jakiś knyf ;p
nie pamiętam dokładnie już jak ją zakładałem o ile mi się coś przypomina to zrobiłem to tak: wyciągnałem tą część kostki która siedzi w karoserii samochodu (ona jest na takich malutkich "zatrzaskach" montowana i jak to delikatnie podważysz i lekko przyciśniesz te zatrzaski śrubokrętem to spokojnie wychodzi z karoserii nic nie uszkadzając tyle że daleko jej nie wyciągniesz bo trzymają ją kable ale na przepchnięcie przez nią przewodów jakimś wolnym otworem albo delikatne rozwiercenie wystarczy), rozpiąłem kostkę, przeciągnąłem przewody potem na część od strony drzwi wkładasz gume i spinasz kostkę do kupy( łączysz obydwie części kostki) i tak złożony element wkładasz cały do karoserii, zatrzaski sie blokują i po sprawie- kostka zamontowana, przelotka zamontowana. Robiłem to w dwóch Madziach i w zadnej nie demontowałem drzwi i nie rozwiercałem kostki a przeciągałem kabel 2x1,5 kw.
Czas około 15-20 min
Pozdrawiam....
Kriss
Kriss
- Od: 15 kwi 2006, 00:48
- Posty: 82
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Mazda 323F BA.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje