Anteny – naprawa, wymiana, zakup
Opalarka trochę za szeroko grzeje – lepiej i prościej nad kuchenką gazową podgrzewać końce klejonej listwy.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ta to prawda M6 leży wszystko, łącznie z radiem i innymi duperelami. Ach już odpuściłem i się nie przejmuję tą cholerną M6.roman1979 napisał(a):potrzebuję porady, jest jakieś sposób na ulepszenie odbioru radia FM? kupiłem wzmacniacz,
nowy kabel, doprowadziłem do anteny oryginalnej na dachu, odbiór minimalnie poprawił się
ale dalej są trzaski i gubi falę.
jakie polecacie anteny czy wzmacniacze sygnału?
dodam że kolega ma opla i radio gra jak płyta cd
Beny napisał(a):na koncu kazdego elementu masz taka miedziana koncowke to robi za opor zeby sie za daleko kazdy element nie wysowal.I teraz jak sobie dobrze przypominam to obcinalem ok 1 cm od konca kazdy element i sciagalem po kolei (segmenty anteny)az do tego najmniejszego.Z tego co obcialem odzyskiwalem ta miedziana koncowke i pozniej wkladalem ja na nowo i punktakiem nabijalem 2 punkty zeby nie wyleciala.Na koncu bedzie wlasnie zakuta tasiemka.podgrzej ja nad palnikiem zeby wytopic ten urwany element (nie rozwiercaj jest to cienkie i ja sobie zepsulem i robilem nowe).Pozniej wkladasz tasiemke i zakuwasz.Wciagasz antene z bagaznika czyscisz trybka smarujesz i skladasz.Powodzenia
Ps.Robilem to z zalozeniem ze jest zepsute i nieda sie tego uratowac,a dziala od czerwca Zawsze mozna kupic uzywke.
Trochę odgrzewam kotleta sprzed 7 lat, ale cóż... mam urwaną plastikową taśmę zębatą. Za cholere nie wiem jak rozłożyć segmenty anteny aby dostać się do tego najcieńszego elementu i dokonać naprawy. Zaznaczam, że chciałbym uniknąć obcinania i punktowania czegokolwiek, ze względu na brak narzędzi (mam śrubokręt wielofunkcyjny i to tyle). Czy jest znany sposób rozłożenia takiej teleskopowej antenty?
pozdrawiam wszystkich mazdziarzy a zwłaszcza xedosowców!
dzięki i pozdrawiam, grandfso
- Od: 29 cze 2013, 19:14
- Posty: 5
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5 V6
Panowie, tradycyjnie chyba już, padła mi antena w moim aucie tzn się nie wysuwa. Podobno moduł wysuwający.
Co radzicie aby naprawić, jakąś zwykła niewysuwaną przypasować czy naprawiać? Gdzie taki element można znaleźć?
Co radzicie aby naprawić, jakąś zwykła niewysuwaną przypasować czy naprawiać? Gdzie taki element można znaleźć?
- Od: 26 wrz 2014, 15:26
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0 Benzyna, Sedan, 2001 r.
Silnik odzywa się chociaż?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W poprzedniej MX nie miałem żadnego problemu z anteną, natomiast w nowej mam go od razu. Objaw? Antena wysuwa się idealnie (rozebrałem wszystko, wyczyściłem, nasmarowałem), ale nie chowa się sama – kiedy wyłączam radio słychac tylko "pstryknięcie" silniczka i stoi. Schowam delikatnie dłonią, wchodzi bez oporu, wysuwa się po włączeniu radia, ale znowu nie chowa...
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Zapewne trybiki w przekładni się wyrobiły i nie jest przekazywany napęd na taśmę zębatą teleskopu.
Zdemontuj, rozbierz i się przekonasz.
Pocieszę cię – nie ty jeden masz ten problem.
Uzupełnij też proszę profil o lokalizację.
Zdemontuj, rozbierz i się przekonasz.
Pocieszę cię – nie ty jeden masz ten problem.
Uzupełnij też proszę profil o lokalizację.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Sam bat anteny z plastikową listwa zębatą bywa dostępny jako oryginalna cześć zamienna.
Ale to się wymienia w przypadku uszkodzenia teleskopu lub listwy zębatej.
Rozbierz antenę na części i zweryfikuj co jest uszkodzone.
Na odległość diagnoza nie zawsze jest w 100% właściwa.
Ale to się wymienia w przypadku uszkodzenia teleskopu lub listwy zębatej.
Rozbierz antenę na części i zweryfikuj co jest uszkodzone.
Na odległość diagnoza nie zawsze jest w 100% właściwa.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kiedyś nie mając szczypiec do pierścieni odkręciłem to mając do dyspozycji jedynie kombinerki i dwa cienkie gwoździe.
Trochę więcej kreatywności i też sobie poradzisz!
Dopisano 01 gru 2014 0:10:
Kiedyś nie mając szczypiec do pierścieni odkręciłem to mając do dyspozycji jedynie kombinerki i dwa cienkie gwoździe.
Trochę więcej kreatywności i też sobie poradzisz!
Trochę więcej kreatywności i też sobie poradzisz!
Dopisano 01 gru 2014 0:10:
Kiedyś nie mając szczypiec do pierścieni odkręciłem to mając do dyspozycji jedynie kombinerki i dwa cienkie gwoździe.
Trochę więcej kreatywności i też sobie poradzisz!
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wiesz że wpadłem na ten sam pomysł? Ale tyle z tego wyszło że gwoździe się tylko wygiely... Natomiast teraz w leclercu kupiłem szczypce za 13,90 i też się powyginaly zanim jeszcze zacząłem porządnie przekrecac
- Od: 26 wrz 2014, 15:26
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0 Benzyna, Sedan, 2001 r.
No dobra, antenka naprawiona. Jednak zerwana listwa zebata i nowy teleskop się przydał. Listwa jest praktycznie w całości ale urwala się w środku bata, prawdopodobnie przy mocowaniu. Z tego co pisaliście można by się jeszcze bawić w jej reanimacje poprzez odkrecenie kulki i przyczepienie za pomocą tasiemki termokurczliwej?
A co do samego mechanizmu to w środku wszystkie zębatki nienaruszone – nasmarowane tawotem i jak nowka
Tylko jeden problem – górna chromowana nakrętka nie dokreca się do końca i wystaje – czy możliwe ze cała antena poszła jakoś wyżej?
A co do samego mechanizmu to w środku wszystkie zębatki nienaruszone – nasmarowane tawotem i jak nowka
Tylko jeden problem – górna chromowana nakrętka nie dokreca się do końca i wystaje – czy możliwe ze cała antena poszła jakoś wyżej?
- Od: 26 wrz 2014, 15:26
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2.0 Benzyna, Sedan, 2001 r.
A nie zapomniałeś o jakiejś podkładce?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Np. gumowa podkładka między karoserią a główką? Może dałeś ją od dołu blachy?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wróciłem do anteny po przerwie i podłączyłem ją na krótko – najpierw się wysuwała, potem już słabiej, a na końcu silniczek zaczął wydawac dziwne dźwięki i stanęło wszystko Zastanowiłem się chwilkę, podjechałem do sklepu i kupiłem antenę elektryczną uniwersalną za 51 zł. Zamontowałem, podłączyłem – działa pięknie Jak długo, się okaże A, udało mi się zostawic oryginalne uszczelki i polerowany okrąg montażowy, więc prawie wygląda jak oryginał. Prawie, ponieważ nad okręgiem jest polerowana nakrętka, która była w zestawie... Przy okazji kupiłem też centralkę zamka z pilotem i siłownikiem, jutro montaż.
ps. jak ktoś potrzebuje elementy z OEM anteny, w tym nieurwany bat, proszę śmiało pisac na PW
ps. jak ktoś potrzebuje elementy z OEM anteny, w tym nieurwany bat, proszę śmiało pisac na PW
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje