Witam, ostatnimi czasami przerabiałem temat i przyznam, że nieco pomogły mi Wasze opisy ale i tak radio musiałem podpiąć sam i dojść do niektórych wniosków.
1) Sterowanie radiem z kierownicy tzw. SWC działa na zasadzie zmiany rezystancji przy wciskaniu poszczególnych przycisków można to sprawdzić omomierzem pomiędzy dwoma wychodzącymi kablami z wtyczki na ww. fotce
2) Moja madzia to Premacy po lifcie i mam jak kolega 3 kabelki ale jeden z nich (chyba czarny) to klakson bo dotykając masy następuje zwieranie obwodu i głośne trąbienie
) Pozostałe 2 służą do sterownia radiem właśnie. Kabelki sterujące można rozpoznać po tym że wciskając pilota z kierownicy zmienia się pomiędzy tylko tymi dwoma oporność – są to wg oznaczeń międzynarodowych "KEY A" i "KEY GND"
3) Przy takim sterowaniu poprzez 2 kabelki w Premacy można określić jedynie 4 różne funkcje. Więcej funkcji można zadać przy sterowaniu 3 przewodami KEY A, KEY B, KEY GND – ale w mojej madzi tego nie było
4) Moje radio to GMS 6311 i przystosowane było do sterowania na 3 kabelki. Przy czym różnica pomiędzy oporami jest niewielka wiec były trudności w rozpoznaniu sygnału sterującego przez stację – przewody z radia KEY A i KEY B musiałem skręcić razem i tak podłączyć z przewodem KEY A instalacji (wiadomo przewód KEY GND radia z przewodem KEY GND instalacji).
5) Przewody sterowania, które koledzy powyżej sfotografowali przechodzą do kostki radia i wystarcza jedynie 2 – temat był kiedyś w innym wątki które to
Ja się pośpieszyłem i poprowadziłem właśnie od kierownicy, ale wcześniej nikt mnie nie oświecił
Pozdrawiam użytkowników Madzi w wersji Premacy Activ
Dopisano 9 lut 2014, 22:52:Witam, ostatnimi czasami przerabiałem temat i przyznam, że nieco pomogły mi Wasze opisy ale i tak radio musiałem podpiąć sam i dojść do niektórych wniosków.
1) Sterowanie radiem z kierownicy tzw. SWC działa na zasadzie zmiany rezystancji przy wciskaniu poszczególnych przycisków można to sprawdzić omomierzem pomiędzy dwoma wychodzącymi kablami z wtyczki na ww. fotce
2) Moja madzia to Premacy po lifcie i mam jak kolega 3 kabelki ale jeden z nich (chyba czarny) to klakson bo dotykając masy następuje zwieranie obwodu i głośne trąbienie
) Pozostałe 2 służą do sterownia radiem właśnie. Kabelki sterujące można rozpoznać po tym że wciskając pilota z kierownicy zmienia się pomiędzy tylko tymi dwoma oporność – są to wg oznaczeń międzynarodowych "KEY A" i "KEY GND"
3) Przy takim sterowaniu poprzez 2 kabelki w Premacy można określić jedynie 4 różne funkcje. Więcej funkcji można zadać przy sterowaniu 3 przewodami KEY A, KEY B, KEY GND – ale w mojej madzi tego nie było
4) Moje radio to GMS 6311 i przystosowane było do sterowania na 3 kabelki. Przy czym różnica pomiędzy oporami jest niewielka wiec były trudności w rozpoznaniu sygnału sterującego przez stację – przewody z radia KEY A i KEY B musiałem skręcić razem i tak podłączyć z przewodem KEY A instalacji (wiadomo przewód KEY GND radia z przewodem KEY GND instalacji).
5) Przewody sterowania, które koledzy powyżej sfotografowali przechodzą do kostki radia i wystarcza jedynie 2 – temat był kiedyś w innym wątki które to
Ja się pośpieszyłem i poprowadziłem właśnie od kierownicy, ale wcześniej nikt mnie nie oświecił
Pozdrawiam użytkowników Madzi w wersji Premacy Activ