Wygłuszenie Mazda3 BK
1, 2
Robaknow, trzeba się na jakiegoś spota w Bydg. ustawić. Może coś dojdzie do skutku
Ps. ja tego otwory nie zamykałem blachą. Dałem chyba 4 warstwy maty. Pianka w drzwiach nie będzie Ci nasiąkać wodą?
Ps. ja tego otwory nie zamykałem blachą. Dałem chyba 4 warstwy maty. Pianka w drzwiach nie będzie Ci nasiąkać wodą?
Witam
pytanie, czy uważasz że zakrycie tych otworów technologicznych które sa pokryte jakąś gąbką jest konieczne
pytam bo znalazłem zdięcie mazdy3 na stronie CA gdzie tego nie zrobiono?
pytanie, czy uważasz że zakrycie tych otworów technologicznych które sa pokryte jakąś gąbką jest konieczne
pytam bo znalazłem zdięcie mazdy3 na stronie CA gdzie tego nie zrobiono?
-
sebek-p
Jesli juz robic zgodnie ze sztuka to tak. Chociaz z żywicy lub blachy i przykrecic. Wtedy dac wygluszenie.
Jeśli wygłuszenie zakończono na etapie tego zdjęcia, to gratuluję wykonawcy. Pozostawnie tej pianki bez zamknięcia "czymkolwiek" otworu to wyrzucenie pieniędzy na wygłuszenie w błoto. Komora ma być max szczelna.
Jak temat, ruszyło się coś?
Marine_4000 napisał(a):Jeśli wygłuszenie zakończono na etapie tego zdjęcia, to gratuluję wykonawcy. Pozostawnie tej pianki bez zamknięcia "czymkolwiek" otworu to wyrzucenie pieniędzy na wygłuszenie w błoto. Komora ma być max szczelna.
szczególnie że użyte zostały drogie materiały firmy STP.
"Kiedy jade, czuje ulge. Nie czuje zadnych ograniczen..."
6lat jezdzilem trójką bez BOSE a teraz po zmianie na inną trójkę już mam. Mam wrażenie, że drzwi są cięższe. Czy to efekt dodatkowego wygłuszenia? (zapewne i innych głosników)
EDIT:
po rozebraniu boczka drzwi to jest wg. mnie identyczne wygluszenie. Mam chyba więcej i grubej tej fabrycznej materiałowej filcowej wykładziny na nadkolu i wyżej zawinięta jest od podłogi w stronę podszybia.
EDIT:
po rozebraniu boczka drzwi to jest wg. mnie identyczne wygluszenie. Mam chyba więcej i grubej tej fabrycznej materiałowej filcowej wykładziny na nadkolu i wyżej zawinięta jest od podłogi w stronę podszybia.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Witam
zakupiłem 6 mat STP silver 75x50 i wygłuszyłem częściowo przednie drzwi, mat starczyło na wygłuszenie blach wewnątrz, niestety zabrakło na plastikowe osłonę, jedynie od wewnątrz wykleiłem pianki. Muszę dokupić jeszcze dwie maty STP i piankę na tapicerkę.
Efekt jest naprawdę super, na każde drzwi zszedł mi jeden dzień. Pierwszego po skończeniu drzwi pasażera puszczałem muzykę na przemian na prawe i lewe drzwi różnica jest olbrzymia. Czuć też masę drzwi i jest zupełnie inny odgłos zamykanych drzwi.
zakupiłem 6 mat STP silver 75x50 i wygłuszyłem częściowo przednie drzwi, mat starczyło na wygłuszenie blach wewnątrz, niestety zabrakło na plastikowe osłonę, jedynie od wewnątrz wykleiłem pianki. Muszę dokupić jeszcze dwie maty STP i piankę na tapicerkę.
Efekt jest naprawdę super, na każde drzwi zszedł mi jeden dzień. Pierwszego po skończeniu drzwi pasażera puszczałem muzykę na przemian na prawe i lewe drzwi różnica jest olbrzymia. Czuć też masę drzwi i jest zupełnie inny odgłos zamykanych drzwi.
Czy przypadkiem nie pozaklejałeś otworów odpływowych wody na dole w drzwiach (przedostatnie zadjęcie)?
Otworów odpływowych nie zalepiłem, maty nie idom do samego dołu, zostawiłem przynajmniej 2 cm wolnego, do tego na samym dole użyłem jakiegoś wosku w spreju zostało mi trochę po konserwacji podwozia.
Przy okazji ktoś się wie jaki jest patent na rozebranie tej wtyczki od strony budy i przeciągnięcie nowych przewodów do głośników ?
Przy okazji ktoś się wie jaki jest patent na rozebranie tej wtyczki od strony budy i przeciągnięcie nowych przewodów do głośników ?
Teraz już nie pamiętam... Muisz ściągnąć gumę od strony karoserii i odbezpieczyć zatrzask. Dopiero wtedy możesz próbować ją wyjąć na zewnątrz.
Musisz się przyjrzeć, bo ja w jednych drzwiach wyłamałem jeden zatrzask.
Musisz się przyjrzeć, bo ja w jednych drzwiach wyłamałem jeden zatrzask.
Dorzucam jeszcze kilka fotek z wygłuszenia plastiku zamykającego komorę drzwi + montaż głośników.
Ciężka sprawa jest z tweterami, w zaślepkach lusterek ciężko je zamontować mało miejsca. Do góry osłony jest bolec mocujący i nie bardzo można go ruszyć bo nie będzie się trzymać osłona. W centralnej części zaślepki trzeba pamiętać o miejscu dla wiązki elektrycznej do sterowania lusterkiem. Jedyne miejsce to montażu to dół z przodu zaślepki. Przy wierceniu otworów w zaślepkach udało mi się je porysować . Chyba muszę je pomalować, ktoś może polecić jakiś specyfik do malowania plastiku. Zdjęć zaślepek niestety nie zrobiłem.
Ciężka sprawa jest z tweterami, w zaślepkach lusterek ciężko je zamontować mało miejsca. Do góry osłony jest bolec mocujący i nie bardzo można go ruszyć bo nie będzie się trzymać osłona. W centralnej części zaślepki trzeba pamiętać o miejscu dla wiązki elektrycznej do sterowania lusterkiem. Jedyne miejsce to montażu to dół z przodu zaślepki. Przy wierceniu otworów w zaślepkach udało mi się je porysować . Chyba muszę je pomalować, ktoś może polecić jakiś specyfik do malowania plastiku. Zdjęć zaślepek niestety nie zrobiłem.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje