Mazda MPV LW FS '00 dwie sztuki

CW / CR / CP / LW / LV

Postprzez gazparts » 13 lut 2010, 22:50

I po sprzedaży w sobotę mojej 626 w niedziele pojechałem do Niemiec a w poniedziałek na moje podwórko trafiła mazdka MPV LW 2,0
kupiłem ją od obywatela niemiec pierwszego właściciela autka
jestem zadowolony z zakupu bo samochód jest naprawdę bardzo ładny i fajny
orginał lakier
niewielki przebieg

zamontowany od przedwczoraj
ekonomik tuning na instalacji STAG, MAGIC JETwtrysk zmiana na hana, koltec reduktor, butla 56l podwieszana
EDIT
z racji, że gazuję to i testuję
i w aucie pod względem "LPG tuning " było
Stag, magic wtryski hana , reg , alaska magic III reduktor, obecnie jeździ na stagu reduktor nekam wtryski hana
oraz przeprowadzane są od niedawna testy na elektronice LPG TECH <faja>

mały EDIT jeszcze o mazdzie
silnik 4 cyl FS-DE 122KM
prezebieg 88 000 km
spalanie benzyny 9-10
spalanie gazu 10-11
różnica gaz benzyna nieodczuwalna
wyposażenie
wersja exlusive
skóra na kierownicy
komputer pokładowy
4x poduszka powietrzna
4x elektryczne szyby
tylne szybki uchylne
dwa osobne sterowania nawiewem ( osobno z przodu i osobno w ostatnim rzędzie siedzeń)
siedem miejsc siedzących
każdy fotel dowolnie regulowany (przód tył, oparcie)
schowki, podstawki na napoje chyba siedem sztuk
niezły system nagłośnienia w standardzie
choć radio kaseciak w obecnych czasach nieużywany
używam transmitera do odtwarzania MP3
modyfikacje
dopiero mnie czekają ale napewno ciemne szybki oraz reklama na aucie , jakieś CB
oczywiście znaczki klubowe :D
Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


a to moje drugie MPV

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowano 18 mar 2013, 22:09 przez gazparts, łącznie edytowano 10 razy
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Grzyby » 14 lut 2010, 01:50

Ładniusie toto :D
Pogratulować Krzysiu ekstra autka :)
Dzisiaj nijak się nie wyrobiłem żeby na własne oczy obejrzeć :(
A po tych fotach ochota coraz większa :)
Fajny ten kolor.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez gazparts » 14 lut 2010, 16:36

Ładna jest niespotykanie dobrze utrzymany egzemplarz :)
klient niesamowicie dbał o auto
ma 60 lat i problemy z chodzeniem i autem śmigał okazjonalnie
tapicerkę na podłodze wyłożył dywanikami przez siebie dociętymi z wyciętymi dziurami na mocowania siedzeń
dodam że dywany były jak nowe
opony lato orginał jeszcze w dobrym stanie, zima ma 6 lat i jak nówka
wszystko sprawne w aucie poza ciepelkiem z tylnego sterowania
skorodowały przewody stalowe w nadkolu te od płynu chlodzącego i został obieg skrócony
miałem to robić ale stwierdziłem że może latem bo jakoś mi się nie chce a nagrzewnica z przodu ma bardzo dobrą wydajność

acha jeszcze musze pasek rozrządu wymienić bo niemiec śmigał na orgi
jak zapytałem czemu jeszcze nie zmienił bo zmienia się co 5 lat
odparł DAS IS MAZDA 90tys km :]
uspokoił mnie tymi słowami :| wypłacilem kaskę i do Polski dojechałem i przymierzam się do wymiany bo niedługo 90-tys wskoczy :D
oczywiście mazda posiada książkę serwisową :D
Ostatnio edytowano 9 paź 2011, 08:47 przez gazparts, łącznie edytowano 1 raz
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez pdrog » 15 lut 2010, 21:25

Gratuluję nabytku i życzę równie bezawaryjnej eksploatacji ( tfu tfu )jakiej i ja doświadczam. Wersja identyczna jak moja – tylko kolor inny, fajny autobusik :) słuszny silnik :) :P jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam <spoko>

Przyciemnisz szyby ?? Uważam, że warto. No i zazdroszczę haka – cholernie drogie na wtórnym rynku
pdrog
 

Postprzez gazparts » 15 lut 2010, 22:14

pdrog napisał(a):Gratuluję nabytku i życzę równie bezawaryjnej eksploatacji ( tfu tfu )jakiej i ja doświadczam. Wersja identyczna jak moja – tylko kolor inny, fajny autobusik :) słuszny silnik :) :P jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam <spoko>

Przyciemnisz szyby ?? Uważam, że warto. No i zazdroszczę haka – cholernie drogie na wtórnym rynku

:)
mazdy takie są jak sie kupi dobrze utrzymaną to nie do zdarcia autko
szyby zaciemnię na 100% no i klubowe jakieś znaczki w polanach
hak jest zdejmowany wypinany jedną ręką w 5 sekund
super sprawa
chcę hak pyk i założony, nie chcę pyk i nie ma haka
ale z doświadczenia wiem że warto mieć zapięty
na wszelki wypadek jakby gapowicz najechał na tył madziarki :D
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez matteusz3 » 17 lut 2010, 12:32

Tylko że jeśli hak ma możliwość schowania powinno się go chować, w przeciwnym wypadku grozi mandat ;]
A MPVka ładna i zadbana. Gratuluje zakupu i bezawaryjności życzę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2009, 19:52
Posty: 47
Skąd: kielce
Auto: 323F 96r 1.5

Postprzez gazparts » 19 lut 2010, 20:37

matteusz3 napisał(a):Tylko że jeśli hak ma możliwość schowania powinno się go chować,

to umówmy się że jest na stale :D
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez KyRy » 22 lut 2010, 11:42

gratuluję nowego autka. Widać, że zdrowa sztuka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez gazparts » 25 lut 2010, 23:16

szybki już mam ciemne , jeszcze tylko nalepy klubowe i wstawię nowe foty na tablicach TBU ..TY :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez glajt800 » 26 lut 2010, 00:04

bananmin napisał(a):szybki już mam ciemne , jeszcze tylko nalepy klubowe i wstawię nowe foty na tablicach TBU ..TY :)



A jaka cena jeśli to nie tajemnica?, ja kupiłem 626 w grudniu z przebiegiem 156 tys km za 18000 zł też z gazem i narazie dokładam a nie ciesze się z jazdy :(
Co chwile coś do wymiany :(
glajt800
Początkujący
 
Od: 31 paź 2009, 16:58
Posty: 15
Skąd: Krapkowice

Postprzez gazparts » 26 lut 2010, 08:05

żadna tajemnica mazdę kupiłem z portalu mobile.de od privata za 4500e bez gazu i dochodzą jeszcze koszta związane z przyprowadzeniem i rejestracją, ale jak oglądałem w Polsce MPV to w podobnych pieniądzach są ale stanem się znacznie różnią
przykład w Radomiu 21 000 zarejestrowana, pojechałem zmordowane auto kierownica obszyta skayem na wzór orgi, podały wytarte silnik już nie pracuje tak ładnie jak w mojej, itd itd.....
bo tak już jest mazdy MPV w Niemczech zaczynają się od 3000e, ale mają cyknięte ok 300000 km i więcej, Polak taką kupi ma w Polsce za 14 tys korekta licznika kercher w środku , renowacja skóry na kierownicy..... i auto za 18-19 tys wystawia na allegro jako lalunie.
żeby zarobić cokolwiek musiałbym wystawić MPV ok 23tys
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez gazparts » 28 lut 2010, 10:59

jakby się ktoś zastanawiał jak się zbiera mazda MPV 2,0 na gaziorze to proszę ,
bez nadmiernego przeciągania idzie dość przyjemnie, i uwierzcie elastyczność silnika naprawdę zaskakuje na 3 biegu zejdzie do nawet 800obr i bez tarpek fajnie przyśpiesza
http://bananmin.wrzuta.pl/film/4OgKulKQPti/mvi_2697




a przyciemniona wygląda tak

Obrazek
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Steve » 1 mar 2010, 01:47

Gratuluje auta. Czuć, że właściciel zadowolony.
Filmik mnie powala. Sam sie wlasnie zastanawiam MPV diesel czy MPV +FS + LPG.

pzdr
Ostatnio edytowano 1 mar 2010, 03:04 przez Steve, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez Puhcio » 1 mar 2010, 02:16

Fajny, bardzo mi się podoba – to dopiero autobus :D

BTW – może jestem przeczulony na punkcie gazu, ale :
1) wężyki od wtrysków do kolektora mają różną długość (na oko)
2) reduktor nie za słaby ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez gazparts » 1 mar 2010, 07:56

Steve napisał(a):Filmik mnie powala. Sam sie wlasnie zastanawiam MPV diesel czy MPV +FS + LPG.

właśnie ja przed zakupem zastanawiałem się jak ten motor sobie poradzi z takim PKSem, o dziwo daje rade :D
i spalanie pozytywnie zaskakuje
Puhcio napisał(a):1) wężyki od wtrysków do kolektora mają różną długość (na oko)
2) reduktor nie za słaby ?

1 wężyki na 100% równe gwarantuję :)
2 reduktor poszedł na chwile z racji tego, montuję te gaziory popróbowałem sobie kombinacji
na silverze, na alasce został na magicu bo chce zrobić test długodystansowy
choć alaska jeszcze daje rade przy apetycie MPV ciśnienie nie spada poniżej 0,9 z 1,1 a sonda nie uderzała przy obciążeniach w ubogo. :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez adacho01 » 1 mar 2010, 23:49

bananmin napisał(a): ale jak oglądałem w Polsce MPV to w podobnych pieniądzach są ale stanem się znacznie różnią
przykład w Radomiu 21 000 zarejestrowana, pojechałem zmordowane auto kierownica obszyta skayem na wzór orgi, podały wytarte silnik już nie pracuje tak ładnie jak w mojej, itd itd.....


czy pisząc w Radomiu nie chodziło ci o tą która była wystawiona na otomoto?? 165tys przebiegu zielony metalik 2000rok benzyna ze szwajcarii??
jesli tak to zastanawiałem sie czy nie podjechac i zobaczyć, lecz jesli piszesz ze to złomek to dobrze ze nie pojechałem,

bo tak już jest mazdy MPV w Niemczech zaczynają się od 3000e, ale mają cyknięte ok 300000 km i więcej, Polak taką kupi ma w Polsce za 14 tys korekta licznika kercher w środku , renowacja skóry na kierownicy..... i auto za 18-19 tys wystawia na allegro jako lalunie.
żeby zarobić cokolwiek musiałbym wystawić MPV ok 23tys


tak to chyba wyglada w Polsce dokładnie, i tu mam problem bo myslałem ze na litwe pojade po MPV lecz z tego co sie zorientowałem to tam wcale nie jest lepiej niz u nas, a dokładnie tak samo ,, szrot ,,,,

natomiast wyjazd do niemiec komplikuje sprawe bo ja jestem z konca polski, tylko tego dalszego konca :)
i tereny niemiec sa dla mnie zupełnie obce, ze o jezyku juz nie wspomnę,,,,
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2010, 00:36
Posty: 40
Skąd: Białystok
Auto: mazda MPV (LW) 2,0 PB +LPG 2000r

Postprzez gazparts » 2 mar 2010, 20:38

adacho napisał(a):natomiast wyjazd do niemiec komplikuje sprawe bo ja jestem z konca polski, tylko tego dalszego konca :)
i tereny niemiec sa dla mnie zupełnie obce, ze o jezyku juz nie wspomnę,,,,

No drugi koniec Polski to nie koniec świata
szukaj sobie mazdy na mobile de \
dzwoń do mnie nagram Ci wyjazd po wóz za 200e z dojazdem na miejsce i pomoc w papierkach tam
najlepiej okolice Hamburga Hanoweru, mam kumpla co praktycznie co tydzień tam śmiga :D
o proszę Ładna MPV
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez krystof » 2 mar 2010, 22:05

alo,
ja mam z Helmutami względnie dobre doświadczenie, odwrotnie niż z naszymi tam :@(

Pierwszą Mazdzię kupiłem od polskiego Niemca i posypała się w ciągu kilku miesięcy.
Druga jest wpradzie od pośrednika, ale niemieckiego, z papierami Dekry i po Helmucie – jak ta lala.
Handlarz próbował mi auto sprzedać po polsku "od policjanta to auto, tylko duże przebiegi na trasach" ;@) kłamał lub nie – od zakupu minęło 15 miesięcy i ponad 20 tysięcy i chodzi jak igiełka. Tyle, że rurki w dwustrefie pogniły, ale zdaje się, że to standard :@(

Jakby co, to niemiecki mam "w paluszku" – mogę coś popośredniczyć czy potłumaczyć, pomailować z Helmutem )w ramach rozsądku ;@) ).

A z doświadczenia polecam autohandle z papierami Dekry lub takie firmowe salony z autami po poprzednich klientach – jak ci piszą, że bezwypadkowe, to jest to prawda, bo inaczej dopieprzyliby im takie kary, że by się nie pozbierali. To nie jest dziki kraj, jak nasz :@(
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 15:41
Posty: 151
Skąd: 3miasto
Auto: mpv mr 2002 diesel

Postprzez krystof » 2 mar 2010, 22:24

aha – no i jeszcze jedno – w zasadzie to na razie nic nie planuję, ale wychodzi, że zmianiam auto średnio co dwa lata, więc jakbyś nieco poczekał, to kto wie ;@)))
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 15:41
Posty: 151
Skąd: 3miasto
Auto: mpv mr 2002 diesel

Postprzez gazparts » 3 kwi 2010, 18:29

HEHE pewnie i ja za 2 latka zmienię bryczke :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy