Mazda MPV LW FS '00 dwie sztuki
I po sprzedaży w sobotę mojej 626 w niedziele pojechałem do Niemiec a w poniedziałek na moje podwórko trafiła mazdka MPV LW 2,0
kupiłem ją od obywatela niemiec pierwszego właściciela autka
jestem zadowolony z zakupu bo samochód jest naprawdę bardzo ładny i fajny
orginał lakier
niewielki przebieg
zamontowany od przedwczoraj
ekonomik tuning na instalacji STAG, MAGIC JETwtrysk zmiana na hana, koltec reduktor, butla 56l podwieszana
EDIT
z racji, że gazuję to i testuję
i w aucie pod względem "LPG tuning " było
Stag, magic wtryski hana , reg , alaska magic III reduktor, obecnie jeździ na stagu reduktor nekam wtryski hana
oraz przeprowadzane są od niedawna testy na elektronice LPG TECH
mały EDIT jeszcze o mazdzie
silnik 4 cyl FS-DE 122KM
prezebieg 88 000 km
spalanie benzyny 9-10
spalanie gazu 10-11
różnica gaz benzyna nieodczuwalna
wyposażenie
wersja exlusive
skóra na kierownicy
komputer pokładowy
4x poduszka powietrzna
4x elektryczne szyby
tylne szybki uchylne
dwa osobne sterowania nawiewem ( osobno z przodu i osobno w ostatnim rzędzie siedzeń)
siedem miejsc siedzących
każdy fotel dowolnie regulowany (przód tył, oparcie)
schowki, podstawki na napoje chyba siedem sztuk
niezły system nagłośnienia w standardzie
choć radio kaseciak w obecnych czasach nieużywany
używam transmitera do odtwarzania MP3
modyfikacje
dopiero mnie czekają ale napewno ciemne szybki oraz reklama na aucie , jakieś CB
oczywiście znaczki klubowe
a to moje drugie MPV
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
kupiłem ją od obywatela niemiec pierwszego właściciela autka
jestem zadowolony z zakupu bo samochód jest naprawdę bardzo ładny i fajny
orginał lakier
niewielki przebieg
zamontowany od przedwczoraj
ekonomik tuning na instalacji STAG, MAGIC JETwtrysk zmiana na hana, koltec reduktor, butla 56l podwieszana
EDIT
z racji, że gazuję to i testuję
i w aucie pod względem "LPG tuning " było
Stag, magic wtryski hana , reg , alaska magic III reduktor, obecnie jeździ na stagu reduktor nekam wtryski hana
oraz przeprowadzane są od niedawna testy na elektronice LPG TECH
mały EDIT jeszcze o mazdzie
silnik 4 cyl FS-DE 122KM
prezebieg 88 000 km
spalanie benzyny 9-10
spalanie gazu 10-11
różnica gaz benzyna nieodczuwalna
wyposażenie
wersja exlusive
skóra na kierownicy
komputer pokładowy
4x poduszka powietrzna
4x elektryczne szyby
tylne szybki uchylne
dwa osobne sterowania nawiewem ( osobno z przodu i osobno w ostatnim rzędzie siedzeń)
siedem miejsc siedzących
każdy fotel dowolnie regulowany (przód tył, oparcie)
schowki, podstawki na napoje chyba siedem sztuk
niezły system nagłośnienia w standardzie
choć radio kaseciak w obecnych czasach nieużywany
używam transmitera do odtwarzania MP3
modyfikacje
dopiero mnie czekają ale napewno ciemne szybki oraz reklama na aucie , jakieś CB
oczywiście znaczki klubowe
a to moje drugie MPV
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowano 18 mar 2013, 22:09 przez gazparts, łącznie edytowano 10 razy
Ładniusie toto
Pogratulować Krzysiu ekstra autka
Dzisiaj nijak się nie wyrobiłem żeby na własne oczy obejrzeć
A po tych fotach ochota coraz większa
Fajny ten kolor.
Pogratulować Krzysiu ekstra autka
Dzisiaj nijak się nie wyrobiłem żeby na własne oczy obejrzeć
A po tych fotach ochota coraz większa
Fajny ten kolor.
Ładna jest niespotykanie dobrze utrzymany egzemplarz
klient niesamowicie dbał o auto
ma 60 lat i problemy z chodzeniem i autem śmigał okazjonalnie
tapicerkę na podłodze wyłożył dywanikami przez siebie dociętymi z wyciętymi dziurami na mocowania siedzeń
dodam że dywany były jak nowe
opony lato orginał jeszcze w dobrym stanie, zima ma 6 lat i jak nówka
wszystko sprawne w aucie poza ciepelkiem z tylnego sterowania
skorodowały przewody stalowe w nadkolu te od płynu chlodzącego i został obieg skrócony
miałem to robić ale stwierdziłem że może latem bo jakoś mi się nie chce a nagrzewnica z przodu ma bardzo dobrą wydajność
acha jeszcze musze pasek rozrządu wymienić bo niemiec śmigał na orgi
jak zapytałem czemu jeszcze nie zmienił bo zmienia się co 5 lat
odparł DAS IS MAZDA 90tys km
uspokoił mnie tymi słowami wypłacilem kaskę i do Polski dojechałem i przymierzam się do wymiany bo niedługo 90-tys wskoczy
oczywiście mazda posiada książkę serwisową
klient niesamowicie dbał o auto
ma 60 lat i problemy z chodzeniem i autem śmigał okazjonalnie
tapicerkę na podłodze wyłożył dywanikami przez siebie dociętymi z wyciętymi dziurami na mocowania siedzeń
dodam że dywany były jak nowe
opony lato orginał jeszcze w dobrym stanie, zima ma 6 lat i jak nówka
wszystko sprawne w aucie poza ciepelkiem z tylnego sterowania
skorodowały przewody stalowe w nadkolu te od płynu chlodzącego i został obieg skrócony
miałem to robić ale stwierdziłem że może latem bo jakoś mi się nie chce a nagrzewnica z przodu ma bardzo dobrą wydajność
acha jeszcze musze pasek rozrządu wymienić bo niemiec śmigał na orgi
jak zapytałem czemu jeszcze nie zmienił bo zmienia się co 5 lat
odparł DAS IS MAZDA 90tys km
uspokoił mnie tymi słowami wypłacilem kaskę i do Polski dojechałem i przymierzam się do wymiany bo niedługo 90-tys wskoczy
oczywiście mazda posiada książkę serwisową
Ostatnio edytowano 9 paź 2011, 08:47 przez gazparts, łącznie edytowano 1 raz
Gratuluję nabytku i życzę równie bezawaryjnej eksploatacji ( tfu tfu )jakiej i ja doświadczam. Wersja identyczna jak moja – tylko kolor inny, fajny autobusik słuszny silnik jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam
Przyciemnisz szyby Uważam, że warto. No i zazdroszczę haka – cholernie drogie na wtórnym rynku
Przyciemnisz szyby Uważam, że warto. No i zazdroszczę haka – cholernie drogie na wtórnym rynku
-
pdrog
pdrog napisał(a):Gratuluję nabytku i życzę równie bezawaryjnej eksploatacji ( tfu tfu )jakiej i ja doświadczam. Wersja identyczna jak moja – tylko kolor inny, fajny autobusik słuszny silnik jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam
Przyciemnisz szyby Uważam, że warto. No i zazdroszczę haka – cholernie drogie na wtórnym rynku
mazdy takie są jak sie kupi dobrze utrzymaną to nie do zdarcia autko
szyby zaciemnię na 100% no i klubowe jakieś znaczki w polanach
hak jest zdejmowany wypinany jedną ręką w 5 sekund
super sprawa
chcę hak pyk i założony, nie chcę pyk i nie ma haka
ale z doświadczenia wiem że warto mieć zapięty
na wszelki wypadek jakby gapowicz najechał na tył madziarki
matteusz3 napisał(a):Tylko że jeśli hak ma możliwość schowania powinno się go chować,
to umówmy się że jest na stale
gratuluję nowego autka. Widać, że zdrowa sztuka
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
szybki już mam ciemne , jeszcze tylko nalepy klubowe i wstawię nowe foty na tablicach TBU ..TY
bananmin napisał(a):szybki już mam ciemne , jeszcze tylko nalepy klubowe i wstawię nowe foty na tablicach TBU ..TY
A jaka cena jeśli to nie tajemnica?, ja kupiłem 626 w grudniu z przebiegiem 156 tys km za 18000 zł też z gazem i narazie dokładam a nie ciesze się z jazdy
Co chwile coś do wymiany
glajt800
- Od: 31 paź 2009, 16:58
- Posty: 15
- Skąd: Krapkowice
żadna tajemnica mazdę kupiłem z portalu mobile.de od privata za 4500e bez gazu i dochodzą jeszcze koszta związane z przyprowadzeniem i rejestracją, ale jak oglądałem w Polsce MPV to w podobnych pieniądzach są ale stanem się znacznie różnią
przykład w Radomiu 21 000 zarejestrowana, pojechałem zmordowane auto kierownica obszyta skayem na wzór orgi, podały wytarte silnik już nie pracuje tak ładnie jak w mojej, itd itd.....
bo tak już jest mazdy MPV w Niemczech zaczynają się od 3000e, ale mają cyknięte ok 300000 km i więcej, Polak taką kupi ma w Polsce za 14 tys korekta licznika kercher w środku , renowacja skóry na kierownicy..... i auto za 18-19 tys wystawia na allegro jako lalunie.
żeby zarobić cokolwiek musiałbym wystawić MPV ok 23tys
przykład w Radomiu 21 000 zarejestrowana, pojechałem zmordowane auto kierownica obszyta skayem na wzór orgi, podały wytarte silnik już nie pracuje tak ładnie jak w mojej, itd itd.....
bo tak już jest mazdy MPV w Niemczech zaczynają się od 3000e, ale mają cyknięte ok 300000 km i więcej, Polak taką kupi ma w Polsce za 14 tys korekta licznika kercher w środku , renowacja skóry na kierownicy..... i auto za 18-19 tys wystawia na allegro jako lalunie.
żeby zarobić cokolwiek musiałbym wystawić MPV ok 23tys
jakby się ktoś zastanawiał jak się zbiera mazda MPV 2,0 na gaziorze to proszę ,
bez nadmiernego przeciągania idzie dość przyjemnie, i uwierzcie elastyczność silnika naprawdę zaskakuje na 3 biegu zejdzie do nawet 800obr i bez tarpek fajnie przyśpiesza
http://bananmin.wrzuta.pl/film/4OgKulKQPti/mvi_2697
a przyciemniona wygląda tak
bez nadmiernego przeciągania idzie dość przyjemnie, i uwierzcie elastyczność silnika naprawdę zaskakuje na 3 biegu zejdzie do nawet 800obr i bez tarpek fajnie przyśpiesza
http://bananmin.wrzuta.pl/film/4OgKulKQPti/mvi_2697
a przyciemniona wygląda tak
Steve napisał(a):Filmik mnie powala. Sam sie wlasnie zastanawiam MPV diesel czy MPV +FS + LPG.
właśnie ja przed zakupem zastanawiałem się jak ten motor sobie poradzi z takim PKSem, o dziwo daje rade
i spalanie pozytywnie zaskakuje
Puhcio napisał(a):1) wężyki od wtrysków do kolektora mają różną długość (na oko)
2) reduktor nie za słaby ?
1 wężyki na 100% równe gwarantuję
2 reduktor poszedł na chwile z racji tego, montuję te gaziory popróbowałem sobie kombinacji
na silverze, na alasce został na magicu bo chce zrobić test długodystansowy
choć alaska jeszcze daje rade przy apetycie MPV ciśnienie nie spada poniżej 0,9 z 1,1 a sonda nie uderzała przy obciążeniach w ubogo.
bananmin napisał(a): ale jak oglądałem w Polsce MPV to w podobnych pieniądzach są ale stanem się znacznie różnią
przykład w Radomiu 21 000 zarejestrowana, pojechałem zmordowane auto kierownica obszyta skayem na wzór orgi, podały wytarte silnik już nie pracuje tak ładnie jak w mojej, itd itd.....
czy pisząc w Radomiu nie chodziło ci o tą która była wystawiona na otomoto?? 165tys przebiegu zielony metalik 2000rok benzyna ze szwajcarii??
jesli tak to zastanawiałem sie czy nie podjechac i zobaczyć, lecz jesli piszesz ze to złomek to dobrze ze nie pojechałem,bo tak już jest mazdy MPV w Niemczech zaczynają się od 3000e, ale mają cyknięte ok 300000 km i więcej, Polak taką kupi ma w Polsce za 14 tys korekta licznika kercher w środku , renowacja skóry na kierownicy..... i auto za 18-19 tys wystawia na allegro jako lalunie.
żeby zarobić cokolwiek musiałbym wystawić MPV ok 23tys
tak to chyba wyglada w Polsce dokładnie, i tu mam problem bo myslałem ze na litwe pojade po MPV lecz z tego co sie zorientowałem to tam wcale nie jest lepiej niz u nas, a dokładnie tak samo ,, szrot ,,,,
natomiast wyjazd do niemiec komplikuje sprawe bo ja jestem z konca polski, tylko tego dalszego konca
i tereny niemiec sa dla mnie zupełnie obce, ze o jezyku juz nie wspomnę,,,,
- Od: 9 lis 2010, 00:36
- Posty: 40
- Skąd: Białystok
- Auto: mazda MPV (LW) 2,0 PB +LPG 2000r
adacho napisał(a):natomiast wyjazd do niemiec komplikuje sprawe bo ja jestem z konca polski, tylko tego dalszego konca
i tereny niemiec sa dla mnie zupełnie obce, ze o jezyku juz nie wspomnę,,,,
No drugi koniec Polski to nie koniec świata
szukaj sobie mazdy na mobile de \
dzwoń do mnie nagram Ci wyjazd po wóz za 200e z dojazdem na miejsce i pomoc w papierkach tam
najlepiej okolice Hamburga Hanoweru, mam kumpla co praktycznie co tydzień tam śmiga
o proszę Ładna MPV
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
alo,
ja mam z Helmutami względnie dobre doświadczenie, odwrotnie niż z naszymi tam :@(
Pierwszą Mazdzię kupiłem od polskiego Niemca i posypała się w ciągu kilku miesięcy.
Druga jest wpradzie od pośrednika, ale niemieckiego, z papierami Dekry i po Helmucie – jak ta lala.
Handlarz próbował mi auto sprzedać po polsku "od policjanta to auto, tylko duże przebiegi na trasach" ;@) kłamał lub nie – od zakupu minęło 15 miesięcy i ponad 20 tysięcy i chodzi jak igiełka. Tyle, że rurki w dwustrefie pogniły, ale zdaje się, że to standard :@(
Jakby co, to niemiecki mam "w paluszku" – mogę coś popośredniczyć czy potłumaczyć, pomailować z Helmutem )w ramach rozsądku ;@) ).
A z doświadczenia polecam autohandle z papierami Dekry lub takie firmowe salony z autami po poprzednich klientach – jak ci piszą, że bezwypadkowe, to jest to prawda, bo inaczej dopieprzyliby im takie kary, że by się nie pozbierali. To nie jest dziki kraj, jak nasz :@(
ja mam z Helmutami względnie dobre doświadczenie, odwrotnie niż z naszymi tam :@(
Pierwszą Mazdzię kupiłem od polskiego Niemca i posypała się w ciągu kilku miesięcy.
Druga jest wpradzie od pośrednika, ale niemieckiego, z papierami Dekry i po Helmucie – jak ta lala.
Handlarz próbował mi auto sprzedać po polsku "od policjanta to auto, tylko duże przebiegi na trasach" ;@) kłamał lub nie – od zakupu minęło 15 miesięcy i ponad 20 tysięcy i chodzi jak igiełka. Tyle, że rurki w dwustrefie pogniły, ale zdaje się, że to standard :@(
Jakby co, to niemiecki mam "w paluszku" – mogę coś popośredniczyć czy potłumaczyć, pomailować z Helmutem )w ramach rozsądku ;@) ).
A z doświadczenia polecam autohandle z papierami Dekry lub takie firmowe salony z autami po poprzednich klientach – jak ci piszą, że bezwypadkowe, to jest to prawda, bo inaczej dopieprzyliby im takie kary, że by się nie pozbierali. To nie jest dziki kraj, jak nasz :@(
- Od: 21 lis 2007, 15:41
- Posty: 151
- Skąd: 3miasto
- Auto: mpv mr 2002 diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości