Muwies :D

Nasze hobby i zainteresowania, sprawy niemotoryzacyjne.

Postprzez Huano » 23 sie 2004, 21:10

Dzisiaj byłem na SpiderManie 2 – więc tak jak można się było spodziewać – wiele efektów specjalnych, torszkę na siłe robionej fabuły no i oczywiście wątek miłosny (no bo nie ma filmu bez miłości – patrz Titanic, Matrix, Władca Pierścieni itd, itp.). Ja osobiście chodzę w 90% do kina z powodu efektów spejanlych, które na domowych sprzętach wypadają raczej baldo w porównaniu z kinowymi :) No i pod tym względem sie na pewno nie zawiodłem. Jeśli chodzi o fabułę – jak że wręcz wychowałem się na komiksach o SpiderManie – jest bardzo dużo rzeczy które nie zgadzają się z komiksem – i to mnie po prostu razi. A co do reszty fabuły – jak zawsze – wybór między własnym interesem a ogółu (bez śmichów przy słowie interes – w końcu to nie film "przyrodniczy"), ratowanie świata (no może mniejszej części), dobro i żło itd.
Dla mnie to kolejny film na który mogę iść dal czystego relaksu – śmiało moge powiedzieć że te parę złoty nie żałuję – ale dla każdego kto co lubi...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 09:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez panstasio » 23 sie 2004, 23:23

no wiec ja tesz pamietam te komiksy o spider manie i punisher-ze... reszta seri typu superman i batman to juz kilka
lubilem mega marwele .........
ale wracajac do tematu
jakos nie chetnia podchodze to filmow z seri zrobmy z zajebistego komiksa film.....najczesciej kila........
porzeciez w komiksach spidermana i punishera chodzilo glownie o ta [tiiit] fabule a nie o efekt........
ale o gustach sie nie dyskutuje:]
coś ciekawego?? tylko co??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2003, 09:07
Posty: 411
Skąd: Legionowo
Auto: myszowate 626-twsknie;MX6 ;)

Postprzez SANEONE » 24 sie 2004, 07:48

Ja mam do dziś pierwsze numery Spidermanów, Punisherów, G.I.Joe, X-Men i Green Lantern. Mega Marveli też by się kilka znalazło. Byłem taki zajarany tymi komiksami, że kilka razy zdarzyło mi się jeździć do biura firmy, która je wydawała TM-Semic, po to żeby mieć je zanim wejdą do kiosków. Chłopaki byli na tyle szczodrzy, że zawsze sprezentowali mi kilka gadżetów z bohaterami DC i Marvela.

Wracając do filmu to spodziewałem się, że Spider Man 2 będzie naciągany. Jak na razie najbardziej udany z komiksowych filmów to chyba Daredevil, najgorzej za to zapamiętałem Spawn'a. Ciekawe natomiast jak wyjdzie przeniesienie na ekran Hellboy'a, który ma niedługo być w kinach.
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 12:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez XsiX » 24 sie 2004, 07:55

Ciekawe natomiast jak wyjdzie przeniesienie na ekran Hellboy'a, który ma niedługo być w kinach.

Co prawda nie czytałem komiksu jednak film oglądałem jakieś 2 miesiące temu i wyszła im komedia akcji w stylu MiB 1/2
ogólnie film bez ambicji który dobrze nas zabawi przez 2 godzinki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez SANEONE » 24 sie 2004, 08:46

XsiX, no to rozwiałeś wątpliwości.

A może ktoś był na Spidermanie 2 w wersji sześciopiętrowej w IMAX'ie? Wybiorę się w weekend może.

Swoją drogą jakie filmy oglądaliście ostatnio, które byście chętnie polecili?

Ja ostatnio oglądałem może nie najnowszy "Out of Time" (Wyścig z Czasem), który szczerze polecam. Ciekawe czy osoby oglądające ten film zauważyły na nim MX-6.
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 12:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez Globy » 24 sie 2004, 10:53

Wczoraj ogladalem "Men in black 2" i nie podeszla mi ta bajka. Obejrzalem tez "Johnny English", rozsmieszyl mnie nawet, ale spodziewalem sie wiecej po parodii Bonda. "Purpurowe rzeki" z Jean'em Reno byly niezle.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez XsiX » 24 sie 2004, 11:41

Swoją drogą jakie filmy oglądaliście ostatnio, które byście chętnie polecili?

Man on fire – świetny film akcji z D. Washington'em w reżyserii Tony'ego Scotta (tego od Top Gun'u i Wroga Publicznego) :D
Butterfly Effect – fajny filmik w klimatach lekkiego s-f
Godsend – ciekawa fabuła w klimacie thrillera z Robertem De Niro w jednej z głównych ról
Jersey Girl – familijna komedia dla żeńskiej części widowni
Zakochany bez pamięci – ambitna i lekko przyciężkawa komedia z Jimmem Carreyem
Dziewczyna z sąsiedztwa – fajna komedyjka z gwiazdą najlepszego serialu na świecie :D 24 godziny – Elish'ą Cuthbert
Shrek 2 – chyba nie musze się rozpisywać ;)

filmy na których się zawiodłem:
Jak ugryźć 10 milionów 2 – jeszcze gorszy od 1-nki
Świt żywych trupów – za całkoształt
Punisher – nie podobał mi się odtwórca głównej roli, a rola Travolty jakaś mało przekonująca :|
Śmiertelna gorączka – lipa jakich mało :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez SANEONE » 25 sie 2004, 08:40

Byłem wczoraj na SpiderManie 2 w IMAX'ie. Na początku trudno się przyzwyczaić i ogarnąć ten ekran. W sumie to się nie da go ogarnąć dlatego myślałem, że zejdę próbując objąć wszystko co się dzieje na tym filmie. Dopiero później doszedłem do wniosku, że trzeba jedynie patrzeć w te fragmenty ekranu, gdzie się coś dzieje. Trudno się na początku przyzwyczaić do takiego oglądanie, gdyż trzeba poruszać głową w celu śledzenia bohatera, podczas przelatów z jednej skrajnej strony ekranu na drugą.

10 września ma wejść filmik o wyścigach Nascar tym razem w wersji 3D w IMAX'ie.
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 12:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez JackB » 25 sie 2004, 09:56

mam od wczoraj Shreka 2 w polskiej wersji na divxie (kopia DVD, a nie kinówka), normalnie lałem ze śmiechu hahaha
Jacek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2004, 13:18
Posty: 159
Skąd: Pruszków/Poznań
Auto: Mazda 121 Canvas Top DB B3 '91

Postprzez Przemol » 27 sie 2004, 19:49

A ja sie na Shreku 2 zawiodłem. Daleko mu do pierwszej części a o polskiej wersji się nawet nie wypowiem (shrek 1) wszyscy sikają za Szturem a przecież Eddy jest o niebo lepszy (oryginał).....Zamachowski to juz kompletna porażka.........Co do Daredevil (bo ja także sie na komiksach wychowałem) nie lubię tego filmu przej jedną scenę (tą w której ślepy lowelas ni z tąd ni z owąd tłucze się na placu zabaw z Elektrą (takie zaloty)– co to za scena...????? katastrofa. Z ekranizacji komiksów za największą porażkę uważam Hulka (na niego tez najbardziej czekałem) a za najlepszą starego Punishera no i X-men (pomijam fabułę......). Z filmów kultowych dla mnie polecam:
Dogma, Pitch Black, Podziemny krąg, Snatch (Przekręt) i Nowe szaty króla (tę bajkę uważam za śmieszniejszą od Shreka – i to w wersji polskiej)
Pozdrwiam kinomanów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2004, 18:22
Posty: 286
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsu Lancer/AR

Postprzez vtk » 29 sie 2004, 02:42

z filmów aktualnie będących w kinie:

–"Zakochany bez pamięci" (cóż za beznadziejnie przełożony tytuł, w oryginale jest "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind") to film, który bardzo polecam! ambitny, dający do myślenia, z świetnie pasującą ścieżką dźwiękową, z kontrastową grą dwojga głównych aktorów i z świetnymi zdjęciami! <spoko>

–"50 pierwszych randek" szkoda czasu, szkoda oczu, szkoda taśmy filmowej, szkoda... a, dobra, wystarczy (chociaż płeć piękna może uronić parę łez ze wzruszenia i to można uznać za plus :)).

pozdrowienia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 15:49
Posty: 64
Skąd: Konin/Poznań
Auto: Audi A3 TDI

Postprzez SANEONE » 30 sie 2004, 07:51

W weekend byłem na Jeepers Creepers 2. Film klasy video i polecam jedynie tym, którym się naprawdę bardzo nudzi. Koniec delikatnie zaznaczał możliwość powstania 3 części.

Czy ktoś oglądał I, Robot?
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 12:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez Huano » 30 sie 2004, 10:28

Wczoraj obejrzałem "W 80 dni dookoła świata". Bardzo przyjemna komedia (jeśli ktoś lubie popisy Jackie Chana – musowy do obejrzenia). Oczywiście fabuła powszechnie znana, dużo elementów z przymrużeniem oka, dużo gagów sytuacyjnych. Duzó ról epizodycznych znanych aktorów (np. szanowny pan Gubernator Arnie :)) Nie zawiodłem się na tym filmie, z chęcią obejrzę jeszcze raz :)
Szczególnie przypadła mi do gustu wypowiedź pod koniec filmu na temat ptaków – uśmiałem się do łez – nie powiem o co chodzi żeby nie psuć efektu ale mi się spodobało :D
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 09:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez SANEONE » 14 wrz 2004, 07:33

Chłopaki, pod żadnym pozorem nie idźcie na Złe Wychowanie Almodovara. Pedro lekko przegiął w tym obrazie i co jak co, ale jemu odwoływanie się do takich przyziemnych postaw w celu zaciekawienia (zgorszenia) widza, nie jest potrzebne.

Jakby co, ostrzegałem...
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 12:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez luca » 14 wrz 2004, 08:14

Odradzam Kroniki Ridicka. Miała być druga część Pitch black, wyszło coś innego, niekoniecznie warte oglądania.
Chiba że ktoś jest fanem Vina Diesla.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 14:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Huano » 16 wrz 2004, 00:32

Dzisiaj obejrzalem w kinie "Ja, Robot" – jak dla mnie jest wart obejrzenia – całkeim całkiem pomysł, dość dobrze nakręcony, akcja wciąga i co najważniejsze nie ma momentów w których można się nudzić (jak np. we Władcy Pierścieni...). No i co najważniejsze z całego filmu: w około 5 minucie (po rozmowie z chłopaczkiem który chce pożyczyć od Willa samochód) jest ujecie ulicy + ludzi. A w prawym rogu w bocznej uliczce stoi sobie przerobiona na futurystyczne autko (czyli praktycznie zmieniony przedni zderzak) uwaga: MAZDA MX-3!! :D fajnie :) I z tego co mi się wydaje parę minut późiej jest ujęcie gdzie na pierwszym planie, jako zarys autka znów chyba jest MX-3 (podobna szyba tylna). Tak więc jak widać twórcy filmu stwierdzili że wygląd autka jest na tyle nowoczesny że nadaje się do przyszłości :)
A przy okazji marek w filmie – nie wiem czemu odnoszę wrażenie że film był sponsorowany przez Audi, Converse i JVC ;)
Jeśli mi sie uda znaleźć jakiś programik do wyciągania klatek z filmu to wrzuce tą fotke Mazdy :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 09:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez SANEONE » 16 wrz 2004, 07:41

Dokładnie tak jak mówisz: MX-3 pojawia się kilka razy w filmie. Byłem na "Ja, robot" w weekend i film jest naprawdę dobry, oczywiście porównując go do filmów z jego gatunku, który z założenia nie należy do najambitniejszych.

Co do product placementu to zapomniałeś o najważniejszej firmie w tym filmie czyli U.S.Robotics :)
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 12:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez luca » 16 wrz 2004, 08:58

Podzielam opinię. Film dobry, warty obejrzenia.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 14:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez JackB » 16 wrz 2004, 13:50

a ja polecam "Terminal" z Hanksem, dawno nie oglądałem filmu, którego akcja nie wychodzi poza jeden budynek (no może opróćz końcowki), a jednocześnie wciąga jak diabli
Jacek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2004, 13:18
Posty: 159
Skąd: Pruszków/Poznań
Auto: Mazda 121 Canvas Top DB B3 '91

Postprzez Huano » 20 maja 2005, 21:34

Odświerzam stary temacik...

Właśnie wróciłem z Gwiezdncyh Wojen: Zemsta Sith'ów. Wrażenia jak po każdej z nowej serii – mnóóóóstwo efektów specjalnych, troche niedociągnięć, parę rzeczy których mogłoby nie być – czyli jak zawsze.
Ogólnie śmiało można sie wybrać, maniaków sagi nie trzeba namawiać, a i "przeciętny" oglądacz filmów nudził się nie będzie (choć dobrze znać parę szczegółów z poprzedniej, II części... Faktycznie tym razem film nie dla najmłodszych (nie ma jakichś krwawych jatek, ale kilka scen jest stanowczo nie dla młodszych – nie są drastyczne ale mało przyjemne). Troszkę zawiodłem się całą otoczką przejścia Skywalkera na ciemną stronę – dla osób mniej obeznanych z tematem Gwiezdnych Wojen jest to w zasadzie wybór chwili, bez żadnych rozterek czy walk wewnętrznych – zobaczycie sami. No i liczyłem na coś więcej po Generale Gcośtam. W serii animowanej jest znacznie ciekawszą postacią ;)
Podsumowując – nie żałuje wydanych pieniążków, wybiorę się na pewno jeszcze raz no i jak pojawi się na DVD to na pewno dołączy do reszty kolekcji ;)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 09:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park