Kącik rowerowy

Nasze hobby i zainteresowania, sprawy niemotoryzacyjne.

Postprzez marek » 1 kwi 2014, 23:43

dziś nieplanowe 37km jako towarzystwo na docieraniu sprzętu ;)

=1534km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez slisman » 2 kwi 2014, 13:41

Ja 31km po założeniu nowych opon (Kenda Kobra 2.0).
Opony taniutkie (30zł/szt.), ale dają radę i jeździ się niewyobrażalnie lekko po poprzednich 2.35 Nevegalach (gruba kostka, ogromne opory).

=1555 km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez brii » 2 kwi 2014, 14:22

Grzyby napisał(a):
brii napisał(a):światka

eeeeeej no .... Maciek ...


Ja pierdziu – jak to się stało <killer>

Szymon napisał(a):Łoooo, ale babol


Normalnie harakiri chyba popełnię :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Krzemol » 2 kwi 2014, 21:53

1555 + 23 = 1578
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1561 (258/83)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75TBi 235KM '11r

Postprzez Pankuba » 3 kwi 2014, 16:32

Z zeszłej niedzieli:
1578 + 9 = 1587
Miała to być pierwsza wycieczka w sezonie. Niestety jedna Schwalbe Dureme zakończyła współpracę efektownym wystrzałem. A założyłem je jesienią właśnie po to, żeby uniknąć takich niespodzianek. <oczy> Wymienię chyba na zwijaną Schwalbe Mondial.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 16:44
Posty: 550 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M6 GG '05 141 KM

Postprzez jaaco » 3 kwi 2014, 20:43

1587 + 29 = 1616
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Fans » 3 kwi 2014, 21:26

Czy do 1500 – 1600zł da radę kupić w miarę sensowny rower?

http://allegro.pl/rower-merida-matts-20 ... 00247.html

http://allegro.pl/rower-mtb-ferrini-r3- ... 77088.html

http://allegro.pl/rower-kross-hexagon-x ... 03114.html

http://allegro.pl/kands-energy-1300-dys ... 97853.html\

http://allegro.pl/brytyjski-rower-ralei ... 11064.html

Jakiej firmy rower polecacie?

Jest tego taki ogrom, że nie wiem co wybrać. Lepiej hamulce tarczowe czy V-breaki ?
Nowy czy używany?
Moja narzeczona obecnie używa Kross-a Level A2. Może coś na podobnym poziomie :D
Rower będzie służył do normalnych przejażdżek, żadnej wyczynowej jazdy. Przeważnie po ścieżkach rowerowych, choć nie wykluczam szutrów lub leśnych ścieżek.
Startów w MTB jeszcze nie planuję, choć kto wie, znajomych mam, którzy bardzo dobrze sobie radzą, więc kto wie :D
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez marek » 3 kwi 2014, 23:49

mechaniczne tarczówki sobie odpuść, nadaje się to tylko do rowerów z tesco ;)

dorzuć 1k pln i kupisz już coś przyzwoitego na hydraulicznych tarczach. Za 2399 miałbyś Krossa Level B3 a za 1999 Hexagona X9, oba na hydraulikach. B3 lepszy bo koła 29", myślę że warto dołożyć do 29"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Fans » 4 kwi 2014, 20:27

Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Krzemol » 4 kwi 2014, 22:15

1616 + 31 = 1647km :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1561 (258/83)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75TBi 235KM '11r

Postprzez marek » 4 kwi 2014, 23:49

Fans, jak B3 to dopiero 2014 rok, bo 2013 ma mechaniczne hamulce.

Te ceny które pokazujesz bez problemu uzyskasz w sklepie stacjonarnym (5-10% w dół od katalogowej), a mniej problemów z ewentualnym serwisem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Fans » 5 kwi 2014, 09:37

Rozumiem.

Patrzyłem w sklepach koło domu.

I tak w try.bik i banaszekduda Hexagon X9 jest po 1999zł , a Level B3 2499zł i 2399zł wrócę do domu podjadę do sklepu i będę rozglądał. bo to, że muszę kupić nie ulega wątpliwościom.
Może jakąś zniżkę dostanę :D
Dzięki Twoim namowom Marek tak odtworzyłem sobie stronkę Kross-a i teraz zastanawiam się nad:

Level A3
Level R3
Level B3
Hexagon X9
Póki co też taka jest kolejność :)
Może coś doradzisz więcej.
Odrzuciłem te tanie marketówki tak jak mówiłeś i teraz z tych już chcę wybrać.
Mam tydzień na podjęcie decyzji.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Bartek1986 » 5 kwi 2014, 19:29

1647km + 73km = 1720km
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez marek » 5 kwi 2014, 22:29

Fans, przejedź się na kołach 29" (B3) i na innych, najlepiej po nierównościach – krawężniki, bruk, a nie będziesz chciał kół 26". Koło 27,5" (R3) jest jakimś kompromisem, ale tylko jak jesteś bardzo niski (150cm ;) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez mysiak » 6 kwi 2014, 00:33

co sądzicie o takim rowerze?

http://allegro.pl/aluminiowy-skladak-mi ... 49504.html

ma służyć głównie do krótkich wycieczek rowerowych po ścieżkach i jeżdżenia z córką (ona na swoim rowerze)
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez em_dzej » 6 kwi 2014, 14:41

Sprzedajemy maszynę syna B)
fotki:

http://www.fotyfaza.cba.pl/20140406feltq20/

Rower z najwyższej półki
Produkcja USA
Stan Super zadbany, świeżo po serwisie , gotowy do jazdy

Dodatkowo dodajemy:
Błotniki plastik ; nóżka ; licznik KELLYS

Cena dla Klubu 675zł

PS.Maszyna naprawdę Godna wole żeby została w dobrych rękach :D
Cena nowego sklepowego golasa 1000+


opis:

ROWER dziecięcy FELT Q20s koła 20" z amortyzatorem
kolor: NIEBIESKO-SREBRNY
Informacje ogólne:
Rama (materiał): Felt Q Series aluminium 6061
Rozmiar: 20" junior

Widelec / Amortyzacja:
Widelec: HL 20, 40mm

Napęd:
Przerzutka: Shimano Tourney
Korba: aluminiowa z osłoną
Kaseta: 7 Speed Cassette
Łańcuch: KMC 7

Koła:
Piasta przednia: aluminium
Piasta tylna: aluminium
Obręcze: aluminiowe
Opony: MTB

Kontrola:
Manetki: Shimano 7 speed Revo
Dźwignie hamulca: aluminium
Hamulec przedni: Tektro 855-AL
Hamulec tylny: Tektro 855-AL
Kierownica: MTB
Mostek: Felt MTB
Siodełko: Felt Kids MTB ( skóra )
Wspornik siodełka: Felt Alloy Micro-Adjust

Informacje dodatkowe:
Waga: ca. 11,02kg
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez jaaco » 6 kwi 2014, 18:11

Fans ja mam X9 kupiony w zeszłym roku ale model z 2012 chyba, mi się bardzo dobrze jeździ, wiadomo 2014 trochę lepszy ale nadal z przodu słaby amorek- przynajmniej dla mnie bo jeżdżę dużo w terenia, mogli przynajmniej dać XCM albo XCR i doskwiera mi brak blokady amorka na kierownicy (ale to już jest mój wymysł :) ) wiadomo wolałbym mieć coś z wyższych modeli levela albo jakiegoś fulla ale na razie nie mogę sobie pozwolić :)

Dopisano 06 kwi 2014 18:16:

[tiiit] takiego patentu jeszcze nie widziałem :O
Obrazek
LEVEL F7
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez marek » 6 kwi 2014, 20:26

dziś 115km po lesie zrobione.

=1835km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez misthunt3r » 7 kwi 2014, 10:37

Fans od zwykłej jazdy jak mówisz tarcze w ogóle nie są potrzebne. Zwykłe V-ki zatrzymują koła w miejscu bez problemu, a w utrzymaniu są tańsze i prostsze.

Dodam też weekendowe ściągnięcie szosy z trenażera +72km

= 1907km
Początkujący
 
Od: 13 lut 2014, 14:48
Posty: 15
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GF 1,8 '98

Postprzez marek » 7 kwi 2014, 10:58

Utrzymanie tarcz droższe ?? raz na dwa lata wymiana płynu. Klocki zużyłem po 8000km – koszt klocków chyba po 20zł na koło. Więcej bym wydał w tym czasie na dobre klocki do V-brake.

Zero regulacji jest potrzebne przy tarczy, do tego masz mozliwość zcentrowania koła i normalnej jazdy. V-brake co chwile obciera o koło, klocki nierównomiernie się zużywają. Na deszczu i śniegu brak hamulców.

Tarcza zatrzyma się z 40kmh na 15-20 metrach, V-brake na 40-50m. A jak masz krzywą obręcz to przelecisz przez kierownicę wcześniej ;)

Chyba, że zwykła jazda to wyjazd po bułki do sklepu w tempie 20kmh ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park