Zgubiłem karte do cx-9
w zapasowej nie mam klucza mechanicznego
teraz problem bo jak mi padnie akumulator to sie do auta nie dostane.
Czy w serwisie moga np na podstawie nr nadwozia dorobic taki klasyczny klucz, czy czeka mnie wymiana zamków drzwi i stacyjki i nowe karty. czy serwis moze zrobic cos takiego i czy zamki z 7 sa pasowne
Zgubiłem karte jak rozwiazac problem ?
Strona 1 z 1
Z tego, co się orientuje mogą ci zamówić klucz jeśli masz jego numer (taka mała blaszka).
Ja bym od razu wymieniał zamki i kartę wiedząc, że ktoś ją może "znaleźć" – no chyba, że na tym CX'ie ci aż tak nie zależy . W razie kradzieży z ubezpieczalni nie dostaniesz kasy jeśli nie oddasz kompletu kluczy.
Ja bym od razu wymieniał zamki i kartę wiedząc, że ktoś ją może "znaleźć" – no chyba, że na tym CX'ie ci aż tak nie zależy . W razie kradzieży z ubezpieczalni nie dostaniesz kasy jeśli nie oddasz kompletu kluczy.
Darekz
Nie wiem, czy w Polsce ASO dorobi Ci klucz "klasyczny" na podstawie samego VINu do CX-9. Mnie się udało dorobić taki klucz w CX-7 przy pomocy rodziny w USA u dilera Mazdy na podstawie samego VINu. Więc jak masz rodzinę lub znajomych w USA, to możesz ich prosić o załatwienie czegoś takiego u lokalnego dilera Mazdy. Przy dzisiejszych możliwościach komunikacyjnych i transportowych do tygodnia czasu możesz mieć kluczyk "klasyczny" w domu. Uprzedzam, że taka usługa nie jest tania, mnie samo wycięcie kluczyka kosztowało 190 USD plus 80 za kluczyk ( scyzoryk). Przy aktualnym kursie dolara wyszedłem na tym jak Zabłocki na mydle. U nas w kraju zakup kluczyka typu scyzoryk, przycięcie z kodowaniem w ASO, wyjdzie znacznie taniej, no ale mądry Polak po szkodzie. Na Twoim miejscu z uwagi na bezpieczeństwo tego super autka głęboko bym się zastanowił nad opcją wymiany. Jeśłi masz samochód ubezpieczony z tytułu AC i nie skorzystasz z opcji wymiany, to radzę Ci, abyś zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy ubezpieczenia AC, a w szczególności z obowiązkami ubezpieczonego ( Ciebie) i czy nie musisz zawiadomić ubezpieczyciela o zagubieniu karty. Pozdr.
Nie wiem, czy w Polsce ASO dorobi Ci klucz "klasyczny" na podstawie samego VINu do CX-9. Mnie się udało dorobić taki klucz w CX-7 przy pomocy rodziny w USA u dilera Mazdy na podstawie samego VINu. Więc jak masz rodzinę lub znajomych w USA, to możesz ich prosić o załatwienie czegoś takiego u lokalnego dilera Mazdy. Przy dzisiejszych możliwościach komunikacyjnych i transportowych do tygodnia czasu możesz mieć kluczyk "klasyczny" w domu. Uprzedzam, że taka usługa nie jest tania, mnie samo wycięcie kluczyka kosztowało 190 USD plus 80 za kluczyk ( scyzoryk). Przy aktualnym kursie dolara wyszedłem na tym jak Zabłocki na mydle. U nas w kraju zakup kluczyka typu scyzoryk, przycięcie z kodowaniem w ASO, wyjdzie znacznie taniej, no ale mądry Polak po szkodzie. Na Twoim miejscu z uwagi na bezpieczeństwo tego super autka głęboko bym się zastanowił nad opcją wymiany. Jeśłi masz samochód ubezpieczony z tytułu AC i nie skorzystasz z opcji wymiany, to radzę Ci, abyś zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy ubezpieczenia AC, a w szczególności z obowiązkami ubezpieczonego ( Ciebie) i czy nie musisz zawiadomić ubezpieczyciela o zagubieniu karty. Pozdr.
- Od: 17 wrz 2008, 21:48
- Posty: 5
- Skąd: Tarnów
- Auto: honda, Mazda CX-7
darekz napisał(a):Serwis moze zmienic zamki jesli ten cx nie funkcjonuje na europejskim rynku.
CX-9 jest sprzedawany w Europie, choć tylko w jednym kraju.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
mircus8 napisał(a):Darekz
Nie wiem, czy w Polsce ASO dorobi Ci klucz "klasyczny" na podstawie samego VINu do CX-9. Mnie się udało dorobić taki klucz w CX-7 przy pomocy rodziny w USA u dilera Mazdy na podstawie samego VINu. Więc jak masz rodzinę lub znajomych w USA, to możesz ich prosić o załatwienie czegoś takiego u lokalnego dilera Mazdy. Przy dzisiejszych możliwościach komunikacyjnych i transportowych do tygodnia czasu możesz mieć kluczyk "klasyczny" w domu. Uprzedzam, że taka usługa nie jest tania, mnie samo wycięcie kluczyka kosztowało 190 USD plus 80 za kluczyk ( scyzoryk). Przy aktualnym kursie dolara wyszedłem na tym jak Zabłocki na mydle. U nas w kraju zakup kluczyka typu scyzoryk, przycięcie z kodowaniem w ASO, wyjdzie znacznie taniej, no ale mądry Polak po szkodzie. Na Twoim miejscu z uwagi na bezpieczeństwo tego super autka głęboko bym się zastanowił nad opcją wymiany. Jeśłi masz samochód ubezpieczony z tytułu AC i nie skorzystasz z opcji wymiany, to radzę Ci, abyś zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy ubezpieczenia AC, a w szczególności z obowiązkami ubezpieczonego ( Ciebie) i czy nie musisz zawiadomić ubezpieczyciela o zagubieniu karty. Pozdr.
Szanowni Koledzy!
Przerabiałem ostatnio problem dorobienia karty z kluczykiem do mojej CX-7 (wersja amerykańska). Załatwiałem wszystko w ASO Mazda w Warszawie. Kupiłem samochód sprowadzony z USA, ale otrzymałem tylko jedną kartę z kluczykiem od sprzedającego (tak też zapisane mam we wniosku ubezpieczeniowym, więc u mnie "komplet kluczyków" znaczy jedna karta z kluczykiem). Nie miałem pewności, czy właściciel ściemniał, że jedną kartę otrzymał w USA od sprzedającego, czy nie, zatem postąpiłem zgodnie z zasadą Przezorny Zawsze Ubezpieczony – dorobić kartę i przekodować obie. Miałem jednakże podobny problem co kolega: jedna karta z kluczykiem, ale bez żadnych kodów kluczyka, itd. W ASO zamówili czystą kartę z surowym kluczykiem oraz ściągnęli z centralnego rejestru z Mazdy po numerze VIN kody immobilizera. Ja dociąłęm tylko kluczyk w warsztacie podanym przez ASO (nie wiem dlaczego sami tego nie załątwili) i już.
Cała operacja kosztowała mnie jak poniżej:
– nowa karta: ok. 1000zł;
– surowy kluczyk : ok.140zł;
– dorobienie/docięcie kluczyka: ok.50zł;
– zakodowanie kart i kluczyka (tzn. zakodowanie nowej i przekodowanie starej z kluczykiem): ok.120zł.
Czas trwania: od momentu zgłoszenia przeze mnie potrzeby wykonania takiej usługi do czasu realizacji: ok. tydzień (ale można w 3-5 dni).
Pozdrawiam,
Z.T.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Zbyszek
- Od: 20 gru 2008, 00:27
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 GT FWD
Jeszcze nie załetwiłem choc jestem prawdopodobnie na dobrej drodze. Jak narazie wszyscy proponowali wyjęcie zamka z drzwi i dociecie klucza do niego. Jak wygladało u ciebie dociecie klucza bez kodów i numerów. Wyciągałes zamek.?
Znalazłem w Warszawie firme EWAN która dorabia klucze ze stanów po VIN. Takim otworze ale czeka mnie jeszcze kodowanioe immo i kart. No ale wygląda mi na to ze nie musze wyjmowac zamka z drzwi.
Czekam na ten cienty klucz po vinie.
W USA nie jest tak pieknie bo oni maja w cenniku wyciecie i kodowanie nie mozna tylko wyciąc musi byc auto na miejscu itp.
Znalazłem w Warszawie firme EWAN która dorabia klucze ze stanów po VIN. Takim otworze ale czeka mnie jeszcze kodowanioe immo i kart. No ale wygląda mi na to ze nie musze wyjmowac zamka z drzwi.
Czekam na ten cienty klucz po vinie.
W USA nie jest tak pieknie bo oni maja w cenniku wyciecie i kodowanie nie mozna tylko wyciąc musi byc auto na miejscu itp.
- Od: 15 sty 2009, 13:39
- Posty: 5
Nie wiem jak to jest, kiedy się zgubi jedyną kartę... Ja miałem jedną kartę z kluczykiem, więc kluczyk docinałem na kopiarce. A po docięciu kluczyka odstawiłem samochód na pół dnia do serwisu celem przekodowania kart i kluczyków.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Zbyszek
- Od: 20 gru 2008, 00:27
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 GT FWD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości