brak mocy

Mazda Tribute 2003–2007 (EP) / Mazda Tribute 2001–2003 (EP)

Postprzez Gość » 18 mar 2007, 18:36

witam
posiadam forda probe 2 2.0l 16v i mam roblem samochod ma strasznego mula
do 100 mam 11s nome nawet z kawalkiem to tragedia
wczesniej mialem gaz ale wymontowalem go po strzale i walnieci przeplywki mialem bledy przeplywki oczywiscie i sondy. wywalilem katalizator przeczyscilem sonde wymienilem przeplywonierz i obecnie brak bledow
w samochodzie wymienilem olej, filtr powietrza,swiece, pasek rozrzadu po wymianie paska zauwazylem ze moja predkosc max o 150km no moze nie max ale znudzilo mi sie go dalej dusic
dzisiaj sprawdzilem ze mam czarne swiece, pojezdzilem z wypieta sonda i zednej roznicy nie odczulem ani na lepsze ani na gorsze to samo w trybie awaryjnym zadnej roznicy
podejrzewam ze zle pasek zalozylem ustawilem wszystkie wskazniki na rowno a ostatnio slyszale ze ma byc ponizej ale nie wiem czy to prawda
a auto sie wkreca na obroty bez problemu do 7000 pozniej zaplon odcina
na forum probe pisza ze kola mam znienic bo mam 16" i opony 225 i ze poczuje roznice ale...
troche koncza mi sie pomysly a niedlugo na urlop ide i pogrzebal bym troszke w aucie
Gość
 

Postprzez Gość » 18 mar 2007, 18:44

zmierzylem cisnienie sprezania i rowno po 15 atmosfer
Gość
 

Postprzez Nefar » 18 mar 2007, 19:29

YoŁ man. Jakobys mial problema ze wzrokiem to postujesz na forum dotyczacym samochodow marki mazda :) Proponowalbym poszukac forum ford, lub forum probe. http://www.fordprobe.pl/forum/
http://ford-probe.net/ itd. Tutaj to raczej becie ciezko. :)

Zalej wache v-power99 i wtedy sprawdz, dziwne problemy zaczynaja sie po dziwnej benzynie.
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Grzyby » 18 mar 2007, 21:28

zoran napisał(a):mialem bledy przeplywki oczywiscie i sondy


zoran napisał(a):przeczyscilem sonde

ciekawy sposób naprawy :)

zoran napisał(a):dzisiaj sprawdzilem ze mam czarne swiece, pojezdzilem z wypieta sonda i zednej roznicy nie odczulem ani na lepsze ani na gorsze to samo w trybie awaryjnym zadnej roznicy

sprawdziłeś błędy?
Obstawiam na 110% że sonda jest martwa. To by tłumaczyło to co napisałeś powyżej (brak zmian na wpiętej/odpiętej)
Sonda padła a komp jest cały czas w trybie awaryjnym – i taki efekt.
Wymień lambdę.


Nefar napisał(a):Jakobys mial problema ze wzrokiem to postujesz na forum dotyczacym samochodow marki mazda

gdybyś nie wiedział – w Probe 2 są silniki Mazdy (2.0 i 2.5) więc zoran zadał pytanie na właściwym forum :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Gość » 18 mar 2007, 22:30

bledow nie mam no i jak tak to po wyplacie kupuje sonde mam nadzieje ze to pomoze
Gość
 

Postprzez Nefar » 19 mar 2007, 00:43

Really ??? Jesli tak to kajam sie do stop i caluje raczki. W zyciu bym nie pomyslal ze mazda to ford. Kurna. Wiedzialem ze 3.0 to silnik fordowski ale ze juz tak dlugo to trwa...
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez GofNet » 19 mar 2007, 01:37

Nie Mazda, to Ford, ale Ford, to fragment Mazdy...
To tak, jak z silnikiem Citroena w Polonezie. Przecież Citroen, to nie Polonez...

Dość często to pisuję, ale równie często ta usterka występuje – zwłaszcza przy LPG. Sprawdź układ dolotowy, czyli stan rury od przepływomierza do przepustnicy, obudowę filtra powietrza (ew. pęknięcia, nieszczelności) oraz sam przepływomierz (choć ten ostatni jeśli jest nowy, to można wyeliminować. Jeśli układ dostaje lewe powietrze, to efekt jest podobny.

Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez sołtys » 19 mar 2007, 07:18

zoran masz żle złożony rozrządu, przytrzymywałemś wałki podczas montażu paska?? Pewnie nie a one samoczynnie uciekają ze znaków pod siłą naporu sprężyn zaworowych, miałem podobnie, auto chodziło normalnie tylko miało problem osiągnąć 150kmh.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Pozostałe Modele