Wiele było tematów na temat braku mocy w KL jednak uważam że mój problem wymaga osobnego tematu. Wiec do rzeczy...
Autko miało przed remontem 8.1s do 100km/h (ciś. na cyl od 10.5 do 11.5atm + 1 litr 15w40 na 150km) . Po remoncie miało już tylko 8.7s ( 11.2atm do 12.8 atm i zero ubytków). Jak wiadomo seria ma 7.5s do 100km/h. Ostatnio ( 3 tys km od remontu) auto straciło moc. Dzis przyspiesza do 100 w 9.7s na PB natomias na LPG ( 9.5 s). Pojechałem dziś na sprawdzenie ponownie ciśnien gdyż byłem pewien że mogło spaść cisnienie na cyl. Okazało sie że autko ma doskonałe cisnienie ( 12.6 – 12.8 atm , seria ma 13 . Wymienilismy przepływke jednak po testach nadal to samo. Najdziwniejsze jest to że na LPG sunie lepiej niż na PB. LPG mam z BLOSEM, bez odczytu z sond co gwaranuje dolot powietrza do silnika jak w serii ( mixer zwęża dolot o 60% wiec prosze sie nie czepiac LPG). Ale zajmijmy sie tylko i wyłacznie jazda na PB. Vrisy działaja. Przepływka ok. Dolot szczelny. Gdzie szukać problemu? Skoro silnik jest jak brzytwa wiec przyczyna musi leżec raczej gdzies w sterowaniu. Co ma wpływ na osiągi auta na PB? Sondy lambda, filtr paliwa, komputer – tylko to nasowa mi sie na myśl. Co o tym sądzicie?
Spadek mocy – auto po remoncie
Strona 1 z 1
Pakulek – nie czepiam się tego że założyłeś nowy temat ale chociaż nazwij go zgodnie z regulaminem.
Też to obstawiam – ostatnio dosyć popularny problem.
Ludzie myślą, że jak mają LPG to nie muszą jeździć na Pb.
sołtys napisał(a):3. Jak często jeżdzisz na benzynie?? jak niewiele to wtryski mogą siadac
Też to obstawiam – ostatnio dosyć popularny problem.
Ludzie myślą, że jak mają LPG to nie muszą jeździć na Pb.
zdarza sie za mala wydajnosc pompy benz... w wyniku zanieczyszczen w zbiorniku. ja tak mam teraz.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość