Zakup Tribute 3.0V6
Napisane: 28 gru 2017, 12:11
Witam serdecznie forumowiczów.
Szukam autka dla 4 osobowej rodziny do miasta w trasy. Mieszkam na małym odludziu więc zimą przyda się 4x4 ale nie do ekstremalnej jazdy.
Wpadła mi w oko Mazda tribute i chciałem Państwa poprosić o rady przed zakupem tego modelu.
Skłaniam się ku motorowi 3.0V6 oczywiście z instalacją gazową.
Proszę o kilka rad na co zwrócić uwagę przy zakupie – oglądałem dwa modele i niestety zaczynały rdzewieć więc śmiem twierdzić że to norma w tych autach.
– czy nie ma problemów z zakupem części, widzę w katalogach że z rzeczy eksploatacyjnych wszystko jest w normalnych cenach, poproszę o przykłady jakiś droższych cen części.
– jakie elementy bywają droższe – nie mogłem znaleźć ceny np. cewki.
– czy bez problemu można ją podłączyć pod złącze diagnostyczne dostępne od ręki np. w sieciach norauto czy jednak diagnoza komputerem w przypadku zapalenia kontrolki silnika to poważny wydatek
( w oplu była możliwość zwarcia styków w złączu diagnostycznym i kontrolka silnika wymrugała dany błąd – czy jest taka możliwość w Tribute?)
– ogólnie jak się sprawuje V6 i napędy (np. w oplu w V6 aby wymienić uszczelkę kolektora trzeba było unieść silnik.
Nieukrywam, że do zakupu tego modelu zachęca cena np. w porównaniu z foresterem czy x-trail – ale jak wiadomo nie chce kłopotów, nie chce aby mechanicy uciekali od tego modelu chociaż i tak w większości sam naprawiam auta, posiadam podnośnik itd. (hobby).
Serdecznie dziękuję za Państwa opinie i rady.
Pozdrawiam
Marcin
Szukam autka dla 4 osobowej rodziny do miasta w trasy. Mieszkam na małym odludziu więc zimą przyda się 4x4 ale nie do ekstremalnej jazdy.
Wpadła mi w oko Mazda tribute i chciałem Państwa poprosić o rady przed zakupem tego modelu.
Skłaniam się ku motorowi 3.0V6 oczywiście z instalacją gazową.
Proszę o kilka rad na co zwrócić uwagę przy zakupie – oglądałem dwa modele i niestety zaczynały rdzewieć więc śmiem twierdzić że to norma w tych autach.
– czy nie ma problemów z zakupem części, widzę w katalogach że z rzeczy eksploatacyjnych wszystko jest w normalnych cenach, poproszę o przykłady jakiś droższych cen części.
– jakie elementy bywają droższe – nie mogłem znaleźć ceny np. cewki.
– czy bez problemu można ją podłączyć pod złącze diagnostyczne dostępne od ręki np. w sieciach norauto czy jednak diagnoza komputerem w przypadku zapalenia kontrolki silnika to poważny wydatek
( w oplu była możliwość zwarcia styków w złączu diagnostycznym i kontrolka silnika wymrugała dany błąd – czy jest taka możliwość w Tribute?)
– ogólnie jak się sprawuje V6 i napędy (np. w oplu w V6 aby wymienić uszczelkę kolektora trzeba było unieść silnik.
Nieukrywam, że do zakupu tego modelu zachęca cena np. w porównaniu z foresterem czy x-trail – ale jak wiadomo nie chce kłopotów, nie chce aby mechanicy uciekali od tego modelu chociaż i tak w większości sam naprawiam auta, posiadam podnośnik itd. (hobby).
Serdecznie dziękuję za Państwa opinie i rady.
Pozdrawiam
Marcin