Tribute V6 3.0 LPG gaśnie przy skręcaniu, ruszaniu

Mazda Tribute 2003–2007 (EP) / Mazda Tribute 2001–2003 (EP)

Postprzez artB » 9 mar 2017, 13:03

Samochód, szczególnie gdy nie jest rozgrzany lubi zgasnąć przy ruszaniu ze skrętem lub wolnym skręcaniu. Po rozgrzaniu jest lepiej. Do tego dławi się na PB.
Są wymienione wtryski LPG, reduktor LPG, świece, regulowany LPG, wymieniony przepływomierz, filtr powietrza i.... wciąż to samo.
Początkujący
 
Od: 9 mar 2017, 12:52
Posty: 8
Auto: Tribute V6 3.0 2005

Postprzez Forte » 9 mar 2017, 13:16

Kolego , jeździsz głównie na gazie tzn, że benzyna używana jest tylko do rozruchu. Im rzadziej ją wymieniasz (optymalnie raz na miesiąc 10-15 litrów). tym większe problemy z zanieczyszczonymi wtryskiwaczami i złą praca silnika , głównie na benzynie ale też gorzej na gazie (przepały). Rada oczyść wtryski znanym na forum preparatem Forte Fuel System Cleaner. Ponadto radzę ci wlać jednocześnie do baku drugi preparat Forte Petrol Saver, który odblokuje Ci pierścienie , uszczelniające cylindry i oczyści , pewnie zabrudzoną sondę lambda. Auto po tym zabiegu przestanie zgłaszać usterki a i zaoszczędzisz na gazie, którego silnik będzie potrzebował mniej. Jak bys miał pytania to skontaktuj się ze mna , jestem doradcą technicznym Forte. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 09:53
Posty: 49
Skąd: Warszawa

Postprzez artB » 9 mar 2017, 14:45

dziękuję za odpowiedź.
Wlałem jakiś czas temu podobny eliksir STP zrobiłem cały cykl 50l tylko na PB i nie pomogło.
Czy te produkty ( zakładam że wielokrotnie droższe ) faktycznie są skuteczniejsze? czytałem wątek o forte i chyba nikt tego nie porównywał z innymi dolewkami.
Jaki jest koszt tych specyfików i czy da się to kupić gdzieś w 3mieście lub wwa ?
Początkujący
 
Od: 9 mar 2017, 12:52
Posty: 8
Auto: Tribute V6 3.0 2005

Postprzez artB » 8 maja 2017, 14:42

info dla potomnych:
Mechanik wyczyścił korkowca, przepustnicę, wymienił filtr paliwa – koszt w Gdańsku 110zł
I jest dużo lepiej, w ciągu ostatniego 1000 km przydławił się tylko 4-5 razy, ( przedtem zawsze na zimnym się dławił ), spadło spalanie LPG o ok. 10% (!) – wiec to jest chyba dobry kierunek działania.
Jeszcze zafunduję grzebnięcie/czyszczenie EGR + wymiana filtra i regulacja LPG. Zastanawiam się nad wymianą cewek ( zakładam, że są równolatkami auta ).
Jak uporządkuję sprawy mechaniczne i zostanie trochę $ szarpnę się na forte.
Początkujący
 
Od: 9 mar 2017, 12:52
Posty: 8
Auto: Tribute V6 3.0 2005

Postprzez czemalin » 17 gru 2017, 10:36

Posiadam mazdę tribute 2,3 z 2006r na instalacji BRC. Auto zapala na benzynie później automatycznie przełącza na gaz. Mój problem, to po przejechaniu kilku km wyłączę silnik i po kilku minutach odpalam ponownie, silnik gaśnie, potrafi to zrobić nawet kilka razy zanim go rozpędzę, gdy przełączy się na gaz wszystko jest o'k. Te gaśnięcia występują tylko na rozgrzanym silniku.
Początkujący
 
Od: 15 gru 2017, 14:15
Posty: 2
Auto: Mazda Tribute 2,3 benzyna – gaz, rok prod. 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Pozostałe Modele