Strona 3 z 3

PostNapisane: 31 paź 2008, 17:30
przez zenith839
lookinij sobie na to zdjęcia. http://sklep.intercars.com.pl/khpics/162964/D23007%5B1%5D.jpg
http://sklep.intercars.com.pl/khpics/162964/D23007%5B2%5D.jpg
http://sklep.intercars.com.pl/khpics/162964/D23007%5B3%5D.jpg

są z hurtowni intercars. Ten termostat to TAKATO D23007. Cena jakieś 60zł ale popytaj w swoim sklepie bo może być niższa. Jakbyś nie dostał a będzie taki sam jak twój daj znać. Sam prowadzę sklep trochę innej dziedziny ale mam podpisaną umowę z hurtownią AD Stachura.

PostNapisane: 1 lis 2008, 23:33
przez trojanrob
daveds napisał(a):hmmmm " Madzia lubi jak sam łapki wkładam."

Moja też tak ma -co kto obcy się dotknie to jedno naprawi a drugie s...li. TAk więc co mogę robię sam.

PostNapisane: 2 lis 2008, 16:14
przez zenith839
i wzorowo bo znasz własny samochód i poznajesz go cały czas coraz bardziej. Więc z czasem nawet najtrudniejsze prace wydają się być bardzo proste a i czas zdiagnozowania problemu jest coraz krótszy.

PostNapisane: 4 lis 2008, 15:53
przez daveds
witam sentia MEN i nie tylko he mam male pyt musze wymienic olej i potrzebuje filtry do skrzyni i do silnika mam sklep juz w ktorym sie zaopatrze predzej pisalem o tymi chce o porade ok z gory dzia
łożysko na przód – Kanaco Japan – 510zl
JC – 420zl
termostat Takato – 58zl.
Filtr oleju
Knecht – 20zl
Union Japan 14zl
Herth Buss jakoparts 14zl
JC Premium 12zl
ktory filtr nie wiem wszystkie sa dobre?
nie wiem czy jeszcze przy wymianie oleju uszczelka pod miska olejowa pewnie tez co?
no i filtr do skrzyni ciezko pomozecie?
mam pytanie co do oleju mam w silniku petro canada to jest polsyntetyk ile wchodzi do silnika tego oleju i ile do skrzyni tam jest dextron 3
jeszcze raz dzia
pozdrawiammmmmmmmm

PostNapisane: 5 lis 2008, 09:51
przez zenith839
Co do filtra obojętnie co weźmiesz i tak wszystko będzie dobre. Uszczelka pod miską olejową nic cię nie interesuje. jeśli nie leje to zostaw jeśli leje wymień.

Co do pojemności. Oleju do silnika wchodzi 5L do skrzyni 4.8L, płynu chłodniczego 9.4L, oleju do tylnego mostu 1.3L.

Olej w skrzyni musi być zgodny z normą: ATF M-III lub DEXRON-2. Nic innego. Ja mam u siebie ATF M-III.

Co do filtra skrzyni. Ja u siebie zmieniałem dość dawno i nie mam nigdzie starego podałbym ci symbol. Ale w konstrukcji niemalże identycznej jest RB4A-EL która była montowana w RX-7 w latach 1991-94. Kup zobacz może ci podejdzie najwyżej oddasz.

PostNapisane: 5 lis 2008, 16:07
przez daveds
Co do oleju ja mam napisane ze dextron 3 to tez dobrze ? co sadzicie o lozysku moze byc co? to jest cena wraz z piasta i jest na miejscu bez sciagania przez ebay . a jak z tym olejem w tylnymmoscie wymienia sie go na pewno a le co ile i jaki to olej? nie mam pojecia ? te porady od was sa naprawde dobre duzo problemow znika po wyjasnieniu i po dobrych podpowiedziach
pozdr3 mac sie

PostNapisane: 5 lis 2008, 17:26
przez zenith839
dexron 3 ma inną klasę lepkości. Możesz wlać nie powinno zaszkodzić skrzyni. Łożysko OK.

Tylny most: 1.3L pojemności oleju. Olej w klasie GL-5/ SAE90W czyli musisz wlać olej: SAE 80W90
Co do częstości zmian to nie pamiętam co ile. Jeśli masz oryginalną instrukcję do 929HD to na pewno tam napisali jeśli nie to gdzieś w okolicach 20tyś mil trzeba dokonywać zmian.

PostNapisane: 8 lis 2008, 15:02
przez piotrek929
muszę się podłączyć do tego elektrycznego tematu
w nocy siadł mi przekaźnik który podaje napięcie ładowania do instalacji, usłyszałem tylkko jak parę razy się włączył i wyłączył, potem zapaliły mi sie na stałe podczas jazdy wszystkie kontrolki, orócz OIL i CHECK, akumulator padł na szczęście pod domem, ale już nie odpale, oczywiście wszystkie gadżety elektryczne do konca działają, np szyby, lusterka, lampki , światła. skrzynia zaczęła wariować, abs nie dziala , gdzie mam szukać tego przekaźnika? musze ściągać cały panel?

aadminie zlituj się nade mną, ale jestem wykonczony po kilku godzinnej robocie ..

PostNapisane: 8 lis 2008, 21:30
przez zenith839
główna skrzynka z przekaźnikami jest w komorze silnika w oddzielnej skrzynce. Inne przekaźniki są za tylnym oparciem. Wygląda na to że padła centralna magistrala od komunikacji komputerów. szukaj schematów na 929.sentia.ru ale widzę że będzie ciężko i dużo grzebania. Mam nadzieję że główny komputer ocalał. W 929 HD nie ma przekaźnika który przełącza ładowanie do instalacji. Układ działa inaczej ładowanie następuje po minusie (nie mylić z masą silnika), w innych markach po plusie. A wszystko to dzięki regulatorowi napięcia marki Mitsubishi.

PostNapisane: 9 lis 2008, 02:40
przez piotrek929
sorry zenith, moja 929 jest HC ale amerykan, właśnie rozmawialem z moim mechesem od amerykanówm prz braku ładowania pojawiają sie prblemy z ABS i innymim ważnymi systemami, które wymagają ponad 12 V napięcia , a przy braku ładowania takiego nie dostają, myśle ze skończył się alternator – wkońcu
200 kkm zrobil

PostNapisane: 9 lis 2008, 10:49
przez zenith839
sorki myślałem że o 929 HD rozmawiamy.

Edit:20 kwi 2009 11:36
Polecam ten sklep z częściami do zawieszenia. http://stores.shop.ebay.com/World-Suspe ... QQ_armrsZ1 Kupiłem całe drążki kierownicze z końcówkami. Pasują idealnie zapłaciłem połowę tego co chcieli w Polsce.


Wracając do skrzyni automatycznej. Nasz czterobiegowy automat o nazwie kodowej RA4A-EL to tak naprawdę skrzynia Nissana.

Jej symbol RE4R01A, producent Jatco. Dzięki temu łatwiej będzie znaleźć filtr zamienny lub części zapasowe. Oryginalny filtr produkuje FRAM FT1145 cena jest kosmiczna. Szukając po Nissanach filtry można kupić już za 57zł.

[Usunięte]

PostNapisane: 20 kwi 2009, 12:36
przez zenith839
PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 02:05.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 13 cze 2009, 13:45
przez tym666
szukam master kita do mojej hd bo chyba wezme sie gdyz ostatnio dopadlem manual :)

Poszukuje książki serwisowej i obsługi Mazdy 929 92-

PostNapisane: 28 paź 2009, 21:02
przez Grzegorz929
Jestem nowym Użytkownikiem na forum i trochę nie potrafię się tu ogarnąć dlatego proszę o wyrozumiałość i pomoc.

Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 929; 92r; 3.0, ale mam masę pytań co, gdzie, jak i z czym, dlatego fajnie by było gdyby ktoś podrzucił mi jakąś książkę z instrukcją obsługo w innym przypadku zarzucę was pytaniami.

Pozdrawiam i witam serdecznie.

PostNapisane: 28 paź 2009, 23:58
przez Globy
Przedtem działała ta strona => http://929.sentia.ru/

Odbierz PW <usmiech> Więcej materiałów nie ma w sieci, o resztę musisz pytać Użytkowników na łamach działu 929 (jest kilku obeznanych, m.in. zenith). Opowiedz więcej o swoim autku, wciąż o takim marzę. Co do części, polecam => http://www.onlinemazdaparts.com

PostNapisane: 29 paź 2009, 10:26
przez zenith839
Witamy nowego użytkownika generacji HD.
Faktem jest że 929.sentia.ru trochę zostało zaniedbane ale tutaj:
http://929.sentia.ru/english.htm
jest cała instrukcja serwisowa. Uważaj na mechaników połowa nie ma bladego pojęcia za co się bierze.

Globy dzięki za fajny link do sklepu z częściami. Widzę że znajdę tam to czego u nas nie ma, m.in: gumy przedniego drążka stabilizatora.

W przyszłym roku planuję oddać moją HD w dobre ręce.

PostNapisane: 29 paź 2009, 11:46
przez Globy
To pamiętaj o mnie :D Wysłałem koledze pakiet tych .pdf'ów. Sklep polecam, kupuję tam prawie wszystko, są schematy i wysyłka zazwyczaj 10-20$ – części mam w domu w 10 dni.

Service Manual 929 HD 1992-1994

PostNapisane: 29 paź 2009, 16:49
przez zenith839
W związku z awarią witryny 929.sentia.ru. Udostępniam całą książkę w jednym pliku rar na własnym serwerze. Obiecuję że nie zniknie.

http://ten-tech.nazwa.pl/929HDSM.rar

Edit:03 gru 2009 1:05
Stronka http://929.sentia.ru/ już działa. Ale z mojego serwera można pobierać całość serwisówki

[Usunięte]

PostNapisane: 3 gru 2009, 02:05
przez zenith839
PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 02:07.
Powód: Post pod postem