Witam.
Problem jest następujący.
Nie można ustawić "temperatury" powietrza jakie ma lecieć z nawiewów. Leci tylko zimne. Po naciśnięciu strzałki góra/dół wskaźnik diodowy nie reaguje, cały czas pali się tylko jedna dolna zielona dioda.
Obstawiam na problem samego sterowania bo płyn wymieniony, wycieki zlikwidowane, silnik nagrzewa się bez problemu do odpowiedniej temperatury, wszystkie węże są ciepłe.
Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi jak dobrać się do kokpitu i na co zwrócić uwagę.
Pozdrawiam
Mazda 929 coupe HB 2,0 1984' – problem z ogrzewaniem
Strona 1 z 1
- Od: 3 sty 2009, 12:22
- Posty: 105
- Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
- Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec
Masz problem z przyciskami (konsolą środkową), dobierz się do środka tego ustrojstwa, przypuszczam że przepalił się jakiś scalak, bądź przerywa taśma. Obejrzyj dobrze płytkę, u mnie w Xedzie po pożarze nie reagował guzik od ogrzewania szyły tył, przyczyna była właśnie przepalona płytka lecz ja miałem część w garażu, nie wiem jak z dostępnością części u Ciebie.
Powodzenia i pozdrawiam
Powodzenia i pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam. Czy któryś z posiadaczy tego modelu może zobaczyć, czy rurki z grodzi są podłączone do węży czy po prostu sobie wystają. Widzę kilka zdjęć i na każdym wygląda to inaczej.
Próbowałem zlokalizować nagrzewnicę, ale w grodzi wystają dwie rurki i to dość mocno oddalone od siebie.
Pozdrawiam
EDIT: 05.11.2011
Sterowanie sprawne.
Okazało się, że te rurki to nagrzewnica. Po wlaniu tam szklanki wody destylowanej okazało się że jest dziurawa . Czy ktoś może demontował kokpit, bo topornie mi to idzie. Ściągnąłem środkowy tunel ale nie mogę dobrać się do licznika. Odkręciłem wszystkie możliwe śruby a on nadal siedzi i ani drgnie. A nie chcę na siłę ciągnąć by czegoś nie ułamać. Wdzięczny byłbym, za jakąś instrukcje bądź schemat kokpitu.
Pozdrawiam
EDIT: 07.11.11
Znalazłem schemat jak demontować deskę rozdzielczą, może komuś się przyda:
Uploaded with ImageShack.us
Próbowałem zlokalizować nagrzewnicę, ale w grodzi wystają dwie rurki i to dość mocno oddalone od siebie.
Pozdrawiam
EDIT: 05.11.2011
Sterowanie sprawne.
Okazało się, że te rurki to nagrzewnica. Po wlaniu tam szklanki wody destylowanej okazało się że jest dziurawa . Czy ktoś może demontował kokpit, bo topornie mi to idzie. Ściągnąłem środkowy tunel ale nie mogę dobrać się do licznika. Odkręciłem wszystkie możliwe śruby a on nadal siedzi i ani drgnie. A nie chcę na siłę ciągnąć by czegoś nie ułamać. Wdzięczny byłbym, za jakąś instrukcje bądź schemat kokpitu.
Pozdrawiam
EDIT: 07.11.11
Znalazłem schemat jak demontować deskę rozdzielczą, może komuś się przyda:
Uploaded with ImageShack.us
- Od: 3 sty 2009, 12:22
- Posty: 105
- Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
- Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec
Problem rozwiązany. Oddałem nagrzewnicę do specjalisty od spawania plastiku. Po złożeniu w całość, wszystko działa jak należy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 3 sty 2009, 12:22
- Posty: 105
- Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
- Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec
- Od: 3 sty 2009, 12:22
- Posty: 105
- Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
- Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości