Strona 4 z 5

PostNapisane: 21 sty 2016, 17:15
przez jedrzej07
Wszystkie maja zwykle znaczki, napis millenia z tylu i na progach. Jeszcze ktoras miala 4ws. Zaraz poszukam

PostNapisane: 21 sty 2016, 20:42
przez Dymian
Co jak co ale ten licznik do 180km/h bym przytulił.
ogólnie to wyżej to rodowity japoniec- u nich można rejestrować bez przekładki- sporo białych kruków tam mają.

PostNapisane: 21 sty 2016, 22:31
przez radar88
Jędrzej a może to jest Millenia na rynek J.... Zwróć uwagę, licznik na 180KM/h bez mil a w J używają km/h,samochód ma kierwonicę po prawej. A poduszka...nie sugeruj się tak do końca, może miała strzała...z resztą może to kombinowane jest.

Dopisano 21 sty 2016 20:33:

No tak jak myślałem :

http://www.cars-directory.net/gallery/m ... 0_5_p.html

https://www.tradecarview.com/used_car/j ... /17577039/

PostNapisane: 21 sty 2016, 22:37
przez jedrzej07
No kiera i poduszka jest we wszystkich taka sama z tych co mają kiere po prawej, no i poza tym jeszcze pozostałe różnice które wymieniłem, nie spotkałem jeszcze takiej wersji.
No to co wysłałeś to by się zgadzało, czyli wychodzi na to, że na Europę była X9, na USA Millenia, a na Japonię Eunos 800 i Millenia też tylko trochę uboższa niby.

O jeszcze widzę, że nie ma guzików lock i unlock w obu przednich drzwiach jak Millenia, tylko w drzwiach kierowcy jak Xedos

PostNapisane: 21 sty 2016, 22:42
przez radar88
No sam licznik i naklejka na szybie + WIN TAFP-6cyfr zmienia postać rzeczy. Jak widać Japonia bardzo kombinowała.

Dopisano 21 sty 2016 20:48:

I zwróć uwagę że wszystkie mają liczniki do 180, bark tempomatu...mowa o tych z kierownicę po prawej.

Dopisano 21 sty 2016 20:49:

No dobra większość

PostNapisane: 21 sty 2016, 22:50
przez jedrzej07
No właśnie, VIN też mnie zdziwił, a takich cyrków jak brak tempomatu, brak regulacji podświetlania. Nakombinowali masakrycznie.
Myślałem, że Japonia miała tylko Eunosa i tyle, a oni sobie wymyślili jakąś Millenię pomieszaną z Xedosem, Eunosem, bez kilku innych rzeczy. SZOK <boje się>

PostNapisane: 21 sty 2016, 22:51
przez radar88

PostNapisane: 21 sty 2016, 22:56
przez jedrzej07
Ktoś sobie zmajstrował z polifta – mieszańca ;) Ale to nie nowość. Cały przód jest zamienny, wystarczy poprzekręcać..
Szok to jest to: ;)
http://tomsk.drom.ru/mazda/millenia/19835703.html

Re: Różnice między Millenią i Xedosem 9

PostNapisane: 21 sty 2016, 23:03
przez radar88
Tak dla potomnych, bo ogłoszenia zginą a foty zostaną z nami:
Mazda Millenia z JAPONI nie mylić z EUNOS 800

Re: Różnice między Millenią i Xedosem 9

PostNapisane: 21 sty 2016, 23:35
przez jedrzej07
<spoko> Widzisz, miałem fotkę 4WS poszukać ;) Fajny bajer
I jeszcze środeczek

PostNapisane: 22 sty 2016, 19:59
przez Dymian
4ws- cudowne lekarstwo na spory promień skrętu. Chociaż jest zemsta- bo mamy mega skomplikowane zawieszenie tył w efekcie.

No i jak pisałem wyżej- zegary do 180km/h typowe japońskie i chętnie bym to posiadał. Zaraz się zrobi druga moda- zamiast poliftowych zegarów w przedliftach to po poliftach wymiana na te 180 km/h.

PostNapisane: 23 sty 2016, 11:31
przez radar88
To chyba zostaje kupić Millenia z RU ;)

PostNapisane: 23 sty 2016, 13:09
przez Dymian
ciężki temat z zakupami z tamtej strony miedzy.

PostNapisane: 23 sty 2016, 22:35
przez ProboszczV6
A dlaczego niby zawieszenie tylne pod 4ws miałby być mega skomplikowane? Jest identyczne, tyle że zamiast atrapy przekładni jest prawdziwa przekładnia i trochę elektroniki sterującej czyli czujnik skrętu i komputer do 4ws.

PostNapisane: 24 sty 2016, 11:59
przez Dymian
no zemstą jest to, że wszystko jest przygotowane pod 4ws- a Ci co nie mają, mają 10 kilo wahaczy w cenie srebra, zamiast jakiejś dupnej belki z 4 wymiennymi gumami po 7,2zł/kg.

Re: Różnice między Millenią i Xedosem 9

PostNapisane: 24 sty 2016, 18:41
przez ProboszczV6
To właśnie dzięki temu że z tyłu jest
mają 10 kilo wahaczy w cenie srebra

nasze samochody prowadzą się tak dobrze. Gdyby tam była zwykła belka to jeździłoby się jak taczkami np tak jest w produktach niemieckich z tamtych lat.

PostNapisane: 24 sty 2016, 19:06
przez jedrzej07
Wielowahaczowe zawieszenia maja to do siebie ze sie na nich komfortowo jezdzi, a szkoda ze do Millenii chociaz nie wkladali 4WS bo bajer fajny. Fakt, troche wiecej dupereli by bylo ktore moglyby sie popsuc w tym aucie no ale cos za cos.

PostNapisane: 24 sty 2016, 20:48
przez Longbow
Japońska millenia. Eunos szedł do 97-98r. Póżniej zmieniono nazwę na millenia jak w USA :D

PostNapisane: 16 lut 2016, 08:59
przez Piotr_
jedrzej07 napisał(a): szkoda ze do Millenii chociaz nie wkladali 4WS bo bajer fajny


Przecież 4WS jest wskazany do każdego X lub Millenii, to auto ma tak wielki promień skrętu że aż mnie to przeraża :| Jakby tylne kółka się lekko skręcały to by była bajeczka :D

PostNapisane: 3 mar 2016, 12:43
przez ZdzichuZ
Takie szybkie pytanie – przeglądam ostatnio oferty sprzedaży Millenii z USA i widzę, że w poliftowych modelach są trzy przyciski na podłokietniku – dwa do podgrzewania foteli i trzeci... właśnie, po co jest trzeci przycisk? Czy w Xedosach też są trzy przyciski? Czy jest to elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego?