Strona 1 z 6

Prędkość maksymalna (TA KF/KL/KJ)

PostNapisane: 15 wrz 2005, 18:48
przez amikk
Witam,mam takie pytanko ile da sie pojechac xedosem 9 z silnikiem 2,5 w automacie ,ponieważ ja sprawdziłem juz wszystko co da sie sprawdzić i niby jest ok. ale maxymalnie rozpędzam sie do 180 i nic więcej

PostNapisane: 15 wrz 2005, 21:36
przez KrystuŚ
w papierach 220 km/h

PostNapisane: 15 wrz 2005, 21:38
przez nemi
Auto: xedos9 2,5 lpg

jaka instalka ?? SGI czy mikser ??
KLkę trudno zagazować więc mogli coś schrzanić. Kolega Smirnoff poświęcił bardzo dużo czasu, żeby odpowiednio dobrać i ustawić instalację.

PostNapisane: 15 wrz 2005, 21:56
przez amikk
nie testowałem na gazie 180 na benzynie

PostNapisane: 15 wrz 2005, 22:06
przez nemi
amikk napisał(a):nie testowałem na gazie 180 na benzynie

to nic. Jak masz za mały mikser, to taki jest efekt. Musiałbyś wydłubać mikser i przejechać się bez niego, bo byćmoże bardzo zdusza Ci dolot. Oczywiście o ile masz instalkę na mieszadle.

PostNapisane: 15 wrz 2005, 22:08
przez amikk
Po sprawdzeniu silnika w serwisie pojechałem do faceta od wydechu ,który to stwierdził ze smrody z wydechu wylatują zbyt wolno .Więc wyciołem po kawałku prawie cały wydech najpierw tłumik środkowy ,potem katalizator środkowy a na koniec oba katalizatory przy kolektorach wydechowych.
Samochód zbiera sie lepiej ale na maxa i tak jedzie tylko 180 ?? Nie mam miksera mam gaz na wtrysku

[Usunięte]

PostNapisane: 15 wrz 2005, 22:09
przez amikk
PostTen post został usunięty przez radar88 26 wrz 2011, 17:25.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 15 wrz 2005, 22:18
przez nemi
amikk napisał(a):Nie mam miksera mam gaz na wtrysku

W takim razie nie umiem pomóc. Jedyne co mógłbym zasugerować to odczyt błędów. Roboty nie ma wiele, ale wskazówkę może jakąś dać (oczywiście dla specjalistów z forum – moja wiedza się właśnie skończyła :(). Na tym etapie mogę życzyć tylko powodzenia.

PostNapisane: 15 wrz 2005, 22:56
przez amikk
ok. napiszcie ile jechaliscie maxymalnie może sie czepiam,tylko bez ściemy

PostNapisane: 16 wrz 2005, 16:04
przez Puhcio
Poprawiłem temat. Stosuj już takie nazewnictwo.

W przypadku wątpliwośći odsyłam do regulaminu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13519

Pozdrawiam :)

Ps. Millenia (ten sam model tylko USA, 2,5 automat bez LPG) szła 215 i jeszcze by mogła ...

PostNapisane: 16 wrz 2005, 17:05
przez Italiano
Ja miałem 210, ale jeszcze trochu było pod nogą. :)

PostNapisane: 16 wrz 2005, 18:23
przez Waluś
Italiano napisał(a):Ja miałem 210, ale jeszcze trochu było pod nogą.

pod nogą zawsze trochę zostaje. W pewnym momęcie silnik dochodzi do obrotów, których nie da rady przekroczyć (u mnie 5 bieg 5,5 tys a pod nogą sporo – licznik 215 km/h ale spróbuje kiedyś na czwórce)

PostNapisane: 16 wrz 2005, 18:30
przez Italiano
Mogłem to od razu dokończyć.

Italiano napisał(a):Ja miałem 210, ale jeszcze trochu było pod nogą.
......a że zbliżałem sie do zakrętu to odpuściłem.

PostNapisane: 16 wrz 2005, 18:36
przez Waluś
chodziło mi raczej o to,, że jest taka granica, której silnik nie da rady przekroczyć. Poprostu brak mu siły. i zawsze zostanie coś pod nogą. Nie musi to być tyle co pisałeś. Spróbuj kiedyś na jakimś autobanie wcisnąć w podłoge, rozpędzić na max i delikatnie popuść. Zobaczysz ile zostaje pod nogą a furak z tego nie kożysta :(

PostNapisane: 17 wrz 2005, 00:53
przez Globy
Masz zwezke na dolocie – musisz zastosowac inny mikser, bo obecnie auto nie moze pojechac szybciej. Mialem 626 z tym silnikiem oraz identyczna instalacja i 190 km/h jechala bez zajakniecia.

PostNapisane: 17 wrz 2005, 09:52
przez Italiano
Globy napisał(a): musisz zastosowac inny mikser


<czytaj>
amikk napisał(a):Nie mam miksera mam gaz na wtrysku

PostNapisane: 17 wrz 2005, 10:02
przez Puhcio
amikk napisał(a):Samochód zbiera sie lepiej ale na maxa i tak jedzie tylko 180


Może błądzę, ale sprawdź skrzynię.

Jakie obroty masz przy 180, oraz jaki masz bieg (jeśli uda Ci się to stwierdzić).

Jeśi przy 180 masz koło 6,5 k obrotów – to jest 3 bieg (wg. USA service manual), i bardzo możliwe, że Twoja skrzynia nie 'zapina' 4 biegu lub masz wciśnięty przycisk HOLD ? (jest to przycisk po lewej stronie lewarka, poniżej przycisku do zmniany położenia wajchy) – powinna Ci się również palić kontrolka HOLD pomiędzy wskaźnikiem poziomu paliwa i temperatury silnika.

To są jedynie przypuszczenia – postraj się to przeanalizować i daj opowiedź,

Pozdrawiam :)

PostNapisane: 17 wrz 2005, 11:22
przez ptrklm
a ja moim X9 jechalem do tej pory ok 170.

Przyspieszenie 0-100 km/h

PostNapisane: 18 wrz 2005, 13:37
przez Italiano
Czy może mieżyliście przyspieszenie w waszych Xedach. Ja sie dzisiaj skusiłem. Oczywiście ze stoperem , a nie Gtechem, ale myśle dużo nie odbiega od normy.
Mierzyłem dwa razy, no i wyszło 10,7s i 10,6s. Troche cieńko jak na dane katalogowe 8,6s. Chociaż te 8,6s to pewnie dane manuala ,a nie automatu. Bo np. 2,3 Miller 211KM tylko w automacie- 9,4s do 100 km/h. To ile może mieć Xed w automacie i 167 KM?

PostNapisane: 18 wrz 2005, 14:59
przez Puhcio
Italiano napisał(a):Mierzyłem dwa razy, no i wyszło 10,7s i 10,6s.


Na LPG ?, zauważ, że Twoje osiągi mogą być pogorszone przez zwężke.

Italiano napisał(a):roche cieńko jak na dane katalogowe 8,6s. Chociaż te 8,6s to pewnie dane manuala


Dokładnie.

Italiano napisał(a):Bo np. 2,3 Miller 211KM tylko w automacie- 9,4s do 100 km/h.


9,4 s to dane dla KL A/T – tak przynajmniej czytałem na amerykańskich forach.

Dane dla millera (7,9 s) wydają się być mało realne ... Miller wystepował tylko w A/T więc musimy przyjąc, że one mają 7,9 ...