Kody błędów OBD2.
Szukaj uniwersalnych NTK/NGK np. na allegro.
Inni chwalą też Denso ale ja miałem takie "szczęście", że kupiłem takową, która od razu była martwa
Inni chwalą też Denso ale ja miałem takie "szczęście", że kupiłem takową, która od razu była martwa
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ROBERTJ napisał(a):Podłączałem pod kompa bo wywaliło mi błąd P0421.Koleś kombinował na różne sposoby.Ale pracują 2 sondy -a dwóch nie widac (nie wiem których).Więc raczej uwalone.Kolego a jak nowa to w carspeed czy polecisz coś?Bo w carspeed pewnie kosmos.
Spróbuj najpierw w carspeed- mają też polecane zamienniki.
Te 2 pozostałe sondy- musisz je "widzieć", będą tylko pokazywały złą pracę- coś tu nie tak.
Ogólnie sondy za katalizatorami nie oscylują tak jak te pierwsze. One tylko czasem delikatnie zmieniają wartości ale nie tak znacznie jak te regulacyjne
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
No proste.Pytanie było głupie ale tyle krwi mam napsute,że nie wiem co piszę.Od 3 dni nie jeżdżę,bo fura wariuje.Komp sond nie widzi,więc spróbuję multimetrem.A jakby nie działały,to może byc wina zapchanego kata?
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
jedrzej07 napisał(a):Ogólnie sondy za katalizatorami nie oscylują tak jak te pierwsze. One tylko czasem delikatnie zmieniają wartości ale nie tak znacznie jak te regulacyjne
U mnie to wszystkie 4 jednakowo prawie pracowały.
No chyba, że faktycznie nie mam prekatów (wypalone całkiem) a to tłumaczyłoby tą teorię.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam.Mam rebus do rozwiązania.Sprawdzane sondy multimetrem-tylko na razie 3 bo gorący silnik i do czwartej nie można było się dostac.Ale sprawdzę. Trzy pracują idealnie.Ale na kompie widzi chyba tylko dwie:
-Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor(bank 1,sensor 1);
_Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor(bank 2,sensor 2).
Co jest nie tak?Skoro widzi 2 a prawdopodobnie działają wszystkie?
-Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor(bank 1,sensor 1);
_Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor(bank 2,sensor 2).
Co jest nie tak?Skoro widzi 2 a prawdopodobnie działają wszystkie?
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Witam,
Mam problem z moją Mazdą XEDOS 9. (2.3 1999 automat) podczas jazdy zapalają mi się kontrolki TCS i TCS OFF i silnik przechodzi w tryb awaryjny – kręci się tylko do 2500 obr/min. Wymigałem sobie błędy i oto co mi się pojawiło:
P1170
P1173
P1540
P1720
O ile dwa pierwsze na pewno odpowiadają za sondy, o tyle nie do końca wiem co oznacza dwa kolejne.
Sprawdzając rozpiskę błędów P1540 jest to błąd system ABV. I tu rodzi się pytanie co to jest i jak to sprawdzić i naprawić. Następny błąd to P1720 odpowiada za sygnał prędkości pojazdu – ale który? jest to błąd czujników przy kołach, czy czujników na skrzyni.
Będę bardzo wdzięczny za udzielone porady.
Mam problem z moją Mazdą XEDOS 9. (2.3 1999 automat) podczas jazdy zapalają mi się kontrolki TCS i TCS OFF i silnik przechodzi w tryb awaryjny – kręci się tylko do 2500 obr/min. Wymigałem sobie błędy i oto co mi się pojawiło:
P1170
P1173
P1540
P1720
O ile dwa pierwsze na pewno odpowiadają za sondy, o tyle nie do końca wiem co oznacza dwa kolejne.
Sprawdzając rozpiskę błędów P1540 jest to błąd system ABV. I tu rodzi się pytanie co to jest i jak to sprawdzić i naprawić. Następny błąd to P1720 odpowiada za sygnał prędkości pojazdu – ale który? jest to błąd czujników przy kołach, czy czujników na skrzyni.
Będę bardzo wdzięczny za udzielone porady.
-
kowal12
P0421 dotyczy drugiej sondy BANK 1 czyli z prawej głowicy (od grodzi) a P0431 dugiej sondy BANK 2 czyli lewej głowicy (od chłodnicy)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dwie dolne za katalizatorem, pewnie zapchane albo wypalone katy wstępne, wycięta rurka miałaby wpływ tylko w prawej głowicy, ale w lewej nie powinna nic zmienić także to nie to
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Witam ,
nabyłem Xedosa 9 po wypadku i nie chodzi.Wymieniłem przepływomierz ponieważ skrzynia nie zmieniała biegów-dopiero przy 4000/min.Nie pomogło.
Na P jak powoli dodaje gazu to wchodzi na obroty ale tylko do około 2000-2500/min,chyba że dodam gwałtownie gazu to idzie dalej.
Dodatkowo na ścianie grodziowej nad silnikiem jest kostka niepodłączona. Jak ją podłączę to nie odpala.
Proszę o podpowiedź jaka może być przyczyna takiego zachowania i gdzie szukać rozwiązania .Dziękuję
nabyłem Xedosa 9 po wypadku i nie chodzi.Wymieniłem przepływomierz ponieważ skrzynia nie zmieniała biegów-dopiero przy 4000/min.Nie pomogło.
Na P jak powoli dodaje gazu to wchodzi na obroty ale tylko do około 2000-2500/min,chyba że dodam gwałtownie gazu to idzie dalej.
Dodatkowo na ścianie grodziowej nad silnikiem jest kostka niepodłączona. Jak ją podłączę to nie odpala.
Proszę o podpowiedź jaka może być przyczyna takiego zachowania i gdzie szukać rozwiązania .Dziękuję
- Od: 17 wrz 2015, 22:46
- Posty: 5
- Skąd: Łódź
- Auto: Xedos 9
2,5 benzyna
2001
Pierwsza rzecz:
skąd jesteś?
Druga rzecz:
Odczytałeś błędy?
Przyczyn może być wiele,
od osprzętu(czujników) przez układ zapłonowy nawet po rozrząd. Więc najpierw odczytaj błędy, to wiele wyjaśni.
skąd jesteś?
Druga rzecz:
Odczytałeś błędy?
Przyczyn może być wiele,
od osprzętu(czujników) przez układ zapłonowy nawet po rozrząd. Więc najpierw odczytaj błędy, to wiele wyjaśni.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości