Interpretacja błędów OBD1 2cyfrowe ( lata prod 1993-1995)
Diodą niewiele sprawdzisz.
Do odczytu błędów kup sobie ELM327 i z tego korzystaj. Odczytasz nim ew. błędy silnika i skrzyni.
Polecam lekturę Forum bo trochę o tym już było mówione.
Do odczytu błędów kup sobie ELM327 i z tego korzystaj. Odczytasz nim ew. błędy silnika i skrzyni.
Polecam lekturę Forum bo trochę o tym już było mówione.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Podlanczalem auto pod obd2 pokazał jakieś dwa błędy które nic do skrzyni nie miały i po wykasowaniu już się nie pojawiają. Zapoznalem się z lektura odnośnie błędów i dla tego zadalem pytanie. Z tego wszystkiego wynika że najlepiej dioda wyświetli.
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Błędy skrzyni raczej kasują się po wył. zapłonu.
Diodą.LED po prostu nie zdiagnozujesz tego auta – tylko ELM lub inne sprzęty z obsługą OBD-2
Diodą.LED po prostu nie zdiagnozujesz tego auta – tylko ELM lub inne sprzęty z obsługą OBD-2
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Byłem wczoraj u znajomego znów podpielismy pod obd2 nie wykazał żadnych błędów. Sprzęt ma niby z lepszej polki. A skrzynia dalej ma szfank ma tylko wsteczny i dwa pierwsze do przodu, nie wiem czemu komputer nie pokazuje błędu. Może trzeba podłączyć jak zacznie migac hołd bo nie zawsze se mruga.
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
gregor83 napisał(a):.... Może trzeba podłączyć jak zacznie migac hołd bo nie zawsze se mruga.
Tak właśnie trzeba zrobić!
Jak miga HOLD to nie gasząc auta trzeba się podłączyć pod skaner OBD-2.
Ale .... nie licz na wiele – brak 3 i 4 może się wiązać z błędami P0733 i/lub P0734, które mówią o błędzie przełożenia tych właśnie biegów.
Uślizgi skrzyni zwykle związane są z wyrobieniem się elementów ciernych tarczek sprzęgłowych – tutaj pozostaje TYLKO wymiana i nic więcej.
Aby do tego nie doszło trzeba niestety wcześniej dbać o czystość filtru oleju a tego jak auto wcześniejszy właściciel je użytkował to przecież i tak nie wiesz.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Tak, za przednia miską znajduje się sterownie skrzyni, jeśli brakuje biegów warto ją przejrzeć zanim rozdłubiesz całą skrzynię mechanicznie, możliwe że jeden lub kilka z nich nie funkcjonują.
Witam przychodze zalamany zniechecony i niewiem co jeszcze mam mazda 626 1.8 ge 1996r GE czyli obd1 4 miechy do tyłu sprawdzilem bledy jak na każdym przegladzie i teraz uwaga 2x11 i 17 czujnik temperatury powietrza i sonda lambda czujnik juz zmieniony ale blad jest nadal mechanicy ,,A CO TO JEST ZA SYSTEM DIAGNOSTYCZNY'' i ręce. opadaja sonda niby dziala ale nie jestem przekonany do konca bylem na diagnostyce i niby ok nikt nie jest w stanie mi pomuc z tym systemem co moglo wywolac takie bledy skoro czujniki sprawwne auto nie ma mocy obroty spadaja do 200 obr/min a po przegazowaniu norma 900 może ktoś z was ma jakiś. pomysł magda jest juz ze mną. juź. 13 lat i chce by była dłużej. bardzo prosze o pomoc pozdrawiam
- Od: 17 gru 2012, 11:27
- Posty: 54
- Skąd: Ustka
- Auto: Madzia 626 GE zielona :–)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość