Mazda Xedos 9 / Millenia (TA) – Opinie i Informacje

Xedos 9 / Millenia 1993–2002

Postprzez GofNet » 29 sty 2005, 21:02

Bo jeśli chodzi o samo auto, jako model Mazdy --> MX-6, to jest przepiękne. Sam bym takowe chciał, ale... Górę zawsze bierze rozsądek.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Khirali » 30 sty 2005, 00:12

nasza madzie ma 13 lat i 160 tysi udokumentowane, sam z doswiadczenia wiem ze zdarzaj sie takie rodzynki starsze i zmniejszym przebigiem a co do silnika to nic lepszego nie ma jak v6 dzwiek satysfakcja z jazdy nie robi mu roznicy czy przyspiesza od 50-100 czy od 100 do 150 on poprostu jedzie a spalanie da sie opanowac cod seriwisu to roznie rozrzad z robocizna w aso około 1200 no to vw zapłącisz tyle za golfa 1,4 za to samo wiec nei sadze ze to drogo jak sie trafia jkis dobry egzeplarz to brac
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez Globy » 30 sty 2005, 01:00

Coz, ja gratuluje znalezienia rodzynka i powiem – bierz Ja! Przyznajac racje drogiemu Koledze Smirnoff'owi chcialem zaprezentowac fakty nieco bardzo optymistycznie. Prawda jest, ze koszt utrzymania modelu z silnikiem 6-cylindrowym jest o wiele wiekszy niz rzedowej "czworki" i trzeba miec tego swiadomosc. Jednak sa samochody zadbane (przez 2 lata mialem przyjemnosc uzytkowac) i wtedy koszty obslugi jednostki napedowej ograniczaja sie do regularnej wymiany oleju (pelen syntetyk badz polecany przez Mazde pol- 10W40) i serwisu zwiazanego z wymiana paska rozrzadu co 100k km – tutaj koszt waha sie w przeciwienstwie do R4 (kilkaset zlotych) miedzy 1200 a 2300 zl zaleznie od miejsca wykonywania uslugi. Reszta to juz naprawy zawieszenia (spodziewam sie po aucie "niemieckim" stanu bardzo dobrego) i innych elementow auta, ktore szczegolnie w naszym kraju moga sie przydarzyc z racji topornego serwisowania przez domoroslych mechanikow i zaniedbania. Przez 2 lata uzytkowania koszt napraw Cronosa V6 wyniosl 6k zl, nie liczac awarii automatycznej skrzyni biegow, ktora Ciebie nie dotyczy – manuale sa praktycznie wieczne. Rozlozywszy to na okres eksploatacji przy uwzglednieniu obowiazkow przegladow nowego auta (szczegolnie tej klasy) nie wychodzi duzo.

Moje doswiadczenia ze spalania to 11-17 l LPG/100 km. Zupelnie innym temat jest przyjemnosc jazdy i posiadania auta z tym silnikiem, a szczegolnie coupe MX-6 – cudowna sylwetka, znakomita ergonomia deski rozdzielczej i motor, ktorego dynamika i elastycznosc sa po prostu... Czegoz chciec wiecej.

PS. http://www.mazdaspeed.pl/modele/626_por_1992.php
http://www.mazdaspeed.pl/modele/626ge_por.php
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=991
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=3597
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=90895#90895
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Globy » 30 sty 2005, 01:20

Na szczescie jakies rozwiane plany mowia o nastepczyni 929, wiec flagowa Mazda ma szanse bycia :) Moje dane mowia o rownych 11 s do 100 km/h. Skrzynia pewnie nieco zmieniona GF4A-EL – typowy automat lat 90. Samochod piekny, aczkolwiek jego serwis najlepiej odbywac w ASO – w Millenii od chwili produkcji miedzy-liftingi odbyly sie m.in. w 1997 roku (przy okazji wprowadzania "ptaszka") i glebszy, okreslany prawie nowym modelem, w 2001. Z ogolnych notatek prasowych mozna wywnioskowac, ze w aucie zmieniono sporo.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Puhcio » 30 sty 2005, 13:34

Moje dane "SAMOCHODY ŚWIATA 2003"

Mazda Millenia 2,5 V6 (USA) 170 KM @ 6250 rpm, 210Nm @ 5000 rpm

9,5 stopiń spręzania,

wymiary(mm) : 4870,1770,1395,

Waga 1440 kg

Przyśpieszenie 8,2 s. V max 230

Zbiornik paliwa 68 l.

Wolę te dane ... niż 11 sec :p

Ps. Co ciekawsze, pisze, że wszytske wersje łącznie z 2.3 były dostępne również z m/t :D
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez olek » 31 sty 2005, 01:41

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez GofNet » 31 sty 2005, 03:13

Jaaaaaaaaaa, Jaaaaaaaaaa. Fajne.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Yoshi323 » 31 sty 2005, 05:36

Puhcio napisał(a):Możecie mi nie wierzyć ... wasza sprawa (ale wtedy mam BARDZO lekką nogę, a obroty nie przekraczają 2500 – 3000 rpm)


To bardzo miła wiadomość!
Nie mam powodu Ci nie wierzyć.
Po prostu myślałem, że to w tym aucie nieosiągalne...


Globy napisał(a):Moje dane mowia o rownych 11 s do 100 km/h.


Właśnie dokopałem się do Auto Świata z 2001 roku.
Rzeczywiście-źle zapamiętałem- przyspieszenie 0-100km/h wynosi 11 sek. Mam nadzieję, że darujecie mi te 0,2 sek :)
Tak samo napisali w katalogu "Samochody roku 2002" (katalog miesięcznika Auto Motor i Sport".


Puhcio napisał(a):Moje dane "SAMOCHODY ŚWIATA 2003"...


Niestety PREGO-wydawca katalogów serii " Samochody Świata xxxx" nie przywiązuje najmniejszej wagi do poprawności danych, które podaje w swoich katalogach. Nie sugerowałbym się nimi.
Kupuję ten katalog co roku i za każdym razem szlag mnie trafia, jak czytam, co wypisują...

Te dane, które podałeś brzmią bardzo optymistycznie, ale sie sądzę, żeby panowie (a może panie?) z katalogu PREGO zastanowili się chociaż sekundę, jak to możliwe, że samochód ten pędzi 230km/h i przyspiesza do 100km/h w 8,2 sekundy ważąc 1440kg i mając zaledwie 170KM...

Puhcio napisał(a):Ps. Co ciekawsze, pisze, że wszytske wersje łącznie z 2.3 były dostępne również z m/t


Sam widzisz, że nie mozna wierzyć w to, co wypisują.....

Mimo to dzięki za informacje!


Czy skrzynia biegów łagodnie przełącza biegi?
Skoro skrzynia jest typową dla lat 90-tych, to pewnie jest mniej skomplikowana i łatwiejsza (tańsza) w naprawie niż skrzynie produkowanie obecnie...
Czy jest podatna na awarie? Jakie ma słabe strony?
Na co zwrócic uwagę przy (ewentualnym) zakupie?

Pozdrawiam
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2004, 08:58
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001

Postprzez Karthon » 31 sty 2005, 10:54

Yoshi323 napisał(a):Te dane, które podałeś brzmią bardzo optymistycznie, ale sie sądzę, żeby panowie (a może panie?) z katalogu PREGO zastanowili się chociaż sekundę, jak to możliwe, że samochód ten pędzi 230km/h i przyspiesza do 100km/h w 8,2 sekundy ważąc 1440kg i mając zaledwie 170KM...


Zwłaszcza, że tak naprawdę ma nie 170KM a 162 czy 164 (przynajmniej Xedos 9) – ale to akurat może być wyna euro 3

Yoshi323 napisał(a):Czy skrzynia biegów łagodnie przełącza biegi?
Skoro skrzynia jest typową dla lat 90-tych, to pewnie jest mniej skomplikowana i łatwiejsza (tańsza) w naprawie niż skrzynie produkowanie obecnie...
Czy jest podatna na awarie? Jakie ma słabe strony?
Na co zwrócic uwagę przy (ewentualnym) zakupie?
Pozdrawiam


W 2.3 była naprawde dobra skrzynia (pracuje super i jest bezawaryjna).
Do 2.5 wkładali badziew od forda – i z tą bywa różnie.
Nie wiem czy zostało to zmienione w nowym modelu.

Jeździłem trochę tą nowszą wersją (tylko że 2.3), swego czasu były do kupienia w PL ze dwie. Może i jest nowsza, dodali kilka rzeczy, ale i tak poszukałbym jakiegoś poprzedniego modelu. IMHO jeździł duzo lepiej (jak dla mnie ta nowa była lekko wołowata), a serwis nowej (w PL) to tylko ASO – koszty wiadomo jakie...
*** Karthon ***
Początkujący
 
Od: 6 gru 2004, 00:25
Posty: 7
Skąd: Warszawa

Postprzez Globy » 1 lut 2005, 01:20

164-167. Zgadzam sie, ze katalogi Prego nie sa miarodajnym zrodlem informacji. Akurat silnik 2.3S wystepowal tylko z automatyczna skrzynia biegow. Yoshi, nie musiales szukac => http://www.mazdaspeed.pl/modele/xedos9_pj.php :] Skrzynia z modelu 2.5 niestety nie moze poszczycic sie bezawarynoscia – rzadko, ale zdarzaja sie awarie, ktorych naprawa oscyluje wokol 4k zl, a uzywana to koszt minimum 2,5k zl (mowiac o modelu 626 GE KL; pewnie w Millenii/Xedosie 9 ja zmodyfikowano). To dosc wazny szkopul. Co do pracy tej skrzyni, dla mnie byla zadowalajaca – reakcja na kick-down czy komfort zmiany biegu sa adekwatne do klasy auta, chociaz wiadomo, ze produkt ustepuje nowoczesnym konstrukcjom przelomu wiekow. Moim zdaniem jesli mowimy o zadbanym egzemplarzu (niski przebieg i pelna dokumentacja), to 3-4-letnia luksusowa badz co badz Mazda nie ma prawa dawac o sobie znac. Zakup tego dopracowanego przez kilka lat produkcji auta jest naprawde ciekawa opcja – jak napisal jednak przedmowca, wszelkie naprawy trzeba by wykonywac w ASO.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Paweł » 1 lut 2005, 01:36

Karthon napisał(a):Do 2.5 wkładali badziew od forda – i z tą bywa różnie

Badziew forda mozna uswiadczyc jedynie przy silnikach FS w GE.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Yoshi323 » 1 lut 2005, 06:43

tco_tm napisał(a):Badziew forda mozna uswiadczyc jedynie przy silnikach FS w GE.


FS w GE ?
Czy mogę prosić o wyjaśnienie, co oznaczają te symbole?

To do Xedosa 9 ładowali skrzynię od Forda???


Karthon napisał(a):IMHO jeździł duzo lepiej


IMHO? Tzn?


Globy napisał(a):Moim zdaniem jesli mowimy o zadbanym egzemplarzu (niski przebieg i pelna dokumentacja), to 3-4-letnia luksusowa badz co badz Mazda nie ma prawa dawac o sobie znac. Zakup tego dopracowanego przez kilka lat produkcji auta jest naprawde ciekawa opcja – jak napisal jednak przedmowca, wszelkie naprawy trzeba by wykonywac w ASO.


Zastanawiam sie nad serwisowanym egzemplarzem z przebiegiem ok. 50 000km, od I-szego właściciela, rocznik 2001.
Miałem nadzieję, że Mazda dopracowała tą skrzynię -miała na to wiele lat...
Zmartwiliście mnie trochę tym, że nie jest bezawaryjna..
W końcu auto ma małą moc i mały moment obrotowy, więc spodziewałem się, że problemów z nią nie będzie...
Chciałbym pojeździć tym autem minimum 5 lat,zrobić około 100 000km nie dokładając do niego większych pieniedzy...
Jeżeli miałbym ryzykować awarię, której koszt usunięcia wyniesie 4000pln, to wolę kupić inną Mazdę, w manualu.
Czy mam rozumieć, że wersje sprzed liftingu nie wymagają serwisowania w ASO, a po liftingu już tak?
Dlaczego?

Karthon napisał(a):ale i tak poszukałbym jakiegoś poprzedniego modelu


Dlaczego?

Pogodziłem się z myslą, że auto jest wołowate. Zależy mi tylko i wyłącznie na bezawaryjności, a ta w nowym modelu powinna być chyba ograniczona do minimum?


Nigdy nie miałem automatu. Czy awarię skrzyni mozna przewidzieć, czy auto nagle staje w trasie i trzeba wracać do domu pieszo?
Czy awarie wystepują jedynie przy katowaniu, czy również przy spokojnej jeździe?

Jak będę oglądał auto – będę w stanie sam ustalić, czy auto ma sprawną w 100% skrzynię?

Puzdro!
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2004, 08:58
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001

Postprzez b2 » 1 lut 2005, 19:45

może kup 2.0 v6. też jest zabawa.

i temat raus do Ekspoatacji!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Globy » 2 lut 2005, 02:54

FS w GE – chodzi o silnik 2-litrowy w modelu 626 GE, czyli lata produkcji 1992-1997. W modelach amerykanskich Ford "uzyczyl" tam swojej skrzyni auto. CD4E, ktora jest zmora uzytkownikow.

IMHO – moim skromnym zdaniem.

Byc moze Mazda dopracowala te skrzynie – trzeba zaczerpnac informacji blizej zrodel. Miala na to sporo ponad 10 lat, nalezy wziac pod uwage rowniez wage liftingu '01. Mnie w modelu 1995 siadla. GF4A-EL (symbol skrzyni) jest mniej awaryjna od CD4E; wydaje mi sie, ze z problemami awarii walczono (jak w modelu 2.0) i w tej dopracowanej konstrukcji nie ma specjalnych powodow do zmartwien.

Sprawdzenie stanu skrzyni – olej (na stronie http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/olej_asb.php pierwszy akapit), poslizgi (czy obroty nie rosna podczas zmiany biegow, niedopuszczalne), szarpniecia, reakcja na kick-down. Awaria daje o sobie znac dluzej lub krocej. Na pewno skrzynie mozna zajezdzic, ale nie jest to element konieczny.

Do modelu 1994-2001 sa do dostania zamienniki, a w FL zmieniono blachy, pewnie sporo w zawieszeniu i detale silnika – jednym slowem lepiej powierzyc to wyszkolonemu personelowi w ASO.

PS. W silniku FS dla specyfikacji A-Spec Mazda uzywala skrzyni konstrukcji Forda CD4E, a dla E- i J-Spec modelu LA4A-EL, ktore sa identyczne (roznice w detalach dot. sterowania). Dla uzytkownika byc moze istotne jest miejsce montazu – Michigan vs. Japonia. (thanks for tco_tm ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Yoshi323 » 8 lut 2005, 02:02

Zastanawiam się, czy łatwiej o części do wersji europejskiej, czy amerykańskiej ( z lat 2001-2003 naturalnie).
W Polsce szczerze mówiąc widziałem tylko raz to auto- w wersji zza oceanu.


Amerykańskie wersje maja duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo ładniejszą kierownicę i tylne lampy niż wersja europejska. Ich ceny są podobne.


Globy napisał(a):PS. W silniku FS dla specyfikacji A-Spec Mazda uzywala skrzyni konstrukcji Forda CD4E, a dla E- i J-Spec modelu LA4A-EL,


...mogę prosić jaśniej, bo nie znam się na tych wszystkich symbolach i oznaczeniach...

Mam nadzieję, że do modelu po liftingu montowali jakąś japońską i ulepszoną skrzynię....

Zakładając, że kupię auto z przebiegiem 50 000-80 000km i chcę nim zrobić około 100 000km powinienem brać pod uwagę awarię skrzyni?
To jest auto przeznaczone do pokonywania dużych dystansów, więc może jednak będę miał z nią spokój?
Wiem, że tego się nie da przewidzieć, ale chyba w 4 lata nikt takiej skrzyni nie zarżnie ( o ile jeździ "normalnie")?
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2004, 08:58
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001

Postprzez Globy » 11 lut 2005, 22:51

Mysle, ze jesli by oprzec sie w doswiadczeniach na Cronosie, to ewentualnie szczegoly blach bylyby inne – podstawowe czesci tego auta sa tozsame z modelem europejskim. Zgadzam sie, ze model amerykanski to jest to – trzy razy w zyciu kopara mi na ulicy opadla na jego widok, niebywale gladko wystylizowany przod i linia boczna oraz tylna klapa, do ktorej po prostu idealnie pasuje kwadratowa tablica. Samochody tej klasy poruszaja same w sobie oferowanymi wygodami i cena, ale ten robi to w sposob szczegolnie urzekajacy i subtelny.

Co do mojego post scriptum, wspomnialem o dysonansach w rodzajach automatycznych skrzyn montowanych do modelu 626 GE FS (1992-1997, silnik 2.0i 16V 85 kW/115 KM). Zarowno w wersji amerykanskiej Cronos prod. w USA (czyli A-Spec), jak i odmianie z Japonii (J-Spec) oraz przystosowanej do sprzedazy w Europie E-Spec (rowniez produkcja Japonia) montowana jest skrzynia konstrukcji Forda. Dosc kluczowe znaczenie dla trwalosci uzytkowania tego urzadzenia ma miejsce montazu, gdzie USA zdecydowanie przegrywa z lepiej zlozonymi modelami japonskimi.

W modelach z silnikami KL od poczatku montowano skrzynie konstrukcji japonskiej (aczkolwiek w Cronosach jakosc montazu Amerykanow negatywnie przyczyniala sie do jej trwalosci). Z pewnoscia w Millenii podczas kilku zmian i glebokiego liftingu AD 2001 przeprowadzono zmiany w konstrukcji przekladni uwzgledniajace warunki technologiczne i wnioski z uzytkowania przez klientow. Niestety w czesci modeli czesto musimy zastosowac rozumienie od szczegolu do ogolu, wiec konkretnych danych na ten temat podac nie moge. Podaje adres opinii Amerykanow o Millenii '01: http://skocz.pl/ndf Brak tutaj skarg na awarie skrzyni.

Jak napisalem w ktoryms poscie powyzej, szczerze watpie, zeby 3-4-letnia Mazda zawiodla powazniejsza awaria (szczerze watpie tez w drobniejsze). Jak zwyklo sie mowic, auto z przebiegiem rzedu 50k km "jest na dotarciu" i za plus mozna uznac, ze na Xedosie 9/Millenii jako autu klasy biznesowej wzieto poprawke trwalosciowa, poniewaz przebiegi samochodow z tej kategorii rynkowej siegaja nawet 100k km rocznie. Tutaj tez skrzynia manualna zaczyna byc kaprysem przyszlego wlasciciela, jak A/T w klasach nizszych, a Mazda ma swiadomosc, ze jej klienci oczekuja przede wszystkim czystych rak.

Yoshi323 napisał(a):Wiem, że tego się nie da przewidzieć, ale chyba w 4 lata nikt takiej skrzyni nie zarżnie ( o ile jeździ "normalnie")?

Tak wlasnie bym zakladal – regularne czynnosci serwisowe i spokojna jazda przed siebie. W kazdym razie zyczymy owocznego zakupu i czekamy na dalszy rozwoj sprawy.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Puhcio » 12 lut 2005, 11:05

Nom, tu macie (nowa) millenia jest ładniejsza od xedosa ...

Ps. Coś tu Masssda zawiodła – mogli wsadzić jakieś tip-tronica do milleni a nie skrzynię z przed 15 lat ...

Ps2. Moja millenia była montowana w japonii a na bezawryjność narzekam ... roczniki 95 – 96 słynny problem check engine ... pozatym wiele rzeczy poleciało ...

Ps3. CZemu mazda zaiedbała klasę wyższą ?? nie ma jush milleni czy 929 :(
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Puhcio » 12 lut 2005, 11:08

Ale w jednym xedos przewyższa millenię – ma nawigację (szkoda, żę bez TV)

Ps. Yoshi, ale jak jush kupisz millenie, to wsadź jakieś dobre caraudio ... i pochwal sie :P
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Puhcio » 12 lut 2005, 11:10

***XXX*** napisał(a):http://www.mazda.website.pl/xed901.htm. Może to coś Ci pomoże , chodź nie wiele jest tego. Pozdrawiam


pomyliłeś link

http://www.mazda.website.pl/xed_01.htm

Ps. tam pisze, że 2,5 V6 2001 ma 8,6 do 100 :P
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Yoshi323 » 17 lut 2005, 02:58

Globy napisał(a):Z pewnoscia w Millenii podczas kilku zmian i glebokiego liftingu AD 2001 przeprowadzono zmiany w konstrukcji przekladni uwzgledniajace warunki technologiczne i wnioski z uzytkowania przez klientow.


No właśnie zastanawiam się, czy aby na pewno wzięli pod uwagę wnioski użytkowników...


Globy napisał(a):Podaje adres opinii Amerykanow o Millenii '01: http://skocz.pl/ndf Brak tutaj skarg na awarie skrzyni.


Dzięki! Poczytałem sobie...


Puhcio napisał(a):Ps. Coś tu Masssda zawiodła – mogli wsadzić jakieś tip-tronica do milleni a nie skrzynię z przed 15 lat ...

Teraz to i tak bez znaczenia...Może w nowej "9"?
Mazda nie ma doświadczenia w produkcji nowoczesnych automatów-cieszę się (jako potencjalny użytkownik), że niczego nowego nie testowali w Xedosie9...
Jestem zwolennikiem aut nowoczesnych, ale z jak najmniejszą ilością elektroniki.

Puhcio napisał(a):Moja millenia była montowana w japonii a na bezawryjność narzekam ... roczniki 95 – 96 słynny problem check engine ... pozatym wiele rzeczy poleciało ...

Czy Twoje auto jest bezwypadkowe?


Puhcio napisał(a):Yoshi, ale jak jush kupisz millenie, to wsadź jakieś dobre caraudio ... i pochwal sie


Mam nadzieję, że w zakupionym aucie (czy to 323 czy Xedos) będzie oryginalny sprzęt Mazdy. Słyszałem go w 323 i grał świetnie. W Xedosie pewnie jest jeszcze lepiej... Ale subwoofer z mojego obecnego auta chyba zabiorę do nowego...

Puzdro!!!


PS. Dowiedziałem się dzisiaj w Japan Carsie, że ani do Xedosa 9 ' 2001 ani do 323 2,0 Sportive '2001 nie ma żadnych części...
Niedobrze...
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2004, 08:58
Posty: 138
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9