W jakim zakresie obrotów jeździcie?
1, 2
Sie mi nasunelo takie pytanko:
Na jakich obrotach prowadzicie swoje mazdziochy ?
Ja lubie sobie nacisnac, a ze autko ma tylko 88 konikow musze trzymac tak ponad 3500 zeby bylo w miare fajnie i zwawo. Jak ogarnia mnie nostalgia i oddaje sie rozkoszy jazdy to tak na 2000 sie tocze.
Na jakich obrotach prowadzicie swoje mazdziochy ?
Ja lubie sobie nacisnac, a ze autko ma tylko 88 konikow musze trzymac tak ponad 3500 zeby bylo w miare fajnie i zwawo. Jak ogarnia mnie nostalgia i oddaje sie rozkoszy jazdy to tak na 2000 sie tocze.
- Od: 20 paź 2003, 17:27
- Posty: 70
1600 w mjescie!
- Od: 12 sty 2004, 21:10
- Posty: 4
- Skąd: Oberhausen (D)
- Auto: Mazda 626 2.0 16V
Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.
O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.
W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze?
O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.
W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze?
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
- Od: 20 paź 2003, 15:28
- Posty: 214
- Skąd: KOSZALIN
- Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA
U mnie jest następująco:
– Po odpaleniu MAX 2500 obr/min
– Po nagrzaniu od 2500 do 4500 obr/min
– Sporadycznie 5500 do 6000 MAX.
Jak wie każdy użytkownik Mazdy z silnikiem V6 są w zależności od modelu 3 etapy przyśpieszania:
1 – do 4000 obr/min
2 – od 4000 do 5000 obr/min
3 – od 5000 w górę
Przy tych obrotach u mnie włączają się VRISY i zaczyna się zabawa
– Po odpaleniu MAX 2500 obr/min
– Po nagrzaniu od 2500 do 4500 obr/min
– Sporadycznie 5500 do 6000 MAX.
Jak wie każdy użytkownik Mazdy z silnikiem V6 są w zależności od modelu 3 etapy przyśpieszania:
1 – do 4000 obr/min
2 – od 4000 do 5000 obr/min
3 – od 5000 w górę
Przy tych obrotach u mnie włączają się VRISY i zaczyna się zabawa
Ja jak oszczędzam na paliwie to 2000-3000, jak nie oszczedzam to 2000-4500, a jak mnie jusz targnie zeby pogupieś po mieścieto do 8000 kocham ten szwóng z wygechu ,,aż ucho cieszy" a ile z baku ciągnie !!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
HERCIK napisał(a):Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.
O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.
W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze?
Przyłaczam się do prośby Hercika – też byłbym zainteresowany używanymi oryginalnymi spojlerkami do GE 2.5 w dobrej cenie.
Pozdro
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Aha, miało być o kręceniu autek hmm
Jak miałem VW Jetta GTi to normal było min 3500 a czasem na obrotomierzu widniało i 7000rpm (prawda Patryk? )
323F BG 1.9 – z reguły ok 2500-3500, max 6500 więcej nie katowałem.
323F BA 1.5 – z reguły ok 2500-4000, lecz jak chciałem, zeby szła, to do 7000rpm, lecz wtedy spalanie miałem rządu 11.5Pb/100km
626GE 1.9 – z reguły 2500-4500, w sytuacjach wymagających buta – do 6000rpm (LPG)
Służbową 626GE 1.9 czasem wkręcałem do 8000rpm na LPG , ale wiadomo, ze swojej bym tak nie wkręcił
Obecną 626GE 2.5 z reguły 2000-4000 (LPG), bo powyzej 4500 to nie ma po co deptać z mikserem od LPG. Niekiedy 1500rpm – przy naprawdę spokojnej jeździe. Na Pb bez miksera to normal 1500-2000, ale jak się spieszę to 6000-7000rpm. Ale póki co, to mam mikser (jeszcze), lecz jeżdże na Pb, bo czekam tylko na rure od przepływki do przepustnicy i wywalam mikser. Jesli znajde jakiś sensowny, który nie będzie zmulał madzi, to powróce do LPG, jesli nie, to chyba w najbliższym czasie nie zagoszcze na stacji LPG
Pozdro
Smirnoff
Jak miałem VW Jetta GTi to normal było min 3500 a czasem na obrotomierzu widniało i 7000rpm (prawda Patryk? )
323F BG 1.9 – z reguły ok 2500-3500, max 6500 więcej nie katowałem.
323F BA 1.5 – z reguły ok 2500-4000, lecz jak chciałem, zeby szła, to do 7000rpm, lecz wtedy spalanie miałem rządu 11.5Pb/100km
626GE 1.9 – z reguły 2500-4500, w sytuacjach wymagających buta – do 6000rpm (LPG)
Służbową 626GE 1.9 czasem wkręcałem do 8000rpm na LPG , ale wiadomo, ze swojej bym tak nie wkręcił
Obecną 626GE 2.5 z reguły 2000-4000 (LPG), bo powyzej 4500 to nie ma po co deptać z mikserem od LPG. Niekiedy 1500rpm – przy naprawdę spokojnej jeździe. Na Pb bez miksera to normal 1500-2000, ale jak się spieszę to 6000-7000rpm. Ale póki co, to mam mikser (jeszcze), lecz jeżdże na Pb, bo czekam tylko na rure od przepływki do przepustnicy i wywalam mikser. Jesli znajde jakiś sensowny, który nie będzie zmulał madzi, to powróce do LPG, jesli nie, to chyba w najbliższym czasie nie zagoszcze na stacji LPG
Pozdro
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Smirnoff napisał(a):HERCIK napisał(a):Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.
O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.
W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze?
Przyłaczam się do prośby Hercika – też byłbym zainteresowany używanymi oryginalnymi spojlerkami do GE 2.5 w dobrej cenie.
Pozdro
Smirnoff
Mozna poszukac czesci na http://ersatzteile.autoscout24.de/ ale dzisiaj udalo mi sie tylko jedna czesc tam znalezc do Mazdy MX-5.
Znacznie wiecej czesci mozna kupic na niemieckim Ebay'u:
http://search.ebay.de/ws/search/SaleSea ... egory=9800
Jesli ktos ma pytania albo problemy z niemieckim to chetnie pomoge.
A co do obrotow, to na autostradzie swoja Madzie utrymmuje w okolicach 3500 obr, a na normalnej drodze staram sie 2000-3000 obr.
pozdrawiam
Edi
- Od: 30 paź 2003, 17:08
- Posty: 36
- Skąd: Wroclaw
- Auto: Mazda 626 GF 2000r.
Ja lubie odłos silnika tak pomiędzy 3000 a 4000, ale zazwyczaj jeżdżę ok 2000 – 3000. Ale lubię też czasami podgazować do 5500. Nie próbowałem jeszcze nigdy przeciągnąć do odcięcia muszę kiedyś się przemóc
Mazda to je to!
- Od: 13 lis 2003, 21:34
- Posty: 77
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 2000
HERCIK napisał(a):Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.
O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.
W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze?
bardzo cienszko sauatfic na szrocie!
od czasu do czasu we ebay som!
ja moje dostauem ze austri! taki facet mi je prszyslal!
250€ saplacielem! originalne w mazdzie Niemcy kosztujom okolo 1200€
- Od: 12 sty 2004, 21:10
- Posty: 4
- Skąd: Oberhausen (D)
- Auto: Mazda 626 2.0 16V
Myślę, że w najlepszej sytuacji są posiadacze Mazd z ASB:
jak się nie spieszy to silniczek szumi około 1600 – 2000 rpm,
a jak trzeba wyprzedzić / odskoczyc to 6000 – 6400 bez stresu, że wejdzie na czerwone, że skończy się przyspieczenie, że trzeba będzie zmienić bieg – samo się robi.
Nie sądziłem że coś takiego kiedyś powiem (jeździłem 11 lat na manualu) ale KOCHAM ASB (jak się nie psuje) – czy to nie podobnie do kobiet??
jak się nie spieszy to silniczek szumi około 1600 – 2000 rpm,
a jak trzeba wyprzedzić / odskoczyc to 6000 – 6400 bez stresu, że wejdzie na czerwone, że skończy się przyspieczenie, że trzeba będzie zmienić bieg – samo się robi.
Nie sądziłem że coś takiego kiedyś powiem (jeździłem 11 lat na manualu) ale KOCHAM ASB (jak się nie psuje) – czy to nie podobnie do kobiet??
- Od: 14 gru 2003, 14:33
- Posty: 80
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 626 2.0 95
Nie sądziłem że coś takiego kiedyś powiem (jeździłem 11 lat na manualu) ale KOCHAM ASB (jak się nie psuje) – czy to nie podobnie do kobiet??
Mam to samo, dawno już przestało mnie bawić "kręcenie" silnika pod czerwone pole a płynna zmiana biegów w prawidłowo pracującym automacie – to sama poezja ...
- Od: 20 paź 2003, 17:25
- Posty: 20
Średnio 2000. Staram się nie schodzić poniżej 1800. Jeśli trzeba depnąć, redukuję, aby zacząć od min. 2500 – 3000. Max 4500 – 5000.
-
Gość
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości