W jakim zakresie obrotów jeździcie?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez owad » 12 sty 2004, 20:03

Sie mi nasunelo takie pytanko:
Na jakich obrotach prowadzicie swoje mazdziochy ?
Ja lubie sobie nacisnac, a ze autko ma tylko 88 konikow musze trzymac tak ponad 3500 zeby bylo w miare fajnie i zwawo. Jak ogarnia mnie nostalgia i oddaje sie rozkoszy jazdy to tak na 2000 sie tocze.
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:27
Posty: 70

Postprzez XsiX » 12 sty 2004, 20:16

ja i moje auto lubimy obroty około 3 tys, na trasie ciut mniej jednak staramy się nie spadać poniżej 2 tys i nie przekraczać 7.5 tys <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez MZD » 12 sty 2004, 21:30

1600 w mjescie!
OBERHAUSEN, NIEMCY / BYTOM, POLSKA

Obrazek

MAZDA MS-6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 sty 2004, 21:10
Posty: 4
Skąd: Oberhausen (D)
Auto: Mazda 626 2.0 16V

Postprzez HERCIK » 12 sty 2004, 21:41

Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.

O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.

W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze? <ganja>
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez xXx » 12 sty 2004, 22:05

U mnie jest następująco:

– Po odpaleniu MAX 2500 obr/min
– Po nagrzaniu od 2500 do 4500 obr/min
– Sporadycznie 5500 do 6000 MAX.


Jak wie każdy użytkownik Mazdy z silnikiem V6 są w zależności od modelu 3 etapy przyśpieszania:

1 – do 4000 obr/min
2 – od 4000 do 5000 obr/min
3 – od 5000 w górę :D


Przy tych obrotach u mnie włączają się VRISY i zaczyna się zabawa :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez majsterm » 12 sty 2004, 22:11

Ja jak oszczędzam na paliwie to 2000-3000, jak nie oszczedzam to 2000-4500, a jak mnie jusz targnie zeby pogupieś po mieścieto do 8000 kocham ten szwóng z wygechu ,,aż ucho cieszy" a ile z baku ciągnie !!!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez Smirnoff » 13 sty 2004, 01:50

HERCIK napisał(a):Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.

O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.

W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze? <ganja>


Przyłaczam się do prośby Hercika – też byłbym zainteresowany używanymi oryginalnymi spojlerkami do GE 2.5 w dobrej cenie.
Pozdro
Smirnoff
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Smirnoff » 13 sty 2004, 01:59

Aha, miało być o kręceniu autek hmm

Jak miałem VW Jetta GTi to normal było min 3500 a czasem na obrotomierzu widniało i 7000rpm (prawda Patryk? :P)
323F BG 1.9 – z reguły ok 2500-3500, max 6500 więcej nie katowałem.
323F BA 1.5 – z reguły ok 2500-4000, lecz jak chciałem, zeby szła, to do 7000rpm, lecz wtedy spalanie miałem rządu 11.5Pb/100km :D
626GE 1.9 – z reguły 2500-4500, w sytuacjach wymagających buta – do 6000rpm (LPG)
Służbową 626GE 1.9 czasem wkręcałem do 8000rpm na LPG :P, ale wiadomo, ze swojej bym tak nie wkręcił :P
Obecną 626GE 2.5 z reguły 2000-4000 (LPG), bo powyzej 4500 to nie ma po co deptać z mikserem od LPG. Niekiedy 1500rpm – przy naprawdę spokojnej jeździe. Na Pb bez miksera to :D normal 1500-2000, ale jak się spieszę ;) to 6000-7000rpm. Ale póki co, to mam mikser (jeszcze), lecz jeżdże na Pb, bo czekam tylko na rure od przepływki do przepustnicy i wywalam mikser. Jesli znajde jakiś sensowny, który nie będzie zmulał madzi, to powróce do LPG, jesli nie, to chyba w najbliższym czasie nie zagoszcze na stacji LPG :P

Pozdro
Smirnoff
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez xXx » 13 sty 2004, 08:29

Tak, potwierdzam :D Hi Hi Hi....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez SANEONE » 13 sty 2004, 09:42

przy normalnej jeździe 2000-3000 obr/min
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 13:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez Kruk11 » 13 sty 2004, 09:53

Ja nie mam obrotomierza, ale tak na ucho to jeżdżę od 1000 do 7000 RPM <rotfl>

Naprzykład wczoraj wracałem do domku na jedynce bo wszyscy byli posrani ze strachu i więcej jak 1,5 kRPM nie wkręciłem hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 14:17
Posty: 238 (0/1)
Skąd: DC / Gocław
Auto: E39 Touring

Postprzez Melon » 13 sty 2004, 10:13

Lubię wysokie obroty i dzwiek jaki wydaje wtedy mój tłumik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2004, 14:29
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Stalówka

Postprzez Morder » 13 sty 2004, 10:15

Melon napisał(a):Lubię wysokie obroty i dzwiek jaki wydaje wtedy mój tłumik


mój człowiek :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez Edi » 13 sty 2004, 10:31

Smirnoff napisał(a):
HERCIK napisał(a):Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.

O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.

W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze? <ganja>


Przyłaczam się do prośby Hercika – też byłbym zainteresowany używanymi oryginalnymi spojlerkami do GE 2.5 w dobrej cenie.
Pozdro
Smirnoff


Mozna poszukac czesci na http://ersatzteile.autoscout24.de/ ale dzisiaj udalo mi sie tylko jedna czesc tam znalezc do Mazdy MX-5.
Znacznie wiecej czesci mozna kupic na niemieckim Ebay'u:

http://search.ebay.de/ws/search/SaleSea ... egory=9800

Jesli ktos ma pytania albo problemy z niemieckim to chetnie pomoge.

A co do obrotow, to na autostradzie swoja Madzie utrymmuje w okolicach 3500 obr, a na normalnej drodze staram sie 2000-3000 obr.
pozdrawiam
Edi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2003, 17:08
Posty: 36
Skąd: Wroclaw
Auto: Mazda 626 GF 2000r.

Postprzez baad » 13 sty 2004, 13:15

Ja lubie odłos silnika tak pomiędzy 3000 a 4000, ale zazwyczaj jeżdżę ok 2000 – 3000. Ale lubię też czasami podgazować do 5500. Nie próbowałem jeszcze nigdy przeciągnąć do odcięcia :( muszę kiedyś się przemóc :)
Mazda to je to!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2003, 21:34
Posty: 77
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GW 2.0 2000

Postprzez MZD » 13 sty 2004, 17:01

HERCIK napisał(a):Ja tam lubie gorne zakresy obrotomierza w granicach 4-5 tys ale z reguly to jest jakies 3 tys.

O widze ze mamy kolege z niemiec na forum bardzo milo.

W z wiazku z tym ja mam do naszego nowego kolegi pytanie odnosnie oryiginalnych spoilerkow pod zderzaki i na progi do naszych madzi?
Czy nie mozna gdzies tego tam na jakims szrocie wyrwac za male pieniadze? <ganja>


bardzo cienszko sauatfic na szrocie!
od czasu do czasu we ebay som!
ja moje dostauem ze austri! taki facet mi je prszyslal!
250€ saplacielem! originalne w mazdzie Niemcy kosztujom okolo 1200€
OBERHAUSEN, NIEMCY / BYTOM, POLSKA

Obrazek

MAZDA MS-6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 sty 2004, 21:10
Posty: 4
Skąd: Oberhausen (D)
Auto: Mazda 626 2.0 16V

Postprzez Globy » 16 sty 2004, 14:48

Ja mykam miedzy 1800 a 7000.
Ostatnio edytowano 16 sty 2004, 21:05 przez Globy, łącznie edytowano 1 raz
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez _MarSs_ » 16 sty 2004, 19:58

Myślę, że w najlepszej sytuacji są posiadacze Mazd z ASB:
jak się nie spieszy to silniczek szumi około 1600 – 2000 rpm,
a jak trzeba wyprzedzić / odskoczyc to 6000 – 6400 bez stresu, że wejdzie na czerwone, że skończy się przyspieczenie, że trzeba będzie zmienić bieg – samo się robi.
Nie sądziłem że coś takiego kiedyś powiem (jeździłem 11 lat na manualu) ale KOCHAM ASB (jak się nie psuje) – czy to nie podobnie do kobiet??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2003, 14:33
Posty: 80
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 626 2.0 95

Postprzez Mario » 16 sty 2004, 20:10

Nie sądziłem że coś takiego kiedyś powiem (jeździłem 11 lat na manualu) ale KOCHAM ASB (jak się nie psuje) – czy to nie podobnie do kobiet??


Mam to samo, dawno już przestało mnie bawić "kręcenie" silnika pod czerwone pole a płynna zmiana biegów w prawidłowo pracującym automacie – to sama poezja ... <list>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 paź 2003, 17:25
Posty: 20

Postprzez Gość » 16 sty 2004, 20:53

Średnio 2000. Staram się nie schodzić poniżej 1800. Jeśli trzeba depnąć, redukuję, aby zacząć od min. 2500 – 3000. Max 4500 – 5000.
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Moderator

Moderatorzy Moto