keczu napisał(a):Brat Italiano napisał:
Czyli mój zakres wiedzy w tym temacie musi być piekielnie znikomy
No na to wyglada ze jest.
No dobra ja o sobie napisałem wiec prosze pochwal sie skąd jest twoja wiedza ,,,,może w gazetce przeczytałes te informacje
keczu napisał(a):W ubieglym roku widzialem ponad dziesiec rozbieganych diesli w ktorych silnik rozlecial sie doslownie na kawalki(piekny widok usmiech )
No to mało widziałeś bo ja widziałem całą mase benzynowych rozjechanych silników a pare nawet rozerwanych bloków z benzyniaka
A co do stacji diagnostycznych to rzadko robią pomiar na czystość spalin bo 70 procent benzyniaków w Polsce niema katalizatorów i tym samym nie spełnia norm czystości
Hieronim napisał(a):Diesle mają te same problemy co benzyna plus jeszcze dodatkowo swoje czyli :
padajace wtryski..ktore dodatkowo trzeba kalibrowac
kola dwumasowe
turbiny !
sprzeglo pada szybciej
kopci z rury
filtry DPF
mozliwosc naglego wybuchu tzw rozbujanie silnika usmiech
wrazliwosc na kiepskie paliwo --> ukl wtryskowy
problemy z intercoolerami
Lecimy wedle twoich punktów..
1 padajace wtryski..ktore dodatkowo trzeba kalibrowac
część ekspoloatacyjna ,,a czy w benzyniaku nie padają świece od zużycia
2 kola dwumasowe
to tyczy bardziej nowych diesli i to niekoniecznie musi predko siadać
3 turbiny
Wytrzymują tyle samo co w benzyniaku ,,nie trafiłeś
4 sprzeglo pada szybciej
Bzdura nie ma znaczenia rodzaj paliwa a to jak kto jezdzi
5 kopci z rur
Tylko jak mu dowalisz gazu na maksa
6 filtry DPF
Tylko najnowsze diesle
7 mozliwosc naglego wybuchu tzw rozbujanie silnika
bez komentarza .
8 wrazliwosc na kiepskie paliwo --> ukl wtryskowy
jak do benzynowego zatankujesz szczyny z CPN to też nie pośmigasz
9 problemy z intercoolerami
Co może woda z nich cieknie
Uwzględnij jedno wszystko to co pisze to nie z emocji albo że lubie Diesle...
Nienawidze Diesli i nigdy żadnego nie kupie Ale nie lubię jak ktoś coś pisze bo poczytał o tym w gazetce czy na forum ..