Dziwne gusta polskiego społeczeństwa.

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Solo » 4 sty 2009, 23:31

Nikt tu nie szufladkuje, po prostu taka przypadłość, upodobanie jakiejś części ludzi, a raczej typowych mieszkańców wsi i to nie jest moja wina. Tylko opisałem zjawisko, które zauważyłem.

Na miejscu Twojej matki


od mojej matki usłyszysz to samo :D
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Bartg » 4 sty 2009, 23:31

Generalizowanie, ze autem X jezdza dresy a autem Y sami fajni ludzie to jest nieaktualne od paru lat – w tej chwili buraka walacego wezykiem miedzy autami spotkasz zarowno w Calibrze, Mazdzie Skodzie Bmw i kazdej innej marce, mozna zarzucac autom grupy VAG wiele, ale zrobilem z kumplem pare tras w gory i z powrotem w Golfie IV 1.8 i jedyne co temu autu mozna zarzucic to ze nie wyglada, bo wszystko inne jest "international level" :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Piotrek » 4 sty 2009, 23:34

odczepcie się od octavii !! mój wujas od 300 kkm wozi taką towar do sklepu i nie marudzi. Która mazda by dała radę ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2004, 21:00
Posty: 959
Skąd: Poznań
Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75

Postprzez Udesky » 4 sty 2009, 23:38

Piotrek napisał(a):mój wujas od 300 kkm wozi taką towar do sklepu i nie marudzi. Która mazda by dała radę

a jak ma w TDI to jeszcze zachipuje i będzie szybciej woził towar :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Solo » 4 sty 2009, 23:41

Solo napisał(a):VAG


Solo napisał(a):na pewno bez porównania solidniejsze i oszczędniejsze samochody, co jest ok.


Bartg napisał(a):mozna zarzucac autom grupy VAG wiele


Do samych aut nie mam nic. :)

Bartg napisał(a):Generalizowanie, ze autem X jezdza dresy a autem Y sami fajni ludzie to jest nieaktualne od paru lat – w tej chwili buraka walacego wezykiem miedzy autami spotkasz zarowno w Calibrze, Mazdzie Skodzie Bmw i kazdej innej marce


Zgadza się, ale jak już napisałem

Solo napisał(a):Tylko opisałem zjawisko, które zauważyłem.


Nic więcej. Chodzi tylko o region, z którego pochodzę. Koniec.

Piotrek napisał(a):odczepcie się od octavii


Octavia, jak już kiedyś napisałem (chyba nawet w temacie Udesky) podziwiam to auto. Znajomi mają od nowści (7 lat mija w kwietniu) i 450 tyś na blacie. Pali na dotyk.
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Retro » 5 sty 2009, 22:22

nvm :P
Czemu nie można kasować postów ?:P
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez sołtys » 6 sty 2009, 08:04

Udesky napisał(a):Bo ma atrakcyjną cenę w stosunku do tego co oferuje, więc to mnie nie dziwi.


Atrakcyjność ceny nie ma tu nic do tego, poprostu skoda ma najlepszą ofertę lizingową, dlatego np u mojej żony w firmie przeszli z kangoo na romstery, mimo że samo auto sprawuje sie gorzej, jest za małe słabe w 1.4TDI, ale cóź liczy sie wielkość raty, która przy takiej samej nominalnej kwocie zakupu jest sporo mniejsza.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Lukano » 6 sty 2009, 12:53

sołtys napisał(a):poprostu skoda ma najlepszą ofertę lizingową

I o to chodzi w samochodach firmowych. Ktoś kto je kupuje raczej nimi nie będzie jeździł, więc ma to gdzieś.
A za to wykaże się oszczędnością.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez DeadlY » 6 sty 2009, 15:49

troche trzeba sprostowac o Audi, ktos wczesnije napisal ze nic nie wniosly niemieckie marki oprocz ABS i DSG .... to chyba nie do konca prawda bo....
dla fanow diesla :
pierwszy 5cio cylindrowy diesel
pierwszy seryjny diesel z bezposrednim wtryskiem (btw pompowtryskiwacze dlugo stosowano nie ze wzgledu na oszczednosci, ale dlatetgo ze ze wzgledow technicznych do pewnego momentu byly najlepszym rozwiazaniem – najekonomiczniejszym – ale niestety tez najglosniejszym)
autko spalajace 3 litry
diesel V12 6.0
dla benzyny:
pierwszy seryjny 5cio cylindrowiec
seryjna produkcja silnikow z 4 zaworami na cylinder
potem 5 zaworow
pierwsze seryjne auto z napedem quatro – to wiedza wszyscy- kultowe Audi 80 Quatro
pierwsza limuzyna ze stalym napedem na 4 kola – A8
wzorowy wspolczynnik oporu powietrza Cx = 0,26 w 83 roku
pelny ocynk w 1985 !!!!!!!
cale karoserie z aluminium
silniki FSI (z tego co pamietam tez w Mitsu kiedys byl taki)
silnik W12
audio od Hgh-End Bang & Olufsen

chyba jednak cos dali od siebie ;)
to o Audi, o Mercu nie bede pisal bo chyba kazdy zdaje sobie sprawe co ta marka wniosla do motoryzacji, a o innych po prostu daruje

niestety obie te marki i wiele innych (coraz czesciej Mazda) sa krzywdzone przez ich uzytkownikow, kazdy pamieta sprzed kilku lat przecietnego uzytkownika A6 i A8, BMW 5 i 7 oraz Mercow ... uraz pozostaje do dzis....
kiedys duzy dres jezdzil w tych samochodach a maly dresik najczesciej w BMW 3 "rekin" :D dzisiaj niestety przenosza sie z rekinow do efek – czesto widac w nich 17 latkow objezdzajacych wysepki z lewej strony i w civikach zreszta tez :(
popsuli piekne marki i chyba nie chca spoczac ;) zabieraja sie za inne

co do skody – auto czesto robione dokladniej niz VW i trwalsze, ale osobiscie dla mnie bez duszy, a pisanie ze ma rozwiazania o kilka lat wyprzedzajace VW i Audi....... powiem tak ogladalem Skode Superb nowiutka i nie miala wielu rozwiazan stosowanych przez Saaba juz pod koniec lat 80 tych
ogolnie to dobre auto ale bez przesady, a ja nigdy bym go nie kupil
co do VW czesto sie slyszy ze ktos kupuje pasata bo szwagier ma...... nie obrazcie sie ale jak widze pasata albo golfa to rzygać mi sie chce..... z tego ca pamietam to golf I i II bily ostro konkurencje kolejne juz nie koniecznie
co do Fiatow...... z Fiatów uwielbiam (i podobno sa dobre) Ferrari :D

Mazda jeszcze jest samochodem dla amatorow motoryzaji (dla smakoszy moze faktycznie rx-8, porshe itp) – ile bedzie to nie wiadomo, ale ...... prawdziwy fan kocha bez wzgledu na wady bledy i nawet wieeelkich lysych kierowcow w spodniach okutych trzema paskami i za duzych kurtkach ze skóry
uffff :)
taka mala dygresja ;)
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Maciej Loret » 6 sty 2009, 16:04

DeadlY napisał(a):audio od Hgh-End Bang & Olufsen


Chyba dzięki temu, że napadli na Danię...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Mateusz L » 6 sty 2009, 16:34

DeadlY napisał(a):pierwszy seryjny diesel z bezposrednim wtryskiem

Zdaje się, że pierwszy był Fiat Croma.

DeadlY napisał(a):niestety tez najglosniejszym

...do tego drogim, trującym i zmuszającym do podniesienia linii maski, a więc zmniejszenia i tak nikłego bezpieczeństwa pieszych.


DeadlY napisał(a):autko spalajace 3 litry

Jako pierwsi to napisali na papierze,a w ogóle to chyba VW Lupo...A2 w praktyce spala ponad 4 wg AŚ.


DeadlY napisał(a):pierwsze seryjne auto z napedem quatro – to wiedza wszyscy- kultowe Audi 80 Quatro

Tu NIEMAL wszyscy są w błędzie- Subaru Leone w 1972r. ,a Quattro zastosowano dopiero w 1980r.


DeadlY napisał(a):seryjna produkcja silnikow z 4 zaworami na cylinder
potem 5 zaworow

Serio? Nie wiedziałem- myślałem, że kolejno Japończycy i Szwedzi, ale dzięki za info :)


DeadlY napisał(a):pelny ocynk w 1985 !!!!

Rdzewienie aut jest raczej kwestią lakierów bezołowiowych.


DeadlY napisał(a):silniki FSI (z tego co pamietam tez w Mitsu kiedys byl taki)

Pierwsze było Mitsubishi GDI. BTW. MZR DISI Turbo Mazdy też jest takim silnikiem.


DeadlY napisał(a):o Mercu nie bede pisal

Jeśli idzie o pierwszy silnik, auto itd. to różnie można interpretować...


DeadlY napisał(a):ktos wczesnije napisal ze nic nie wniosly niemieckie marki

Jeśli chodzi o mnie- to nie chodzi, czy wniosły, czy nie, ale o to, że stosują często rozwiązania gorsze/ tańsze od konkurencji, a uważa się je za marki dużo lepsze.
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Lukano » 6 sty 2009, 17:47

DeadlY napisał(a):pierwszy 5cio cylindrowy diesel

A potem to dziadostwo sprzedali volvo żeby się psuło w S 80
DeadlY napisał(a):pierwszy seryjny diesel z bezposrednim wtryskiem

To też nie. Pierwsze było CR zrobione przez BOSH, dla jakiś włochów. Tylko nie wiem czy Fiat, czy nie czasem Alfa.
DeadlY napisał(a):diesel V12 6.0

W tym byli pierwsi ;) Tylko po co komu Diesel który pali jak smok, a nie powiem ile kosztuje ;)
DeadlY napisał(a):seryjna produkcja silnikow z 4 zaworami na cylinder

Jak niemcy się nad tym zastanawiali przez kilka lat to japonczycy już od lat takie robili.
DeadlY napisał(a):silnik W12

Bo akurat mieli pod ręką VR6 który skleili.
DeadlY napisał(a):potem 5 zaworow

W tym chyba audi było pierwsze, a reszta uznała, że to nie wiele daje i jest drogie w produkcji.
Niemcy, głównie VW szpanuje tym, co widać po Golfie, że ma sprawdzone rozwiązania. Hmm, ale stare, nie idzie do przodu. Tak jest najbezpieczniej, ale.... Jak wszyscy już unowocześnią, to VW w to w chodzi.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Mateusz L » 6 sty 2009, 18:05

To też nie. Pierwsze było CR zrobione przez BOSH, dla jakiś włochów. Tylko nie wiem czy Fiat, czy nie czasem Alfa.


Nein, nein... TDI to też bezpośredni. Ba, silnik Stara 200, czy 1. cylindrowy polski S(np. Androia 1HC102) z lat 70' też ma wtrysk bezpośredni. Zdaje się, że 1. wtrysk bezpośredni w AUCIE OSOBOWYM miała Croma 1.9 D.i.d (od. 85r, czy 86r). Podobnie CR- wynalazek Szwajcarów z lat 50' zastosowany W AUCIE OSOBOWYM po raz pierwszy przez Fiata (Alfę) w AR 156 JTD. Nie mogłem znaleźć dokładnego info, ale dość prawdopodbne, że Toyota zastosowała go wcześniej w ciężarówce Hino ( system Common Rail firmy Denso)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez DeadlY » 6 sty 2009, 18:17

Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):pierwszy seryjny diesel z bezposrednim wtryskiem

Zdaje się, że pierwszy był Fiat Croma.

no dobra rok roznicy Fiat 88 Audi 89 ale to nie diesel Fiata zmotoryzowal europe tylko Audi

Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):niestety tez najglosniejszym

...do tego drogim, trującym i zmuszającym do podniesienia linii maski, a więc zmniejszenia i tak nikłego bezpieczeństwa pieszych.
silniki na pompowtryskiwaczach byly lepsze nie rozumiem tego, ze starasz sie ujac temu faktowi i nie badz takim green peace`owcem, a co do bezpieczenstwa.. to gdzie byly japonskie auta w 80 i 90 latach...?


Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):autko spalajace 3 litry

Jako pierwsi to napisali na papierze,a w ogóle to chyba VW Lupo...A2 w praktyce spala ponad 4 wg AŚ.

niestety wiekszosc konstrukcji VW i Audi jest blizniaczych, w sumie obecnie to to samo – dlatego uwazam ze Audi cierpi bedac w grupie VW, moze i na papierze japonskie nie mialy nawet na papierze ....


Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):pierwsze seryjne auto z napedem quatro – to wiedza wszyscy- kultowe Audi 80 Quatro

Tu NIEMAL wszyscy są w błędzie- Subaru Leone w 1972r. ,a Quattro zastosowano dopiero w 1980r.
dokladnie niemal wszyscy lacznie z toba Jensen FF 1966 -71 mial naped 4WD
audi wsrod rajdowek bylo pierwsze albo jedne z pierwszych korzystajacych z 4WD nie pamietam dokladnie jak to bylo i nie chce mi sie szukac , ale chodzilo chyba o zmiane w przepisach rajdowych i oni to wykorzystali a reszta marek siedziala z rozdziawionymi paszczami ;)

Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):seryjna produkcja silnikow z 4 zaworami na cylinder
potem 5 zaworow

Serio? Nie wiedziałem- myślałem, że kolejno Japończycy i Szwedzi, ale dzięki za info :)
no dobra pojechalem troche z tymi 4 zaworami – z niemieckich marek lepiej? <lol> ale 5 to inna bajka ... ;)


Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):pelny ocynk w 1985 !!!!

Rdzewienie aut jest raczej kwestią lakierów bezołowiowych.

?? no i?? co to ma do rzeczy to raz a dwa na pewno ale nie tylko – jakosc blach ma ogromne znaczenie i powloka cynkowa tez panie madralo ;)


Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):silniki FSI (z tego co pamietam tez w Mitsu kiedys byl taki)

Pierwsze było Mitsubishi GDI. BTW. MZR DISI Turbo Mazdy też jest takim silnikiem.
nie pisalem, ze byli pierws, ale zrobili, jako pierwsi to z turbo to polaczyl, ale tego nie wiem na pewno


Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):o Mercu nie bede pisal

Jeśli idzie o pierwszy silnik, auto itd. to różnie można interpretować...[/qute]
nie chodzi, ze pierwsze, a tym bardziej o twoja cenna interpretacje tylko o to ze robili robią i robic będą samochody o jakich nawet nie śniłeś (np. SLR), często wyznaczaja nowe trendy i w wielu przypadkach inne marki nie nadążają za M, ale staraja się nasladowac


Mateusz L napisał(a):
DeadlY napisał(a):ktos wczesnije napisal ze nic nie wniosly niemieckie marki

Jeśli chodzi o mnie- to nie chodzi, czy wniosły, czy nie, ale o to, że stosują często rozwiązania gorsze/ tańsze od konkurencji, a uważa się je za marki dużo lepsze.
[b]

napisałeś bardzo wyraznie, ze nic nie wniosły, a to dla mnie kompletna ignorancja motoryzacyjna.
obecnie wiele marek stoi na podobnym poziomie i w roznych segmentach rozne marki będą przodowaly i nie koniecznie spod znaku gwiazdy, VW czy BMW
ale nie czytam w twoich myslach także nie mam pojecia co miałeś na mysli i może się zastanow nastepnym razem co piszesz a co myslisz, ale zgadzam się ze stosuja tansze rozwiązania, ale nie tylko oni, niestety zawsze decyduje $ 
ale nie czytam w twoich myslach także nie mam pojecia co miałeś na mysli i może się zastanow nastepnym razem co piszesz a co myslisz
Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 18:32 przez DeadlY, łącznie edytowano 2 razy
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez DeadlY » 6 sty 2009, 18:19

Mateusz L napisał(a):
To też nie. Pierwsze było CR zrobione przez BOSH, dla jakiś włochów. Tylko nie wiem czy Fiat, czy nie czasem Alfa.


Nein, nein... TDI to też bezpośredni. Ba, silnik Stara 200, czy 1. cylindrowy polski S(np. Androia 1HC102) z lat 70' też ma wtrysk bezpośredni. Zdaje się, że 1. wtrysk bezpośredni w AUCIE OSOBOWYM miała Croma 1.9 D.i.d (od. 85r, czy 86r). Podobnie CR- wynalazek Szwajcarów z lat 50' zastosowany W AUCIE OSOBOWYM po raz pierwszy przez Fiata (Alfę) w AR 156 JTD. Nie mogłem znaleźć dokładnego info, ale dość prawdopodbne, że Toyota zastosowała go wcześniej w ciężarówce Hino ( system Common Rail firmy Denso)

bezposredni wtrysk w dieslu to staroc w osobowkach nie stosowano ze wzgledu na chalas ... wraz z rozwojem techniki...
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Lukano » 6 sty 2009, 18:22

DeadlY napisał(a):silniki na pompowtryskiwaczach byly lepsze

Pewnie Tobie chodzi o to, że dawały wtedy większe ciśnienie niz CR. To jest nawet lepsze dla zielonych ;) VW odszedł od pompo wtryskiwaczy dopiero jak CR przewyższyło je ciśnieniem. A wtryskiwacze piezoelektryczne dokładnością rozdziału dawki.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez DeadlY » 6 sty 2009, 18:35

Lukano napisał(a):
DeadlY napisał(a):silniki na pompowtryskiwaczach byly lepsze

Pewnie Tobie chodzi o to, że dawały wtedy większe ciśnienie niz CR. To jest nawet lepsze dla zielonych ;) VW odszedł od pompo wtryskiwaczy dopiero jak CR przewyższyło je ciśnieniem. A wtryskiwacze piezoelektryczne dokładnością rozdziału dawki.

dokladnie wtedy przeszedl, silniki na pompo.. w ogolnym rozrachunku mialy lepszy stosunek mocy i spalania
WINNING BLUE MICA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 11:35
Posty: 552
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK LF było....

Postprzez Globy » 6 sty 2009, 18:37

Lukano napisał(a):A potem to dziadostwo sprzedali volvo żeby się psuło w S 80

Najgorsze 2.5 TDI to V6 ;) Te w S80 wedle moich doświadczeń są trwałymi silnikami.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Mateusz L » 6 sty 2009, 18:39

DeadlY napisał(a):tylko Audi

Raczej VW, lub VAG :) ale 1. nie był...

DeadlY napisał(a):Jensen FF 1966 -71

Brytyjski i było ok. 300szt. Nie zmienia faktu, że w masowej produkcji Subaru było o 8 lat przed Audi.


DeadlY napisał(a):samochody o jakich nawet nie śniłeś (np. SLR), często wyznaczaja nowe trendy i w wielu przypadkach inne marki nie nadążają za M

Chodzi głownie o S klasę, choć nie zawsze. Technologicznie obecnie pierwsze skrzypce gra Lexus. Masz niedaleko temat o Eunos Cosmo- Mazda, która cały świat zostawiła w technologicznym tyle...BTW. Marzę o Maserati Granturismo, a SLR – świetne auto- ma tą surowość, którą np. Lambo straciło niestety w kooperacji z Niemcami...Przyznam, że Audi R8 też ją ma, ale Nissan GTR aż nią kipi.


DeadlY napisał(a):ze nic nie wniosły a to dla mnie kompletna ignorancja motoryzacyjna

Przepraszam- nie chciałem by tak to zabrzmiało. Nie umniejszam nic Niemcom, zresztą spójrz w mój profil. Wkurza mnie tylko, że taka TT z przednim napędem i płytą od Golfa wśród ludzi ma opinię auta nie wiadomo jak sportowego. Właściciele stawiali by ją obok BMW Z3/4, a MX 5,czy ReX które zrobiłby by z TT przecier to "japoński plastikowy złom".
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez People_Hate_Me » 6 sty 2009, 18:40

a brat ma Fiata Linee i jest niezłe xD
chociaz siedzisz w tym jak na krzesile, niektórzy lubia miekkie i wygodne lerzaki (np. ja) a jedni wola twarde Krzesła.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

Moderator

Moderatorzy Moto