2008 Tokyo Auto Salon
1, 2
Marco7 napisał(a):Wg mojej skromnej opinii Mazda z autek szarych (z wyjątkiem paru modeli), dopiero teraz stylistyczne zaczyna pokazywać pazur
Ładniusie
A że niektórym się nie podobają to trudno
Czarne 6 jest rewelacyjna jak dla mnie, a modele Mazdaspeed chciałbym obejrzeć na żywo. Ciekawe te wloty w zderzaku.
To kto pierwszy kupuje?
osobiście to mi się podoba bardziej ta "stara" 6, te nowe modele na jedno kopyto już walą i niewiele może w nich zaskoczyć, cały czas mam wrażenie że "gdzieś to już widziałem", i to nie tylko mazdy dotyczy.
jak będą w Tesco na raty to biorę
Grzyby napisał(a):To kto pierwszy kupuje?
jak będą w Tesco na raty to biorę
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
A mi się podobają obie
Luki 323F napisał(a):no ale po BA to już to chyba już same pomyłki za wyjatkiem sedana
a atenza tez mi sie podoba
No, nie przesadzaj, faktem ze auta z okresu 98-00 to była stylistyczna porazka. Ale pozniej Mazda wzieła w garsc co za owcowało liftingiem 323 oraz piekna 3 i 6, ze o RX8 nie wspomne
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Haszcz napisał(a):Luki 323F napisał(a):no ale po BA to już to chyba już same pomyłki za wyjatkiem sedana
a atenza tez mi sie podoba
No, nie przesadzaj, faktem ze auta z okresu 98-00 to była stylistyczna porazka. Ale pozniej Mazda wzieła w garsc co za owcowało liftingiem 323 oraz piekna 3 i 6, ze o RX8 nie wspomne
miałem an myśli 323F BJ nic a nic mi sie nie podoba, a 3 ma tył do kitu (poza sedanem) moim zdaniem
- Od: 17 gru 2007, 20:44
- Posty: 69
- Auto: 323F BA 1,5 16v
Najwieksza porazka byly kokpity BA po liftingu (najwieksza), MPV, GF i BJ.
Globy napisał(a):Najwieksza porazka byly kokpity BA po liftingu (najwieksza), MPV, GF i BJ.
BJ jest [tiiit], szczególnie 5d
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Nooo.. ale muszą mieć więcej kucy Mam nadzieje ze ze stajni "Mazdaspeed" Wyjedzie jakiś 350 konny turbo-doładowany silniczek
A propos MPS-a coś tu piszą przy okazji nowego diesla ale nie umiem włoskiego może ktoś przetłumaczyć ?
http://www.autoblog.it/post/12972/mazda ... l-da-175cv
A propos MPS-a coś tu piszą przy okazji nowego diesla ale nie umiem włoskiego może ktoś przetłumaczyć ?
http://www.autoblog.it/post/12972/mazda ... l-da-175cv
Zoom-Zoom!
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości