Nowa Mazda 6 – debiut w 2008 r!
ja tam się zakochałem
http://auto.gazeta.pl/auto/1,48316,4613015.html
http://auto.gazeta.pl/auto/1,48316,4613015.html
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
...serce bije w takt V-acht :)
- Od: 11 cze 2004, 20:25
- Posty: 517
- Skąd: Wawa/Ryki
- Auto: A acht V acht
Weźta dorzućta do starego temata, dziąkujem
ojjj nie zagląda się no i co
weźta przerzućtwa, przecie prezes kazali, tak?
ale ładna cholera co
może jakiś konkurs:
np – kto pierwszy kupi taką mazdę dostanie koszulkę klubową i buziaka od prezesa
weźta przerzućtwa, przecie prezes kazali, tak?
ale ładna cholera co
może jakiś konkurs:
np – kto pierwszy kupi taką mazdę dostanie koszulkę klubową i buziaka od prezesa
Ostatnio edytowano 25 paź 2007, 23:08 przez ReServeD626, łącznie edytowano 1 raz
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
...serce bije w takt V-acht :)
- Od: 11 cze 2004, 20:25
- Posty: 517
- Skąd: Wawa/Ryki
- Auto: A acht V acht
tak sobie myslalem ze ja ta nowa szóstka będzie miala kolo 5-8 lat to moze juz sie dorobie takich 'pieniądzów' ;-D
Moja była madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=37454
i obecna:
http://img21.imageshack.us/img21/1189/dsc04933aaaa.jpg
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=37454
i obecna:
http://img21.imageshack.us/img21/1189/dsc04933aaaa.jpg
- Od: 18 maja 2007, 08:28
- Posty: 82
- Skąd: Krobia/Wlkp
- Auto: Mazda 6 GH 2,2 185PS
ReServeD626 napisał(a):buziaka od prezesa
A za MPS'a to z jezyczkiem
Skoro temat pojdzie do kosza, to male OT.
Globy jeszcze siedzisz? Przeciez na 8 do szkoly.
Globy jeszcze siedzisz? Przeciez na 8 do szkoly.
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
Zarówno wersję sedan, jak i hatchback będzie napędzał nowy, topowy silnik o pojemności 2,5 l i mocy 170 KM (przy 6000 obr./min), który ma zużywać o blisko 7 proc. mniej paliwa niż dotychczasowa jednostka 2.3 l.
Trochę mi to przypomina KL'a .
Tylko zużycie wachy pewnie mniejsze, no i brak cudownego brzmienia V6.
- Od: 13 paź 2005, 12:02
- Posty: 217
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)
Spece od marketingu z pewnoscia wmowia klientowi, ze szum V6 to przy ich nowym [tiiit] silniku chlam
Ralf58 napisał(a):już się nie będzie tak wyróżniać z tłumu jak stara
W Niemczech niestety stara sie już nie wyróżnia ale za to nowa przez długie lata będzie sie wyróżniać:)
Nowa jest o wiele bardziej zaawansowana technologicznie parę nowych systemów do niej dojdzie, będzie naprawdę jedyna w swojej klasie i w końcu mazda poprawiła hamulce na mokrej nawierzchni będzie hamowała i mieściła sie w 39m:)(najlepiej w klasie)
Oto parę nowości technologicznych.
-Rear Vehicle Monitoring System
-Mazda Pre-crash Safety System
-Mazda Radar Cruise Control System
-Adaptive Front Lighting System
-Parking Sensor
-Extensive field of vision
-High-rigidity Mazda Advanced Impact energy Distribution and Absorption System body
-Mazda's first active headrest
-Crushable brake and clutch pedals
wszystko jest opisane na:
http://www.autoblog.com/2007/10/24/toky ... ort-wagon/
dodatkowo w Japonii do każdej wersji silnikowej benzynowej będzie można dokupić 4x4:)
Moim zdaniem nowa 6-stka do starej jest jak niebo a ziemia:) Oczywiście nowa to niebo:)
Ale to tylko moje zdanie.(no i wszystkich dziennikarzy)
Zoom-Zoom!
tomekrvf napisał(a):STEffAN napisał(a):Trochę mi to przypomina KL'a .
Tylko zużycie wachy pewnie mniejsze, no i brak cudownego brzmienia V6.
A gdzie jest napisane że to będzie R4?
No niby nigdzie, ale jakoś wątpie żeby to była V-ka jeśli obniżyli spalanie w porównaniu do R4 2.3L
Ja bym sie bardzo cieszył jakby to było V6, i do tego doszła jeszcze MPS 2,5 V6 turbo
- Od: 13 paź 2005, 12:02
- Posty: 217
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)
we wczorajszym auto świecie jest jej prezentacja no i na tvn turbo w programie "auto mundial"
- Od: 21 paź 2006, 10:40
- Posty: 141
- Skąd: Warszawa-Radzymin
- Auto: 323fBA i PuntoII sporting
Faja napisał(a):jakieś ksera JAkub-wawa?:D?
Po pięciu latach od rozpoczęcia produkcji nadszedł czas zmian. Mazda zaprezentowała nową "6-kę"
Pierwsza generacja Mazdy 6 na europejskich rynkach pojawiła się w 2002 roku, zastępując legendarny, produkowany przez 28 lat model 626. W ciągu pięciu lat w Europie sprzedano ponad 440 000 egzemplarzy Mazdy 6. Jednym z powodów tak dużego sukcesu rynkowego rodzinnej limuzyny z Japonii jest bezproblemowa eksploatacja.
Nowe wcielenie Mazdy 6 zaprezentowanej we Frankfurcie nie powinno być gorsze. Z pewnością jest jeszcze ładniejsza. Ascetyczna, elegancka, pozbawiona krzykliwych ozdobników linia "6-ki" jest ponadczasowa w przypadku każdej wersji nadwoziowej – sedana, hatchbacka oraz kombi. W porównaniu z poprzednikiem nowy model jest dłuższy o 65 mm, szerszy o 15 mm i wyższy o 5 mm, co w połączeniu ze zwiększonym o 50 mm rozstawem osi przełożyło się na zwiększenie przestrzeni w kabinie.
Co ciekawe, w ślad za nowymi rozmiarami nie wzrosła masa auta, która w przypadku nowego modelu zmalała o 35 kg – niby niewiele, ale z pewnością odczujemy to podczas jazdy. Jednym ze sposobów ograniczenia masy jest montaż elektrycznego wspomagania układu kierowniczego oraz zastosowanie specjalnych, wytrzymałych i lekkich stopów stali, dzięki którym auto jest znacznie sztywniejsze. Pod maską Mazdy 6 będzie pracować jeden z czterech silników – 3 benzynowe o mocy od 120 do 170 KM oraz dwulitrowy turbodiesel, osiągający maksymalnie 140 KM. Według danych producenta wszystkie zadowalają się niewielkimi ilościami paliwa. Podstawowy benzyniak zużywa średnio 6,8 l benzyny na 100 km, a turbodiesel 5,6 l. Jest to możliwe dzięki znacznemu zmniejszeniu oporów powietrza – w przypadku sedana oraz hatchbacka współczynnik Cd obniżono z 0,30 do 0,27, natomiast w kombi z 0,32 do 0,28. Modele Mazdy nie ukrywają swojego sportowego charakteru, który znajduje potwierdzenie w konstrukcji podwozia – to auto ma nie tylko wyglądać, ale również bardzo dobrze jeździć. Z pewnością tak będzie, ponieważ zdecydowano się na zastosowanie wielowahaczowego zawieszenia kół obu osi.
Podczas tworzenia nowego modelu nie zapomniano o wnętrzu, które jest praktyczne i wykonane tak, aby kierowca podczas jazdy czuł się w nim niczym w aucie luksusowym. Na europejskich rynkach auto pojawi się w listopadzie tego roku. Najpierw w wersjach sedan oraz hatchback. Na kombi trzeba poczekać do maja przyszłego roku, wtedy również ma rozpocząć oficjalną działalność polskie przedstawicielstwo Mazdy.
- Od: 6 wrz 2007, 17:25
- Posty: 120
- Skąd: Chicago
- Auto: 2016 mazda6 2.5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości