Nowa Mazda 6 – debiut w 2008 r!

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez ReServeD626 » 25 paź 2007, 20:46

>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2004, 20:25
Posty: 517
Skąd: Wawa/Ryki
Auto: A acht V acht

Postprzez Grzyby » 25 paź 2007, 21:19

ojjjjjj, nie zagląda się na forum za często <diabełek>
Popatrz kilka tematów w dół :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Globy » 25 paź 2007, 22:12

Weźta dorzućta do starego temata, dziąkujem ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez ReServeD626 » 25 paź 2007, 23:07

ojjj nie zagląda się no i co :P

weźta przerzućtwa, przecie prezes kazali, tak?

ale ładna cholera co :)

może jakiś konkurs:
np – kto pierwszy kupi taką mazdę dostanie koszulkę klubową i buziaka od prezesa :D
Ostatnio edytowano 25 paź 2007, 23:08 przez ReServeD626, łącznie edytowano 1 raz
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2004, 20:25
Posty: 517
Skąd: Wawa/Ryki
Auto: A acht V acht

Postprzez wojtekkk » 25 paź 2007, 23:07

tak sobie myslalem ze ja ta nowa szóstka będzie miala kolo 5-8 lat to moze juz sie dorobie takich 'pieniądzów' ;-D <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2007, 08:28
Posty: 82
Skąd: Krobia/Wlkp
Auto: Mazda 6 GH 2,2 185PS

Postprzez Globy » 26 paź 2007, 01:43

ReServeD626 napisał(a):buziaka od prezesa

A za MPS'a to z jezyczkiem :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Solo » 26 paź 2007, 02:22

Skoro temat pojdzie do kosza, to male OT.

Globy jeszcze siedzisz? Przeciez na 8 do szkoly. <lol>
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez bartosz51 » 26 paź 2007, 10:37

Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 18:05
Posty: 276 (0/1)

Postprzez STEffAN » 26 paź 2007, 13:33

Zarówno wersję sedan, jak i hatchback będzie napędzał nowy, topowy silnik o pojemności 2,5 l i mocy 170 KM (przy 6000 obr./min), który ma zużywać o blisko 7 proc. mniej paliwa niż dotychczasowa jednostka 2.3 l.


Trochę mi to przypomina KL'a :].
Tylko zużycie wachy pewnie mniejsze, no i brak cudownego brzmienia V6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 12:02
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)

Postprzez Globy » 26 paź 2007, 14:54

Spece od marketingu z pewnoscia wmowia klientowi, ze szum V6 to przy ich nowym [tiiit] silniku chlam :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Ralf58 » 27 paź 2007, 21:23

Gdybym miał wybierać stara i nowa to wybór byłby oczywisty – stara :( Niestety ale nowa Madzia zbyt łagodnieje, już się nie będzie tak wyróżniać z tłumu jak stara :( Szkoda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2007, 20:53
Posty: 65
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 2.0 CD Kombi 2003r.

Postprzez Faja » 28 paź 2007, 13:18

Ralf58 napisał(a):już się nie będzie tak wyróżniać z tłumu jak stara

W Niemczech niestety stara sie już nie wyróżnia ale za to nowa przez długie lata będzie sie wyróżniać:)
Nowa jest o wiele bardziej zaawansowana technologicznie parę nowych systemów do niej dojdzie, będzie naprawdę jedyna w swojej klasie i w końcu mazda poprawiła hamulce na mokrej nawierzchni będzie hamowała i mieściła sie w 39m:)(najlepiej w klasie)
Oto parę nowości technologicznych.
-Rear Vehicle Monitoring System
-Mazda Pre-crash Safety System
-Mazda Radar Cruise Control System
-Adaptive Front Lighting System
-Parking Sensor
-Extensive field of vision
-High-rigidity Mazda Advanced Impact energy Distribution and Absorption System body
-Mazda's first active headrest
-Crushable brake and clutch pedals
wszystko jest opisane na:
http://www.autoblog.com/2007/10/24/toky ... ort-wagon/
dodatkowo w Japonii do każdej wersji silnikowej benzynowej będzie można dokupić 4x4:)
Moim zdaniem nowa 6-stka do starej jest jak niebo a ziemia:) Oczywiście nowa to niebo:)
Ale to tylko moje zdanie.(no i wszystkich dziennikarzy)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez tomekrvf » 29 paź 2007, 00:09

STEffAN napisał(a):Trochę mi to przypomina KL'a .
Tylko zużycie wachy pewnie mniejsze, no i brak cudownego brzmienia V6.

A gdzie jest napisane że to będzie R4?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez STEffAN » 29 paź 2007, 01:04

tomekrvf napisał(a):
STEffAN napisał(a):Trochę mi to przypomina KL'a .
Tylko zużycie wachy pewnie mniejsze, no i brak cudownego brzmienia V6.

A gdzie jest napisane że to będzie R4?


No niby nigdzie, ale jakoś wątpie żeby to była V-ka jeśli obniżyli spalanie w porównaniu do R4 2.3L
Ja bym sie bardzo cieszył jakby to było V6, i do tego doszła jeszcze MPS 2,5 V6 turbo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 12:02
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)

Postprzez Faja » 29 paź 2007, 17:16

3.7 itra v6 Poezja:D
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Riki » 29 paź 2007, 17:20

Faja napisał(a):Moim zdaniem nowa 6-stka do starej jest jak niebo a ziemia


Chyba masz rację :P przecudne auto...... to kiedy będzie w salonach? na początku przyszłego roku?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Faja » 29 paź 2007, 21:40

ponoć zaraz po zakończeniu tokyo motor show ma wejść do europy i Japonii:) czyli w połowie listopada możliwe ze będziemy mogli ja oglądać w Niemczech a w Polsce od maja :)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Jakub-wawa » 30 paź 2007, 13:03

we wczorajszym auto świecie jest jej prezentacja :D no i na tvn turbo w programie "auto mundial"
Obrazek
Mazda+ Uniden 510+ Siro 150:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 10:40
Posty: 141
Skąd: Warszawa-Radzymin
Auto: 323fBA i PuntoII sporting

Postprzez Faja » 30 paź 2007, 23:55

jakieś ksera JAkub-wawa?:D?
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez bziko98 » 2 lis 2007, 17:24

Faja napisał(a):jakieś ksera JAkub-wawa?:D?




Po pięciu latach od rozpoczęcia produkcji nadszedł czas zmian. Mazda zaprezentowała nową "6-kę"
Pierwsza generacja Mazdy 6 na europejskich rynkach pojawiła się w 2002 roku, zastępując legendarny, produkowany przez 28 lat model 626. W ciągu pięciu lat w Europie sprzedano ponad 440 000 egzemplarzy Mazdy 6. Jednym z powodów tak dużego sukcesu rynkowego rodzinnej limuzyny z Japonii jest bezproblemowa eksploatacja.
Nowe wcielenie Mazdy 6 zaprezentowanej we Frankfurcie nie powinno być gorsze. Z pewnością jest jeszcze ładniejsza. Ascetyczna, elegancka, pozbawiona krzykliwych ozdobników linia "6-ki" jest ponadczasowa w przypadku każdej wersji nadwoziowej – sedana, hatchbacka oraz kombi. W porównaniu z poprzednikiem nowy model jest dłuższy o 65 mm, szerszy o 15 mm i wyższy o 5 mm, co w połączeniu ze zwiększonym o 50 mm rozstawem osi przełożyło się na zwiększenie przestrzeni w kabinie.
Co ciekawe, w ślad za nowymi rozmiarami nie wzrosła masa auta, która w przypadku nowego modelu zmalała o 35 kg – niby niewiele, ale z pewnością odczujemy to podczas jazdy. Jednym ze sposobów ograniczenia masy jest montaż elektrycznego wspomagania układu kierowniczego oraz zastosowanie specjalnych, wytrzymałych i lekkich stopów stali, dzięki którym auto jest znacznie sztywniejsze. Pod maską Mazdy 6 będzie pracować jeden z czterech silników – 3 benzynowe o mocy od 120 do 170 KM oraz dwulitrowy turbodiesel, osiągający maksymalnie 140 KM. Według danych producenta wszystkie zadowalają się niewielkimi ilościami paliwa. Podstawowy benzyniak zużywa średnio 6,8 l benzyny na 100 km, a turbodiesel 5,6 l. Jest to możliwe dzięki znacznemu zmniejszeniu oporów powietrza – w przypadku sedana oraz hatchbacka współczynnik Cd obniżono z 0,30 do 0,27, natomiast w kombi z 0,32 do 0,28. Modele Mazdy nie ukrywają swojego sportowego charakteru, który znajduje potwierdzenie w konstrukcji podwozia – to auto ma nie tylko wyglądać, ale również bardzo dobrze jeździć. Z pewnością tak będzie, ponieważ zdecydowano się na zastosowanie wielowahaczowego zawieszenia kół obu osi.
Podczas tworzenia nowego modelu nie zapomniano o wnętrzu, które jest praktyczne i wykonane tak, aby kierowca podczas jazdy czuł się w nim niczym w aucie luksusowym. Na europejskich rynkach auto pojawi się w listopadzie tego roku. Najpierw w wersjach sedan oraz hatchback. Na kombi trzeba poczekać do maja przyszłego roku, wtedy również ma rozpocząć oficjalną działalność polskie przedstawicielstwo Mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 17:25
Posty: 120
Skąd: Chicago
Auto: 2016 mazda6 2.5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

Moderator

Moderatorzy Moto