Nasze rekordy :)
Smola napisał(a):te madzie nie nadaja sie na duze predkosci. Glosno jak ...
po wymianie filtra świec itd powiem ze całkiem cicho jest w środku , trase 200km bez problemu zrobiłem 140-160 km/h
Audi A4 [B5] 1.8i – max 250 km/h; na LPG na oponach 225/45R17 (przy 200km/h puszczałem kierownice i odpalałem fajkę)
Mazda 626 GE 1995 2.0 TD COMPREX – max 175 km/h
Mazda 323F BP-DOHC 1.8GT – max 201 km/h (ogranicznik prędkości)
Simson KR-51/2N – max 82 km/h (hehe xD)
Fiat Punto 1.1 Mk I – max 165 km/h (jeszcze się bujał )
Ford Mondeo 1993 1.8i 16v – max 160 km/h na LPG ale jeszcze by się bujnął
Mercedes-Benz 207D 2.4D – max 125 km/h (ropa z domieszką benzyny)
Jak coś jeszcze mi się przypomni to napisze...
Mazda 626 GE 1995 2.0 TD COMPREX – max 175 km/h
Mazda 323F BP-DOHC 1.8GT – max 201 km/h (ogranicznik prędkości)
Simson KR-51/2N – max 82 km/h (hehe xD)
Fiat Punto 1.1 Mk I – max 165 km/h (jeszcze się bujał )
Ford Mondeo 1993 1.8i 16v – max 160 km/h na LPG ale jeszcze by się bujnął
Mercedes-Benz 207D 2.4D – max 125 km/h (ropa z domieszką benzyny)
Jak coś jeszcze mi się przypomni to napisze...
...:::GT:::...
- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
Mazda Xedos 6 2.0 V6 – wskazówka ~225km/h, GPS 214km/h, opony 215/45/R17
BMW 528i – wskazówka 250km/h, GPS 243km/h, opony – 255/40/R17
Wynik do uzyskania bardzo szybko i w sumie na dowolnej drodze, przy tej prędkości nie trzeba nawet głosu podnosić, aby spokojnie rozmawiać, w aucie cichutko, stabilnie, itp. zero stresu... To auto służy to podróżowania z wysokimi prędkościami, więc w sumie nie ma się co dziwić
BMW 528i – wskazówka 250km/h, GPS 243km/h, opony – 255/40/R17
Wynik do uzyskania bardzo szybko i w sumie na dowolnej drodze, przy tej prędkości nie trzeba nawet głosu podnosić, aby spokojnie rozmawiać, w aucie cichutko, stabilnie, itp. zero stresu... To auto służy to podróżowania z wysokimi prędkościami, więc w sumie nie ma się co dziwić
f*ck
BMW E30 316i – max 170km/h (duuuży hałas)
MAZDA 323P 1.5 – max 180km/h (Polska autostrada)
MAZDA 626 2.5 V6 – max 200km/h (Polska autostrada) więcej by pewnie poszła ale po pierwsze, przy produkcji GE zapomnieli o hamulcach, po drugie, nie miałem odwagi na więcej, po trzecie, trudno robale sie zmywa po takich prędkosciach...
rowerem na ostrym kole – v max 50 km/h po łódzkich drogach –
MAZDA 323P 1.5 – max 180km/h (Polska autostrada)
MAZDA 626 2.5 V6 – max 200km/h (Polska autostrada) więcej by pewnie poszła ale po pierwsze, przy produkcji GE zapomnieli o hamulcach, po drugie, nie miałem odwagi na więcej, po trzecie, trudno robale sie zmywa po takich prędkosciach...
rowerem na ostrym kole – v max 50 km/h po łódzkich drogach –
- Od: 15 sty 2009, 01:08
- Posty: 118
- Skąd: Łódź
- Auto: Vectra C GTS fiatowski diesel
Moje maleństwo (323F bg 91' 1.6) – 170 km/h na podtlenku LPG – autostrada Łódź – Konin
ale w tamtym roku jeszcze 180 km/h poszła, teraz już nie chciała
za to rekord w spalaniu – 7,09 gazu na trasie (oczywiście nie przy tych prędkościach )
ale w tamtym roku jeszcze 180 km/h poszła, teraz już nie chciała
za to rekord w spalaniu – 7,09 gazu na trasie (oczywiście nie przy tych prędkościach )
Myślami przy ukochanej, czerwonej BG ;)
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ, DYWANÓW, KANAP...itd.
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ, DYWANÓW, KANAP...itd.
- Od: 22 lut 2009, 17:19
- Posty: 299
- Skąd: Łódź/Borowa
- Auto: Było ukochane BG i MX-3, jest rodzinne 626 ;)
Mev napisał(a):Wynik do uzyskania bardzo szybko i w sumie na dowolnej drodze, przy tej prędkości nie trzeba nawet głosu podnosić, aby spokojnie rozmawiać, w aucie cichutko, stabilnie, itp. zero stresu...
Komfortowo to pewnie tak ale czy tak szybko osiąga takie prędkości to wątpię. Jeśli chodzi o przyspieszenie to szału nie robi taka Beemka. Swoim 1.8 objeżdżam taką nie wciskając nawet gazu do końca
A i tu jeszcze fotka zrobiona jak Mazda była jeszcze duuuużo wolniejsza i miała tylko 142KM:
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Spokój już dzieciaki, ok?
EDIT: 2.5 V6 nie ma "jechać". V6 ma w ciszy i spokoju przewieźć Cię z punktu A do B w klimatyzowanym wnętrzu ze skórzaną tapicerką. To, że łoi o 2 sekundy na ćwiartkę np. 2.5 V6 Opla, wyszło japończykom przypadkiem.
EDIT: 2.5 V6 nie ma "jechać". V6 ma w ciszy i spokoju przewieźć Cię z punktu A do B w klimatyzowanym wnętrzu ze skórzaną tapicerką. To, że łoi o 2 sekundy na ćwiartkę np. 2.5 V6 Opla, wyszło japończykom przypadkiem.
Jacek176 napisał(a): panowała opinia, że BP nie ma szans z KF. A tu się okazało, że BP może objeżdżać nie tylko wszystkie K8, KF i KL ale i niektóre KL-ZE.
eeetam BP nie jedzie , jedna jaskółka wiosny nie czyni...
I mój rekord zszedłem ze spalania 16L-18L Pb na 7L On – zmieniłem auto i dalej tak samo szybko się odpycham.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Kilka lat temu...
Zakopane – Sochaczew (440km): 3 godziny 15 minut.
Może byłoby szybciej gdyby nie to, że jechałem z żoną, która pełniła funkcję ogranicznika prędkości
Zakopane – Sochaczew (440km): 3 godziny 15 minut.
Może byłoby szybciej gdyby nie to, że jechałem z żoną, która pełniła funkcję ogranicznika prędkości
Ostatnio edytowano 21 paź 2009, 11:47 przez Jacek176, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Mev napisał(a):Mazda Xedos 6 2.0 V6 – wskazówka ~225km/h, GPS 214km/h, opony 215/45/R17
Mazdzioch moj ma tak samo. W zasadzie na autobanie slychac glownie tluczenie sie laczen plyt – jak jest asfaltowy (ktorych malo u niemiachow po wschodniej stronie) to mozna spokojnie gadac. Przy czym wskazowka licznika na tyle niedokladnie pokazuje ze ciezko stwierdzic czy mowi 223 czy 229 (poza tym, niespecjalnie mam ochote pochylac glowe zeby dojrzec ulamki milimetrow przy takich predkosciach ). GPS jednoznacznie pokazuje 215 max.
Przy naglym hamowaniu z 200 do 130 tylko deko huczy (ponoc tak mazdziane tarcze i klocki maja, ze jak sie spoca to hucza – ale glowy nie dam za taka opinie, a ze mialem krotko na klockach to mogla to byc taka przyczyna) – jak wystygna to zno nie hucza .
Przy 215 GPSowym obroty nie wychodza poza 4000 z tego co pamietam – czyzby zapas jeszcze byl i byla to kwestia odblokowania komputera? (osiagniecie predkosci max jest dosc plynne, przy koncu jakby z lekkim oporem, a od 205 do 215 juz powoli, ale to pewnie kwestia, ze wtrysk nadal ten sam, ale samochod sie dotacza). Mocz wydaje sie jeszcze byc tuz przed 200 km/h.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 44 gości