Kupno Mazdy z dużym przebiegiem

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez MACIEKbm » 6 paź 2007, 20:46

Sprawdź rozrząd.Przy tym przebiegu wkrótce należy wymienić komplet razem z pompą wody koszt ponad 2 tyś.pln. pozatym 167.000 to nie jest dużo na ten rocznik.
Osobiście mam takie auto i mi pasuje jest ekonomiczne i komfortowe....jedyna rzecza do której trzeba przyzwyczaić się to to że to diesel i trochę go słychać ale z tym można sobie poradzić... Wiem jedno następnym moim autem też będzie MAZDA DIESEL....Kiedyś byłem zwolennikiem niemieckiej motoryzacji ale to zmieniło się od kiedy mam MAZDĘ
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2007, 17:01
Posty: 70
Skąd: Sokoły/Warszawa
Auto: MAZDA 626 DITD 1999r

Postprzez Globy » 6 paź 2007, 22:15

Prosze o przeniesienie tematu do dzialu "Kupuję Mazdę!" i zycze powodzenia w zakupie auta. Poszukaj prosze na forum opinii na temat aut z silnikiem DiTD oraz zajrzyj do FAQ w dziale 'Diesel'.

emmarek napisał(a):Jeden z najgorszych najbardziej problemowych modeli mazdy.

Mysle, ze po wniknieciu w temat turbodiesli z wtryskiem paliwa ta opinia jest nazbyt pochopna... i taka sama mozna wystawic rodzinie silnikow KF :]
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Hazu » 7 paź 2007, 09:44

Globy napisał(a):Mysle, ze po wniknieciu w temat turbodiesli z wtryskiem paliwa ta opinia jest nazbyt pochopna... i taka sama mozna wystawic rodzinie silnikow KF

Mnie bardziej chodziło o bezpłuciowy wygląd oraz o stare silniki benzynowe stosowane w GF – kach no poza nowoczesnym DiTD ;)

A jeśli chodzi o silniki KF ja na razie nie podzielam tej złej opinji.

Mysle że ta opinji jest bardziej związana z modelem BA której to gówniarstwo nie oszczędza.
Konstrukcja silnika jest taka że łatwo ulec może przegrzaniu i odkształceniu przy niedoborach płynu chłodzącego. Z tąd mogą wynikać późniejsze kłopoty z braniem oleju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Riki » 7 paź 2007, 11:36

emmarek napisał(a):poza nowoczesnym DiTD


Czy ja wiem.... on taki nowoczesny nie jest :P :)


emmarek napisał(a):bezpłuciowy wygląd


GFka nie grzeszy wyglądem porównując ja np do M6 (inna generacja, wiek) ale gdy popatrzymy na japońską konkurencje z tamtych lat (Avensis czy Primera) mozna dojść do wniosku ze jednak Mazda robiła ładniejsze auta....
Osobiście uważam, ze gama GF/GW moze się podobać.. głownie hatchback :P


MACIEKbm napisał(a):jedyna rzecza do której trzeba przyzwyczaić się to to że to diesel i trochę go słychać


Ja bym powiedzial.... ze trzeba przyzwyczaić się do DiTD :) to wyjątkowo "cicha" jednostka napędowa.... nawet pracujące na przestarzałych pompowtryskach TDI ma lepszą kulturę pracy...

Pozdrawiam
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xXx » 7 paź 2007, 13:02

emmarek napisał(a):Mysle że ta opinji jest bardziej związana z modelem BA której to gówniarstwo nie oszczędza.
Konstrukcja silnika jest taka że łatwo ulec może przegrzaniu i odkształceniu przy niedoborach płynu chłodzącego. Z tąd mogą wynikać późniejsze kłopoty z braniem oleju.


Nie żartuj proszę Cię, tyle samo jest przypadków brania oleju w przypadku CA jak w BA, poza tym tak się dziwnie składa, że Xedos 6 KF zyskał sobie miano "korbopluja"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Żanetka » 7 paź 2007, 13:09

Przenoszę do odpowiedniego działu proszę sie dostosowac do regulaminu w tym dziale.
Pozdrawiam :)
Była 626 GE KL | Była 323 BG B6 "małyszolot"; Będzie... :D | Kiedyś zdobywczyni 997 obecnie 69 ;) |
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2006, 22:19
Posty: 738
Skąd: Złą sławą owiane /WWL
Auto: mazda 6

Postprzez Hazu » 7 paź 2007, 13:30

xXx
ciekawy jestem ile mój wytrzyma według twojej opinji powinien sie silnik rozpaść 50tyś temu

Na razie ma conajmniej troche ponad 200 tyś a wcale delikatnie nie jeżdże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez kryst76 » 6 mar 2008, 21:26

witam

znajomy zastanawia sie nad kupnem mazdy 6 z silnikiem mzr-cd 136 km ale ze wzgledu na finanse moze wziasc pod uwage tylko auta z duzym przebiegiem rzedu 100-150 k mil tj 160-240 tys kilometrow. Auta sa firmowe maja full service mazdy i jezdzily dlugie trasy. Pierwsze pytanie dotyczy jakich bezawaryjnych przebiegow mozna sie spodziewac po tych silnikach (w pelni zadbanych przez serwis). Drugie pytanie na co zwrocic uwage przy kupnie takiego auta.

pozdrawiam

krystian
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 lut 2008, 22:00
Posty: 8
Skąd: sosnowiec/newcastle upon tyne
Auto: mazda 6 2.0 MZR-CD 136 ts2

Postprzez Piterx » 6 mar 2008, 22:22

podepne sie... jezeli kolega sie nie obrazi ;) moj znajomy ma na oku mazde która stoi u niemca bo jest uszkodzona (nawet nieduzo widziałem foty) ale jest problem, bo niemiec wzął ubezbieczenie i kupił sobie nowe auto a ta mazda stoi w stodole chyba ze 2 lata ..przebieg ma ok 80kkm. wiec jakby ja sobie wyremontował to miałby porządne autko za niewielkie pieniadze....ale jakich kosztów koles sie moze spodziewac jak auto stoi w kurzu ponad 2 lata... silnik na wierzchu bo niemiec maskę uszkodził i sciagnął..
Mazda 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 19:47
Posty: 188 (0/1)
Skąd: Ziemia Lubuska
Auto: Mazda 6 CiTD-121KM >>156KM!!!

Postprzez magicadm » 7 mar 2008, 00:24

Piterx napisał(a):ale jakich kosztów koles sie moze spodziewac jak auto stoi w kurzu ponad 2 lata...

poza wyładowanym w trupa akumulatorze nie widzę innego wpływu postoju na samochód...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez syberek1 » 7 mar 2008, 00:41

magicadm

Pierwsze co to płyn chłodzący olej!!! filtry i inne wątpie czy silnik który nie był odpalany pochodzi... Uszczelniacze, oringi, uszczelki uuu... :|
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 16:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez Globy » 7 mar 2008, 01:33

A ja mysle, ze jednak takie straszenie jest przesadne. Po wymianie podstawowych plynow, a z czasem paskow auto moze nie odbiegac wiele okresem eksploatacji od normalnie uzytkowanego, aczkolwiek szybciej siada detale – jak chocby tarcze, czy nawet wentyle kol.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Adaś » 7 mar 2008, 02:27

omg kieedyś się mówiło o długowieczności diesli, a teraz 120kkm i już "duży przebieg" <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Moderator

Moderatorzy Moto