Riki napisał(a):Dla mnie elastycznosc w dieslu to jakas sciema... fakt jest pewnien zakres obrotow gdzie rechot fajnie ciagnie ale... benzyna to benzyna i wiadomo to od wiekow ze silnik o zaplonie iskrowym bedzie szybszy od wysokopreznego... producenci staja na glowie i próbują tworzyc jak najszybsze diesle ale co z tego ..... dajmy proste porownanie.. FS i RFT w budzie GF... elastycznosc (80-120km/h) 5b. dla DiTD 14s dla FS ok. 17s... ok fajnie DiTD "gora"... tylko gdy kierownik w GF FS zapnie 3b to klekot DiTD nie ma szans......... hihi
Robilismy pomiary Avensisem 1.6 (110KM) i 2.0 D-4D (116KM) i.... D-4D dostawał baty przynajmniej do 130km/h... droga sie konczyla mowie tu o przyspieszeniu a nie elastycznosci..
BMW E91 320d, 60-100 na 4 biegu 6,8. Na 5 80-120 coś ok. 9s. Znajdź mi benzynę która podskoczy. A jeśli chcesz nawet redukować to musisz mieć co najmniej 150-160 koni żeby nawiązać jakąkolwiek walkę.
Pisałem kiedyś o wyścigach MX-3 vs Mondeo TDCi i nawet redukując biegi w maździe miałem problem. A na 4 czy 5 biegu nie miałem żadnych szans.
DiTD nie jedzie.
Zapytaj się xAndy'ego, miał okazję jechac Mondeo które i tak jest znacznie wolniejsze od BMW 320d