Zużycie paliwa w trakcie hamowania silnikiem – dyskusja.

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez hazell » 9 lis 2004, 12:54

Jezdzisz calkiem ostro... gdybym jezdzil do czerwonego pola to wiekszosc trasy do pracy i lokalnie pokonywalbym na dwojce :P
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez guinness77 » 26 lis 2004, 13:08

Ja hamuję silnikiem i jest mi z tym dobrze, a ponadto unikam ogólnie wrzcania luzu przy większych prędkosciach, bo to kończy się u mnie zgaśnięciem silnika (posiadacze LPG wiedzą, o co chodzi). ;)
polskie drogi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2004, 20:59
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Auto: ------------------------------

Postprzez navroth » 26 lis 2004, 16:12

Najwieksza oszczednosc paliwa to wlasnie jak ci silnik zgasnie wiec rozpedzasz sie do 140-240 a potem wylaczasz silnik i jak sie uda dojedziesz do <glupek2> celu ;)

A w dieslu tez hamowanie silnikiem przynosi korzysci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez Waluś » 26 lis 2004, 17:36

jak jest z tym hamowaniem silnikiem w wypadku aut gaźnikowych. Tam nie ma żednego komputera odcinającego dopływ paliwa :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Xionc » 26 lis 2004, 17:49

walus1 napisał(a):jak jest z tym hamowaniem silnikiem w wypadku aut gaźnikowych. Tam nie ma żednego komputera odcinającego dopływ paliwa


Jak to jest z paliwem to nie wiem, ale na bank na sliskiej nawierzchni nie wrzucaj luzu.Normalnie hamuj silnikiem, nie wiem dlaczego ale lepiej trzyma wtedy drogi.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Bokciu » 26 lis 2004, 18:49

Xionc napisał(a):nie wiem dlaczego ale lepiej trzyma wtedy drogi.

Normalne.Na luzie odlaczasz skrzynie i silnik.Kola robia co chca bo nic ich nie kontroluje ...
Ahura Mazda – dobry bóg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2004, 22:23
Posty: 284 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Galant EA 2.4 Tiptronic '99

Postprzez navroth » 26 lis 2004, 19:15

Bokciu napisał(a):Kola robia co chca bo nic ich nie kontroluje ...


ale z drugiej strony 'no risk no fun' <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez jarol » 27 lis 2004, 21:10

jeżdzę od wielu lat z silnikam,i wtryskowymi.. (Samochody służbowe) . Za każdym razem mam najmniejsze sspalanie w firmie. .
Mimo dynamicznej jazdy – za każdym razem widząc z daleka czerwone światło jadę na luzie . Dopóki silnik się nie rozgrzeje – delikatna jazda .
Spróbuj – nie rozczarujesz sie :
Toyota Yaris – 5,4 /100 km]
Mazda 323 F 2.o – 13l gazu/ 100 km

pozdro
fan mazdy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2004, 23:40
Posty: 111
Skąd: Milanówek
Auto: Mazda 323f,2.0 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Moto