Czy wiedzieliście, że Mazda jest jedynym producentem samochodów, który zaczynał od wytwarzania przedmiotów z korka?
Więcej tutaj
Skąd się wziął pomysł z korkiem w MX-30?
Strona 1 z 1
Korek jest miłym puszczeniem oczka do fanów, i ludzi którzy czytali specjalne wydanie Classic Auto o Maździe. Produkowali też trójkołowce, i ja sie pytam, dlaczego w latach 70 do tego nie wrócili? Wanklowali wszystko, nawet autobus, a lekki i malutki silnik to genialny napęd do motocykli i trajek. Mogli by też wrócić do lekkich, niskich i opływowych aut z niskimi oporami powietrza, to by się lepiej w normach zmieścili.
Albo mogliby wrócić do produkowania ciekawych i dobrych zawieszeń, zamiast pakować belkę skrętną do trójki. Kto pamięta że Rx7 FC miały tylną oś skręcającą się na specjalnych tulejach, bez udziału mechaniki? Xedos 6 też, choć inaczej rozwiązane.
Albo mogliby wrócić do produkowania ciekawych i dobrych zawieszeń, zamiast pakować belkę skrętną do trójki. Kto pamięta że Rx7 FC miały tylną oś skręcającą się na specjalnych tulejach, bez udziału mechaniki? Xedos 6 też, choć inaczej rozwiązane.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
spytaj zwykłych użytkowników trójki czy wolą wielowachacz czy belkę to się zapytają a co to jest.
ja miałem wielowachacz w oplu a teraz mam belkę w Renacie. Wyraźnie czuje gorsze prowadzenie przy belce ale dla auta rodzinnego mam to w pompce bo przy normalnej jeździe dla Scenica nie ma to znaczenia.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości