Jaka jest obecnie kondycja Mazdy i japońskiej motoryzacji?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Bigbluee » 3 cze 2018, 22:07

Adko napisał(a)::] nie wiem co masz na myśli pisząc- dziadkowóz ? Jak dla mnie każdy obecny model mazdy wygląda bardzo zadziornie i sportowo, na brak mocy chyba też nikt nie narzeka
Zadziornie to wygląda tylko 6 i to w soul red. Reszta to wspomniane dziadkowozy i kobietowozy. Jak SUV moze wyglądac sportowo ? No nie róbmy sobie jaj :) W cx3 i 5 to ja widuje wiecej kobiet niz mezczyzn co z drugiej strony mnie przeraza bo kobiety nie umieją jezdzić takimi gabarytami.
Mazda po porstu nie ma typowej wersji sportowej jak swego czasu MPS. Inne marki w wiekszosci mają dedykowaną linie.
Mnie w sumie to ani parzy ani ziębi ale tej "dziury" w ofercie trudno nie zauwazyc.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 13:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez kubsztyk » 3 cze 2018, 22:35

Jak japończyk to nie honda. Proszę poczytać o padających skrzyniach w najnowszym Civic TypeR i padających łożyskach w skrzyni w VII generacji 1.4 i 1.6. Do tego padające maglownice i pękające prawe półosie w tej generacji.
Odradzam tą markę jako posiadacz hondy.
piwo napisał(a):jednym slowem nie przekraczaj 4000obrotow a bedzie jezdzil latami. wykorzystujesz na codzien zakres obrotow 4000-7000 to silnik szybko skonczy zywot jak bozia kazala.

Zaraz, na forum Civic-a ludzie piszą, że jeżdżą po autostradach po 180 km/h civicami VII generacji i im te silniki żyją. To znaczy, że jak czasami jeżdżę ekspresówką po 140-160 km/h z silnikiem 1.6, to zaraz go zarżnę? Po mieście jeżdżę między 2 a 3 tysiące rpm, nie gniotę. Hondę trzeba wkręcić, żeby jechała. Do 4 tysięcy obrotów to co najwyżej można uznać jako dynamiczną jazdę po mieście.
Moja GY była dobrym, niezawodnym samochodem (oprócz spuchniętego wężyka od sprzęgła). Tylko dlaczego te blachy w mazdach muszą być jak puszki do konserw...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez Neonixos666 » 3 cze 2018, 22:41

kubsztyk napisał(a):Proszę poczytać o padających skrzyniach w najnowszym Civic TypeR


Problem dotyczy wysprzęglika a nie samej skrzyni.

Jest różnica między jazdą jednostajną przy takich obrotach a jazdą np po mieście i ciągłe obciążenie. Im więcej obrotów silnik zrobi w swoim życiu tym bardziej będzie wyeksploatowany dlatego częściej widzi się remont generalne benzynowych silników niż diesla który robi ich znacznie mniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Biniu » 4 cze 2018, 05:31

bbogdan napisał(a):
Adko napisał(a)::] nie wiem co masz na myśli pisząc- dziadkowóz ? Jak dla mnie każdy obecny model mazdy wygląda bardzo zadziornie i sportowo, na brak mocy chyba też nikt nie narzeka

Właśnie na tą moc nie narzekają jedynie dziadki :)

Haha, ale szach mat.

Do meritum. To, że klocowaty kiosk na kołach jak suv ma "zadziorną" linię nie czyni z niego sportowego auta.
Brak w palecie mocnego auta z RWD (idzcie w [tiiit] z ta miata to auta dla kobiet i małych chłopców)
Najmocniejsze silniki tylko w wersji z automatem
Brak jakichś hot hatchy, zaniechanie MPSow. Nie ma nic co by przyspieszało w te 6s do 100.
Za to Mazda szczyci sie, że nie poddała sie downsizingowi i robi eko silniczki z osiągami jak 20 lat temu. Wow.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Neonixos666 » 5 cze 2018, 21:23

bieski napisał(a):Tylko kiedy disi powstało. Wez pod że teraz świat sie robi bardziej eko W europie tego silnika nie bedzie. Euro 6 pizdziec...


Czegoś tu nie rozumiem, mazda robi takie eko motory i w ogóle a nie potrafi spełnić norm europejskich? jakoś konkurencja ma takie silniki i mogą jeździć po starym kontynencie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Biniu » 6 cze 2018, 07:44

A gdzie jest napisane, że nie potrafią spełnić norm?
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Bartg » 6 cze 2018, 08:13

Raczej nieopłacalne byłoby dostosowanie tego silnika do norm Euro i sprzedanie później przez rok 1500 sztuk w całej EU.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez stachan » 6 cze 2018, 18:06

Biniu napisał(a):A gdzie jest napisane, że nie potrafią spełnić norm?


Polecam lekturę naszych Aktualności – Mazda jest już gotowa na normę Euro 6d-Temp <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Moderator

Moderatorzy Moto