Witam wszystkich,
Potrzebuje porady od znawców mps-ów czy opłaca mi się kupować pewną furkę.
A więc tak sytuacja wygląda następująco. Mam okazje kupić mpsa z padniętym silnikiem w wersji amerykańskiej 2006r za jakieś 3-4k jak się dobrze dogadam. Mam upatrzony silnik do niej więc to nie jest problem. Ale martwi mnie to ,że auto stało ze 2 dobre lata i nie było nic w nim robione itp. I moje pytanie jest takie co może być jeszcze w takim aucie ewentualnie do zrobienia oprócz hamulców bo to oczywiste. Staram się wykalkulować czy starczy mi budżetu na takie autko.
Z góry dzięki za pomoc
Mazda6 MPS – zakup używanego auta.
1, 2
Witam.
Od pewnego czasu biorę pod uwagę zakup m6 mps (potrzebuję coś w miarę wygodnego ale żeby weszło do małego garażu no i do tego żeby w miarę to jechało) natomiast dużo się ostatnio naczytałem o m6 mps i z tego co widzę to średnio 7 na 10 przypadków to rozwalony silnik (co prawda większość po modach ale nie wszystkie, zapoznałem się również z tematem zakucia powyżej 350km itp), rozumiem, że silnik po modach jest nadmiernie wysilony i ma prawo walnąć natomiast ori nawet przy ostrej jeździe nie powinien (jeździłem wcześniej Toyotą z silnikiem Yamaha 2.0 170km w coupe, waga auta 1200kg i przy 5000 obrotów to dopiero ożywał a do 7000 szedł aż miło – 3 lata użytkowania i wszystko gra, teraz silnik dostał nową budę i mam kontakt z nowym właścicielem od pół roku również zadowolony. Dodam, że silnik z 1998r) osobiście nie chciałbym kupować auta i zastanawiać się za ile walnie silnik . Stąd moje pytanie – te silniki są kiepskiej konstrukcji, może słaba jakość materiałów, że strzelają jak bańki mydlane po jakimś czasie czy mapowanie silnika i jazda powyżej 7000obr – w czym tkwi problem? Jak to jest?
Proszę o jakieś opinie osób, które siedzą w temacie.
Dzięki i Pozdrawiam.
Od pewnego czasu biorę pod uwagę zakup m6 mps (potrzebuję coś w miarę wygodnego ale żeby weszło do małego garażu no i do tego żeby w miarę to jechało) natomiast dużo się ostatnio naczytałem o m6 mps i z tego co widzę to średnio 7 na 10 przypadków to rozwalony silnik (co prawda większość po modach ale nie wszystkie, zapoznałem się również z tematem zakucia powyżej 350km itp), rozumiem, że silnik po modach jest nadmiernie wysilony i ma prawo walnąć natomiast ori nawet przy ostrej jeździe nie powinien (jeździłem wcześniej Toyotą z silnikiem Yamaha 2.0 170km w coupe, waga auta 1200kg i przy 5000 obrotów to dopiero ożywał a do 7000 szedł aż miło – 3 lata użytkowania i wszystko gra, teraz silnik dostał nową budę i mam kontakt z nowym właścicielem od pół roku również zadowolony. Dodam, że silnik z 1998r) osobiście nie chciałbym kupować auta i zastanawiać się za ile walnie silnik . Stąd moje pytanie – te silniki są kiepskiej konstrukcji, może słaba jakość materiałów, że strzelają jak bańki mydlane po jakimś czasie czy mapowanie silnika i jazda powyżej 7000obr – w czym tkwi problem? Jak to jest?
Proszę o jakieś opinie osób, które siedzą w temacie.
Dzięki i Pozdrawiam.
- Od: 15 maja 2018, 19:27
- Posty: 7
Witam.
Rozmyślam nad zakupem 6tki MPS w Niemczech bo tu pracuję. Jest trochę egzemplarzy do wyboru ale ceny są różne w zależności od przebiegu jak i tuningu. Moje pytanie brzmi jakie przebiegi wytrzymują te silniki? Zakładając że nie pałowano na zimno i korba nie pojechała sobie w Bieszczady. Na co mam zwracać uwagę przy zakupie? Jakie są koszta serwisowe czy eksploatacji względem 6ki GG. Nigdy nie jeździłem MPSem a obecnie mam GG z 2003 roku i jestem zadowolony . Jak też z bagażnikiem tam jest? W sensie z miejscem? Zawsze miałem hatchback bądź minivana
Rozmyślam nad zakupem 6tki MPS w Niemczech bo tu pracuję. Jest trochę egzemplarzy do wyboru ale ceny są różne w zależności od przebiegu jak i tuningu. Moje pytanie brzmi jakie przebiegi wytrzymują te silniki? Zakładając że nie pałowano na zimno i korba nie pojechała sobie w Bieszczady. Na co mam zwracać uwagę przy zakupie? Jakie są koszta serwisowe czy eksploatacji względem 6ki GG. Nigdy nie jeździłem MPSem a obecnie mam GG z 2003 roku i jestem zadowolony . Jak też z bagażnikiem tam jest? W sensie z miejscem? Zawsze miałem hatchback bądź minivana
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 59
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości