Witam,
Mocno przymierzam się do zakupu Cx9 ze względu na znaczące powiększenie rodziny
Możnaby rzec, że jestem w 99% zdecydowany, a 1% stanowią wątpliwości związane z gabarytami samochodu.
Czy ktoś mógłby podzielić się wrażeniami/odczuciami związanymi z poruszaniem się takim samochodem po mieście? Chodzi o kwestie parkowania i normalnego codziennego funkcjonowania.
Te 5 metrów długości i ponad 1,9 szerokości mnie trochę przeraża...
Czy taki samochód nadaje się do codziennego życia, jeżdzenia na zakupy, odwożenia dzieciaków do przedszkola, czy raczej na codzień macie inne mniejsze samochody, a Cx9 jest tylko na dalsze wypady?
Czy Wasze Cx9 są bardzo obtłuczone przez samochody parkujące obok?
Samochodem ma również jeździć Żona i to jest głównym źródłem stresu
Z góry dzięki za Wasze opinie!
Pozdr,
G.
Zakup używanego auta – Mazda CX-9 TB (2009 – 2018)
1, 2
Cześć,
Użytkuję CX-9 jako jedyny samochód w rodzinie. Jeździ nim też żona. Jeżdżę głównie o mieście i nie a z tym problemu, żona też daje radę. Najbardziej jej pasuje to, że wysoko siedzi i wszystko widzi. Samochód jest trochę obtłuczony przez innych, ale tak będzie z każdym samochodem, nawet małym. Mieszkam na blokowisku i wyszukuję jak najszerszych miejsc do parkowania i to tyle co można zrobić. Długość auta nie jest problemem a jazda dużym autem jest dużym plusem.
Użytkuję CX-9 jako jedyny samochód w rodzinie. Jeździ nim też żona. Jeżdżę głównie o mieście i nie a z tym problemu, żona też daje radę. Najbardziej jej pasuje to, że wysoko siedzi i wszystko widzi. Samochód jest trochę obtłuczony przez innych, ale tak będzie z każdym samochodem, nawet małym. Mieszkam na blokowisku i wyszukuję jak najszerszych miejsc do parkowania i to tyle co można zrobić. Długość auta nie jest problemem a jazda dużym autem jest dużym plusem.
Odpowiem Ci jako posiadacz nie tak dużo mniejszej cx7. Z jazda po mieście nie ma problemów. Parkowanie – ja zawsze staram się tak stanąć aby nikt mi drzwiami nie walił w samochód, nawet jeśli jest to ostatnie miejsce na parkingu.
Kobiety radzą sobie w tym samochodzie bardzo dobrze. Czuć rozmiar i łatwo się nim jeździ.
Na tyle dobrze, że zmieniam 7 na 9
Kobiety radzą sobie w tym samochodzie bardzo dobrze. Czuć rozmiar i łatwo się nim jeździ.
Na tyle dobrze, że zmieniam 7 na 9
Witam czy za 100tys można kupić dobry egzemplarz po liście z 2012 na allegro jest około 10 szt z 2013r w przedziale od 90 do 100tys oczywiście sprowadzane. Szukam właśnie takiego dla siebie
-
estor
Witam Szanownych Forumowiczów!
jako że mój leasing samochodowy kończy się w ubiegłym roku zacząłem rozglądać się za nowym autkiem z większym bagażnikiem, nie pora tutaj by rozwodzić się dlaczego ( bo większość osób z tego forum pewnie wie) ale zdecydowanie pasuje mi nowe CX-9 a ponieważ Mazda Polska nie ma w ofercie tego samochodu przyszedł mi do głowy pewien pomysł i chciałem przedyskutować go na tym forum.
Otóż jeśli znalazło by się kilka osób w kraju na zakup tego samochodu to czy nie można by się było dogadać z Mazda Polska na pośrednictwo w zakupie i frachcie nowych CX-9 w Japonii – wtedy pewnie przypłynęłyby razem z "normalnym "transportem mazd do Polski?
Jedną osobą nikt z Mazdy się nie zainteresuje ale jeśli w grę będzie wchodzić kilka samochodów to może jednak?
Jeśli transport będzie prosto z Japonii to może załapiemy się na planowane ZNIESIONE CŁO miedzy UE a Krajem Wiśni?
I teraz "smaczek" – jesli na zakup CX-9 w najbliższym nam rynku czyli Rosji przeznaczyć trzeba 3100.000 rubli czyli mniej niż 180 tys pln ( zakładam ze to cena już z rosyjskim VATem , akcyzą itp) to ile w proponowanej przeze mnie sposobie kosztowała by taka CX-9 zakładając ze :
– mamy cenę producenta
-nie ma cła
-transport płynie "hurtowo" razem z innymi mazdami zakupionymi przez Mazda Polska
pozdrawiam i zachęcam do dyskusji i konstruktywnej krytyki mojego pomysłu
Marcin
P.S. ja jestem jak najbardziej chętny na zakup tym bardziej ze porównywalny ( czyli – "nie-niemiecki", mocna benzyna 4x4, z dużym bagażnikiem ) samochód to Volvo XC 90 w cenie 300 tys pln:(
jako że mój leasing samochodowy kończy się w ubiegłym roku zacząłem rozglądać się za nowym autkiem z większym bagażnikiem, nie pora tutaj by rozwodzić się dlaczego ( bo większość osób z tego forum pewnie wie) ale zdecydowanie pasuje mi nowe CX-9 a ponieważ Mazda Polska nie ma w ofercie tego samochodu przyszedł mi do głowy pewien pomysł i chciałem przedyskutować go na tym forum.
Otóż jeśli znalazło by się kilka osób w kraju na zakup tego samochodu to czy nie można by się było dogadać z Mazda Polska na pośrednictwo w zakupie i frachcie nowych CX-9 w Japonii – wtedy pewnie przypłynęłyby razem z "normalnym "transportem mazd do Polski?
Jedną osobą nikt z Mazdy się nie zainteresuje ale jeśli w grę będzie wchodzić kilka samochodów to może jednak?
Jeśli transport będzie prosto z Japonii to może załapiemy się na planowane ZNIESIONE CŁO miedzy UE a Krajem Wiśni?
I teraz "smaczek" – jesli na zakup CX-9 w najbliższym nam rynku czyli Rosji przeznaczyć trzeba 3100.000 rubli czyli mniej niż 180 tys pln ( zakładam ze to cena już z rosyjskim VATem , akcyzą itp) to ile w proponowanej przeze mnie sposobie kosztowała by taka CX-9 zakładając ze :
– mamy cenę producenta
-nie ma cła
-transport płynie "hurtowo" razem z innymi mazdami zakupionymi przez Mazda Polska
pozdrawiam i zachęcam do dyskusji i konstruktywnej krytyki mojego pomysłu
Marcin
P.S. ja jestem jak najbardziej chętny na zakup tym bardziej ze porównywalny ( czyli – "nie-niemiecki", mocna benzyna 4x4, z dużym bagażnikiem ) samochód to Volvo XC 90 w cenie 300 tys pln:(
- Od: 15 kwi 2018, 23:16
- Posty: 2
- Auto: Mazda6 2.0 Benz 2014
Z tym zniesieniem cła nie jest aż tak malinowo. To nie będzie jednorazowy ruch ale kilkuletnie dochodzenie do stawki ZERO (czyli co roku o kilka procent mniej). Prawdopodobnie zerowa stawka zacznie obowiązywać w 2021 roku.
Według mnie MAZDA nie weźmie w tym udziału bo tam obowiązują procedury. Jeśli to MAZDA miałaby importować te nowe CX-9 to musieliby je w Polsce (Europie) homologować. Na kontyngent bez homologacji nie ma co liczyć bo już z niego skorzystali w 2015 roku (414 sztuk CX-9).
Pozostaje opcja: import prywatny ale MAZDA organizuje transport (wiezie "prywatne" auta razem ze swoimi). Według mnie MAZDA nie ma swoich samochodowców (statki do przewozu aut) i wykupuje miejsca u przewoźników. Jeśli tak to doliczą tyle, że wyjdzie jakbyś sam to auto sprowadzał.
Według mnie MAZDA nie weźmie w tym udziału bo tam obowiązują procedury. Jeśli to MAZDA miałaby importować te nowe CX-9 to musieliby je w Polsce (Europie) homologować. Na kontyngent bez homologacji nie ma co liczyć bo już z niego skorzystali w 2015 roku (414 sztuk CX-9).
Pozostaje opcja: import prywatny ale MAZDA organizuje transport (wiezie "prywatne" auta razem ze swoimi). Według mnie MAZDA nie ma swoich samochodowców (statki do przewozu aut) i wykupuje miejsca u przewoźników. Jeśli tak to doliczą tyle, że wyjdzie jakbyś sam to auto sprowadzał.
- Od: 18 lut 2018, 15:44
- Posty: 14
- Auto: Mazda CX-9, 3700ccm, 2015
no tak, to nieco zmienia postać rzeczy ..
czyli jedyna szansa "oszczędności" to:
-namówić Mazdę do "pośrednictwa" w zakupie mazdy w Japonii w zamówionej specyfikacji i zakupie tam w cenie producenta
– transport z Japonii razem z innymi mazdami ( myśle że Mazda nie płaci za fracht tych samych cen jak fracht indywiduany)
jak rozumiem mazda tylko pośredniczy w zakupie bo sama Cx-9 z uwagi na normy emisji zakupić i sprzedać nie może..
a jak wygląda sprawa przy indywidualnej rejestracji takiego silnika/samochodu w Polsce bo jestem kompletnie "zielony w tej sprawie?
czyli jedyna szansa "oszczędności" to:
-namówić Mazdę do "pośrednictwa" w zakupie mazdy w Japonii w zamówionej specyfikacji i zakupie tam w cenie producenta
– transport z Japonii razem z innymi mazdami ( myśle że Mazda nie płaci za fracht tych samych cen jak fracht indywiduany)
jak rozumiem mazda tylko pośredniczy w zakupie bo sama Cx-9 z uwagi na normy emisji zakupić i sprzedać nie może..
a jak wygląda sprawa przy indywidualnej rejestracji takiego silnika/samochodu w Polsce bo jestem kompletnie "zielony w tej sprawie?
- Od: 15 kwi 2018, 23:16
- Posty: 2
- Auto: Mazda6 2.0 Benz 2014
Witam wszystkich. Dziś zakupiłem Mazdę cx-9 z polskiego salonu, 2009r. Co mnie zaskoczyło serwisowana do końca w ASO Mazdy Katowice , nie dowierzałem sprzedawcy ale mam juz wgląd do wpisów z serwisu,Mazda ładnie utrzymana, środek jak nowy, skóry do odświeżenia. Lakier oryginał, kilka odprysków od kamyczków. Ogólnie jestem zadowolony, Mazda przegoniona 400km do domu i spisywała się świetnie. Mam pytanie, czy na tym aucie przelot 280tys to naprawdę dużo? Żona się nasłuchała kuzynek i lamętuje mi tutaj że to kres silnika:) Mam jeszcze Hyundai sonata 2001r silnik 2.7 v6 176km i sam zrobiłem 70tyś gdzie obecnie ma łącznie 210tys a ile cofnięta to pewnie się nie dowiem i Hyundai chodzi dobrze, moc jest, nie pali oleju. Ja sądzę że ten silnik przy zachowaniu dbałości o olej, regulacje zaworów dobije bez problemu 500tyś. Jakie są wasze zdania?
Ostatnio edytowano 20 mar 2019, 22:47 przez henex1980, łącznie edytowano 2 razy
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 60 gości