Mazda3 czwartej generacji...
Strona 1 z 1
Ni ma
Dopisano 14 mar 2018, 15:36:
https://keyauto.my/2018/03/09/mazda-kai ... at-geneva/
Drzwi, dupa – światła ( poza dyfuzorem ) identyczne jak w kai concept. Przód bardzo podobny. Wydech podwójny po tylko prawej stronie, nie po obydwu stronach.
Tył kończy się zaraz za linią kół, mocno ścięty.
Dopisano 14 mar 2018, 15:36:
https://keyauto.my/2018/03/09/mazda-kai ... at-geneva/
Drzwi, dupa – światła ( poza dyfuzorem ) identyczne jak w kai concept. Przód bardzo podobny. Wydech podwójny po tylko prawej stronie, nie po obydwu stronach.
Tył kończy się zaraz za linią kół, mocno ścięty.
Coś więcej wiadomo o parametrach tego benzynodiesla?
Jeśli spalanie będzie na rozsądnym poziomie a kompresor nie będzie się sypał to zapowiada się fajnie.
Zachęcam do częstszego odwiedzania naszej strony głównej
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Mazda gdzies pokazala wersje produkcyjna? bo nie sadze ze nowa trojka bedzie wygladac chocby troche podobnie do prototypu.
dwa kompresory zazwyczaj sie nie psuja. wytrzymuja duzo wieksze przebiegi niz turbo.
inna kwestia to to ze silniki z kompresorami spalaja sporo paliwa (duzo wiecej niz silniki z turbo) no i pytanie czy uda sie mazdzie wytlumic dziwek zarzynanej swini kompresora bo rzadko w ktorem silniku kompresorowym sie to udaje. np amerykanskie kompresory chyba wszystkie wyja. merce chyba tez. przynajmniej te za ktorymi jechalem.
mimo to wydaje sie ten silnik mega pomyslem i czekam z niecierpliwoscia choc podejrzewam ze cena 3jki w wersji z doladowanym silnikiem to bedzie ksozt 120 tys zl czyli nikt normalny tego nie kupi.
dwa kompresory zazwyczaj sie nie psuja. wytrzymuja duzo wieksze przebiegi niz turbo.
inna kwestia to to ze silniki z kompresorami spalaja sporo paliwa (duzo wiecej niz silniki z turbo) no i pytanie czy uda sie mazdzie wytlumic dziwek zarzynanej swini kompresora bo rzadko w ktorem silniku kompresorowym sie to udaje. np amerykanskie kompresory chyba wszystkie wyja. merce chyba tez. przynajmniej te za ktorymi jechalem.
mimo to wydaje sie ten silnik mega pomyslem i czekam z niecierpliwoscia choc podejrzewam ze cena 3jki w wersji z doladowanym silnikiem to bedzie ksozt 120 tys zl czyli nikt normalny tego nie kupi.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a): czyli nikt normalny tego nie kupi.
Bo to nie będzie do normalnych ludzi skierowane
Jakoś znajdują się chętni na KIA, Hyundaie i inne "nieprestizowe" marki w podobnych pieniądzach.
https://www.autoblog.com/2018/03/14/maz ... e-cluster/
Dodam tylko, że zdjęcie wersji produkcyjnej jest w jednej z polskich gazet motoryzacyjnych
Dodam tylko, że zdjęcie wersji produkcyjnej jest w jednej z polskich gazet motoryzacyjnych
Grzyby napisał(a):Jakoś znajdują się chętni na KIA, Hyundaie i inne "nieprestizowe" marki w podobnych pieniądzach.
Nie zapominajmy jednak, że chodzi o kompakty. Ile kompaktów za 120.000 oferują te marki?
Widzę na allegro, że najdroższy Cee'd kosztuje 85.500 zł (brutto).
Ludzie wydadzą 120.000 na Kię jeśli to będzie Optima, Sportage czy Sorento, bo u konkurencji nie kupią za te pieniądze odpowiednika o tej samej mocy i wyposażeniu.
Bardzo możliwe, że znajdą się ludzie, którzy zapłacą 120.000 za Mazdę3, bo wierzą w japońską jakość i są przywiązani do marki, ale cała reszta w tej cenie raczej będzie szukać samochodu, który ma na przykład trochę wyciszenia i zabezpieczenie antykorozyjne bez żadnej dopłaty. Chyba, że ta Mazda to naprawdę będzie coś specjalnego . Niemniej jednak za te pieniądze można kupić Lexusa lub rozglądać się za Infiniti...
O ile przód jest ładny to nad tyłem się nie postarali, mała szybka mała klapa i to jeszcze jak wysoko. Tył zdecydowanie na nie.
E tam, mnie tył się podoba, inny dyfuzorek tylko dowalić i będzie piknie jak w KAI
Przód bardzo na plus, pierwsza wersja BM ( którą miałem ) wyglądała z przodu niespecjalnie, lift lepiej a 2019 moim skromnym zdaniem najlepiej.
Dziwią dość krótkie drzwi tylne, ciekawe jak będzie z wsiadaniem.
Przód bardzo na plus, pierwsza wersja BM ( którą miałem ) wyglądała z przodu niespecjalnie, lift lepiej a 2019 moim skromnym zdaniem najlepiej.
Dziwią dość krótkie drzwi tylne, ciekawe jak będzie z wsiadaniem.
piwo napisał(a):Mazda gdzies pokazala wersje produkcyjna? bo nie sadze ze nowa trojka bedzie wygladac chocby troche podobnie do prototypu.
dwa kompresory zazwyczaj sie nie psuja. wytrzymuja duzo wieksze przebiegi niz turbo.
inna kwestia to to ze silniki z kompresorami spalaja sporo paliwa (duzo wiecej niz silniki z turbo) no i pytanie czy uda sie mazdzie wytlumic dziwek zarzynanej swini kompresora bo rzadko w ktorem silniku kompresorowym sie to udaje. np amerykanskie kompresory chyba wszystkie wyja. merce chyba tez. przynajmniej te za ktorymi jechalem.
mimo to wydaje sie ten silnik mega pomyslem i czekam z niecierpliwoscia choc podejrzewam ze cena 3jki w wersji z doladowanym silnikiem to bedzie ksozt 120 tys zl czyli nikt normalny tego nie kupi.
Z tego co się orientowałem to tutaj kompresor nie ma cały czas pompować, tylko w określonym zakresie loadu i obrotów, aby dobić uber kompresję by uzyskać homogeniczną mieszankę i bardzo wysoki AFR. Jak będzie pełen but to będzie szło normalnie zapłonem iskrowym jak wolnossak.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Te foty to wizualizacja Auto Bild/Auto Świat http://www.auto-swiat.pl/nowosci/mazda- ... iem/clzqf4 , czyli grafik posklejał KAI z CX-5 i M3.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości