KIA Ceed GT 1.6 T-GDI Turbo 204 KM czy coś innego ?
Witam , zastanawiam się nad trochę " szybszym " i przy okazji nowszym autem w cenie ok 100 tys. Moje oko wypatrzyło w/w autko . Co myślicie jakieś doświadczenia wiedza , może coś innego ?
ps. Golf , Leon, Octavia raczej odpadają
ps. Golf , Leon, Octavia raczej odpadają
Moja siostra ma coś takowego. Upala ten motor już drugi rok i nic się z autem nie dzieje.
Zwykłe standartowe przeglądy i to wszystko. Aaaaaa...raz była awaria prawego łożyska przedniego,co zresztą ja musiałem zdiagnozować,bo ASO "nic nie słyszy" i antena w zderzaku od KEY-LESS zdechła. Wszystko to na gwaracji zrobili i śmiga dalej.
Wypas w kokpicie nawet spoko,asystenty zmiany pasa i jakieś inne pierdoły,fajny wskaźnik momentu obrotowego i booster-a,BT i inne bajery.
Najlepszy jest jednak start ze świateł,jak obok kolesie w wieśwagenie abo bejcy suszą zęby i łokcie mrożą przez okna. Miny bezcenne .....
Przy 170-180 km/h stabilność pendolino na szynach więc powinno to zadowolić wybrednych.
Zwykłe standartowe przeglądy i to wszystko. Aaaaaa...raz była awaria prawego łożyska przedniego,co zresztą ja musiałem zdiagnozować,bo ASO "nic nie słyszy" i antena w zderzaku od KEY-LESS zdechła. Wszystko to na gwaracji zrobili i śmiga dalej.
Wypas w kokpicie nawet spoko,asystenty zmiany pasa i jakieś inne pierdoły,fajny wskaźnik momentu obrotowego i booster-a,BT i inne bajery.
Najlepszy jest jednak start ze świateł,jak obok kolesie w wieśwagenie abo bejcy suszą zęby i łokcie mrożą przez okna. Miny bezcenne .....
Przy 170-180 km/h stabilność pendolino na szynach więc powinno to zadowolić wybrednych.
Dzięki za info , widziałem nawet programy na 230 KM i 360 Nm .
Za taką kasę wolałbym bym już kupić MPS'a na wypasie
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Każdy ma inny gust. Uważam że taki cee'd to nie jest głupi pomysł. Równie dobrze mógłby to być mps bl. Choć osobiście jeśli miał bym polecić coś bezkompromisowe i wyglądające jak petarda, to civic typer 9gen. Albo velostera w wersji turbo. Mało tego na drogach bardziej indywidualne
Dominator napisał(a):miał bym polecić coś bezkompromisowe
Dominator napisał(a):civic typer 9gen. Albo velostera w wersji turbo
Że niby te samochodu są bezkompromisowe??
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Powinno być tanio w zakupie tanio w serwisie bez petard . Myślałem o MPS za ok 50 tys . włożyc kolejne 30 – kucie itp. ale po co na co dzień 400 KM
marcin255 napisał(a):Powinno być tanio w zakupie tanio w serwisie bez petard . Myślałem o MPS za ok 50 tys . włożyc kolejne 30 – kucie itp. ale po co na co dzień 400 KM
tak się mowi, to samo myslałem ale uśmiech nie schodzi z ryja kiedy objeżdzasz jakąś M3 lub gościa w S3
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):tak się mowi, to samo myslałem ale uśmiech nie schodzi z ryja kiedy objeżdzasz jakąś M3 lub gościa w S3
Oj, to musiałbym Cię ustawić z moim znajomym co ma Cupre 1gen tylko swap jest na 2.0 TFSI BWJ – gdzieś w granicach ~400/550. Nie wiem jaką robotę u niego robi haldex względem ośki w MPS, ale na pewno byłoby na korzyść haldexa. Oczywiście to wciąż Seat, więc pomimo tego wszystkiego i tak wybrałbym MPS.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Jeszcze nie znam aż tak dobrze swojego speeda ale jednak chciałbym stanąć już z kimś na kresce lub spróbować się od 60 w górę a taki seacik to myślę, że dałbym mu rady ale na suchym
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Zawsze znajdzie się grubsza ryba a na koniec i tak są motocykliści
To jest całkiem wygodny i praktyczny samochód, a nie bezkompromisowy
Dominator napisał(a):Dla brii: chodziło o typera.
To jest całkiem wygodny i praktyczny samochód, a nie bezkompromisowy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Mam cywilnego UFO 8 gen i wygodnym bym go nie nazwał, (mx6 na obniżonym zawieszeniu i oponach 205/40/17 był wygodniejszy) typer 8 gen to jeszcze większe taczki, a 9 jest jeszcze bardziej usztywnione. Nawet portale motoryzacyjne odradzają zakup komuś kto liczy na resztki komfortu w hothatchu. Ja bym kupił bo urzekł mnie wyglad
Ceed fajne autko ale jakiegoś wiekszego sportu w sobie nie ma oprócz nazwy. Zależy czego szukasz. Bo jeżeli bezkompromisowego to na pewno renault Megane jest świetnym wyborem i Kia nie umywa się. A jak coś wiekszego i wygodniejszego to seryjny evo X jest super wyborem. I rradosc z jazdy nie porównywalną się ma a w dodatku czujesz się wyjątkowy. 100tys dużo kasy, ale dobrze myśleć o spadku wartości a uwierz że ani renault ani evo nie poleca tak na łeb na szyjjez cena jak Kia
Niestety we Wrocku nawet zobaczyć auta nie można .
Co do spadku wartości to może poszukać 2-3 letniej oczywiście serwisowanej za 70-80 tys można już kupić .
Co do spadku wartości to może poszukać 2-3 letniej oczywiście serwisowanej za 70-80 tys można już kupić .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości