KIA Ceed GT 1.6 T-GDI Turbo 204 KM czy coś innego ?
Powiem Ci szczerze ze na pewno dwuletnie lepiej ale z pewnej ręki z tym ze nie jest to super hot hatch więc cena jego i tak szybciej będzie lecieć niż aut nazwijmy to bardziej kultowych. To już nawet GRUPA VAG niestety dużo lepiej ceny trzyma ale też nie namawiam na auta których tysiące na naszych drogach. Megane ma niestety sztywniejsze zawieszenie i nie wiem na ile by Ci to przeszkadzało a np evo czy wrx lub sti więcej będą palić i ceny czesci już cięższe do przełknięcia. Gdybym ja miał taką kasę i chciał hatchbacka kupilbym renault albo poszukal forda focusa bo mps-a już mam ale jeśli nie miałoby znaczenia jaka ma być buda i dużo bym tym autem nie jeździł to taki orginalny bez tuningu lancer byłby moj:)
Myślałem, że w tym Volvo nic gorszego od designu nie ma, ale jak zobaczyłem środek i te "dwie" kratki nawiewu to zamurowało mnie na amen.
W przypadku Focusa III RS sam Clarkson przyznał jak idealnie spasowane jest zawieszenie. I w dodatku ten "dzyngiel", który wychodzi na drzwi kiedy je się otwiera żeby ich nie obić – majstersztyk.
W przypadku Focusa III RS sam Clarkson przyznał jak idealnie spasowane jest zawieszenie. I w dodatku ten "dzyngiel", który wychodzi na drzwi kiedy je się otwiera żeby ich nie obić – majstersztyk.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 12:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
No to Pulsar 1.6T 190KM, nietuzinkowe auto i raczej nie znajdzie się takiego drugiego na ulicy
Wszystkie GT nie maja zniżek , nie stoją w salonie , trafić taką to prawie niemożliwe . Nisan około 110 tys. i wygląd taki sobie .
mysiak napisał(a):Astry GTC OPC
Jak nie cierpię opli tak ten w czerwieni robi robotę
Co do Kii ceed Gt to ostatni prawdziwy GTi jak powiedział Top gear.na żywo wygląda obłędnie(ale to rzecz gustu)
Generalnie polecam
https://www.forum.subaru.pl/
i wątek ''HOT HATCH HYSTERIA''
Sporo tam fajnych opinii osób które nają/miały i jeżdziły autami tego typu zarówno po drogach jak i po torach.
Generalnie z osiek najbardziej chwalone jest Megane RS i Focus2 RS.(Mój faworyt i marzenie) .
Z nowszych brałbymCeeda GT.
Ciekawe jak wypada Focus III ST.Widziałem na zywo w kolorze zdaje się ''electric orange'' i wyglądał zacnie.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
116 tys. do przełknięcia ale za wszystko trzeba dopłacić , ksenony , klima , tempomat normalnie jajka
Astra Elite , 1.6 200 KM z ledowymi światłami do 100 tys. nawet , nawet
Astra Elite , 1.6 200 KM z ledowymi światłami do 100 tys. nawet , nawet
Kup jednak lepiej ceeda niz astre.W sumie nie jest brzydki a będziesz miał w miarę oryginalne i dosyć szybkie auto
Mini ma taki problem, że jest za drogie w stosunku do tego co daje i jak jedzie. Jeśli ktoś chce akurat Mini to dobra propozycja w innym niekoniecznie.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
JohnnyB napisał(a):i nie uważam żeby to było auto damskie
Wspominając o tym sprawiłeś że to auto stało się damskie
Jako że ostatnio miałem tę "przyjemność" przetestować Kia Ceed "zwykłą" podczas rolki zakończonej dachowaniem wypowiem się w jednym aspekcie... unikajcie aut z czynnikiem R1234a. Moje szczęście, że przodem nic nie trafiłem bo rozszczelnienie instalacji klimatyzacji to spore i realne ryzyko pożaru i/lub oparzeń chemicznych... a turlać się w aucie, które zaczyna płonąć lub puszcza gaz do kabiny to już nie na moje dziewięć żyć.
smile napisał(a):R1234a
Jak dobrze, że w innych samochodach używa się R1234yf. Mercedes wraz z kilkoma portalami zrobił wokół tego czynnika wielki młyn a w życiu i testach okazuje się, że jak zwykle chodziło o zrobienie odsłon i darmowej reklamy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ale gdzieś czytałem, że w KIA i Hyundai te opcje idzie obejść stosując pewien myk i można używać tego starego. To tylko informacja z neta, więc nie wiem czy w tym jest do końca prawda.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 12:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Ten Ceed z pewnością to byłby fajny przeskok.
Auto z zewnątrz jest niemal tak samo niepozorne jak fabryczny MPS(BK).
Również zerkałem w jego stronę, ale szczerze powiedziawszy dobrze zadbany ostatni wypust MPS(BL) zjada to auto na każdym polu (Ceed to w końcu nic więcej poza gt/gti) i to właśnie jak radzili przedmówcy w mps'a bym celował, jeśli chcesz pozostać wierny marce
Auto z zewnątrz jest niemal tak samo niepozorne jak fabryczny MPS(BK).
Również zerkałem w jego stronę, ale szczerze powiedziawszy dobrze zadbany ostatni wypust MPS(BL) zjada to auto na każdym polu (Ceed to w końcu nic więcej poza gt/gti) i to właśnie jak radzili przedmówcy w mps'a bym celował, jeśli chcesz pozostać wierny marce
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości