Zakup Mazdy3 (wersja amerykańska) – kilka pytań...
1, 2
Witam, jestem w trakcie sprowadzenia Mazdy3 2015r. z USA mam kilka pytań dotyczących wersji amerykańskiej
1.Czy konieczna jest wymiana lamp by samochód przeszedł przegląd w Polsce?
2.Czy można jakoś przeprogramować nawigacje na Europejską mapę?
Na razie to wszystko. Pozdrawiam
1.Czy konieczna jest wymiana lamp by samochód przeszedł przegląd w Polsce?
2.Czy można jakoś przeprogramować nawigacje na Europejską mapę?
Na razie to wszystko. Pozdrawiam
- Od: 30 maja 2016, 16:43
- Posty: 4
Tak, przód na 100% a tył jak kierunki będą czerwone.blizniak12 napisał(a):1.Czy konieczna jest wymiana lamp by samochód przeszedł przegląd w Polsce?
Zmiana/kupno karty i hulaj duszablizniak12 napisał(a):2.Czy można jakoś przeprogramować nawigacje na Europejską mapę?
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Nie jestem do końca pewny, ale zdaje się, że w USA lampy są symetryczne, tzn. oświetlające przestrzeń przed samochodem równomiernie. W EU prawa strona jest doświetlana bardziej. W dawnych lampach widać to było na kloszach, gdzie linia łamiąca światło w USA była równa a w europejskich z prawego skraju opadała w dół.
Jak lampy soczewkowe, to wystarczyło by blaszkę zmienić (zdaje się, że w GG to tylko się ją wysuwało, bo składała się z 2 części i w USA była złożona). W ksenonach to chyba nic, one tak średnio asymetryczne są. Coś tam lekko doświetlają pobocze ale sporo mniej niż zwykle.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Nie zapominajcie o homologacji europejskiej
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Jaki jest sens ściąganie takiego auta kiedy w Polsce można kupić już używkę z polskiego salonu za 60 tys ?
- Od: 11 gru 2014, 15:07
- Posty: 39
- Auto: Skyactiv + SRT
Silnik 2.5.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
To mnie rzeczywiscie przekonales. Lampy inne w innym watku ktos placze ze polos inna juz o zegarach nie wspominajac. No ale wedlug zasady znajdzie sie ktos kto zawsze kupi.
- Od: 11 gru 2014, 15:07
- Posty: 39
- Auto: Skyactiv + SRT
Witam, czy wie ktoś może czy Mazda 3 wersja usa rózni się czymś od wersji Europejskiej? np blachą?
- Od: 30 maja 2016, 16:43
- Posty: 4
blizniak12 napisał(a):Witam, czy wie ktoś może czy Mazda 3 wersja usa rózni się czymś od wersji Europejskiej? np blachą?
1. Na pewno zabezpieczeniem podwozia.
2. Każda Mazda ma kamerę cofania bo taki jest wymóg.
a można wiedzieć o co chodzi z tym zabezpieczeniem podwozia?
Dopisano 10 cze 2016, 19:46:
I czy ktoś może sie orientuje jakie są koszta sprowadzenia samochodu z USA przez niemiecką agencje?
Dopisano 10 cze 2016, 19:46:
I czy ktoś może sie orientuje jakie są koszta sprowadzenia samochodu z USA przez niemiecką agencje?
- Od: 30 maja 2016, 16:43
- Posty: 4
Rozni sie w pewnym sensie silnikiem – inny stopien sprezania. Zmiany raczej niewielkie ale w przyszlosci skutecznie moze to podniesc cene czesci zamiennych. Poza tym swiatla nie maja homologacji europejskiej, jest duzo golasow z takim smiesznym zegarem zamiast tabletu. Bedziesz rowniez pytal jak zmienic jednostki z mil na km. To chyba tyle.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Z tego co sie orientuje to trzeba tez przestroić radio, gdyż amerykańskie łapią nieparzyste częstotliwości, np 93.1, 93.3, 93.5, a już np 93.0, czy 93.2 nie łapią. Kiedyś miałem ten problem w Toyocie RAV4 z ameryki, a jak byłem na etapie zakupu M3, to pewien sprzedawca który sprowadzał swój samochód ze stanów też o tym wspominał.
Wydaje mi się, że sprowadzanie auta z USA było bardziej opłacalne, jak dolar był po ~2zł. Teraz już chyba więcej kłopotów, niż korzyści...
Wydaje mi się, że sprowadzanie auta z USA było bardziej opłacalne, jak dolar był po ~2zł. Teraz już chyba więcej kłopotów, niż korzyści...
Z tymi blachami to jedna wielka ściema i co do silników też bo u nich podaje się ciut inną moc ze względu że jeżdżą na słabszym paliwie i nie mają opcji lania lepszego. Zmienić musisz jedynie lampy, zmiana mil i tych innych stanowych jednostek to jest pestka w nowych autach. Jedynie nie wiem jak z radiem bo tu to racja w takim samochodzie fale skaczą co 0.2. No i jasna sprawa że tam łatwiej kupisz na full wypasie niż u nas europejską wersję.
Trafiłem na ciekawą Mazdę 3, ładną, wygodną, fajnie wyposażoną. Jedyne co mnie troszkę niepokoi to fakt, że jest to wersja USA z silnikiem 2.5 benzyna.
Problemem nie jest spalanie ani historia pojazdu – wg. CARFAX auto dojechało bez jakiejkolwiek historii wypadkowej do Polski, a i na miejscu sprawdzenie wyszło pozytywnie.
Pozostaje pytanie o kwestię "wersji USA" – jakich problemów można się spodziewać z tym związanych? Czy faktycznie części eksploatacyjne – klocki/tarcze/elementy zawieszenia to aż tak problematyczny temat?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Problemem nie jest spalanie ani historia pojazdu – wg. CARFAX auto dojechało bez jakiejkolwiek historii wypadkowej do Polski, a i na miejscu sprawdzenie wyszło pozytywnie.
Pozostaje pytanie o kwestię "wersji USA" – jakich problemów można się spodziewać z tym związanych? Czy faktycznie części eksploatacyjne – klocki/tarcze/elementy zawieszenia to aż tak problematyczny temat?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
- Od: 19 wrz 2016, 17:56
- Posty: 1
- Auto: Mazda 3
Witam wszystkich!
Jestem nowy na forum. Pojawiłem się tutaj ponieważ przymierzam się do zakupu mazdy.
Nie miałem wcześniej styczności z tą marką więc postanowiłem zasięgnąć porady tutaj.
Mam na oku trójkę w sedanie z 2008r 2.0 150km lpg w automacie. Samochód jest najprawdopodobniej ściągany ze Stanów.
Informacje których poszukuje to:
Czy ten samochód lubi lpg
Czy automat jest w tych modelach trwały i dobry.
Czy są nagminne problemy z braniem oleju w siilniku.
Na co zwrócić uwage przy zakupie?
Z góry dziękuję za pomoc i sorry jeśli coś źle wpisałem/lub niezgodnie z regulaminem tutaj
Pozdro!
Jestem nowy na forum. Pojawiłem się tutaj ponieważ przymierzam się do zakupu mazdy.
Nie miałem wcześniej styczności z tą marką więc postanowiłem zasięgnąć porady tutaj.
Mam na oku trójkę w sedanie z 2008r 2.0 150km lpg w automacie. Samochód jest najprawdopodobniej ściągany ze Stanów.
Informacje których poszukuje to:
Czy ten samochód lubi lpg
Czy automat jest w tych modelach trwały i dobry.
Czy są nagminne problemy z braniem oleju w siilniku.
Na co zwrócić uwage przy zakupie?
Z góry dziękuję za pomoc i sorry jeśli coś źle wpisałem/lub niezgodnie z regulaminem tutaj
Pozdro!
- Od: 14 lut 2017, 18:04
- Posty: 12
- Auto: Mazda
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości