Zakup używanego auta – Mazda3 BL (2008-2013)
Mam do was pytanie takie Jak na policji sprawdzić czy dany samochód nie był kradziony
Trzeba nim podjechać pod komisariat, po rejestracji pojazdu czy starczy np. jak pójdę z samym VIN'em
Mam autko na oku a nie chce się wkopać autko jest w Polsce sprowadzone z niemiec nie ma jeszcze opłaconej akcyzy jest przed opłatami.
Trzeba nim podjechać pod komisariat, po rejestracji pojazdu czy starczy np. jak pójdę z samym VIN'em
Mam autko na oku a nie chce się wkopać autko jest w Polsce sprowadzone z niemiec nie ma jeszcze opłaconej akcyzy jest przed opłatami.
Luui napisał(a):Dobra panowie kolejna zagadka do rozwikłania co sądzicie o tym modelu?
Marianek napisał(a):Luui zacznij dawać je do kupuje Mazdę.
Zapytanie kolegi Luui wydzieliłem do osobnego wątku
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Witam
Szukałem trochę na necie i nie mogę znaleźć dwóch rzeczy może ktoś z forum ma jakiś dostęp do tych informacji a mianowicie szukałem jakieś dokładne raporty spalania w m3 bl 1,6 vs 2,0 i czy ktoś z obecnych na forum orientuje się jak na dzień dzisiejszy wygląda instalacja LPG do Mazdy 3 BL 2.0 151km tam jest wtrysk bezpośredni więc to trochę inna bajka jak przy 1.6 cena tu i tu będzie inna głównie mi chodzi o to jak te dwa silniki znoszą gaz przy obecnych generacja instalacji LPG
Cały czas nurtuje mnie pytanie który silnik sprawi mniej problemów podczas kilkuletniej eksploatacji mimo że nastaniem się na 2,0 to wciąż myślę o może jednak ten 1,6?
Obecnie robię ok 500-1000 km miesięcznie ale to wszystko zawsze może się zmienić i wtedy będzie trzeba myśleć o LPG niestety na dzień dzisiejszy nie umiem powiedzieć co dalej będzie dla tego że w przyszłym roku będę miał przeprowadzkę do Wrocławia i wtedy autko będzie jeździć po mieście
Raz w miesiącu jakaś mała trasa ok.. 200km w dwie strony i tyle może znajdzie się jakaś dobra dusza i doradzi coś od siebie
Pozdrawiam z góry dziękuję za odp.
Szukałem trochę na necie i nie mogę znaleźć dwóch rzeczy może ktoś z forum ma jakiś dostęp do tych informacji a mianowicie szukałem jakieś dokładne raporty spalania w m3 bl 1,6 vs 2,0 i czy ktoś z obecnych na forum orientuje się jak na dzień dzisiejszy wygląda instalacja LPG do Mazdy 3 BL 2.0 151km tam jest wtrysk bezpośredni więc to trochę inna bajka jak przy 1.6 cena tu i tu będzie inna głównie mi chodzi o to jak te dwa silniki znoszą gaz przy obecnych generacja instalacji LPG
Cały czas nurtuje mnie pytanie który silnik sprawi mniej problemów podczas kilkuletniej eksploatacji mimo że nastaniem się na 2,0 to wciąż myślę o może jednak ten 1,6?
Obecnie robię ok 500-1000 km miesięcznie ale to wszystko zawsze może się zmienić i wtedy będzie trzeba myśleć o LPG niestety na dzień dzisiejszy nie umiem powiedzieć co dalej będzie dla tego że w przyszłym roku będę miał przeprowadzkę do Wrocławia i wtedy autko będzie jeździć po mieście
Raz w miesiącu jakaś mała trasa ok.. 200km w dwie strony i tyle może znajdzie się jakaś dobra dusza i doradzi coś od siebie
Pozdrawiam z góry dziękuję za odp.
Była już o tym dyskusja nie raz. 2.0 151 km w BLce ma bezpośredni wtrysk benzyny. Przy takich przebiegach jakie podałeś – sam możesz sobie odpowiedzieć na pytanie o LPG. Nie opłaca się. 1.6 – można i koszt średni koło 3k. zł za bardzo dobrą instalację.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Luui napisał(a):LPG do Mazdy 3 BL 2.0 151km
Co jakiś czas przeglądam oferty różnych producentów i jeszcze nie znalazłem instalacji LPG dla tego silnika, która nie wymagałaby dotrysku benzyny podczas pracy na gazie. Takie instalacje istnieją i są montowane, ale nie do tego silnika.
Hey przeglądając ostatnio ogłoszenia zanim zaznaczyłem ograniczenie do 105KM przez przypadek wyskoczyła mi mazda 2.0 w automacie z LPG nawet ciekawa oferta bo od prywatnego.
I teraz zacząłem się zastanawiać jaki to silnik skoro ma LPG do 2.0 maunal 151 nie opłaca się instalacji LPG wiec jak to jest z tym automatem czy warto takie coś kupić
Jaki to silnik czy jest też bezawaryjny czy lepszym wyborem jest 1,6 i jak to się ma do LPG ?
I teraz zacząłem się zastanawiać jaki to silnik skoro ma LPG do 2.0 maunal 151 nie opłaca się instalacji LPG wiec jak to jest z tym automatem czy warto takie coś kupić
Jaki to silnik czy jest też bezawaryjny czy lepszym wyborem jest 1,6 i jak to się ma do LPG ?
W BLce były 2 silniki 2.0.
1). 2.0 150 km łączony z automatem (to generalnie silnik taki jak w BK) – wtrysk pośredni, więc LPG jak najbardziej
2). 2.0 DISI 151 km łączony z manualem – wtrysk bezpośredni, więc z gazem się nie opłaca
Ten automat nie jest najszybszy (trochę zamula silnik 2.0), natomiast na pewno będzie bardziej elastyczny od 1.6. Spali też więcej, ale będzie się przyjemniej jeździło. Czytałem też, że jest to dosyć pancerny automat.
1). 2.0 150 km łączony z automatem (to generalnie silnik taki jak w BK) – wtrysk pośredni, więc LPG jak najbardziej
2). 2.0 DISI 151 km łączony z manualem – wtrysk bezpośredni, więc z gazem się nie opłaca
Ten automat nie jest najszybszy (trochę zamula silnik 2.0), natomiast na pewno będzie bardziej elastyczny od 1.6. Spali też więcej, ale będzie się przyjemniej jeździło. Czytałem też, że jest to dosyć pancerny automat.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Ogarnia ktoś ile taki automat może spalić LPG w mieście typu Wrocław ? wydaje mi się że automat do miasta może być wygodnym rozwiązaniem nigdy nie jeździłem automatem więc teraz kupno w ciemno
Opłaca się kupić już z instalacją gazową czy lepiej samemu zakładać w PL ?
Opłaca się kupić już z instalacją gazową czy lepiej samemu zakładać w PL ?
Odnośnie spalania – są wątki na to: viewtopic.php?f=113&t=129307&start=300
Ja bym kupił bez instalacji i sam założył porządny zestaw.
Ja bym kupił bez instalacji i sam założył porządny zestaw.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Tutaj masz odpowiedni wątek:
viewtopic.php?f=139&t=181908
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, to tam je zadaj.
Trochę wstyd, jesteś świeżo zarejestrowanym użytkownikiem, a nawet chwili nie poświęciłeś na poszukiwania odpowiedniego wątku...
viewtopic.php?f=139&t=181908
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, to tam je zadaj.
Trochę wstyd, jesteś świeżo zarejestrowanym użytkownikiem, a nawet chwili nie poświęciłeś na poszukiwania odpowiedniego wątku...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Od około miesiąca poszukuję samochodu Mazda 3 BL z silnikiem 1.6 MZR 105 KM , który spełniałby pewne oczekiwania. Jednakże w budżecie, który sobie zaplanowałem nie znalazłem interesujących modeli, albo okazały się one mniej interesujące niż wynikało to z fotografii. Postanowiłem obniżyć trochę wymagania i poszukać w samochodach powyżej przebiegu 100000 km. Tutaj pojawia się moje pytanie. Do jakiego przebiegu powyżej 100000 opłaca się szukać tego modelu. Znalazłem kilka dobrze wyposażonych mieszczących się w moim budżecie z przebiegiem ok. 150000 km. Zastanawiam się, co wymagałoby wymiany, sprawdzenia, ewentualnej naprawy czy regulacji w samochodzie z takim przebiegiem. Z technicznego punktu widzenia wiem tylko o wymianie świec i regulacji luzów zaworowych. Czy jest coś jeszcze, co powinienem przeanalizować przed zakupem ? Czy warto się zainteresować samochodami z podobnym przebiegiem. Nadmienię, że chciałbym założyć instalację gazową w tym samochodzie, bo jeżdżę rocznie min. 15 000 km, a samochód chciałbym mieć na jakieś 4-5 lat. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam Kryniewicz.
Od około miesiąca poszukuję samochodu Mazda 3 BL z silnikiem 1.6 MZR 105 KM , który spełniałby pewne oczekiwania. Jednakże w budżecie, który sobie zaplanowałem nie znalazłem interesujących modeli, albo okazały się one mniej interesujące niż wynikało to z fotografii. Postanowiłem obniżyć trochę wymagania i poszukać w samochodach powyżej przebiegu 100000 km. Tutaj pojawia się moje pytanie. Do jakiego przebiegu powyżej 100000 opłaca się szukać tego modelu. Znalazłem kilka dobrze wyposażonych mieszczących się w moim budżecie z przebiegiem ok. 150000 km. Zastanawiam się, co wymagałoby wymiany, sprawdzenia, ewentualnej naprawy czy regulacji w samochodzie z takim przebiegiem. Z technicznego punktu widzenia wiem tylko o wymianie świec i regulacji luzów zaworowych. Czy jest coś jeszcze, co powinienem przeanalizować przed zakupem ? Czy warto się zainteresować samochodami z podobnym przebiegiem. Nadmienię, że chciałbym założyć instalację gazową w tym samochodzie, bo jeżdżę rocznie min. 15 000 km, a samochód chciałbym mieć na jakieś 4-5 lat. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam Kryniewicz.
- Od: 28 kwi 2018, 19:12
- Posty: 4
nie bałbym się zadbanej 3BL z przebiegiem 150 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza z benzyniakiem pod maską. W zawieszeniu nic się nie powinno jeszcze dziać. Ewentualnej wymiany może wymagać miska olejowa, ale tu bym raczej obserwował sprawę. Generalnie to trwałe auto. Byle tylko kupić z głową.
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Moja BL ma w tej chwili 153 tyś i absolutnie nic się nie dzieje,silnik uważam za bezobsługowy,tyle że ja mam 2.0 151KM,jak kolega wyżej wspomniał benzyniaków nie obawiaj się to trwałe jednostki,normalna eksploatacja i wymiany na czas a długo posłuży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości