Zakup używanego auta – Mazda 323

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez docent120 » 9 kwi 2015, 18:32

Witam serdecznie, od dłuższego czasu po prostu choruję na uroki owej mazdy ;) Przygotowuje się do zakupu owego modelu ale mam pewne pytania.

Mianowicie interesują mnie takie rzeczy jak:
1. Pod względem awaryjności który silnik lepszy benzyna 1.6 98km czy diesel 2.0 DiTD 101 km?
2. Głownie bym jeździł do pracy, około 80 km dziennie ( w obie strony), ( rocznie by wychodziło około 20 tys) z czego 90% drogi to trasa. Więc pod względem ekonomicznym (gdyby do benzyny w przyszłości założyc LPG) ale jak i użytkowania, który silnik by się bardziej nadawał?
3. Przed kupnem na co szczególnie zwrócić uwagę aby się nie naciągnąć na jakieś zajeżdżone modele z kręconym przebiegiem itp. ?
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2015, 18:02
Posty: 4
Auto: mazda 323F BJ 2.0 DITD 101km 2003r

Postprzez Madman » 11 kwi 2015, 22:25

Odpowiem z punktu widzenia posiadacza Bjtki z DiTD pod maską.

Autko i silnik świetne pod warunkiem, że zadbane. To banał, ale niestety prawdziwy. Z samym silnikiem nigdy nie miałem najmniejszego problemu. Jego newralgicznym punktem jest pompa wtryskowa i o niej na tym forum są całe poematy. Jeśli pompka jest w dobrym stanie to śpisz spokojnie, ale jeśli jest zajechana to koszty mogą zaboleć (chociaż dzięki koledze ze Śląska temat jest już mniej bolesny). Duża zaleta (finansowa) to brak dwumasy i DPFu.

Druga sprawa jest niezależna od silnika. Chodzi oczywiście o rdzę. Ruda zżera Bjtki jak szalona. Jeśli auto nie było bite to infekcja zazwyczaj pojawia się na spodzie drzwi kierowcy oraz na tylnych nadkolach. Niektórzy nic z tym nie robią, a inni naprawiają. Jeśli trafisz na byle jak zaszpachlowane błotniki to znowu odczujesz ból.

Poza tym samochód raczej nie posiada typowych wad czy przysłowiowych "min". Oczywiście konstrukcja ma już swoje lata, a więc jest głośniej niż w obecnie produkowanych autach, światła nie świecą tak mocno, klimatyzacja nie jest tak wydajna. Ale to drobiazgi. Jako auto do codziennej jazdy Bjtka sprawdza się super. Jest przestronna (mam prawie 190 cm wzrostu i nie narzekam), można fajnie aranżować wnętrze, bo tylna kanapa jest przesuwana i składana, a dodatkowo położyć można też oparcie przedniego prawego fotela. Serwis nie należy do najtańszych (średnio za kompletny przegląd płacę około 700 złotych, a zgodnie z instrukcją robi się go co 10 000 km), ale wolę dbać niż co chwila naprawiać jakieś bzdety. Nie jest to przesadnie popularne auto (w PL w ogóle nie było sprzedawane jako nowe) i dlatego części muszą kosztować. Ale sporo jest zamienników z innymi autami, więc dobry mechanik to podstawa.

DiTD to silnik bardzo fajny do jazdy nie tylko w trasy, ale nawet na codzień. Jeśli masz jeździć 80 kilometrów dziennie to spokojnie bierz diesla. Na długiej trasie zejdzie poniżej 5 litrów na setkę. W mieście w zależności od ciężaru nogi pali między 6 a 7 litrów, ale do 8 też dobije jak jesteś sportowcem. Jeśli jest zdrowy to uruchamia się super nawet w największe mrozy, ale jak to diesel potrzebuje czasu żeby się rozgrzać. Jednak w wypadku twoich długich dojazdów to nie problem. Zazwyczaj na jednym baku (50 litrów) przejeżdżam między 700 a 800 kilometrów a jeżdżę głównie w warszawskich korkach. Mój rekord na trasie to 1041 kilometrów na jednym baku (ale to jednorazowa sprawa, bo wyjątkowo dobrze ułożyła się droga w poprzek Niemiec). Minus to głośna praca i brak możliwości chip tuningu. Można dołożyć boxa, ale ja tego szajsu nie uznaję.

Auto posiadam siedem lat i w zasadzie jedyną rzeczą jaka mi sie popsuła był czujnik ABSu. Reszta to nie awarie, a po prostu zużycie mechanizmów (maglownica, akumulator, chłodnica – czyli normnalne rzeczy dla ponad 10-letniego samochodu).

Gdybyś miał jakieś pytania to wal.
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 01:59
Posty: 56 (1/1)
Skąd: Wawa
Auto: Mazda 323 F (BJ) 2.0 DiTD

Postprzez Jokerek97 » 16 kwi 2015, 18:50

Cześć ! :) Jestem nowy na tym forum. W niedługim czasie będę miał prawo jazdy, i myślę, że to dobra pora aby rozejrzeć się za czymś na pierwszy samochód. Jestem fanem Mazdy, więc początkowo przymierzałem się do 323f BG, jednak teraz zastanawiam się bardziej nad 323f BA. W związku z tym mam kilka pytań do osób znających te samochody i mające z nimi do czynienia. Mianowicie:

1. Jakie jest faktyczne spalanie Efki z silnikiem 1.8 ? Zarówno benzyny jak i LPG (mam zamiar zakupić od razu z założoną sekwencją).
2. Czy ewentualna instalacja sekwencyjna zabiera dużo mocy temu silnikowi i czy silnik ten dobrze znosi gaz ?
3. Jakie są typowe usterki tego samochodu ?
4. Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu ? Charakterystyczne elementy i rzeczy do sprawdzenia przed zakupem :)
5. Czy ogólnie eksploatacja Efci 1.8 jest droga ?

Z góry dziękuję za udzielenie mi informacji, jeśli podobny wątek był już wcześniej to przepraszam, ale jak pisałem wyżej – jestem tu nowy ;)
Jokerek97
 

Postprzez Marek 161BD081 » 16 kwi 2015, 21:49

Ad 1 – Poczytaj sobie sam: Zużycie paliwa – 323 BA / BH
Ale ogólnie to jak w większości przypadków głownie zależy od ciężaru prawej nogi ;)

Ad 2 – Niewiele zabiera mocy a silnik dobrze znosi gaz pod warunkiem oczywiście dobrego zestrojenia instalacji.

Ad 3 i 4 – jak w większości aut. Poczytaj na początek FAQ działu BA/BH, gdzie masz odnośniki do różnych często poruszanych tematów.

Ad 5 – na pewno droższe są części niż do PF126p ale bez przesady

Na koniec proponuję korzystanie z wyszukiwarki bo podobne pytania już nie raz przewijały się na Forum.
Uzupełnij też profil o lokalizacje bo bywa czasem przydatna.
I nie dubluj proszę więcej tematów.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Jozeff » 7 maja 2015, 19:51

Witam wszystkich. Nie wiedziałem konkretnie gdzie zamieścić post <co?> . Jestem nowy na forum bo zostałem właśnie od niedawna posiadaczem pierwszej Mazdy :–) Od zawsze jestem fanem japońskiej motoryzacji. Zbiegiem okoliczności trafiłem na egzemplarz który mnie zaciekawił. Mazda 323 BG GT z silnikiem 1.8 DOCH <serduszka> . Zaznaczam że zakupu dokonałem pod wpływem impulsu (niezbyt dobre przy zakupie samochodu + nie do końca trzeźwy :–) super połączenie <glupek2> ) Mimo tego że wiedziałem do czego poprzedni właściciel używał samochodu (czerwone pole i 1/4) zakupiłem Madzie :] Z każdym kolejnym km wychodzą nowe rzeczy do naprawy.. Ogólnie żeby było ok by trzeba zajrzeć wszędzie i wszystkiego się złapać. Moje pytanie brzmi następująco: jak ocenić czy samochód nadaje się do odbudowy, orientacyjny koszt takiej zabawy. Blacha plus zawias i cały napęd. Krótko mówiąc komplet. Liczę na udany start na tym forum i czekam na jakiś odzew papa
Jozeff
 

Postprzez stachan » 8 maja 2015, 04:47

Najprostszym rozwiązaniem jest udać się do sprawdzonego warsztatu na sprawdzenie samochodu. Jeżeli na naszym Forum nie znajdziesz żadnego w swojej okolicy to udaj się do SKP, gdzie poznasz podstawowe dane w zakresie stanu technicznego. Następnie i tak musisz znaleźć warsztat (najlepiej specjalizujący się przynajmniej w japońskich samochodach), który wyceni naprawę. W momencie, gdy poznasz zakres wymaganych prac to dowiesz się czy samochód nadaje się do odbudowy a pewnie się nadaje, gdyż wymienić w każdym samochodzie można wszystko. Pozostaje zważyć koszty i tu obawiam się, że może nie być wesoło...
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez Jozeff » 8 maja 2015, 18:44

Dziękuję za przeniesienie postu w odpowiedni dział :) i dziękuję za odpowiedź. Ze koszty takiej odbudowy są liczone w tysiącach to już się orientuję. Najbardziej się obawiam budy.. Bo po naprawie zawieszenia i remoncie napędu parę dodatkowych koni mogłoby rozerwać go na pół :–) i skłania mnie do tego fakt że to oryginalne gt z którym na drodze się nie spotkałem jeszcze <spoko> Po powrocie do pl jadę na jakiś serwis (postaram się znaleźć na forum jakiś polecany) Mam nadzieję że kontakt z pierwszą mazda nie okaże się klapą <serduszka>
Jozeff
 

Postprzez beakarp » 10 maja 2015, 16:51

witam serdecznie, jestem tu nowa :)
Po pełnym usterek i nieustannych napraw 7 letnim użytkowaniu Astry II 2.0 DTI rocznik 2002 rozglądam się za czymś mniej awaryjnym, i tanim. Przejrzałam liczne fora i opinie, wybór padł na mazdę.
Od właściciela uzyskałam takie dodatkowe informacje: "Auto zostało sprowadzone z Niemiec w Polsce posiadało 2 wlascicieli . W ostatnim czasie z napraw byla tylko potrzeba wymiany oleju. Ognisko korozji jest nie wielkie pod maską oraz przy otwartej klapie bagażnika. Do potwierdzenia przebiegu jest niemiecką książką serwisowa mogę udostępnić nr vin do weryfikacji przebiegu w serwisie. Instalacja gazowa jest w pełni automatyczna sekwencyjna. Następna wymiana rozrządu ma nastąpić za 12 tyś km przy przebiegu 150 tys . O końcówkach stabilizatora nic nie wiem. Sprzedaż nastąpiła ze względu na zakup nowszego samochodu.
Ile kosztuje takie likwidowanie korozji? I zabezpieczenie mazdy?
beakarp
 

Postprzez Sowi » 14 maja 2015, 23:38

Witam,
Od dawna przymierzam się do kupna Mazdy 323 i teraz, kiedy już zebrałem odpowiednią sumę nadeszło pytanie z jakim silnikiem i dlaczego? 1.5 odpada, miałem okazje pojeździć taką i według mnie te 88km to za słabo idzie, więc pozostaje 1.8 lub 2.0.

O 1.8 nic nie wiem a 2.0 podobno ma spore problemy z braniem oleju. Wiem też, że 2.0 lubi łykać paliwo na potęgę i tu jest problem gdyż ja jeżdżę dynamicznie (najczęściej zmiany biegów przy 3-4 tyś rpm) i obawiam się, by nie brało mi po 12-13l na setke.

Proszę o Waszą poradę który i dlaczego byście wybrali.
Początkujący
 
Od: 8 lis 2014, 22:38
Posty: 5 (1/0)

Postprzez Sowi » 17 maja 2015, 21:17

Ktoś tu zagląda? ;/

sory za post pod postem
Początkujący
 
Od: 8 lis 2014, 22:38
Posty: 5 (1/0)

Postprzez Marek 161BD081 » 17 maja 2015, 21:54

Sowi napisał(a):1.5 odpada, miałem okazje pojeździć taką i według mnie te 88km to za słabo idzie...

Dla większości pokonywanych tras moim zdaniem raczej wystarcza chociaż czasem czuje się mały niedosyt ale nie ma co narzekać.
Ciekawe w jakim faktycznym stanie był ten co jeździłeś.
Zresztą w terenie zabudowanym jest zwykle ograniczenie do 50km/h więc każdy silnik występujący w BA sobie spokojnie z tym da radę ;)

Sowi napisał(a):2.0 podobno ma spore problemy z braniem oleju.

Jak silnik zajeżdżony będzie to nawet 1.3 też będzie łykał olej.
Poza tym to nie zgodzę się z tą opinią. Ta opinia bardziej dotyczyć chyba powinna starych jednostek V6 z grupy VAG'a

Sowi napisał(a):Wiem też, że 2.0 lubi łykać paliwo na potęgę ....

Jak się depcze to silnik musi swoje łyknąć – tak jest w każdym aucie.
Zresztą można wrzucić LPG i będzie taniej – silniki z BA bez problemów tolerują gaz pod warunkiem jego właściwego wystrojenia.

Sowi napisał(a):... i tu jest problem gdyż ja jeżdżę dynamicznie (najczęściej zmiany biegów przy 3-4 tyś rpm)

Tutaj to mnie (i moją żonę) ubawiłeś na maxa! hahaha
Te 3-4 tys obrotów to całkiem normalne obroty na zmianę biegów, jak chcesz jechać bardziej dynamicznie to zmieniasz biegi np. przy 5000 obr/min.
To nie jest wolnossący diesel! :D

Sowi napisał(a):.... obawiam się, by nie brało mi po 12-13l na setke.

Tyle to przy lepszym deptaniu można uzyskać nawet na motorku 1.5 :D

Sowi napisał(a):Ktoś tu zagląda? ;/

Czasami ktoś to zagląda ale nie zawsze się komuś chce napisać, szczególnie jak ktoś nie wykaże się ochotą wypełnienia profilu ;)

Poczytaj też: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje (trochę dłuuugi temat).

P.S. Tak z ciekawości to ... które to jest (raczej będzie) twoje auto i od jak dawna jesteś kierowcą?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Sowi » 18 maja 2015, 14:09

Fakt, z tymi obrotami to przesadziłem, ale 4 tyś rpm też nie zalicza się do "normalnej" jazdy, może to tak ziinpretowałem gdyż nie miałem do czynienia z "mocniejszymi" jednostkami benzynowymi.

Kierowcą jestem od ponad 2 lat, najpierw jeździłem dieslem 2.0 tdi (170km) a konkretniej audi a4 B7, teraz jeżdżę fiatem siena i aktualnie przymierzam się do mazdy.

Wracając do sedna sprawy, jeżeli chodzi o 2.0 V6 to bardzo ciężko dostać zadbany egzemplarz (no chyba że w niemczech) dlatego się obawiam, że po kupnie zaczną się problemy.
Początkujący
 
Od: 8 lis 2014, 22:38
Posty: 5 (1/0)

Postprzez Marek 161BD081 » 18 maja 2015, 16:48

Co prawda to prawda – znaleźć kilkunastoletnie auto (szczególnie z mocniejszym silnikiem) które będzie miało silnik w idealnym stanie nie jest łatwe.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez freezoneq » 18 maja 2015, 17:28

Sowi napisał(a): jeżeli chodzi o 2.0 V6


Kupiłem co prawda Xedosa z tym silnikiem, i zrobiłem 100 tyś km w 2 lata bez awarii jeśli chodzi o silnik... Mało tego, po drodze dostał gaz i wymianę oleju z mineralnego (na którym jeździł 7 lat wstecz) na semi. Do tej pory bierze oleju tyle ile brał, zmieniłem jedną uszczelkę pokrywy zaworów, resztę uszczelnień profilaktycznie. W tej chwili ten motor ma nalatane ~300 tyś km (chyba pierwsze) i prędkości pow. 200km/h nie są mu straszne... A silnik nigdy nie był oszczędzany. Także uważam, że mit o awaryjności tych silników pochodzi od ludzi, którzy nie znali objawów zbliżającej się agonii ew. nie utrzymywali prawidłowego stanu oleju w silniku, a ten jest na to wrażliwy. Przy zakupie po odpaleniu zimnego silnika można już się sporo dowiedzieć. Dodatkowo występuje tutaj bezkolizyjny rozrząd. Ja jak najbardziej polecam, tylko bądź czujny przy zakupie swojej BA. Spalanie też nie jest takie straszne, trasa z prędkością autostradową to 8.5L PB/100km, miasto ~10L, no chyba, że ktoś depta od świateł do świateł to od 12 w górę. No i ten dźwięk V'ki...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 01:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Sowi » 18 maja 2015, 18:14

Wreszcie konkretna odpowiedź na temat tego silnika. Dzięki, ze się rozpisałeś i chyba już podjąłem decyzje :D Jeszcze pytanie, ile na 1000km bierze oleju?

Niepokoi tylko mnie fakt, że większość posiadaczy 323f BA z KF'em na forum swapuje na kl-de <co?>
Początkujący
 
Od: 8 lis 2014, 22:38
Posty: 5 (1/0)

Postprzez freezoneq » 18 maja 2015, 18:34

Bardzo różnie. Wszystko zależy od stanu silnika i tego, jak go użytkujesz. Oglądałem Xedosa, który brał 1L na 1000km i nie kopcił <co?> Może gdzieś przeciekał, nie wiem bo odpuściłem sobie szczegółowe oględziny, jedynie właściciel był na tyle uczciwy, że poinformował o ubytku oleju w takiej ilości. Mój wcina od 1 do 2L na 10 tyś km. Dolna granica wychodzi zazwyczaj wtedy, kiedy te 10 tyś km było zrobione spokojniej. Ale nie widziałem jeszcze silnika, którego użytkownik korzysta z całego obrotomierza bez notowania ubytków oleju. Duże znaczenie ma też tutaj olej. Tylko przypominam, że ja nie jeździłem przesadnie oszczędnie a auto bardzo często ganiało po autostradach. Ciągła jazda przez niemal 12 godzin po autostradzie, mocno załadowanym autem skończyła się ubytkiem prawie 500ml... <lol> Ale jak tylko pasażerowie zasnęli to prędkość bardzo rzadko spadała poniżej 160km/h.
Przeszłość autka jest bardzo istotna, bo niestety ludzie nie po to kupują auta z silnikiem w układzie V, zwłaszcza napędzanych silnikiem benzynowym, żeby go nie słuchać czy jeździć spokojnie... przynajmniej ja w to nie wierzę <lol>

Sowi napisał(a):Niepokoi tylko mnie fakt, że większość posiadaczy 323f BA z KF'em na forum swapuje na kl-de


Powodów jest kilka – często pewnie większa moc, silnik jest pewnie bardziej odporny na eksploatację, no i wyeksploatowanych kf nie opłaca się po prostu ratować względem kosztów swapa na klde, zwłaszcza, że silnik pasuje niemal p&p...

Nie będę bronił KF'a i pisał, że to pancerny silnik, ale na swoim przykładzie stwierdzam, że odpowiednia eksploatacja pozwoli mu przez długi czas poprawnie funkcjonować.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 01:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez kiba22 » 25 maja 2015, 07:06

Cześć.

Jestem na zakupie 323F BJ w benzynie i nurtuje mnie kilka niuansów natury technicznej.
1) Czy w tym modelu rozrząd jest bezkolizyjny? (to już bardziej z ciekawości :P)
2) Skrzynia różni się jakoś znacznie w jednostkach 1.6 i 2.0?
3) Czy w silnikach 1.6 i 2.0 występował dwumas?

Pytam ponieważ zastanawiam się nad dwoma, w.w. jednostkami napędowymi.
Duży nacisk kładę na koszty serwisowania i nie chciał bym drogiego w usuwaniu usterek silnika.
Trochę szukałem w szukajce ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznych odpowiedzi :/
Bardzo proszę o pomoc ponieważ mam na oku fajną wersję 2-litrową ale nie chciał bym popełnić błędu przy zakupie ;)

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Damian

Edit:
Ad 1) Podobno, wg wielu wypowiedzi na forum – we wszystkich jednostkach benzynowych jest bezkolizyjny.
Ad 3) Według wielu forumowiczów oraz sklepu motoryzacyjnego, w którym pytałem – benzyniaki nie posiadają 2M. Nie sprawdzałem diesla.

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
Na temat skrzyni dalej nic nie wiem, więc jakiekolwiek informacje mile widziane <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 14:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez MnichMaciej » 28 paź 2016, 12:08

Hej. Na Mazdę mam 3000 zł. Zastanawiam się co wybrać: BG czy BA?

1. Czy za 3000 lepiej kupić zadbaną BG, czy "ryzykować" nowszą BA?
2. Niezawodność muss sein. Autem będę jeździć codziennie, przynajmniej przez rok, dwa.
3. W aucie będę chciał LPG. Do BG i do BA podchodzą instalacje IV generacji?

Subiektywnie, w BG podoba mi się klasyczna linia, reflektory, klimat – ale boję się rdzy i że kupię trupa. BA kusi nutką nowoczesności, bardziej cywilizowanym wnętrzem, brzydka też nie jest :)

Proszę Was o opinie, szczególnie odnośnie niezawodności oraz prostoty i taniości obsługi/napraw.
MnichMaciej
 

Postprzez Paulka89 » 3 lis 2016, 11:53

Cześć,

poszukuję Mazdy z otwieranymi światłami (model w tytule wątku) do zakupienia. Czy ktoś z Was sprzedaje takową lub zna kogoś kto sprzedaje? Potrzebuję także porady mechanika/osoby, która zna się na tych Mazdach przy wyborze i zakupie. Za pomoc zapłacę. Szukam auta w Warszawie i okolicach, ale jeśli jakaś perełka trafi się na drugim końcu Polski i będzie to pewniak, z którym wrócę, to też może być :)

Pozdrawiam wszystkich fanów, Paulina
Paulka89
 

Postprzez krojek » 20 maja 2017, 23:45

Witam, planuje zakup mazdy 323f BJ i mam kilka pytań odnośnie zakupu
Rocznik jaki planuje zakupić do w granicach 2001-2003 i najlepiej benzyna + gaz

1. Czy do 6 000zł dostanę jakąś fajną sztukę?
2. Na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu? Wiem ze te mazdy strasznie ruda chwyta
3. Jakie są różnice między zwykłą wersją po lifcie a tą sport?
4. Czy jeżeli kupie wersje po lifcie to można elementy z wersji sport do niej włożyć? np. zderzaki, licznik (ten biały) itd.?
5. Które silniki są najlepsze i najmniej awaryjne?
6. Z jakim maksymalnym przebiegiem kupować auto?
7. Czy komputer pokładowy pokazuje aktualne lub średnie spalanie?


Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi
Jeżeli ktoś przypadkiem trafił na jakieś ciekawe ogłoszenie to prosiłbym o link, najlepiej okolice Śląska
Początkujący
 
Od: 19 maja 2017, 23:12
Posty: 6 (1/0)
Auto: Mazda 323

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Moto