Zakup nowego auta Mazda6 GH (2007 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez citrix » 22 wrz 2012, 18:37

A ja aktualnie przejechałem swoją Madzią "całe" 90km i pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne.
Auto jest przestronne w środku. Fotele mają więcej niż dobre trzymanie boczne. Pozycja za kierownicą super. Plastiki w środku ok (design i wykonanie przycisków ogrzewania foteli istotnie mógłby być lepszy). Zawieszenie rewelacyjnie zestrojone – kompromis pomiędzy komfortem a pewnością prowadzenia w zakrętach. Dobre wyciszenie. Audio i navi pozytywnie mnie zaskoczyły – brakuje tylko DVD. Spalanie akceptowalne. Dynamika do rodzinnego "bujania się" wystarczająca. Oby tak dalej... <spoko> <spoko> <spoko>
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2012, 21:11
Posty: 7
Auto: Mazda 6 GH 2.0 DISI NaviPlus

Postprzez chmooreck » 22 wrz 2012, 23:33

Tak mnie dzisiaj naszło, że po 4 latach (i 80kkm) nadal jestem zadowolony z auta i wychodzę z niego uśmiechem na gębie.
Mimo upływu czasu nie mam żadnego wewnętrznego parcia na zmianę auta...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez polak900 » 23 wrz 2012, 11:01

chmooreck napisał(a):Tak mnie dzisiaj naszło, że po 4 latach (i 80kkm) nadal jestem zadowolony z auta i wychodzę z niego uśmiechem na gębie.
Mimo upływu czasu nie mam żadnego wewnętrznego parcia na zmianę auta...


Jak kupowałem to auto, mówiłem sobie że pojeżdżę max 5 lat może trochę mniej.
Obecnie moje zdanie się zmieniło, jazda M6 mi na tyle odpowiada że również nie ma zamiaru zmieniać
Na razie z tych pięciu wyjeździłem 2 lata i pewnie pojeżdżę jeszcze długo
Wczoraj przez przypadek przejechałem się nowym passkiem, poprawne auto, ale nie daje tyle frajdy z jazdy. Wręcz w tym aucie źle się czułem
M6 coś w sobie ma, a inne to tylko kolejne wozidła

Podobne odczucia mam jak wsiadam do Subaru <spoko>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez rajek » 23 wrz 2012, 12:55

Po paru miesiacach uzytkowania Mazdy jedynie co bym zmienil to fotele, siedzisko jakby takie za krotkie jest ( ten sam problem mialem w porzedniej 626, tak jakby byly zaprojektowane tylko pod malych japonczykow :] ) Przyciski do ogrzewania foteli toporne( jak od starej pralki) i nie pasuja do reszty panelu, ktory jest calkiem przyjemny i ma wszystko na miejscu. Wyglad zewnetrzny bezkonkurencyjny <serduszka> paski i mondea moga sie schowac, moze jedynie nowy Accord albo Lexus IS moglyby mnie przekonac :P Ogolnie Mazda wypada na duzy plus, ciagle jest problem z wyciszeniem ale to juz tradycja w mazdzie, ten kto mial juz wczesniej Mazde wie o co chodzi<rotfl>
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2012, 18:24
Posty: 108
Skąd: Szkocja
Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008

Postprzez szoszon1983 » 23 wrz 2012, 13:53

Ja po niemal roku nie zwracam już uwagi na pierdoły typu guziki i słabe plastiki. Jedyne co mnie irytuje, to obsługa radia i komputera z kierownicy. Generalnie im dłużej mam to auto, tym bardziej je lubię.
Nie jest idealne, ale gdyby poprawili wszystko, na co narzekamy, to pewnie żadnego z nas nie było by stac na GH, a i może auto przybrało by na wadze, przez co straciłoby zwinność.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez janow » 24 wrz 2012, 22:26

Dzisiaj przy okazji czekania na auto pooglądałem sobie bacznie 6, cx-5 oraz cx-7.
Cx-7 nie posiada praktycznie trzymania bocznego. Natomiast 6 poliftowa ma podstawową różnicę do mojej jeśli idzie o fotel. Boczki w skórze, ale cały środek welur albo alcantara. Ja mam tez półskórę, ale pod samym doopskiem ślisko. I to zapewne sprawia ze nie trzyma na boki.
Natomast w Cx-5 chyba przegięli z odchudzaniem. Fotel owszem wygodny, ale siedzi się jakby na krześle dmuchanym. A boczki tak miękkie, że idzie ścisnać ręką <glupek2>. Wróżę im szybkie zużycie...
Za to śliczny wyświetlacz przed oczami, który pokazuje które drzwi otwarte <serduszka>. Tak po niemiecku <czarodziej>

PS: Wiem jeszcze co bym chciał, aby doświetlanie się właczalo po wbiciu wstecznego. Byłoby przyjemniej na ciemnym parkingu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 17:16
Posty: 66
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5

Postprzez luqqas » 14 gru 2012, 18:09

Uszanowanie.

jako świeżo upieczony (2kkm) user M6, Ameryki nie odkryję. Zwłaszcza, że pierwsze 1kkm przejechałem emeryckim stylem by wyczuć auto a drugie kkm jeszcze wolniej bo spadł śnieg i zrobiło się naprawdę ślisko.

mimo to porwę się na wstępną ocenę,
a pomoże mi relatywnie bogate doświadczenie w prowadzeniu baaaardzo różnych aut
(m.in.: focus, laguna, octavia, fabia, mondeo, xsara, lancer, v50, avensis, megane, X3, C300, berlingo, clio, iveco daily ;], sharan, espace, c-max, s-max, i inne :)


Celowałem w benzynkę 2.0. Jednak znalezienie wiarygodnej używki nieco się przeciągało
i ostatecznie kupiłem 1.8 a jaki to "mocarz" sami wiecie.
Do miasta wystarcza, w korku kuce nie są potrzebne.
Lecz w trasie trudno mówic o emocjach, a już na pewno nie o sportowych. Ot jedzie poprawnie, by wyprzedzić trzeba zredukować i ostro depnąć gaz. Trochę brakuje 6 biegu na autostradzie.
ale nie o silniku chcę pisać bo to sprawa oczywista.



Moje subiektywne i nie utrwalone jeszcze wrażenia:

(++) duże plusy:
design (!) – w moim prywatnym rankingu M6 nokautuje superba, lagunę na punkty wygrywa z nowym accordem, mondeo mk4, C5, nową avensis i nowym, passatem. z A4 i A6 też bo to w sumie skody de luxe <diabełek>


dobre notowania w rankingach awaryjności (to się dopiero okaże)



(+) pomniejsze plusy

niezłe wyposażenie mojego egzemplarza (duńczyk, chyba exclusive?): podgrzewane zydelki, przednie przeciwmgłowe, zmieniarka cd, tempomat. (w sumie dziwne, że przeciwmgłowe nie są standardem w tej klasie)

b.łatwe składanie tylnej kanapy (już woziłem szafki, poezja :)

isofix w standardzie, mała rzecz a cieszy.

sterowanie wieloma funkcjami z kierownicy.

składane lusterka – mi pasuje, że jest taka opcja ale nie z automatu.

tylne lampy (chyba) mi nie parują.

dużo miejsca z tyłu.

wygodny podłokietnik

zamykany schowek na napoje.


(+/–) neutralne
zawiesznie – tu lekkie rozczarowanie – niby super trzyma na łukach ale jednak nieco za twarde do miasta – na trasie dom-praca mam sporo kostki brukowej i parę progów zwalniających. focus mk1 chyba lepiej to wybierał :/

wspomaganie -przyznam, że za wcześnie na wnioski, ale mam wrażenie że jest ciutkę nadgorliwe.

plastiki konsoli środkowej – wiedziałem, że M6 odstaje od konkurencji w swojej klasie, więc rozczarowania nie było. ale i zachwytu brak. ujdzie. grunt, że design stonowany i nie przypomina klubu techno.

spalanie – dokładnie tego się spodziwałem – drogi krajowe (do 70-120km/h): ok 7-8,
autostrada (130-150, max 160km/h): ok 8-9
miasto (zima + korki): do 11
narazie jeżdzę lajtowo, niżej nie zejdę bo mnie zaczną dziadki w astrach wyprzedzać ;)




(–) pomniejsze wady
zestaw naprawczy :(
wyciąnąłem styropian i wożę tam pełnowymiarową letnią.
Szukam teraz jakiegoś chałupniczego (sic!) rozwiązania by podłoga się nie zapadała.
nie mam jeszcze serca ciachać firmowego styropianu.

"skandynawskie" AUTO światła – wiem, że to dla wygody...ale nie mojej. Wnerwia mnie jak nie mam pełnej kontroli nad tym co gdzie i kiedy świeci.

automatyczne przyciemnianie lusterka wstecznego (o tym chyba nikt nie pisał?)
tylne szyby mam póki co oklejone b.ciemną folią* i mało kto jest w stanie mnie oślepić. Niestety lusterko "wie lepiej" i domyślnie ściemnia; a ja za każdym razem muszę wyłączyć to "udogodnienie".

niemała martwa strefa w bocznych lusterkach. jak pisałem – jeździłem wieloma samochodami, czasem dużo większymi. tu niestety mazda nie bryluje.

słynne skrzypienie fotela – na szczęście tylko czasami.


(--) duże minusy
nie mam nic do napisania, i oby tak zostało :)




* – mam pytanie (jak nie ten dział to proszę o wyrozumiałość) – usuwał ktoś może czarną folie z szyb? wiem, że można to zrobić z suszarką ale w zimie to ponoć ryzykowna impreza.
Czarna folia niby fajnie wygląda i jest przydatna w lecie...ale teraz, w zimie, cofanie po ciemku to masakra (tym bardziej, że nie mam czujników parkowania). kompletnie nic nie widać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lis 2012, 20:17
Posty: 18
Auto: GH 1.8 MZR kombi, przedlift

Postprzez pers » 7 sty 2013, 20:54

witam wszystkich
jak oceniacie działanie esp w gh – u mnie na zakrecie zupełnie nie zdaje egzaminu, spokojnie jadąc po sliskiej krakowskiej ulicy dobry metr musze sie poslizgnąc/w bok przesunąć/ żeby zobaczyc pomarańczową kontrolke i to właściwie jedyny dowod że układ istnieje, ostatnio prawie rozwalilem ogrodzenie Mariana Dziędziela który mieszka na rogu po sąsiedzku, TC działa ok , w salonie na gwarancji jeszcze chłopcy pól dnia gdybali i skończyło sie na przeprogramowaniu kompa
pozdr
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2012, 08:20
Posty: 19
Auto: gh 2.0D 09

Postprzez polak900 » 7 sty 2013, 23:31

U mnie esp działa ok.
Jakiś czas temu bawiłem się na pustym parkingu i ESP dawało radę
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez ymcamazda » 8 sty 2013, 01:46

pers napisał(a):jak oceniacie działanie esp w gh – u mnie na zakrecie zupełnie nie zdaje egzaminu


hej
ten ESP to chyba nie jakis cudotworca, jak sie bedzie bokiem w zakrety wchodzilo to nie mozna oczekiwac ze ESP cie z niego sam wyprowadzi to tego w zimie hehe
tak mi sie wydaje :)
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2012, 21:28
Posty: 275 (0/5)
Skąd: Radom/Londyn/Krakow
Auto: byla: mazda 6 GG 2.0
jest: mazda 6 GH 2.5 sport

Postprzez Sebal » 14 sty 2013, 21:05

Witam!!
Odebrałem dzisiaj 6-tke GH w kombiaku wersja sport 2.2 180 KM. Trochę dzisiaj pojeździłem, a ponieważ to moja trzecia mazda już (poprzednio 6 – GG i CX-7 diesel) to mogę co nieco powiedzieć już o tym samochodzie.
1. Fajny silnik, naprawdę nieźle ciągnie. CX-7 niby z tym samym silnikiem ale ewidentnie czuć różnice mas.
2. Wyciszony jest nieźle choć myślałem że będzie lepiej.
3. Audio Bose w porównaniu z CX-7 niestety sporo gorsze.
4. Miejsca dużo. Myślę że wystarczająco dla przeciętnej rodziny.
5. Siedzi się dość wysoko na siedzeniu kierowcy mimo na maksa opuszczonego siedzenia.
6. W końcu regulowany podłokietnik :D
7. Jestem w szoku ile ten silnik spala oleju. Oczywiście pozytywnie jestem zaskoczony.
8. Biksenony skrętne – naprawdę fajna rzecz. Świecą naprawdę dobrze.
9. Bardzo podoba mi się charakterystyka zawieszenia. Jest komfortowe, a jednocześnie wystraczająco twarde do szybszej jazdy.
10. Brak kola zapasowego – porażka.
11. Brak miejsca na gaśnice – jeszcze większa porażka.
Ogólnie fajny samochodzik. Jak pojeżdżę jeszcze trochę to będę mógł więcej powiedzieć na temat jego wad :)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez kogut1235 » 15 sty 2013, 11:53

Sebal napisał(a):11. Brak miejsca na gaśnice – jeszcze większa porażka.

Przecież gaśnica jest zamontowana pod fotelem pasażera :)
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2012, 23:46
Posty: 103
Skąd: Świnoujście
Auto: Lexus IS 300H 2013

Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION

Postprzez janow » 19 lut 2013, 23:45

Kolejnych parę miesięcy i podtrzymuję spostrzeżenia:
minus:
– brak automatycznego ryglowania drzwi po ruszeniu,
– brak przycisku "soft logic" do zamykani drzwi (przestawianie dżinksa koło klamki jest niewygodne)
– brak zapalania światła po zgaszeniu silnika (keyless)
– bose takie sobie
– fatalne wyciszenie wnętrza

plus:
+ światła
+ zawieszenie
+ pozycja za kierownicą (oprócz słabego trzymania bocznego fotela)
+ dźwięk silnika

Dodatkowe spostrzeżenia od ostatniej recenzji:
Automatyczna klima jednak działa po wyłączeniu AC : +
Bagażnik – pojemność i ustawność: +
Nie wiem jak u was, ale przy skręconych kolach próba dynamicznego ruszenia na mokrym to próba samobójstwa. System odcina moment do zera i auto robi 2-3 kangury zanim odzyska moc (koła muszą zostać wyprostowane)! Nie wiem, czy to typowe czy taka natura wersji 2.5 MZR.
Sam silnik jak już powiedziałem głowy nie urywa. Jak na 2.5 ma mało mocy (subaru to nie jest :P ). Gdyby mnie ktoś zapytał na ile subiektywnie oceniam jego moc rzekłbym 150-160 KM. Czuć za to elastyczność wynikającą z pojemności. I takie w sumie miałem oczekiwania. Bardzo na plus to genialnie krótka reakcja na gaz (wszelkie silniki doładowane mogą się schować)
ESP działa jak lubię, czyli włącza się do akcji późno. Trzeba uważać przez to na nadsterowność przy odjęciu gazu w łuku. ESP może wtedy nie dać rady i trzeba umieć się opanować i wyciągnąć auto gazem i kontrą. ASR czy jak tam zwać antypoślizg jak wspomniałem powyżej jest niedopracowany. Na śniegu i lodzie odruchowo to wyłączam.
Zawieszenie to dość dobry kompromis prowadzenia i komfortu z przewagą na prowadzenie. Czas leci i po latach obijania nerek chciałoby się już bardziej komfortowo <serduszka>
Brak mi piedółek jak miękkie sterowanie ogrzewania, wycieraczek. Brakuje przyzwoitego komputera pokładowego. Drażni mnie to, że blokada sterowania szyb dla pasażerów blokuje również sterowanie owymi szybami z panelu kierowcy.

Najbardziej jednak cieszy to, że auto jeździ i nie zawodzi. W dieslu przerabiałem wszelkie współczesne usterki. Ciesze się, że z signum nie wsiadłem do insignii (a kusiło) bo pewnie nadal jeździłbym jak sąsiad z insignią na lawecie, albo jak inny stanąłbym na parkingu z zablokowaną skrzynią (ponoć typowy problem CDTI). Odpukać i oby tak dalej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 17:16
Posty: 66
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5

Postprzez ymcamazda » 20 lut 2013, 01:28

mcgreat napisał(a):1. Skrzypiący fotel kierowcy – gdzieś z lewej strony. Samochód bardzo zadbany , dlatego trochę to dziwne. Doczytałem ,ze typowy defekt Mazdy GH.

moze i zadbany ale kilometrow juz ma trocher narobionych, moj nie skrzypi :)
mcgreat napisał(a):2. Delikatny lakier , łatwy do porysowania – standard wszystkich mazd

to wada bo lakiery maja byc ekologiczne i sa na bazie wody czy cos a japonskie sa znane ze maja miekkie lakiery, ponoc bmw ma jeden z najtwardszych
mcgreat napisał(a):7. Reflektory potrafią parować – oryginalne. Zawsze myślałem,że tak jest jak samochód jest po wypadku.

tu sie zgodze niestety
mcgreat napisał(a):9. Zestaw głośnomówiący, ustawić bez instrukcji niemożliwe

mozliwe <faja>
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2012, 21:28
Posty: 275 (0/5)
Skąd: Radom/Londyn/Krakow
Auto: byla: mazda 6 GG 2.0
jest: mazda 6 GH 2.5 sport

Postprzez polak900 » 20 lut 2013, 13:02

Mnie najbardziej wkurza w mojej M6 spryskiwanie szyb.
W lecie jest jak cię mogę, ale w zimie spryskuje beznadziejnie
Zdecydowanie za słabe ciśnienie jest jak dla mnie
Np w moim legacy spryskiwacz mgłowy pięknie działa, nawet przy większych prędkościach.

Reszta, przynajmniej u mnie jak na razie działa ok
Fotel czasami zaskrzypi, ale jeżdżę z włączoną muzyką i tego nie słyszę. <faja>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez kogut1235 » 20 lut 2013, 18:06

janow napisał(a):Nie wiem jak u was, ale przy skręconych kolach próba dynamicznego ruszenia na mokrym to próba samobójstwa. System odcina moment do zera i auto robi 2-3 kangury zanim odzyska moc (koła muszą zostać wyprostowane)!


u mnie jest to samo , pierwszy raz sie z czyms takim spotykam , w żadnym innym moim aucie nic sie takiego nie działo/nie dzieje. Dużo subtelniej się to dzieje , tu jest masakra.
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2012, 23:46
Posty: 103
Skąd: Świnoujście
Auto: Lexus IS 300H 2013

Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION

Postprzez ymcamazda » 20 lut 2013, 23:28

polak900 napisał(a):Mnie najbardziej wkurza w mojej M6 spryskiwanie szyb.
W lecie jest jak cię mogę, ale w zimie spryskuje beznadziejnie
Zdecydowanie za słabe ciśnienie jest jak dla mnie
Np w moim legacy spryskiwacz mgłowy pięknie działa, nawet przy większych prędkościach.


jak o tym pomyslalem to wsumie nie mialem okazji sprskiwac szyby w mojej GH przy duzych predkosciach ale przy normalnych i w trakcie angielskiej zimy dziala ok, w mojej starej GH to byl raczej powod do dumy, 4 strumienie duze cisnienie, kumpel co mam BMW byl w szoku ze az 4 i tak dobrze dzialaja
chyba zaraz sie przejade i sprawdze :D

Dopisano 20 lut 2013, 21:29:

janow napisał(a):U mnie skrzypiało z prawej. Myśłałem, że fotel pasażera. Potem odkryłem, że to konsola środkowa.
Wepchałem w szparę między oparcie fotela, a schowek kawałek materiału. Ucichło


w GH slrzypiala konsola, uzylem WD40 :D
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2012, 21:28
Posty: 275 (0/5)
Skąd: Radom/Londyn/Krakow
Auto: byla: mazda 6 GG 2.0
jest: mazda 6 GH 2.5 sport

Postprzez polak900 » 21 lut 2013, 15:45

Wygląd jest super, a te wady:) to śmiech na sali
Nie ma auta idealnego, zawsze musi być coś co by się chciało poprawić
Mnie lampy długie wystarczą, ale np w subaru nie ma ksenonów i światła świecą ciut jaśniej i lepiej trochę widać, ale jest to niewielka różnica
Do krótkich nie mam żadnych zastrzeżeń
Ostatnio edytowano 21 lut 2013, 16:24 przez polak900, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez mcgreat » 22 lut 2013, 18:37

Wszystko ma ileś wad i zalet, ja wypisałem obiektywnie swoje spostrzeżenie dotyczące wad i później chciałem napisać wszystkie pozytywne aspekty, a jak napisałem jest tego bardzo dużo. Więc jeden z drugim zastanówcie się , zanim napiszecie ,że to polska natura itp.

Chyba to jest wątek opinie i mam prawo wypisać wszystko to co mi się wydaje. Co nie zmienia faktu ,że jestem bardzo zadowolony z samochodu. Natomiast to jest forum dla ludzi którzy wymieniają się informacjami i swoimi spostrzeżeniami i jak tak własnie zrobiłem....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 maja 2011, 00:33
Posty: 17
Skąd: EL
Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2008

Postprzez janow » 22 lut 2013, 20:32

mcgreat napisał(a):Wszystko ma ileś wad i zalet, ja wypisałem obiektywnie swoje spostrzeżenie dotyczące wad i później chciałem napisać wszystkie pozytywne aspekty, a jak napisałem jest tego bardzo dużo. Więc jeden z drugim zastanówcie się , zanim napiszecie ,że to polska natura itp.


Otóż to. Wyrażamy subiektywne opinie, a to odległe od narzekania. Nie popadajmy w obłęd i nie róbmy tutaj towarzystwa adoracji. Źle mi się kojarzą miejsca, gdzie można wyrazić jedynie słuszną opinię <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 17:16
Posty: 66
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Moto