Zakup nowego auta – Mazda6 GJ (2015-)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez matthies » 9 mar 2015, 19:17

no ale pordzewiały wydech to nie jest odosobniony przypadek ...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6440 (63/122)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez plboniecse » 10 mar 2015, 10:26

Dziekuje za informacje.
Proszę mi wybaczyć moja niepewność, ale czy jest Pan pewien ze na 3000% zostały wyeliminowane np. problemy z tarczami? naczytałem się o tym w necie tyle ze hohoho.
Fajnie było by gdyby ktoś z Was kto jeździ taka nowa 6tka napisał wpsst – bierz Pan bo fajny samochod. Chce auto które mnie nie będzie zawodzić na trasie gdzies....w Polske, które da radość z jazdy. A nie auto które będzie miało po 20tys p[rzebiegu wymieniane tarcze...

Niepewnosc....
Początkujący
 
Od: 9 mar 2015, 15:02
Posty: 7 (0/2)
Auto: MAZDA 6 2015 GJ

Postprzez SCADA » 10 mar 2015, 12:52

Marianek napisał(a):nowe Mazdy to całkiem nowa konstrukcja, nie jak auta od VAG-a gdzie od lat jest to samo tylko niewiele się zmienia po za designgiem i poprawkami/modyfikacjami mechanicznymi.


Nie zrozumiałem ani tego "designgiem", ani całej reszty...

Marianek napisał(a):
Powodzenia w zakupie bo 6 po lifcie jest <serduszka> a oferuje więcej za mniej niż konkurencja.


Brednie. Wczoraj widziałem zarówno nowego "Passtucha", jak i Mazdę 6 GJ FL... I trzeba być albo ślepym, albo nieszczęśliwym, żeby wybrać tą Mazdę... :D

plboniecse napisał(a):Chce auto które mnie nie będzie zawodzić na trasie gdzies....w Polske


Jeżeli już chcesz japoński samochód, który da Ci bezawaryjną eksploatację, to raczej bym proponował Hondę Accord – co prawda sporo starszy model i może osiągi/spalanie gorsze, ale przynajmniej nie będziesz miał nowych znajomych serwisantów, co wręcz gwarantuje GJ.
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2014, 19:20
Posty: 100 (0/11)
Auto: Audi A4 B8 2.0 TFSI S-tronic quattro

Postprzez Krzemol1994 » 10 mar 2015, 14:57

SCADA napisał(a):Brednie. Wczoraj widziałem zarówno nowego "Passtucha", jak i Mazdę 6 GJ FL... I trzeba być albo ślepym, albo nieszczęśliwym, żeby wybrać tą Mazdę... :D

Gust jest jak ch... każdy ma swój, ale gdzie tam wizualnie Passata porównywać do 6... Że tak napiszę trzymając się Twojego stylu wypowiedzi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1381 (147/55)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo 166 FL 3.2 V6 240KM '04r & Mitsubishi Colt CJ0 1.3 75KM '00r

Postprzez widmo82 » 10 mar 2015, 15:06

Podswietlenie powitalne to ja robie za 10zł a nie za 620zł a nakładki na pedały za 120zł a nie za 955 :D
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 09:23
Posty: 3703 (84/147)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Marianek » 10 mar 2015, 18:19

SCADa nie musisz rozumieć, masz prawo. Obejrzyj sobie ostatni sezon Turbo Kamery zobaczysz jak wygląda Pasat(może nie ten nowy), w każdym ale to w każdym sezonie auta od VAG-a maja po dwa występy minimum.
http://player.pl/programy-online/turbo- ... 37194.html
Patrząc dalej czym z wyglądu nowy rożni się od starego? Ile w nim nowego czego nie ma w starym? Moje i nie tylko moje wrażenie ze one są na wiecznym lifcie. Dla laika wyglądają tak samo <diabełek>
Salony nie chcą rozmawiać w ogóle z ludźmi i spuszczają ich na drzewo. Kolejne żeby Passat miał ręce i nogi w wyposażeniu to zaczyna się człowiek zastanawiać czy nie wziąć lepiej czegoś z wyższej półki.
A o naprawach i serwisach gwarancyjnych to już opowieści można napisać, dwa lata i mają Ciebie z głowy logo i tak ludzi naciągnie <diabełek> .
Żeby nie być gołosłownym kuzyn w Szczecinie prowadzi skład budowlany i maja Craftera od nowości, regularnie się w nim coś sypie, w tym roku idzie na sprzedaż maja go dość. Renówka która ma 3 z przodu na liczniku zero problemów, zostaje aż padnie a miała iść na sprzedaż.
Nie mowie że Mazda jest idealna i nie ma wad(jakie auto teraz ich nie ma?), większość odkrytych wad/usterek jest usuwana na koszt producenta w ramach gwarancji.
Należę do ślepych i nieszczęśliwych, tyle z OTa.

Problemy z tarczami zostały usunięte, tak samo jak z 2.2 dieslem. Mazda należy do aut nie najlepiej wygłuszonych i tu po lifcie niewiele się zmieniło, jazda po niektórych autostradach może być mecząca.
W polifcie nie ma już navi od TomToma, osobiście uważam że była lepsza od obecnej a i suport na dłużej zapewniony. Przy obecnej przekonamy się z czasem jak będzie, oby nie było jak w GH.
A jeśli Mazda jednak się nie spodoba popatrz na Leksusa, ceny sporo spadły.
Ostatnio edytowano 11 mar 2015, 05:33 przez Marianek, łącznie edytowano 1 raz
"Życie jest jak gówno na kole – raz jesteś na górze a raz na dole."
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6877 (205/256)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez jaketherake » 10 mar 2015, 23:42

Link do Turbo Kamery który dał Marianek, to jest o nowym Pasku. Wszystkie fora samochodowe mają już z tego polewkę: "skrzypi, bo musi skrzypieć, przecież nie będę poprawiał fabryki" <lol>

Biorąc pod uwagę jedynie wygląd (o innych cechach się nie wypowiadam, bo nie użytkowałem ani GJ, ani nowego Paska), mając do wyboru te dwa auta i wybrać Paska jako ładniejszego, to trzeba mieć... mocno nietuzinkowy gust :D
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 19:01
Posty: 450 (15/1)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez mysiak » 10 mar 2015, 23:51

siedziałem iw nowym pasku zwykłym i w cc a także w 6 GJ poliftowej. Ten pasek wygląda z każdej strony niemal tak samo jak 10 lat temu. I przy cenie 110 tysięcy PLN wyposażeniowo nawet nie zbliża się do Mazdy.
Ale każdy Żyd swój towar chwali. Dla mnie sprawa jest jasna w tej parze winner is 6 GJ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 20:02
Posty: 880 (1/9)
Skąd: pomorskie
Auto: Honda Civic