Napisane: 22 kwi 2016, 13:48
No ciekawe jak zagiecia blachy pozabezpieczasz w 6
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
B8 z 2008 roku ona była.loockas napisał(a):A4 (pytanie o którą gen Ci chodzi),
Tak, była to 1 generacji. W dalszych też nie widziałem jeszcze.loockas napisał(a):Octavia? Poza 1 gen
Danmazda napisał(a):Tak samo podobno wersje z USA są mniej podatne na korozje.
loockas napisał(a):Do tego jest całkiem sporo marek w których od długich lat rdzy nie uświadczysz: Renault,
Bigbluee napisał(a):Co do C5 to jest to następca mojej Xantii więc się wypowiem. Ty pewnie piszesz o MK2 a więc przygotuj się powoli na standardową politykę citroena: Brak częsci zamiennych dedykowanych C5 MK2. Jest masa części, które są tylko w tym modelu i nie ma zamienników innych firm. Citroen odcina kierowców od produkcji i wymusza kupno nowych modeli. Nie wiem czy wiesz ale już zrezygnowano z hydrauliki w C5 MKIII wiec raczej bez żalu wykończą MKII tak jak wykończyli BXa i Xantię.
Nigdy bym nie sprzedał mojego samochodu ale w każdej chwili może przyjść moment w którym będzie trzeba auto zatrzymac na poboczu i nikt go nie naprawi bo czym? I to nie bajka ale fakty.
Za Odrą stoją w salonach piękne GG z pierwszą rejestracją w 2008 roku. Czy warto wziąc C5, który będzie uśmiercony czy M6 ale z problemem rdzy, który da się opanować kupując dobry egzemplarz i go zabezpieczyć?
A rdza w Citroenie? Obydwa łączenia progów z nadkolami zjedzone że można pięśc wsadzić. Obecnie rdza zjada tylną częśc nadkoli. Inni posiadacze Xantii mają pozjadane poduszki siłowników(odpowiedników amorów), nie do dostania w ASO. Moment zakończenia jazdy kończy się wyjściem siłownika przez maskę. Dziękuję, nie kupuje takiej polityki.
Grzyby napisał(a):loockas napisał(a):Do tego jest całkiem sporo marek w których od długich lat rdzy nie uświadczysz: Renault,
Poza modelami Master i Traffic (kooperacja z Oplem chyba tutaj wychodzi )
Nie ma chyba 10 letniego Mastera który miałby oryginalne progi...
Ale generalnie w 100% prawda. Ojciec ma Doblo z 2001 roku. Nie ma tam nigdzie nawet delikatnego rdzawego nalotu. Octavie 1 gen. faktycznie rdzewiały, ale na późniejszych nigdy nie widziałem rdzy – a jeździ tego przecież od cholery.
Do Xantii częsci juz nie były produkowane jak ledwo minęła magiczna granica 10 lat od zakończenia produkcji czyli 2010r. Przez 2-3 lata korzystano tylko z zapasów magazynowych w całej europie. Teraz już tylko złomowiska mimo że auto ma DOPIERO 15-16 lat. Do Volvo, Forda, Opla czy Mazdy nie słyszałem jeszcze by ktoś napisał, ze nie produkują częsci do samochodów w wieku który ledwo przekroczył 10 lat.kamilq05 napisał(a):Ogólnie nie szalałbym tak z twierdzeniem, że nie będzie części do C5 mk2, gdyż przez parę lat jeszcze nie powinno być problemu. No a potem to różnie będzie. Tak jak teraz różnie jest z kupowaniem części do np mazd z początku lat 90. Sytuacja ta sama, tylko przesunięta kilka lat.
Bigbluee napisał(a):Nikt o zdrowych zmysłach nie zamieni obecnie ujeżdżanego C5 MK2 i MK3 na puszkę zwaną DS a Pani prezes wydaje się, że tak własnie będzie ale jest w błędzie
ZdzichuZ napisał(a):Żona boi się również francuskich, bo ktoś jej naopowiadał, że to zło wcielone.
ZdzichuZ napisał(a):Kolega jest wysoki i dość misiowaty, potrzebne więc auto z dużą ilością miejsca dla kierowcy.
ZdzichuZ napisał(a):Honda Jazz
Hyundai Getz
Dacia Sandero