Strona 93 z 93

PostNapisane: 27 lut 2014, 15:45
przez ewemarkam
Tez dzis wlalem ok 250 ml przed tankowaniem. Odezwe sie za ok 600km jak spalanie.

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 27 lut 2014, 18:57
przez boczek
Po co lejecie ten mixol? Przecież to syntetyk i tworzy nagary. Lepiej wlać lepsze paliwo, które ma o wiele lepsze właściwości czyszczące i smarne. Z paliw premium jest o wiele większy pożytek.

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 27 lut 2014, 21:16
przez smile
boczek lobbuje na rzecz sprzedawców paliw premium :P A paliwa premium to paliwa normalne z dodatkiem... :) My robimy to samo, uszlachetniamy zwykłe paliwo starą, dobrą metodą :)
Aha, wlewamy półsyntetyk......... :D
Zresztą kolega boczek ma "benzynkę". Znajdź kogoś, kto jest z dolewania oleju 2T do diesla niezadowolony. Powodzenia.
Pzdr.

PostNapisane: 28 lut 2014, 08:05
przez Kety
Skoro poruszyliscie watek: syntetyk, polsyntetyk, mineralny. Niech sie ktos wypowie ktory sie nadaje a ktory nie. Wady i zalety. Trzeba poszerzac zakres wiedzy <nauka>

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 28 lut 2014, 08:13
przez smile
półsyntetyk, więcej wieczorem.

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 28 lut 2014, 16:29
przez ewemarkam
Panowie narazie silnik sie wyciszyl. Potwierdzil to tez mechanik.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 1 mar 2014, 10:40
przez tomxl
...chyba też bede musiał spróbować , mam nadzieję ze poza plusami minusów brak <oczy>

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 1 mar 2014, 10:53
przez smile
Minus jest taki, że trzeba kupić olej 2T :P :) A plusy są duuuużo większe, wlejesz – zobaczysz :)

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 4 mar 2014, 21:10
przez tomxl
Olej Orlen 2T Semisynthetic już kupiony teraz tylko trzeba zaaplikować 250 ml -300 ml i zatankowac do pełna. O efektach nie omieszkam napisać :D

PostNapisane: 5 mar 2014, 08:06
przez Kety
A czy mozna to lac do mzr-cd (CITD)? Ktos probowal?

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 5 mar 2014, 09:55
przez smile
Można. Były przypadki, że po laniu 2T do MZR-CD korekty wtryskiwaczy lepiej wchodziły :)
Nie masz DPF-u więc spokojnie możesz zastosować półsyntetyk 2T.

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 7 kwi 2014, 18:36
przez Leoo
Wartości korekt wtrysków: W1 – 1, W2 – 0, W3 – 1, W4 – 6.
Tankowanie do pełna + 200ml LM1052 + 25ml Kleen-flo (Diesel Fuel Conditioner).
Po przejechaniu 70km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 1.
Aktualnie po 150km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 0 –> normalnie czary jakieś <czarodziej> <co?> <spoko>
Zobaczymy jak to będzie wyglądało w czasie dalszej eksploatacji.

Re: [ANKIETA] Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD}

PostNapisane: 7 kwi 2014, 20:08
przez tadziol
Kleen-Flo to bardzo dobra rzecz.tylko te 25 ml to nie za mało troszkę?
pamiętam,jak na rajdach 4x4 lałem na 55L ON 1L Kleen-Flo <lol> stary Nissan patrol,a "szedł"jak "przecinak" <spoko>

PostNapisane: 8 kwi 2014, 00:25
przez smile
tadziol napisał(a): te 25 ml to nie za mało troszkę?
"Rewelacyjne efekty uzyskuje się stosując preparat przez cały rok, w temperaturach dodatnich dodając 150 ml produktu do 350 l paliwa. " – Znalezione na stronie jakiegoś sklepu internetowego.

PostNapisane: 8 lis 2017, 17:03
przez Filop
Moja Mazda (akurat 323F ale silnik ten sam) była sprowadzona z przebiegiem około 190000 km w 2010 roku. Przebieg raczej jest realny, tym bardziej, że samochód był osobiście sprowadzony z Austrii, a tam cofanie licznika nie jest tak popularne jak w Polsce. Tym bardziej że na słupku jest naklejka 150000 km w 2005 roku, więc przebieg wydaje się być realny. Po kupnie została zregenerowana pompa wtryskowa, a od tej pory tylko nie zawsze regularne wymiany oleju i jakieś tam drobne rzeczy w zawieszeniu. Rok temu zregenerowany rozrusznik i wymienione świece żarowe. W zimie pali jak ta la la, a aktualnie na liczniku jest ok. 306000 km. Więc silnik traktowany w trudnych warunkach jest po prostu pancerny i tyle. :D

PostNapisane: 13 lis 2017, 09:36
przez Steve
Filop napisał(a): około 190000 km w 2010 roku. Przebieg raczej jest realny, tym bardziej, że samochód był osobiście sprowadzony z Austrii, a tam cofanie licznika nie jest tak popularne jak w Polsce. Tym bardziej że na słupku jest naklejka 150000 km w 2005 roku, więc przebieg wydaje się być realny. Po kupnie została zregenerowana pompa wtryskowa.....D


Nie chcę cię rozczarować <głaszcze>, ale konieczność regeneracji pompy wskazuje, ze raczej był kęcony.
Chyba, że woda była lana do baku. <co?>

PostNapisane: 5 lut 2018, 21:07
przez Filop
W sumie pompa po kupnie była już uszkodzona, ale jeszcze przez kilka miesięcy dało się na niej polatać, a po drugie podłączenie tego modelu i z tego roku do komputera graniczy z cudem, w PL nikt nie ma do tego przejściówki. Samo zużycie materiałów we wnętrzu nie wskazuje raczej na kręcony licznik a jak już to niewiele. Na pewno nie jest to tak popularne auto jak np. Passat, więc prawdopodobieństwo kręcenia mniejsze, ale możliwe i to. Skanery numeru VIN nie wykazują żadnych podejrzeń, ale nikt nie ma pewności.

[Usunięte]

PostNapisane: 6 lut 2018, 08:25
przez Biniu
PostTen post został usunięty przez Biniu 6 lut 2018, 08:49.