Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez Neonixos666 » 25 mar 2013, 00:00

poso napisał(a):Panowie.
Orientuje się ktoś, jaki jest koszt regulacji konta wtrysków w DITD??


nic takiego nie reguluje się w ditd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez poso » 25 mar 2013, 01:16

No tak, strzeliłem babola z przyzwyczajenia do starego samochodu:) Sorry.

Chodziło mi o to, czy orientuje się ktoś ile może kosztować regulacja zaworów?
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 23:29
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda BJ
2.0 DiTD, 90km
1999 rok

Postprzez kierownik » 25 mar 2013, 11:07

zależy kto robi – 100 – 300 plus ewentualne części (podkładki przelewowe i uszczelka dekla zaworów) z tego co wiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez kabe » 25 mar 2013, 14:01

w ubiegłym roku zapłaciłem 150 pln za regulację +wymiana podkładek pod wtryskami czyszczenie końcówek wtrysków. Części miałem swoje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez Neonixos666 » 25 mar 2013, 18:57

o matko takie ceny za dosłownie 15 min roboty? szok, ja tam sam robiłem oczywiście przy tej operacji jak już zdejmujemy dekiel to wymieniamy podkładki pod wtryskami(i tak mocowania wtrysków musimy odkręcić) i przelewowe i oczywiście nowa uszczelka dekla.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kabe » 25 mar 2013, 20:05

no i mnie też wtedy lekko szczęka opadła. Muszę zainwestować w szczelinomierz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez tadziol » 25 mar 2013, 21:36

Neonixos666 napisał(a):o matko takie ceny za dosłownie 15 min roboty?

optymista z Ciebie....
ja wyciągałem ostatnio trzy wtryski z DITD. dwa popołudnia! tak zapieczone,że myślałem,że pourywam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kierownik » 25 mar 2013, 22:08

Dokładnie... Ja czasem wolę jakiegoś odpuścić, zwłaszcza w szostkach, bo do DiTD to można sciagacz w miarę zrobić...
To neo – na ile wyceniasz taką robotę?
Dodam że w 15 minut to nie wiem czy się wyrobię żeby głowicę dobrze wyczyścić w miejscu styku z nową uszczelką...

Dopisano 25 mar 2013, o 21:10:

Dokładnie... Ja czasem wolę jakiegoś odpuścić, zwłaszcza w szostkach, bo do DiTD to można sciagacz w miarę zrobić...
To neo – na ile wyceniasz taką robotę?
Dodam że w 15 minut to nie wiem czy się wyrobię żeby głowicę dobrze wyczyścić w miejscu styku z nową uszczelką...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 25 mar 2013, 22:33

kierownik napisał(a): do DiTD to można sciagacz w miarę zrobić...

a za co ten wtrysk złapać ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 25 mar 2013, 23:35

Ja pisałem o samym czasie regulacji zaworów, wiadomo że jak się robi wszystko to sporo dłużej :). Co do wtryskiwaczy to w ten sam dzień co ja wyjmowałem swoje znajomy mechanik wyjmował w renault 2.5 DCI
cały silnik zawiesił na wtryskiwaczu i cuda wianki robił (2 musiał zniszczyć) a ja ręką wyjąłem swoje <lol> . Oczy zrobił i powiedział że tak to może wyjmować wtryski :P . Jak robiłem u kolegi w Mrągowie to 2 wtryski trzeba było rozruszać lewa prawa parę razy i wyszły, ale widać że na nich podkładki przepuszczały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 26 mar 2013, 09:00

i co Panowie?
będą te zmiany? na razie jest jak jest :) :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kierownik » 26 mar 2013, 09:53

tadziol napisał(a):
kierownik napisał(a): do DiTD to można sciagacz w miarę zrobić...

a za co ten wtrysk złapać ?

mam wywierconą dziurę w kęsie kwadratowym, który wspieram na ściankach głowicy, a wkręcam się we wtryskiwacz w to miejsce gdzie przelew idzie, kręcąc sam się do góry podnosi tylko trzeba co chwila dystanse zakładać, żeby za dużo się śruba nie wkręciła
zrobię fotkę co i jak, choć sądzę, że wiesz o co kaman.

neo – no tak, jak się rusza to już trochę to spoko, a jak trafisz na takiego co nie drgnie, to wtedy się będziesz zastanawiał ;)

a gość zapłacił nie za 15 min roboty tylko za całość, więc sądzę, że cena i tak niezbyt wysoka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 26 mar 2013, 12:43

kierownik napisał(a):trzeba co chwila dystanse zakładać, żeby za dużo się śruba nie wkręciła

bo zamiast śruby weź sobie pręt gwintowany M6 8.8 ,a zamiast nakrętki tzw.słupek M6 czyli jakby przedłużoną nakrętkę.wkręcasz pręt w miejsce śruby przelewu i kręcąc słupkiem nad podporą wyciągasz :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kierownik » 26 mar 2013, 14:04

O widzisz. Tylko pręt muszę kupić twardszy ;–) szkoda że w m6 się tak już nie da
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez kabe » 27 mar 2013, 21:57

kierownik napisał(a):a gość zapłacił nie za 15 min roboty tylko za całość, więc sądzę, że cena i tak niezbyt wysoka

Fakt że za całość , a wtryski wyszły w dwóch paluszkach , robota trwała pewno z pół godzinki .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez Neonixos666 » 27 mar 2013, 23:15

gdy robi się takie rzeczy raczej nie należy się śpieszyć, lepiej wyczyścić wszystko i dokręcać śrubki z wyczuciem bo można łatwo przesadzić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 27 mar 2013, 23:45

kabe napisał(a):Fakt że za całość , a wtryski wyszły w dwóch paluszkach , robota trwała pewno z pół godzinki .

następnym razem zrobisz sobie sam w 40 min i będzie git :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez kabe » 28 mar 2013, 09:51

kierownik napisał(a):
kabe napisał(a):Fakt że za całość , a wtryski wyszły w dwóch paluszkach , robota trwała pewno z pół godzinki .

następnym razem zrobisz sobie sam w 40 min i będzie git :>

Ależ ja nie narzekam tylko podaje fakty. Poza tym nie mam szczelinomierza :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez kierownik » 28 mar 2013, 11:27

10 zł w markecie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez seba626 » 28 mar 2013, 12:26

skoro sa az takie problemy z wyjeciem wtryskow to moze urlop powinienem sobie wziasc ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy Moto