Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
mi coś około tego"
min: 5L
max 7.5
tak średnio to około 5.5-5.7
min: 5L
max 7.5
tak średnio to około 5.5-5.7
Wyjazd wakacyjny 500km, z tego połowa autostrada, gdzie stałe 150km/h z boxem na dachu i tobołkami – 6.60. Nieprzyzwoicie dużo!! na co dzień trasa to ok 5,2/100l.
pozdrawiam,
thy
v8 lover
thy
v8 lover
u mnie min 4,93 a max 7,12, więcej tutaj http://www.motostat.pl/member/vehicles/ ... 506/page/1
Trasa Ostrowiec Świętokrzyski – Prats de Mollo La Preste (Francja) dystans 2400km 4 osoby na pokładzie , bagażnik zapełniony na maxa. Spalanie na poziomie 5.5 l/100km.Prędkość maksymalnie 140km/h.
prawie 300000 a w rzeczywistości może i 400000 albo i więcej. Oleju nie dolewam. Dymi jak go nie przedmucham. Pali do 5 w trasie. Wymieniony akumulator, klocki szczeki, pompa hamulcowa, kilka razy bita, trochę rdzy tu i tam. Zaleta – nieskomplikowana maszyna, wada – nie umiem pokonać drgań kierownicy powyżej 130 km/ h. Wrażenie – solidny japoński traktor
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
rexwolf napisał(a):nie umiem pokonać drgań kierownicy powyżej 130 km/ h
Hamulce lub opony
stawiam na opony albo masz kola zle wywazone. ewentualnie jak masz felgi to mogly ci sie odkleic rownowazniki takie przyklejone ciezarki albo masz pelno ziemi i blota na feldze od srodka
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
ale on nie pisze ze przy hamowaniu wiec chyba raczej nie tarczeBadyl napisał(a):tarcze
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Trasa nad morze z Bielska-Białej do Łeby (ok 700 km w jedna strone) 4.8 na poludnie, W druga z wlaczona klima caly czas 5.2 . Na codzien ok 5.7 do 6 (mam ciezka noge). Podobno poprzedniemu wlascicielowi spalila na drodze z Norwegii do Polski 4.1. Ja jestem puki co mega zadowolony. Zobaczymy jak bedzie zima.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Od Soboty pomykam Corolla 1.4 D-4D (obecnie 109KM by box z 90 fabrycznych) i to przy niezmienionym stylu jazdy wcina mi..... niemal tyle samo ropy, może mniej jakieś niecałe 0,5l na 100km jeździ fajnie jak na taki mały motuur ale spalanie jednakowe jak w przedpotopowym ropniaku z przelotem zbliżającym się do 300.000km – Toyka ma realne 74.000km.......
jedno w niej kocham, wyciszenie..... już mnie szlag trafia czasem w GFie
jedno w niej kocham, wyciszenie..... już mnie szlag trafia czasem w GFie
Riki – służbową taką mam z podobnym przebiegiem, ale 90 KM. w trasie spokojnie 4,3, przy prędkościach autostradowych nawet ponad 8... wyciszenie rzeczywiście o niebo lepsze, w końcu dużo nowsze auto.
Riki napisał(a):jedno w niej kocham, wyciszenie..... już mnie szlag trafia czasem w GFie
To nie tylko wyciszenie, trzeba pamietac ze silnik 1.4 D4D jest nowszy, duzo cichszy dzieki zasilaniu comonrail. Nasza stara pompa rotacyjna w DiTD robi troche halasu. Swoja droga mam porownanie do 6ki. Silnik na bazie DiTD, zasilanie commonrail, wynik pracuje duzo ciszej. Dodatkowo jest lepiej wyciszona i dzieki temu przyjemnie sie jezdzi.
ewemarkam napisał(a):Podobno poprzedniemu wlascicielowi spalila na drodze z Norwegii do Polski 4.1. Ja jestem puki co mega zadowolony.
To ja jestem tym wlascicielem dobrze ze Madzia sie spisuje. Swoja droga sprawdziles juz predkosc maksymalna bo ja nigdy nie mialem okazji.
PS. Jaka predkosc udalo sie wam wycisnac z DiTD? Oczywiscie na autobanie
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
323F BJ 90 KM sto osiemdziesiąt parę
626 GW 101 KM sto dziewięćdziesiąt parę (ze 3 lata temu) – z tym, że teraz 170 nie wiem czy poleci – cóś się kóńcy
626 GW 101 KM sto dziewięćdziesiąt parę (ze 3 lata temu) – z tym, że teraz 170 nie wiem czy poleci – cóś się kóńcy
kierownik napisał(a):323F BJ 90 KM sto osiemdziesiąt parę626 GW 101 KM sto dziewięćdziesiąt parę
Spora różnica, tylko 10KM więcej w 626 no i cięższa a jednak szybsza. Pytanie czy 323 nie pogubiła juz kilku koni.
całkiem możliwe – zabiorę się za nią za jakiś czas, ale za to się kombiak zamulił, też coś muszę popatrzeć, ale pewnie pompa już nie ta co kiedyś. koniec OT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości