2. czy lepszy będzie silnik 1.8 czy 2.0 (benzyna)? Ile on pali w mieście (ja będę jeździł głownie w Warszawie)?
Dla mnie 2.0 to minimum: i tak 2.0 nie jest jakims demonem dynamiki, 1.8 sobie nie wyobrazam dla takiego samochodu.
Mnie jak jezdze po Wawie wlasnie 2.0 benzyna z 2010 kombi , komputer pokazuje 8.2/8.3. staram sie chamowac silnikiem etc, ale spod swiatel ruszam intensywnie, czasem tez nacisne na gaz na trasie torunskiej etc.
3. jaki jest koszt standardowych przeglądów (w serwisie zawsze mówią taki, który trzeba policzyc x2:))?
ja na razie robilem pierwszy, wyszlo ok 700 PLN, ale mozesz miec swoj olej (oryginalny na necie 120 chyba zamiast 280 pln, filtr tak samo etc) i wychodzi 500 PLN. Robilem w Auto Ksiezyno, bo mozna u nich miec swoje materialy i w sumie przeglad ok (ale tak naprawde to nic nie bylo robione).
Przejedz sie 1.8 i 2.0 to zobaczysz. poza tym co za roznica ile koszt przeglad: wolisz dac 100 PLN mniej raz na rok i jezdzic dzien w dzien wozem ktory ci gorzej sluzy, albo mniej podoba, bo serwis tanszy (jesli oczywiscie Mazda ci bardziej pasuje niz Mondeo czy Insygnia). Ja mialem wczesniej Vectre C, 1.8 benzyna z 2007 roku i to byl najgorszy zakup jakielkolwiek rzeczy jaka zrobilem w zyciu- nigdy wiecej GM.
ja jak kupowalem woz w zeszlym roku, to jeszcze patrzylem Skode Superb, ale w koncu wzialem Mazde 6 Kombi i jestem zadowolony na razie: choc na pewno duzo mniejsza niz Superb, ale ja nie jestem duzy wiec mi to nie przeszkadza. A design jest zaje: im dluzej mam ten woz tym bardziej mi sie podoba