Nowa Mazda 6, czy Ford Mondeo? + zapytanie o cenę Mazdy
1, 2
W najbliższym czasie planuję zakup nowego auta rodzinnego z segmentu D z silnikiem benzynowym.
Po wizytach w wielu salonach w finale pozostała Mazda 6 w wersji Navi Plus 2.0 DISI 155KM oraz Mondeo 2.0T 203KM.
I tu niestety mam dylemat- co wybrać.
Po negocjacjach Ford wychodzi taniej o 5tyś zł. Poza tym Mondeo ma zdecydowanie żwawszy silnik, wydaje się obszerniejszy w środku, świetnie się prowadzi. Z testów NCAP wynika, że jest autem bezpieczniejszym od 6.
Z minusów – marka Ford źle mi się kojarzy, sporo tego jeździ po drogach, silnik z turbo jest zapewne droższy i niewątpliwie bardziej wymagający w eksploatacji, serwis forda w moim mieście to masówka (miałem już z nimi niestety do czynienia).
Mazda 6 Navi Plus jest lepiej wyposażona, mi osobiście wizualnie bardziej odpowiada zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Teoretycznie Madzia powinna być mniej awaryjna od Forda. Po lekturze forum stwierdzam, że jej główną bolączką są stuki w zawieszeniu i korozja. Pozostaje jeszcze sentyment do japońskich aut – obecnie jeżdżę Lancerem i jestem z niego bardzo zadowolony. Podobno to już ostatnia okazja na zakup 6 z Japonii ponieważ nowy model ma być od X 2012 produkowany we Władywostoku
Proszę zatem o sugestie i pomoc w podjęciu decyzji.
Aha, mam zamiar użytkować to auto przez przynajmniej 6 lat.
Po wizytach w wielu salonach w finale pozostała Mazda 6 w wersji Navi Plus 2.0 DISI 155KM oraz Mondeo 2.0T 203KM.
I tu niestety mam dylemat- co wybrać.
Po negocjacjach Ford wychodzi taniej o 5tyś zł. Poza tym Mondeo ma zdecydowanie żwawszy silnik, wydaje się obszerniejszy w środku, świetnie się prowadzi. Z testów NCAP wynika, że jest autem bezpieczniejszym od 6.
Z minusów – marka Ford źle mi się kojarzy, sporo tego jeździ po drogach, silnik z turbo jest zapewne droższy i niewątpliwie bardziej wymagający w eksploatacji, serwis forda w moim mieście to masówka (miałem już z nimi niestety do czynienia).
Mazda 6 Navi Plus jest lepiej wyposażona, mi osobiście wizualnie bardziej odpowiada zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Teoretycznie Madzia powinna być mniej awaryjna od Forda. Po lekturze forum stwierdzam, że jej główną bolączką są stuki w zawieszeniu i korozja. Pozostaje jeszcze sentyment do japońskich aut – obecnie jeżdżę Lancerem i jestem z niego bardzo zadowolony. Podobno to już ostatnia okazja na zakup 6 z Japonii ponieważ nowy model ma być od X 2012 produkowany we Władywostoku
Proszę zatem o sugestie i pomoc w podjęciu decyzji.
Aha, mam zamiar użytkować to auto przez przynajmniej 6 lat.
Ostatnio edytowano 12 wrz 2012, 21:24 przez citrix, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 wrz 2012, 21:11
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 DISI NaviPlus
citrix napisał(a):Podobno to już ostatnia okazja na zakup 6 z Japonii ponieważ nowy model ma być od X 2012 produkowany we Władywostoku
Ze wszystkich wiarygodnych informacji, które widziałem do tej pory, wynika że montownia Sollers będzie dostarczała samochody na rynki lokalne. Do Europy dalej będą trafiały samochody z Hofu i Hiroszimy.
Co do wyboru dla mnie sprawa jest oczywista – Mazda ze względu na rzeczy które wymieniłeś. Mondeo, choć ma wiele zalet (także sporo tańsze części), to estetycznie jest po prostu z innego bieguna i na naszych drogach dość pospolite. Dodatkowo odnoszę wrażenie, że jego wnętrze jest o klasę tańsze... choć spotkałem się z odwrotnymi opiniami – widać podobnie jak w przypadku projektu nadwozia, jest to kwestia gustu. Korozja w GH nie jest potwierdzonym problemem – jak do tej pory opisane są wyłącznie pojedyncze przypadki.
Mimo wszystko nie demonizowałbym marki na "f". Trzeba przyznać, że Mondeo jest poważnym pretendentem na zwycięzcę kategorii "chłodno skalkulowany rozsądek". Natomiast Mazda nie została wyprana z emocji, czym wyróżnia się w klasie.
the right man in the wrong place...
Osobiście bardziej skłaniam się ku Maździe i w moim przypadku byłby to rozsądny wybór podyktowany względami ekonomii (wolnossący silnik z rozrządem napędzanym łańcuchem). Jestem "statecznym" ojcem dwójki dzieci i moim priorytetem jest bezpieczne dotarcie z punktu A do B, a nie podwyższony poziom adrenaliny. Gdyby zwyciężyła "ułańska fantazja" wybrałbym uturbionego Forda. Mazda, w czasie dość długiej jazdy testowej, niestety nie powaliła mnie swoją dynamiką. Miałem wrażenie, że jeździ niewiele lepiej od mojego Lancera 1.5 109KM, który jest o około 200kg lżejszy od Mazdy 6.
Pomimo tego napisałem ten temat na forum Mazdaspeed – chyba podświadomie nie oczekuję obiektywnych odpowiedzi
Mały O.T.: Co do produkcji nowego sedana 6 w Rosji to wczoraj widziałem relację w TVN Turbo z oficjalnego otwarcia wspomnianej fabryki z udziałem W. Putina i szefa Mazdy. Mam nadzieję, że wyprodukowane tam auta pozostaną (tak jak piszesz) na Syberii
Pomimo tego napisałem ten temat na forum Mazdaspeed – chyba podświadomie nie oczekuję obiektywnych odpowiedzi
Mały O.T.: Co do produkcji nowego sedana 6 w Rosji to wczoraj widziałem relację w TVN Turbo z oficjalnego otwarcia wspomnianej fabryki z udziałem W. Putina i szefa Mazdy. Mam nadzieję, że wyprodukowane tam auta pozostaną (tak jak piszesz) na Syberii
- Od: 7 wrz 2012, 21:11
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 DISI NaviPlus
Rok temu stałem przed tym samym wyborem,Mondeo -M6.
Wybrałem M6 ze względu ze sprzedawca Forda dal ciała i trochę z sentymentu i zadowolenia poprzedniczki zostałem przy Mazdzie.
Jakość materiałów wykonania w obu autach uważam za taki sam,przekazywanie informacji bieżących (komputer) w Mondeo wydaje mi się lepsze i trochę nowocześniejsze (tylko wersja Tytanium) ze względu na duży wyświetlacz,w Madzie mi obecnie w sumie tez wystarcza.
Komfort jazdy jest identyczny,prowadzenie tak samo,co do silników się nie wypowiadam bo ja brałem pod uwagę diesla i oba mi odpowiadały.
Mazda przewagę ma wyglądem i unikalnością,rudej póki co nie widać, jest jedna GH tu na forum ma ponad 1800000 i nie rdzewieje.
Ford posiada bardziej rozbudowana siatkę serwisowa i części są tańsze choć w nowym aucie nie powinno się nic dziać przez min 4 lata.
Wielu użytkowników GH którzy są tu i maja auta od nowości nie miało i nie ma większych usterek,zapraszam do działu GH,a te co się pojawiły zostały w większości wypadków usunięte na Gwarancji i są znane producentowi.
Dla Ciebie dochodzi jeszcze jeden problem, obie marki wypuszczają w Styczniu nowe modele na rynek i może być ciekawie.
Ja wybrałem Mazdę i osobiście nie żałuje mimo ze zapłaciłem za nią więcej nisz za Forda.
Wybrałem M6 ze względu ze sprzedawca Forda dal ciała i trochę z sentymentu i zadowolenia poprzedniczki zostałem przy Mazdzie.
Jakość materiałów wykonania w obu autach uważam za taki sam,przekazywanie informacji bieżących (komputer) w Mondeo wydaje mi się lepsze i trochę nowocześniejsze (tylko wersja Tytanium) ze względu na duży wyświetlacz,w Madzie mi obecnie w sumie tez wystarcza.
Komfort jazdy jest identyczny,prowadzenie tak samo,co do silników się nie wypowiadam bo ja brałem pod uwagę diesla i oba mi odpowiadały.
Mazda przewagę ma wyglądem i unikalnością,rudej póki co nie widać, jest jedna GH tu na forum ma ponad 1800000 i nie rdzewieje.
Ford posiada bardziej rozbudowana siatkę serwisowa i części są tańsze choć w nowym aucie nie powinno się nic dziać przez min 4 lata.
Wielu użytkowników GH którzy są tu i maja auta od nowości nie miało i nie ma większych usterek,zapraszam do działu GH,a te co się pojawiły zostały w większości wypadków usunięte na Gwarancji i są znane producentowi.
Dla Ciebie dochodzi jeszcze jeden problem, obie marki wypuszczają w Styczniu nowe modele na rynek i może być ciekawie.
Ja wybrałem Mazdę i osobiście nie żałuje mimo ze zapłaciłem za nią więcej nisz za Forda.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
shawn napisał(a):Jest jedna wielka różnica wybierając forda więcej czasu spędzisz w serwisie
Tak oczywiście jak masz pisać głupoty to nie pisz lepiej nic.
Miałęm forda mondeo 2.0 tdci i zrobiłem nim 200k km zero problemów eksplatacyjnych
Nowy zapowiada się jeszcze lepiej niż obecna wersja
Mazda też jest ok ale jakbym kupował teraz to kupiłbym, no właśnie ciężko się zdecydować
Nowa mazda 6 mniej mi się podoba niż wersja GH, więc skłaniał bym się do forda lub do używanej GH
Jeśli chodzi o MK3 – owszem, miały swoje choroby.
MK IV trzyma poziom i opinie o awaryjności można wsadzić między bajki. Wyleasinguj 800 Mazd 3 i 6 – jestem przekonany że też część będzie sprawiać problemy.
Natomiast do merytoryki wracając – zależy czego oczekujesz po samochodzie. Mondeo wydaje się być samochodem znacznie bardziej ociężałym przy porównywalnych silnikach, dlatego tu dobrze, że mocą nadrabia.
Jakość wykończenia i wytłumienia raczej porównywalna. Jak koledzy – jeśli kupowałbym oczami to wziąłbym 6-tkę, jeśli rozsądkiem to Mondeo.
Czyli ostatecznie wziąłbym 6-tkę bo nigdy nie byłem przesadnie rozsądny.
MK IV trzyma poziom i opinie o awaryjności można wsadzić między bajki. Wyleasinguj 800 Mazd 3 i 6 – jestem przekonany że też część będzie sprawiać problemy.
Natomiast do merytoryki wracając – zależy czego oczekujesz po samochodzie. Mondeo wydaje się być samochodem znacznie bardziej ociężałym przy porównywalnych silnikach, dlatego tu dobrze, że mocą nadrabia.
Jakość wykończenia i wytłumienia raczej porównywalna. Jak koledzy – jeśli kupowałbym oczami to wziąłbym 6-tkę, jeśli rozsądkiem to Mondeo.
Czyli ostatecznie wziąłbym 6-tkę bo nigdy nie byłem przesadnie rozsądny.
Dziękuję za sugestie i opinie.
Mk IV bardzo dobrze wypada w rankingach dotyczących awaryjności (w niektórych nawet lepiej od mazdy 6) lecz jak pomyślę, że przez najbliższe parę lat będę musiał patrzeć na tą czteroramienną kierownicę Forda to...
wygląda jednak na to, że zostanę z Wami na dłużej i (mam nadzieję) będę zadowolonym użytkownikiem Mazdy
Mk IV bardzo dobrze wypada w rankingach dotyczących awaryjności (w niektórych nawet lepiej od mazdy 6) lecz jak pomyślę, że przez najbliższe parę lat będę musiał patrzeć na tą czteroramienną kierownicę Forda to...
wygląda jednak na to, że zostanę z Wami na dłużej i (mam nadzieję) będę zadowolonym użytkownikiem Mazdy
- Od: 7 wrz 2012, 21:11
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 DISI NaviPlus
Oglądałem praktycznie wszystkie auta klasy średniej w tym przedziale cenowym i tak jak napisałem wcześniej w finale pozostały tylko dwie marki.
Accord z zewnątrz wygląda na duże auto, jednak po optymalnym ustawieniu fotela kierowcy ilość miejsca na nogi z tyłu jest mniej niż zadowalająca. Przeciętna pojemność bagażnika (467 litrów), brak wersji hatchback, design kokpitu nie przypadł mi do gustu.
Ciekawą propozycją jest też Insignia, która z silnikiem 2.0T 220 KM cenowo wypada nieco drożej od Mazdy lecz ma zdecydowanie mniej miejsca w środku.
Accord z zewnątrz wygląda na duże auto, jednak po optymalnym ustawieniu fotela kierowcy ilość miejsca na nogi z tyłu jest mniej niż zadowalająca. Przeciętna pojemność bagażnika (467 litrów), brak wersji hatchback, design kokpitu nie przypadł mi do gustu.
Ciekawą propozycją jest też Insignia, która z silnikiem 2.0T 220 KM cenowo wypada nieco drożej od Mazdy lecz ma zdecydowanie mniej miejsca w środku.
- Od: 7 wrz 2012, 21:11
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 DISI NaviPlus
ja stałem przed takim samym dylematem i wybrałem mondeo, ale głównie dlatego, że na codzień sprowadzam ludziom mazdy i stwierdziłem, że mazda w domu i w pracy to o jedną mazdę za dużo
co przeważyło na korzyść mondeo to lepsze opinie o dieslu od PSA. Mazda jaka jest każdy wie. Ale ty szukasz benzyny więc nie ten temat.
Co do samego prowadzenia, to ja nie czuję większej różnicy między GH a MK4. Ja mam wrażenie, że w GH siedzi się trochę niżej przez co deko lepiej się prowadzi. Wykonanie wnętrza jest porównywalne, w zależności od opcji jaką wybierzesz będzie bardziej lub mniej przyjazne. Dlaczego ja wybrałbym mondeo? |Głownie z powodu doładowanej benzyny, której w maździe brak. Mimo 155KM auto nie ma rewelacyjnych osiągów. Gdyby GH miała powiedzmy 1.8 lub 2.0 z turbo byłaby w klasie bezkonkurencyjna bo design ma ponadczasowy.
co przeważyło na korzyść mondeo to lepsze opinie o dieslu od PSA. Mazda jaka jest każdy wie. Ale ty szukasz benzyny więc nie ten temat.
Co do samego prowadzenia, to ja nie czuję większej różnicy między GH a MK4. Ja mam wrażenie, że w GH siedzi się trochę niżej przez co deko lepiej się prowadzi. Wykonanie wnętrza jest porównywalne, w zależności od opcji jaką wybierzesz będzie bardziej lub mniej przyjazne. Dlaczego ja wybrałbym mondeo? |Głownie z powodu doładowanej benzyny, której w maździe brak. Mimo 155KM auto nie ma rewelacyjnych osiągów. Gdyby GH miała powiedzmy 1.8 lub 2.0 z turbo byłaby w klasie bezkonkurencyjna bo design ma ponadczasowy.
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl
+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
carpasja napisał(a):ja stałem przed takim samym dylematem i wybrałem mondeo, ale głównie dlatego, że na codzień sprowadzam ludziom mazdy i stwierdziłem, że mazda w domu i w pracy to o jedną mazdę za dużo
co przeważyło na korzyść mondeo to lepsze opinie o dieslu od PSA. Mazda jaka jest każdy wie. Ale ty szukasz benzyny więc nie ten temat.
Co do samego prowadzenia, to ja nie czuję większej różnicy między GH a MK4. Ja mam wrażenie, że w GH siedzi się trochę niżej przez co deko lepiej się prowadzi. Wykonanie wnętrza jest porównywalne, w zależności od opcji jaką wybierzesz będzie bardziej lub mniej przyjazne. Dlaczego ja wybrałbym mondeo? |Głownie z powodu doładowanej benzyny, której w maździe brak. Mimo 155KM auto nie ma rewelacyjnych osiągów. Gdyby GH miała powiedzmy 1.8 lub 2.0 z turbo byłaby w klasie bezkonkurencyjna bo design ma ponadczasowy.
Popieram, w maździe brakuje silnika z turbiną
Ale ja jestem zwolennikiem wolnych ssaków, mam 2.0 i spoko daje radę, obroty odpowiednie i pojedziesz dynamiczniej, na szczęście skrzynia biegów jest rewelacyjna i aż chce się eksperymentować na trasie z przełożeniami
citrix napisał(a):Pomimo tego napisałem ten temat na forum Mazdaspeed – chyba podświadomie nie oczekuję obiektywnych odpowiedzi
Myślę, że tym zdaniem pozamiatałeś. Pamiętam jak to było ze mną, kiedy szukałem samochodu, jeździłem po salonach i pierwszy raz zobaczyłem 6 GH. Ahh jak mi się to auto wtedy spodobało I wiesz co jest dla mnie fantastycznym uczuciem? Mnie się ta Mazda naprawdę nadal podoba. Nie mniej jak wtedy
Nie będę polemizował, Mondeo ma świetny silnik i jest trochę tańsze, ale jeśli przez to masz kupić samochód, który ot tak po ludzku mniej Ci się podoba to zastanów się dwa razy.
citrix napisał(a):Teoretycznie Madzia powinna być mniej awaryjna od Forda. Po lekturze forum stwierdzam, że jej główną bolączką są stuki w zawieszeniu i korozja.
Z tą korozją to jakiś naciągany temat jest. Mam to auto w garażu, na forum jestem już jakieś 3lata i nie ma żadnych niepokojących, masowych wysypów korozji. Pojedyncze przypadki zdarzają się w przypadku każdej marki.
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
W przypadku Forda zwróciłbym uwagę na to jak producent określa żywotność silnika. Ford swoim mniejszym EcoBoostom wyznaczył żywotność na 240.000 km (przynajmniej tak czytałem w magazynie TopGear przy okazji testu Focusa lub Fiesty). Na Twoim miejscu sprawdziłbym dokładnie te parametry, jeśli da się gdzieś do nich dotrzeć w sieci.
Jeśli pojeździsz przez 6 lat po 25.000 km rocznie, to już będzie 150.000 km. W tym czasie życie zdąży zweryfikować te silniki i może okazać się, że są równie żywotne co zwykłe, lub... przeciwnie. I sprzedasz auto za marne grosze.
Kolejna sprawa: utrata wartości. Na dzień dzisiejszy kupno używanego, 7-8 letniego Mondeo to wspaniały pomysł moim zdaniem. Dostajemy kawał porządnego auta (nie przejmuj się stereotypami...) za grosze. Mazda 6 będzie ok. 3 lat starsza w tej kasie. Ale przy wyprowadzeniu auta z salonu trzeba się liczyć, że za te 7-8 lat damy komuś cudowną okazję do nabycia taniej i dobrej maszyny .
Podam własny przykład:
Mój Ford z 2006 (kupiony pod koniec października) kosztował między 70 a 80 zł jeśli dobrze pamiętam. Ledwie 3,5 roku później zostałem jego nabywcą za kwotę 30.000 zł. Ktoś w 3,5 roku stracił 40-50.000 zł, co wydaje mi się kwotą sporą. A taka duża strata wartości zatrzymuje się chyba dopiero ok. 8 roku.
Przeprowadź sobie podobną symulację odnośnie Mazdy. Sądzę, że sprawa ma się lepiej, bo te auta nie trafiają do firmowych flot, by po 3 latach zalać rynek aut używanych i obniżyć dramatycznie ich cenę.
Jeśli pojeździsz przez 6 lat po 25.000 km rocznie, to już będzie 150.000 km. W tym czasie życie zdąży zweryfikować te silniki i może okazać się, że są równie żywotne co zwykłe, lub... przeciwnie. I sprzedasz auto za marne grosze.
Kolejna sprawa: utrata wartości. Na dzień dzisiejszy kupno używanego, 7-8 letniego Mondeo to wspaniały pomysł moim zdaniem. Dostajemy kawał porządnego auta (nie przejmuj się stereotypami...) za grosze. Mazda 6 będzie ok. 3 lat starsza w tej kasie. Ale przy wyprowadzeniu auta z salonu trzeba się liczyć, że za te 7-8 lat damy komuś cudowną okazję do nabycia taniej i dobrej maszyny .
Podam własny przykład:
Mój Ford z 2006 (kupiony pod koniec października) kosztował między 70 a 80 zł jeśli dobrze pamiętam. Ledwie 3,5 roku później zostałem jego nabywcą za kwotę 30.000 zł. Ktoś w 3,5 roku stracił 40-50.000 zł, co wydaje mi się kwotą sporą. A taka duża strata wartości zatrzymuje się chyba dopiero ok. 8 roku.
Przeprowadź sobie podobną symulację odnośnie Mazdy. Sądzę, że sprawa ma się lepiej, bo te auta nie trafiają do firmowych flot, by po 3 latach zalać rynek aut używanych i obniżyć dramatycznie ich cenę.
tradelux napisał(a):a C5 Mk3 i 508 dlaczego odpadly?
Francuskie auta wyeliminowałem na wstępie – nie mam przekonania do Citroena i Peugota (nie twierdzę przy tym, że są to złe auta).
Dzisiaj zrobiłem trasę 400km Focusem I 1,8TDCI 100KM 240NM i znowu naszły mnie wątpliwości. Komfort jazdy żaden (głośno, wibracje), ale dzięki wysokiemu momentowi całkiem fajnie się zbierał. Także dobrze jest mieć pod pedałem przyspieszenia zapas mocy. Nieważne...
Trochę z innej beczki: Czy cena 102 500 PLN za nową M6 2.0 DISI w wersji Navi Plus (dywaniki gumowe i lakier w cenie) jest ok?
Obecnie w promocji (po rabacie 6000) cena wyjściowa tego modelu to 104 400 PLN (bez lakieru).
- Od: 7 wrz 2012, 21:11
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 DISI NaviPlus
citrix napisał(a):Czy cena 102 500 PLN za nową M6 2.0 DISI w wersji Navi Plus (dywaniki gumowe i lakier w cenie) jest ok?
Sam sobie odpowiedziałeś
citrix napisał(a):Obecnie w promocji (po rabacie 6000) cena wyjściowa tego modelu to 104 400 PLN (bez lakieru).
Nie wiem ile teraz kosztuje jaka wersja M6, ale wiem, że ceny są zwykle mniej lub więcej negocjowalne. Idź do Mazdy negocjować cenę z folderem i cennikiem Mondeo (cennik sam sobie możesz pokreślić i wpisać niższe ceny, rabaty i inne duperele drukowanymi).
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):cennik sam sobie możesz pokreślić i wpisać niższe ceny, rabaty i inne duperele drukowanymi
Ileż to życia można nauczyć się u nas w klubie... Ale bardzo dobrze, jak oni nas, tak my ich!
the right man in the wrong place...
Witam. Ja wprawdzie nad Mondeo się już nie zastanawiam, bo tak, jak Citrix zdecydowałem się na
Mazdę 6 Navi Plus (tylko w wersji 2.2 163KM), ale mam pytanie o cenę. Sprawdziłem już stronkę
Mazda: cennik nowych samochodów i myślę nad tym, czy 104 400 PLN to już ostateczna zniżka, czy
mogę liczyć na to, że za kilka miesięcy cena jeszcze trochę spadnie. Nie znam się na tych wszystkich
praktykach dilerów, więc proszę o radę bardziej doświadczonych z Was.
Mazdę 6 Navi Plus (tylko w wersji 2.2 163KM), ale mam pytanie o cenę. Sprawdziłem już stronkę
Mazda: cennik nowych samochodów i myślę nad tym, czy 104 400 PLN to już ostateczna zniżka, czy
mogę liczyć na to, że za kilka miesięcy cena jeszcze trochę spadnie. Nie znam się na tych wszystkich
praktykach dilerów, więc proszę o radę bardziej doświadczonych z Was.
-
mrblonde1910
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości