Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)
Ta ........ wypowiedzi na temat gustu nie komentuje bo ... nie ma czego.
Tym bardziej ze gdybyś przeczytał ze zrozumieniem to co napisałem wcześniej dostrzeglbys ze wizualnie stawiam wyżej twoje auto więc spokojnie – bez nerw.
Co do ceny i spadku wartości , oczywiście jeśli dawać temu wiarę, Niemcy uznali cx5 jako auto o przewidywalnym bardzo niskim spadku wartości ..... Oczywiście zakładając ze nie bedą to mazdy jeżdżące lawetami jak to okresliles.
Podejrzewam ze potencjalny klient chętniej kupi auto które jest aktualnie produkowane niż auto od 5 lat poza produkcja ale nie będę sie z tobą spieral . Ja opierać sie na realnych mieszkalnych argumentach a ty spekulujesz. Zobacz kolego ile jest wyprzedaży cx7-ki. Zobacz jak lecą ceny używanych na pysk .....
W sobotę miałem propozycje zakupu cx7 z salonu z pełna historia, przebieg 11 tys km full wersja diesel za 105 tys. Wiesz czemu za tyle ? Bo nikt nie chce ich wziąć.
Dlatego właśnie podjąłem taka a nie inna decyzje zakupowa.
Tyle w tym temacie.
Tym bardziej ze gdybyś przeczytał ze zrozumieniem to co napisałem wcześniej dostrzeglbys ze wizualnie stawiam wyżej twoje auto więc spokojnie – bez nerw.
Co do ceny i spadku wartości , oczywiście jeśli dawać temu wiarę, Niemcy uznali cx5 jako auto o przewidywalnym bardzo niskim spadku wartości ..... Oczywiście zakładając ze nie bedą to mazdy jeżdżące lawetami jak to okresliles.
Podejrzewam ze potencjalny klient chętniej kupi auto które jest aktualnie produkowane niż auto od 5 lat poza produkcja ale nie będę sie z tobą spieral . Ja opierać sie na realnych mieszkalnych argumentach a ty spekulujesz. Zobacz kolego ile jest wyprzedaży cx7-ki. Zobacz jak lecą ceny używanych na pysk .....
W sobotę miałem propozycje zakupu cx7 z salonu z pełna historia, przebieg 11 tys km full wersja diesel za 105 tys. Wiesz czemu za tyle ? Bo nikt nie chce ich wziąć.
Dlatego właśnie podjąłem taka a nie inna decyzje zakupowa.
Tyle w tym temacie.
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Piteremiter napisał(a):W sobotę miałem propozycje zakupu cx7 z salonu z pełna historia, przebieg 11 tys km full wersja diesel za 105 tys. Wiesz czemu za tyle ? Bo nikt nie chce ich wziąć.
Dlatego właśnie podjąłem taka a nie inna decyzje zakupowa.
Tyle w tym temacie.
Poproszę nr tel do tego salonu.
- Od: 13 cze 2012, 23:03
- Posty: 4
Poszukaj po salonach w Warszawie. Wiele ich nie ma. Oferta na auta używane dostępna w necie. Nie są to żadne spec ceny bo w innych salonach są podobne. Zadzwoń-pogadaj a przyznasz mi racje, choć nie jest to zbyt istotne.
Koniec z tym tematem.
Co u naszych użytkowników "piątek" ?
Koniec z tym tematem.
Co u naszych użytkowników "piątek" ?
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Piteremiter napisał(a):Poszukaj po salonach w Warszawie. Wiele ich nie ma. Oferta na auta używane dostępna w necie. Nie są to żadne spec ceny bo w innych salonach są podobne. Zadzwoń-pogadaj a przyznasz mi racje, choć nie jest to zbyt istotne.
Koniec z tym tematem.
Co u naszych użytkowników "piątek" ?
Nie wytrzymam i musze dorzucic ognia do tematu
CX 5 i mazda nigdy nie preferowala auta jako klase premium
a wogole co to jest PREMIUM czy ktos sie nad tym zastanowil??
wedlug mnie to 3 niemieckie firmy wmawiaja ludziom ze tylko one robia auta klasy premium tak nie gnije blacha nie psuja sie maja tylko super mieki plastyk itd
a tak na prawde roznia sie tylko cena bo kosztuja 10 15 tys eronow wiecej psuja sie tak samo a nawet czesciej jak japonec czy koreaner
Krotko byly niemiecki minister propagandy Dr Gebels powiedzial sto razy powtorzone klamstwo staje sie prawda i tej zasadzie niemcy sa wierni
Mieszkam w tym kraju 25 lat i wiem co mowie
W polsce auto jest niestety nie czyms do przenoszenia wlasciciela z miejsca A do B tylko lokata kapitalu czy zademonstrowaniekasy jaka sie posiada prestizu czy przedluzenie penisa
niestety tak to widze
Koniec tematu
W sobote dostalem Benzyniaka z normalna skrzynia do testu do oslody czekania
przejechalem dokladnie 291 km
wrazenia;zamowilem diesla ale dochodze do wniosku ze benzyniak jest tez niezly
na taka tlusta fure spalanie 7.2 jest OK z zalaczona klima na eko
Jedno co mi sie nie podobalo to ze mozna sterowac radiem i nawigacja z kierownicy i z pokretla starczylo by gdyby wszystko bylo tylko z pokretla centralnego ale mozna sie do tego przyzwyczaic
Opony seryjne na asfalcie suchym trzymaja sie dobrze ale na szutrze i piasku polnych drog tylko naped na 4 ratowal sytuacje co do napedu faktycznie wlancza sie szybko i niewyczowalnie
Lusterka sie nie trzepaly a maska tez nie wpadala w wibracje maksymalna predkosc faktycznie wedlug GPSa ciut ponad 200 halas przy predkosci max w normie a na pewno ciszej niz w tiguanie z silnikiem 1.4 turbo
Nastepny statek ladowany w Hiroszimie to Euphony ACE wyplyw 19.06
dokladam mu 30 dni na droge do europy jezeli zawinie do Barcelony to 35 dni
Antwerpia 24.07 plus 10 dni spedycja czyli auto powino byc koniec lipca poczatek sierpnia
To moj wariant optymistyczny
dokladam mu 30 dni na droge do europy jezeli zawinie do Barcelony to 35 dni
Antwerpia 24.07 plus 10 dni spedycja czyli auto powino byc koniec lipca poczatek sierpnia
To moj wariant optymistyczny
szatajoh napisał(a):Nastepny statek ladowany w Hiroszimie to Euphony ACE wyplyw 19.06
dokladam mu 30 dni na droge do europy jezeli zawinie do Barcelony to 35 dni
Antwerpia 24.07 plus 10 dni spedycja czyli auto powino byc koniec lipca poczatek sierpnia
To moj wariant optymistyczny
I życzę Ci tego z całego serca.
Po moim ostatnim rajdzie po salonach i rozmowach z handlowcami mazdy można delikatnie zacząć mówić że powoli coś się w dostawach odblokowuje.
Mam nadzieję, że t będzie stała tendencja a nie chwilowy błysk.
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Do profilu dodałem sygnaturkę z motostat – a jak – dobre bo nasze ! Pierwsze tankowanie już było i jest miodnie. Nie zamieniłbym się na nic podobnego w tej klasie. Osobiście nie obawiam się nowej technologii bo Mazda jest znana z jakości i mechaniki i elektroniki a jedynie rudej.
Kto zna samochód idealny niech pierwszy rzuci kamieniem.
Nie przepadam gdy do języka polskiego przedostają się zwroty anglojęzyczne, choćby z tego powodu, że euro już słuchać nie mogę przy zwrotach typu pressing używanym co kilka sekund ale gdy chodzi o ludzi pokroju novego czy fanatykacx7 (choć może to być ta sama osoba) określenie hater pasuje jak ulał.
Kto zna samochód idealny niech pierwszy rzuci kamieniem.
Nie przepadam gdy do języka polskiego przedostają się zwroty anglojęzyczne, choćby z tego powodu, że euro już słuchać nie mogę przy zwrotach typu pressing używanym co kilka sekund ale gdy chodzi o ludzi pokroju novego czy fanatykacx7 (choć może to być ta sama osoba) określenie hater pasuje jak ulał.
Piotrriv nie przesadzał bym z tą rudością ..... Fakt, że kilka lat temu mazdy miały duże problemy z rdzą karoserii ale myślę że to już poza nimi (mam nadzieję)
Osobiście jeździłem przez 4 lata "6-ką" kupioną w 2008 roku i przy sprzedaży auto zostało dokładnie sprawdzone i obejrzane. Żadnych śladów korozji nie było poza malutkimi śladami na felgach.
Oczywiście zdaje sobie sprawę z potencjalnego ryzyka kupna auta które dopiero wchodzi na rynek – tzw choroba wieku dziecięcego ale tak jak napisałeś w przypadku mazdy jestem gotowy podjąć to ryzyko. Historia ich produkcji pokazuje że zanim wypuścili na rynek jakąkolwiek nową technologię uczciwie ją sprawdzili i przetestowali. Nie widzę powodu dla którego teraz miałoby być inaczej.
Jak Ci się jeździ ?
Mam nieśmiałe przecieki że moje autko będzie jednak szybciej niż zakładano
Oby !
Osobiście jeździłem przez 4 lata "6-ką" kupioną w 2008 roku i przy sprzedaży auto zostało dokładnie sprawdzone i obejrzane. Żadnych śladów korozji nie było poza malutkimi śladami na felgach.
Oczywiście zdaje sobie sprawę z potencjalnego ryzyka kupna auta które dopiero wchodzi na rynek – tzw choroba wieku dziecięcego ale tak jak napisałeś w przypadku mazdy jestem gotowy podjąć to ryzyko. Historia ich produkcji pokazuje że zanim wypuścili na rynek jakąkolwiek nową technologię uczciwie ją sprawdzili i przetestowali. Nie widzę powodu dla którego teraz miałoby być inaczej.
Jak Ci się jeździ ?
Mam nieśmiałe przecieki że moje autko będzie jednak szybciej niż zakładano
Oby !
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Słuchajcie mam wielka prośbę : przeszukałem wszystkie dostępne źródła i nigdzie tego nie znalazłem więc może ktoś z Was wie – jakie musi być ET felgi żeby pasowała do cx5
Chcę kupić komplet 19' na zimę i rozstaw śrób znam ale nic poza tym .....
Z góry dzięki !
Chcę kupić komplet 19' na zimę i rozstaw śrób znam ale nic poza tym .....
Z góry dzięki !
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Piteremiter napisał(a):Chcę kupić komplet 19' na zimę i rozstaw śrób znam ale nic poza tym .....
A nie myślałeś nad 18 lub 17 ? w zimie mogą okazać się lepsze,zawsze to wyższa opona.
Osobami typu FanatykCX-7 się nie przejmujcie ,jak ktoś to powiedział "kupiłem dobrze i szukam potwierdzenia" już sam nick mówi za siebie.
Auto ma się nam podobać i spełniać nasze potrzeby i pragnienia,a wady które ich nie ma?
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):Piteremiter napisał(a):Chcę kupić komplet 19' na zimę i rozstaw śrób znam ale nic poza tym .....
A nie myślałeś nad 18 lub 17 ? w zimie mogą okazać się lepsze,zawsze to wyższa opona.
Wiesz zastanawiam sie nad jedna z dwóch opcji.
Pierwsza to zakup jednej felgi 19 i 4 opon zimowych. Taki wariant wycwiczylem na "6"-ce. Wtedy mam zawsze jedna pelnowymiarowa opone na zapasie zimowa lub letnia. Przy zmianie sezonowej zmieniam zawsze tylko 3 opony.
Wariant tani i wygodny.
Druga opcja to zakup 4 felg 17-18 cali, 4 opon zimowych 17-18 cali + dodatkowo dojazdowki której jestem wielkim przeciwnikiem.
Nie sprawdziłem tego dokładnie ale chyba pierwsza opcja wyjdzie taniej.
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Paweł super zdjęcia
Szkoda ze to nie było x3 bo strasznie jestem ciekawy jak wyglądają koło siebie.
Z danych tech. wynika ze są bardzo podobne .
Ta x1 to malusia przy naszej piateczce
Szkoda ze to nie było x3 bo strasznie jestem ciekawy jak wyglądają koło siebie.
Z danych tech. wynika ze są bardzo podobne .
Ta x1 to malusia przy naszej piateczce
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Pawle, jeśli to jeszcze możliwe uśmiechem sie ponownie o nagranie z wnętrza auta pokazujące przyspieszenie i odglos (glosnosc) silnika w kabinie.
Z góry dziękuje.
Z góry dziękuje.
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Piteremiter napisał(a):Druga opcja to zakup 4 felg 17-18 cali, 4 opon zimowych 17-18 cali + dodatkowo dojazdowki której jestem wielkim przeciwnikiem.
U mnie właśnie w zależności od sezonu w kufrze ląduje jako zapas jedno kolo z kompletu sezonowego
zamiast zestawu naprawczego lub dojazdówki ,zwłaszcza jak jesteśmy w podróży.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Piteremiter napisał(a):Słuchajcie mam wielka prośbę : przeszukałem wszystkie dostępne źródła i nigdzie tego nie znalazłem więc może ktoś z Was wie – jakie musi być ET felgi żeby pasowała do cx5
Chcę kupić komplet 19' na zimę i rozstaw śrób znam ale nic poza tym .....
Z góry dzięki !
Powino Ci to pomoc jak co to przetlumacze
Felgen-Daten 7x17:
225/65R17
Lochkreis/-zahl = 114,3 mm / 5
Mittenlochdurchmesser = 67,1 mm
Einpresstiefe = 50 mm
Radlast 650 kg
Abrollumfang = 2220 mm
225/55R19 Reifen auf 19" x 7.0 " JJ Felgen
Felgenbreite – 7J
ET – 50
Lochkreis – 5 x 114.3mm
Mittelloch – 67.1mm
Szatajoh , wielkie dzięki .
Jesteś nieocenioną
Jesteś nieocenioną
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Nieoceniony mialo być
Sorki Apple płata figle.
Sorki Apple płata figle.
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Tez szukam pasownego kompletu felg stalowych na zimowki bo alusy sa mi za drogie
u dolu male zestawienie felg dostepnych do CX 5
http://www.ath-hinsberger.de/tuning_maz ... felgen.tpl
i przy okazji jeszcze dostepne wyposarzenie dodatkowe
http://www.ath-hinsberger.de/tuning_maz ... 1.55966688
u dolu male zestawienie felg dostepnych do CX 5
http://www.ath-hinsberger.de/tuning_maz ... felgen.tpl
i przy okazji jeszcze dostepne wyposarzenie dodatkowe
http://www.ath-hinsberger.de/tuning_maz ... 1.55966688
Wiele tego nie ma
Ja znalazłem dużo większy wybór w autoryzowanych punktach sprzedaży ale w USA .
Pózniej wrzuce link to sobie obejrzyjcie i porownajcie ceny z Polska.
Ja znalazłem dużo większy wybór w autoryzowanych punktach sprzedaży ale w USA .
Pózniej wrzuce link to sobie obejrzyjcie i porownajcie ceny z Polska.
- Od: 24 mar 2012, 13:46
- Posty: 115
- Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości